Trainen met Purplepaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Trainen met Purplepaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Purplestorm
Member
Trainen met Purplepaw DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Trainen met Purplepaw   Trainen met Purplepaw Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 15:28

Het was vroeg in de morgen, en de wind was frisjes. Purplepaw zat op haar nest te slapen in een ronde vorm. Ze werdt langzaam wakker en zag dat iedereen nog sliep in de Apprentices Den, op haar na. Ze stond snel op en rekte zich uit. Ze likte even haar grijse poot en liep sierlijk de Den uit. Ze snoof de windt in en rook alle kattengeuren door elkaar. Geen een kat was nog wakker, het verdaaste haar ook niet. Ze liep naar de prooienstapel, maar er was nog maar twee muisen en een ekster. Ze pakte de muis op en liep naar het midden van het kanp, za hadt toch niet zoveel honger. Ze nam een hap, de muis smaakte niet zo geweldig, het zat blijkbaar al een tijdje op de stapen tussen de verse prooi. Toen ze de helft op hadt hoorde ze iets in de richting van de Warriors Den. Ze keek over haar schouder heen en zag een zwarte kat eruit komen, het was Blacksky. Purplepaw zuchte even en nam nog een paar happen van de muis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Trainen met Purplepaw DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Trainen met Purplepaw   Trainen met Purplepaw Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 16:04

Het was vroeg in de morgen, en de wind was frisjes. Blacksky lag on zijn op gerold in zijn nestje. Hij werd snel wakker bijna iedereen lag te slapen in de warriors den. Blacksky lie zonder iemand wakker te maken die nog sliepen naar buiten en daar zag hij Purplepaw een muis op eten. "goedemorgen Purplepaw heb je zin in de training" Blacksky liep naar de prooien stapel en pakte een ekster. hij liep terug naar liep terug naar Purplepaw en at daar zijn ekster in een paar happen op. "kom je mee Purplepaw.". Blacksky trippelde het kamp uit "Purplepaw ik heb geruchten gehoord dat Scythepaw medicijn kat wil worden is dat waar?" Eindelijk kwamen ze bij het moeras "oké Purplepaw ik wil dat je een bijzondere hagedis voor mij vangt. een fel gele met zwart hagedis om precies te zijn als het niet lukt deze te vinden ga je een gewone hagedis vangen dan als dat is gelukt krijg je een andere opdracht als het nog niet laat is oké?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Trainen met Purplepaw DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Trainen met Purplepaw   Trainen met Purplepaw Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 16:30

Blacksky liep naar haar toe en begroette haar. "goedemorgen Purplepaw heb je zin in de training" Blacksky liep naar de prooien stapel en pakte een ekster. ''Goedemorgen Blacksky, en ja ik heb wel zin om te trainen Blacksky.'' Toen ze de muis ophadt stond ze op en likte haar poot a van het bloed. "kom je mee Purplepaw.'' Ze stopte met likken en liep snel achter hem aan. Toen ze buiten het kamp waren en ze richting het moeras liepen begon Blacksky ineens. "Purplepaw ik heb geruchten gehoord dat Scythepaw medicijn kat wil worden is dat waar?" Purplepaw stond meteen stil en keek verbaast naar de zwart-witte kater. ''Hoe weet jij dat? Niemand weet het alleen ik!'' Zonder naar hem te kijken liep ze stevig door en gaf geen andwoord. Toen ze er waren zei hij tegen haar. "oké Purplepaw ik wil dat je een bijzondere hagedis voor mij vangt. een fel gele met zwart hagedis om precies te zijn als het niet lukt deze te vinden ga je een gewone hagedis vangen dan als dat is gelukt krijg je een andere opdracht als het nog niet laat is oké?" Purplepaw knikte en liep naar een groote steen met een aantal gaten, daar moesten vast van hagedissen zijn. Ze keek in een van de gaten, maar zag niks. Ze ontbloote haar nagels en stak die in een gat, even later voelde ze iets kriebbelen en stak haar nagel erin. Toen ze haar nagels introk zat er een bruine hagedis aan. ''Jou moet ik niet hebben.'' En ze gooide hem vlak voor Blacksky's poten neer. Met een nagel stak ze in een ander gat en kreeg er weer een te pakken. Dit keer was het de gele- zwarte hagedis. Ze dode het snel, pakte het op en liep terug naar Blacksky. ''Zo goed?'' Ze wachte niet op zijn andwoord en rende een bosje in. Even later kwam ze terug, maar met niks bij zich en ging weer tegenover Blacksky zitten. ''Ik hoorde een muis, maar het was mis.'' ze likte haar poot af en sloot half haar ogen en zei. ''Wat geen we nu doen? Jagen of sluipen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Trainen met Purplepaw DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Trainen met Purplepaw   Trainen met Purplepaw Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 20:46

'Zo goed?'miauwde Purplepaw.Purplepaw wachte niet op zijn andwoord en rende een bosje in. Even later kwam ze terug, maar met niks bij zich en ging weer tegenover Blacksky zitten. 'Ik hoorde een muis, maar het was mis.' ze likte haar poot af en sloot half haar ogen en zei. 'Wat geen we nu doen? Jagen of sluipen?'miauwde Purplepaw "nee dat ben ik niet van plan ga maar even iets voor je zelf doen of je wilt zo graag de hoogdte tak van de boom bereiken". Blacksky ging liggen "of wil je soms even gaan zwemmen of vissen kies jij maar het is even pauze en op je vraag je deed het goed heel goed zelfs alleen hoefde je poot niet in dat gat te steken". Blacksky deed ze ogen dicht maar hield al zijn zintuigen op scherp voor het geval dat ze aangevallen werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Trainen met Purplepaw DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Trainen met Purplepaw   Trainen met Purplepaw Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 21:06

nee dat ben ik niet van plan ga maar even iets voor je zelf doen of je wilt zo graag de hoogdte tak van de boom bereiken". Blacksky ging liggen "of wil je soms even gaan zwemmen of vissen kies jij maar het is even pauze en op je vraag je deed het goed heel goed zelfs alleen hoefde je poot niet in dat gat te steken". Purplepaw keek meteen raar op naar hem. Zo deed hij nooit, hij is altijd zo bazig tegen haar. Ze hield haar mond maar en verdween in de bosjes. Vogels vlogen over haar hoofd en blaadjes ritselde door de wind. Ze kreeg een muis in het zicht en dook ik de sluiphouding en liep stil naar de muis en sprong. Haar nagels boorde zich in de muis waardoor het znel over en uit was. Samen met de dode muis in haar mond liep ze terug naar Blacksky. Ze liet het los voor de poten van haar mentor en ging zitten en likte hat bloed van haar nagels. ''Ik heb even gejaagt voor de clan. Gaan we nu iets oefenen? Daar is een mentor toch voor?'' Zei ze een beetje geirriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Trainen met Purplepaw DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Trainen met Purplepaw   Trainen met Purplepaw Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 13:05

'Ik heb even gejaagt voor de clan. Gaan we nu iets oefenen? Daar is een mentor toch voor?' miauwde Purplepaw. "ja daar is een mentor voor" Blacksky stond op "goede vangst, oké nu verder met de les Purplepaw wij gaan langs de grenzen lopen en dan test ik of je de geuren al goed kent begrepen?". Blacksky liep in de richting van de Thundergrens "purplepaw welke clan geur ruik je?", Blacksky wachte even zodat ze kon antwoorden daarna liep hij weer verder. Nu ging Blacksky naar de grens van de Riverclan "Purplepaw bij welke grens zijn wij nu?" Blacksky ging zitten en wachte even op purplepaw's antwoord. (na het antwoord) "ik wil dat je hier even gaat jagen en dat je min 5 prooi mee neemt en ik bedoel in de schaduwclan en niet de windclan begrepen?". Blacksky ging liggen en deed zijn ogen dicht en al zijn zintuigen op scherp voor het geval dat ze aangevallen werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trainen met Purplepaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: