F*ck the rules!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 F*ck the rules!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Innerstar
StarClan
F*ck the rules! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: F*ck the rules!   F*ck the rules! Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 16:01

Verveeld lag de jonge kitten in haar nest. Ze staarde naar buiten. Fallenkit was er niet. Waar ze was wist ze ook niet. Innerkit rolde op haar rug maar haar ogen bleven naar waar ze op gericht waren. Ze uitgang van de Nursery, en via de uitgang naar het uitgang van het kamp. Die zag ze nu perfect. En dat was haar doel. Voor wanneer? Dat was nog de vraag. Ze zat te wachtten tot de kick haar verstand zou bereiken. Haar verstand zou vermorzelen tot ze durfde te gaan. Nou durven? Daar was niet zo veel voor nodig. Ze durfde wel. Alleen niet waar alle katten haar konden zien. Ze rolde nog een keer om en ging dit keer recht op zitten. Haar ogen waren er nog steeds op gericht. Toen kwam de beweging in haar pootjes. Ze sloop de Nursery uit en keek op zich heen. Niemand, althans, niemand die haar zou zien. Toen zette ze zich schrap. Ze wachtte nog even. En toen rende ze weg in een spring. Ze sprong, rende, struikelde bijna, stond weer op, en ging veder tot dat er niets anders meer was dan bomen en vage geluiden van katten die bezig waren. Ze keek om zich heen en haar ogen werden groot van bewondering. 'Wauw,' mompelde ze. Ze verplaatste haar poten en keek naar hoe haar poot een balt half vermorzelde. Ze grijnsde en maakte een vreugde sprong. 'Wauw! Wauw! Wauw!' Piepte ze. Toen verstijfde ze door geritsel in de bosjes. Ze vermande zich en maakte zich wat kleiner. Haar ijsblauwe ogen vonden de kraal oogjes van een ander dier. Ze sloop er geruisloos en klunzig op af. Toen zag ze dat het een muis was die haar in de gaten hield. Wachtte tot ze toe zou slaan. Wachtte toen ze er op af zou springen. Innerkit verplaatste haar poot en toen rende het muisje weg. Innerkit sprong op en draafde er achteraan. Toen struikelde ze over een tak en belande ze op de grond, op haar rug. 'Oeff,' kwam er uit haar bekje.

--Een warrior die haar niet meteen weg stuurt -- Een ander onbekende kitten mag ook-- En apprentice is ook niet verboden--


F*ck the rules! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Deadheart
Member
F*ck the rules! DPKsfdL
Nick
13

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Deadheart
BerichtOnderwerp: Re: F*ck the rules!   F*ck the rules! Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 19:29

Deadheart pakt 1 muis van de grote prooistapel die elke dag word aangevuld. Hij at de muis in een paar hapjes genietend op. Toen hij klaar was ging hij onder een schaduw van een grote boom zitten. Hij zag dat een kitten ontsnapte uit de Nursery, het was een zwarte kitten met lichtblauwe ogen het was Innerkit dacht hij. De kitten twijfelde even maar ze sloop toch voorzichtig uit het kamp. Deadheart volgde kitten zonder dat ze hem opmerkte. Deadheart verstopte zich in een struik zodat de kitten hem niet zou kunnen zien. Hij zag dat de kitten ineens schrok van iets het was een muisje, Innerkit vermande zich en sloop klunzig naar de muis toe. Ze wou juist springen maar het muisje had haar gezien en rende voor zijn leven weg. Maar toch draafde Innerkit het muisje achterna, tevergeefs want ze struikelde over een tak en kwam op haar rug op de harde grond terecht. Deadheart zag dat het muisje in zijn hol kroop dicht bij een struik die in de schaduw van de boom stond. Toen sprong hij behendig uit de struik en zei: ''Gaat het? En goed geprobeerd hoor voor de eerste keer je was iets te lawaaierig, maar wat doet een kitten buiten het kamp?''


F*ck the rules! Ee3c1910
•••» My accounts; Deadheart, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Cloudtail, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
F*ck the rules! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: F*ck the rules!   F*ck the rules! Icon_minitimema 30 apr 2012 - 13:35

Ze rolde zich op haar zij en ging recht op staan. Ze schudde haar zwarte pluizige vachtje uit. Haar kille spookachtige maar prachtige blauwe ogen stonden verbaasd naar voren, en ze sprongen wagen wijd open toen ze een paar poot stappen haar kant op hoorde komen. Ze draaide zich meteen om toen ze Deadheart aan zag lopen. Ze glimlachte onschuldig. ''Gaat het? En goed geprobeerd hoor voor de eerste keer je was iets te lawaaierig,'' zei Deadheart. Innerkit keek de warrior aan met een grote grijns. ''maar wat doet een kitten buiten het kamp?'' Vroeg hij toen. Innerkit plaatste haar oortje onschuldig plat op haar kop. 'Ik wil leren jagen!' Sprak ze moedig terwijl ze een rondje om de warrior heen sputterde. 'Ik wil leren doden!' Mauwde ze opgewonden. Ze wou leren jagen en doden om dat ze dan sterker werd. En ze wou sterker worden om haar ouders op te zoeken en hun er van langs te geven. Ze had haar en haar zusje pijn gedaan door hun in de steek te laten. En daar door was ze nog al boos op haar ouders. Ze waren eigenlijk dood. Maar dit was Innerkit niet. Dus ging ze er van uit dat haar ouders hun in de steek had gelaten. Geen enkele warrior wist eigenlijk ook maar iets over de verdwijning van haar ouders. En de warriors die het wisten waren het of vergeten, of wouden het haar niet vertellen. En zo ging het gewoon. Maar Innerkit kon er prima mee om gaan. Ze was leer gierig en gelukkig. En niks beters bestond er.


F*ck the rules! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Deadheart
Member
F*ck the rules! DPKsfdL
Nick
13

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Deadheart
BerichtOnderwerp: Re: F*ck the rules!   F*ck the rules! Icon_minitimema 30 apr 2012 - 21:09

Deadheart zag dat ze één van haar oortjes onschuldig op haar kop plaatste. En ze zei toen hevig: ''Ik wil leren jagen!'' de kitten draaide toen om hem heen en mauwde opgewonden: ''Ik wil leren doden!'' Deadheart zei toen een beetje pissig van de kitten: ''Ik wil eerst een beetje meer weten van jou dus ik heet Deadheart en jij bent Innerkit toch zus van Fallenkit en hoe oud ben je en wie zijn je ouders?'' Deadheart staarde even naar de heldere lucht de wind blies in zijn vacht en dacht even na zou hij deze kleine kitten nu al een beetje leren jagen op muizen, vogels,... Hij staarde naar de kitten die vol verwachting naar hem staarde ze was helemaal bedekt met zwart haar het enigste wat niet zwart was waren lichtblauwe ogen die straalden van trots. Deze kitten zou het in zich hebben om een uitstekende warrior te worden dacht hij. Deadheart wou eerst laten zien hoe je moet jagen en deed zijn bek even open. Hij rook een sappige waterrat en de lekkere geur van een kitten. Hij ging meteen in jachthouding staan en zei toen tegen Innerkit: ''Sssht.'' Deadheart sloop heel voorzichter dichterbij zonder een tak te breken. Hij sprong als een pijl in de lucht en belandde op de weerloze waterrat. Hij beet de waterrat dood die nog probeerde tegen te stribbelen. Hij ging terug naar Innerkit en zei toen grijnzend: ''Zo moet je dus jagen.''


F*ck the rules! Ee3c1910
•••» My accounts; Deadheart, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Cloudtail, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
F*ck the rules! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: F*ck the rules!   F*ck the rules! Icon_minitimedi 1 mei 2012 - 15:23

Innerkit staarde naar de ongeveer zeventien maand oude kater. ''Ik wil eerst een beetje meer weten van jou dus ik heet Deadheart en jij bent Innerkit toch zus van Fallenkit en hoe oud ben je en wie zijn je ouders?'' Zei Deadheart een beetje pissig. Innerkit maakte zich wat groter en keek de kater duivels aan. 'Je hoeft niet zo'n pissige toon tegen me aan te slaan wanneer je dood normale vragen aan me stelt,' zei ze nijdig. Ze zwiepte met haar pluizige zwarte staart en keek de kater toen weer aan. 'Ja, ik ben Innerkit, tweeling zus van Fallenkit, en wie mijn ouders zijn, weet ik niet, die hebben me in de steek gelaten,' zei ze toen met een emotie loze stem. Innerkit keek rond en hoorde verschillende dieren. Ze wou dol graag leren jagen. Beter zijn dan de anderen. Sneller leren. Een beter warrior worden dan wie dan ook! Maar ze wist dat ze nu nog niet getraind kon en mocht worden. En jammer genoeg had ze de regels te respecteren, ook al was ze gewoon het kamp uit geglipt. Maar dat maakte Innerkit niet zo heel veel uit. Toen rook Innerkit een dier van heel dicht bij. Deadheart kwam meteen in actie. Hij zei dat ze stil moest zijn. Innerkit knikte. Ze zag hoed de kater joeg. En hoe hij sprong. Geweldig gewoon. Kon zij dat maar. Hij kwam terug met de waterrat in zijn bek. 'Wauw! Dat wil ik ook kunnen!' Mauwde ze.


F*ck the rules! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Deadheart
Member
F*ck the rules! DPKsfdL
Nick
13

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Deadheart
BerichtOnderwerp: Re: F*ck the rules!   F*ck the rules! Icon_minitimewo 2 mei 2012 - 20:02

''Wauw! Dat wil ik ook kunnen!'' mauwde de kitten. Deadheart legde de waterrat bij Innerkit haar poten en zag dat de kitten honger had maar hij zei: ''Eerst de clan dan wij.'' Hij wachtte nog even totdat de kitten klaar was met het dier te begraven. Toen de gitzwarte kitten klaar was wees hij met zijn staart dat ze hem moest volgen. Deadheart stond stil op een beschaduwde open plek en zei aan Innerkit: ''Snuif de lucht eens in een zeg me dan wat je allemaal ruikt.'' Vol verwachting keek hij naar de pikzwarte kitten en snoof de lucht zelf rustig in en rook een muisje, een oude geur van een Shadowclankat en nog een paar geuren die hem totaal niet boeiden. ''En wat ruik je?’’ vroeg hij aan Innerkit.
[flut..]


F*ck the rules! Ee3c1910
•••» My accounts; Deadheart, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Cloudtail, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
 
F*ck the rules!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: