Give Away; Some accounts.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Give Away; Some accounts.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dapplepaw
Member
Give Away; Some accounts. DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Give Away; Some accounts.   Give Away; Some accounts. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 11:23

Ik ben tot de conclussie gekomen dat ik heel veel 'leuke' namen in bezet hem, zonder dat ik ze ook maar gebruik. Daarom wil ik ze nu weggeven.
Ik ben wel kieskeurig, want ik wil niet dat ze in de verkeerde handen vallen.

- Bravetear
Bravetear is een bruin tabby kater met licht gele ogen. Hij is erg moedig en zal vechten voor zijn clan. Ook is hij een betrouwbaar persoon die naar iemand luistert wanneer deze zijn hartje lucht. Hij is mentor van Wolfpaw' en zit in Thunderclan.

- Wolfpelt
Wolfpelt is een mysterieuze kater. Hij kan soms erg sarcastisch zijn, en hij kan soms erg vriendelijk zijn. Je zult nooit weten wat hij doet, want hij is verschrikkelijk onvoorspelbaar. Hij heeft geen leerling en zit in Shadowclan.

- Rushcoat
Rushcoat is meer het kalme en rustige type kat. Hij is wat kleiner dan de gemiddelde kat en zal niet snel spreken. Hij heeft geen leerling en zit in Riverclan.

- Blackfur
Blackfur is meer een duister typetje binnen de riverclan. Hij doet alsof hij lief is, maar dat is hij vanbinnen niet. Hij heeft geen leerling en zit in Riverclan.

- Raintail
Raintail is gewoon een normale kater. Hij is erg vastberaden en zal niet snel van zijn doel afwijken. Hij had als leerling Ravenpaw - maar die is nu dood - en hij zit in windclan.

- Heavenkit
Heavenkit is niet eens geboren, kwam ik net achter. Ze is erg duivels, en al helemaal niet zoals haar naam dit zegt. Ze zit in Windclan.

- Luckypaw
Luckypaw is eigenlijk een van mijn lievelings accountjes. Hij is zo lief, zo aardig...EN hij past zo bij mij. Hij heeft vroeger altijd nagedacht over Med. cat worden, maar die droom kan hij niet waar maken. Hij is me erg dierbaar dus .. ik zoek een écht actief persoon voor hem. Hij zit in Skyclan.

- Paintedclaw
Paintedclaw is de kater die ik heel graag in Skyclan wil houden. Hij is erg loyaal en hij zou nooit iemand verraden. Hij heeft een leerling Naturepaw, maar daar ben ik niet zo zeker meer over. Ook zit hij in Skyclan.

- Rainkit
Ik was eigenlijk van plan om Rainkit een ondeugende kitten te maken binnen de Shadowclan. Dit heb ik jammer genoeg niet uit kunnen voeren. Hij zit in Shadowclan.

- Swift
Swift is een jonge kater die meer wilt zien van deze wereld, waardoor hij vaak in de problemen komt. Hij is een rogue.

- Nature
Nature is een poesiepoes die veel mag van zijn baasjes. Hij heeft een eigen terrein, een grote boomhut boven de grond en hij loopt vaak door de gebieden van de clans en de rogue gebieden. Hij is niet echt een poesiepoes, maar hij zal het wel áltijd blijven.

- Corvus
Corvus is erg rustig. Hij houdt ervan om anderen te helpen, en hij zou nooit een gewonde achter zich laten. Hij is een rogue.

- Skyclaw
Skyclaw heb ik zo geadopteerd hij heeft niet echt een karakter en kan nog alle kanten op. Hij zit in Windclan.

- Skypaw
Skypaw heb ik ook geadopteerd, als ik het goed heb. Hij is een riverclanner en heeft als Mentor Longtail , ook al weet ik niet of deze nog actief is.

- Rainbow
Rainbow is een poesiepoes die vreselijk mishandeld word door haar baasjes, ze word dagen alleen gelaten zonder eten, en ze mag vrijwel nooit naar buiten.

- Dreamkit
Dreamkit is een kitten die veel kan dromen. Hij geloofd soms dat zijn dromen werkelijkheid zijn, en hij zal daarom ook heel vaag doen soms. Hij zit in Windclan.


- DeadlyClaw
DeadlyClaw is een Bloodclanner, die erg houdt van het vechten, maar toch nog net iets te jong is voor al dit ruwe gedoe.


Dat waren ze..
Vul dit in:
Code:
Naam karakter:
Waarom?:
Wat ga je met hem/haar doen:
Ga je iets aan hem/haar veranderen/en wat:
Korte post:
Extra:

Ik ben erg kieskeurig voor sommige katten, dus doe je best (:


Give Away; Some accounts. 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.


Laatst aangepast door Dapplepaw op zo 6 mei 2012 - 22:13; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
Give Away; Some accounts. DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: Give Away; Some accounts.   Give Away; Some accounts. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 12:43

Naam karakter: Raintail
Waarom?: Omdat ik een RC kat wil
Wat ga je met hem/haar doen: RPGen Smile
Ga je iets aan hem/haar veranderen/en wat: Niet echt veel maar hij word erg vriendelijk,vastberaden en soms best vreemt Smile
Korte post: Raintail liep door de clan. Hij was erg vrolijk vandaag. Verschillende katten kregen een vriendelijke blik van hem. Vrolijk liep hij door. Hij hielp een onhandige poes die haar prooi niet dood kreeg en liep naar het riviertje. Hij dronk wat water en keek eens rond. Hij begon zijn poten maar te wassen en glimlachte naar weer naar verschillende katten. Even later liep hij naar de Hooglanden. Hij drukte zich plat tegen de grond en greens,daar liep een dik wit konijn. Hij telde in zijn hoofd tot drie en spurtte er op af. Hij liet zijn nagels in het dier uitzetten en doodde het. Zijn vacht zat onder het bloed en het konijn was rood gekleurd. Hij at het snel op en keerde terug naar het kamp.
Extra: ? x


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Fearlightning
Member
Give Away; Some accounts. DPKsfdL
46

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Give Away; Some accounts.   Give Away; Some accounts. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 12:51

Naam karakter: Swift
Waarom?:Me want a rogue >3 En ik wil je graag van je last afhelpen ;o
Wat ga je met hem/haar doen: Hem de wereld laten zien ^^
Ga je iets aan hem/haar veranderen/en wat: Niet echt, vind hem goed zoals hij is
Korte post: Stilletjes en met vrolijke, nieuwsgierige ogen liep hij voorzichtig het donderpad op. Zijn lippen vormden een glimlach en hij keek om zich heen, dit was dus het donderpad. Het zo gevreesde pad... Wat was hier toch zo eng aan? Rustig ging hij rechtop staan en niet meer in die sluiphouding. Hij schudde even met zijn kopen en keek om zich heen, aan de ene kant zag hij duidelijk het gebied van de thunderclan. Hij was eigenlijk wel benieuwd naar dat gebied. Zou hij er heen gaan? Voorzichtig liep hij tot de grens van de grens en keek even over het gebied, stil zette hij 1 pootje over de grens en nog een pootje. Toen hij met zijn 4 poten over de grens was en dus in het thunderclan territoium zat kreeg hij plots een duw, recht in tegen zijn borstkas, waardoor hij naar achter gedwongen werd. Terug naar het donderpad, even keek hij naar de Thunderclankater tegenover hem. 'Dat deed pijn joh!' zei hij boos en ademde even rustig in en uit.
Extra: niet echt ^^


Laatst aangepast door Fearlightning op ma 30 apr 2012 - 1:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Give Away; Some accounts. DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Give Away; Some accounts.   Give Away; Some accounts. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 12:55

@Leafstorm: Raintail is een Windclan kat hé Wink
@Fearlightning: Even kijken, Actief, Goede post..Razz Je mag Swift hebben. Ik zal even het ww doorsturen ^^


Give Away; Some accounts. 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
Give Away; Some accounts. DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: Give Away; Some accounts.   Give Away; Some accounts. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 13:21

Ow -_- sorry,nu heb ik het helemaal verpest -__-
Ik bedoelde Rushcoat maak wel eff een nieuwe post enzow Crying or Very sad


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
Give Away; Some accounts. DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: Give Away; Some accounts.   Give Away; Some accounts. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 13:22

Naam karakter: Rushcoat
Waarom?: Omdat ik een RC kat wil
Wat ga je met hem/haar doen: RPGen
Ga je iets aan hem/haar veranderen/en wat: Niks...
Korte post: Rushcoat liep door de clan. Hij was erg vrolijk vandaag. Verschillende katten kregen een vriendelijke blik van hem. Vrolijk liep hij door. Hij hielp een onhandige poes die haar prooi niet dood kreeg en liep naar het riviertje. Hij dronk wat water en keek eens rond. Hij begon zijn poten maar te wassen en glimlachte naar weer naar verschillende katten. Even later liep hij naar de Hooglanden. Hij drukte zich plat tegen de grond en greens,daar liep een dik wit konijn. Hij telde in zijn hoofd tot drie en spurtte er op af. Hij liet zijn nagels in het dier uitzetten en doodde het. Zijn vacht zat onder het bloed en het konijn was rood gekleurd. Hij at het snel op en keerde terug naar het kamp.
Extra: ? x


I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now
Come morning light, you and I'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift
Member
Give Away; Some accounts. DPKsfdL
Cesanne
265

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Swift
BerichtOnderwerp: Re: Give Away; Some accounts.   Give Away; Some accounts. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 13:23

Dapplepaw schreef:
@Leafstorm: Raintail is een Windclan kat hé Wink
@Fearlightning: Even kijken, Actief, Goede post..Razz Je mag Swift hebben. Ik zal even het ww doorsturen ^^

Jippie! ^^
Ik hou nu al van hem Razz


Give Away; Some accounts. C135c31b0f9b890ac4f5d3b
Moonlight shining in the sky
nothing more can stop my flight
Take my hand again, fly with me
thousand million miles away
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw*
Member
Give Away; Some accounts. DPKsfdL
!!nana!!
575

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons and a half
Gender:
Rank:
Lightpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Give Away; Some accounts.   Give Away; Some accounts. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 15:04

Mag ik mee beslissen over waar Bravekit naar toe gaat?
Ik ben namelijk ook Smoketear.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstripe
Member
Give Away; Some accounts. DPKsfdL
Iemand die je kent
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender:
Rank:
Darkstripe
BerichtOnderwerp: Re: Give Away; Some accounts.   Give Away; Some accounts. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 15:07

Ja tuurlijk ^^
@Leafstorm: Sorry, voor Rushcoat zoek ik écht een goede rpg'er die echt al een tijd actief is en meer ervaring heeft (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Member
Give Away; Some accounts. DPKsfdL
alexandra
75

CAT'S PROFILE
Age: 1.5 manen
Gender:
Rank:
Cloud
BerichtOnderwerp: Re: Give Away; Some accounts.   Give Away; Some accounts. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 16:20

Mag ik me dan aanmelden voor een ander ?

PS: Ik ben ook Leafstorm I love you


Give Away; Some accounts. 28qx388
Lovelykit x Kestrelpaw x Luckypaw x Stormpaw x Moonshine x Cloud
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Give Away; Some accounts. DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Give Away; Some accounts.   Give Away; Some accounts. Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 11:24

Dreamkit is nu ook weg (:
Weggegeven aan Leafstorm.


Give Away; Some accounts. 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Give Away; Some accounts. DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Give Away; Some accounts.   Give Away; Some accounts. Icon_minitimezo 6 mei 2012 - 10:56

Kom op mensen, wilt niemand een van mijn accounts? Ze zijn echt leuk hoor.


Give Away; Some accounts. 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give Away; Some accounts.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: