[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lostvoice
StarClan
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon   [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Icon_minitimedo 3 mei 2012 - 15:58

Hellow people ^^.

Ik zoek well, 2 dingen voor mijn accountje Lostvoice <3 Dit doe ik om d'r wat actiever te maken, aangezien ze lichtelijk dood is nu xD

Een pleegkitten; Een apprentice van 6 manen oud zonder ouders. Het liefst een katertje. Hij lijkt heel veel op Lostvoice's overleden vader, Blacksong, met zijn pikzwarte vacht en helder blauwe ogen. Daarom neemt Losty de taak als moeder op zich voor de jonge apprentice. Ze probeert de apprentice op het goede pad te houden, zodat hij niet word zoals haar vader was. [Gedrag van d'r vader kan je in Lost' voorsteltopic lezen].

Vertrouwingspersoon; Lostvoice krijgt de laatste tijd steeds meer problemen met black-outs en vreemde dromen. In deze dromen word ze, door een kater die veel op Cinderfall lijkt, de duisternis in getrokken met als doel haar helemaal krankzinnig te maken. Nu zoekt ze iemand waarbij ze haar ei kwijt kan en die ze kan vertrouwen. Ze wilt Cinderfall er niet mee opzadelen, daarom zoek ik iemand anders. Deze kat [poes of kater boeit niet] zal Lostvoice ook aanmoedigen om haar verleden aan Cinderfall te vertellen, als teken dat ze hem echt volledig vertrouwd.

Goed. Dat was het wel zo'n beetje xD
Ik stel, voor alle zekerheid, ook een lijstje op dat je moet invullen;

Code:
[b]Naam;[/b]
[b]Leeftijd;[/b]
[b]Rol;[/b]
[b]Karakter;[/b]
[b]Bekendste account;[/b]
[b]Motivatie;[/b]

That's it ^^.

xQuinty
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon   [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Icon_minitimedo 3 mei 2012 - 16:23

Naam; Smoketear
Leeftijd; 18 manen
Rol; Vertrouwen persoon
Karakter; Smoketear heeft twee kanten. Een persoon waar je goed mee kan praten, en een persoon die slecht is. Smoketear is wijs en heeft overal wel een oplossing op. Daar in tegen is hij begrip vol en sterk, en heeft hij een draag tas zo groot als hun territorium.
Bekendste account; Brightpaw
Motivatie; Ik zie Smoketear Lost wel helpen.



[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty
Member
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon   [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Icon_minitimedo 3 mei 2012 - 16:24

Naam; Snowface
Leeftijd; 32 manen ;D
Rol; Toevertrouwings persoontje ;D
Karakter; Het is een poes met een leuk karakter als je haar kent, als je haar nog niet goed kent is ze verlegen, maar als ze eenmaal die ander kent is ze gezzelig en oprecht Very Happy
Bekendste account; Ty <3
Motivatie; moet haar toch nog activier krijgen xDD


[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon CFKdxRZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Escada
Member
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon DPKsfdL
290

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons, But who cares?
Gender:
Rank:
Escada
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon   [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Icon_minitimedo 3 mei 2012 - 17:46

Naam;Snowcrystal
Leeftijd; 12 manen
Rol;Vertrouwenspersoon
Karakter; Snowy is zachtaardig en niet snel boos te krijgen. Hoewel ze wel verdrietig is vanwege haar eigen problemen. Maar ze is een goede luisteraar en heeft veel begrip voor de problemen van anderen.
Bekendste account; Snowcrystal I think xD
Motivatie; Ze zijn beide een Queen en kunnen elkaar al iets kennen =3



[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Escadag

Gast, My heaven is your hell! So be warned
Pb's naar Snowcrystal
Terug naar boven Ga naar beneden
Saxon
Deceased
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon   [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:51

Echt niemand voor die pleegkit?

Ik zal morgen kijken wie ik als vertrouwenspersoon neem voor Losty ^^.


[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon HmCY3UZ
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «

Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon   [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:59

Als Twist niet word gekozen bij Saxon en Icy's kittens wil ik wel de pleegkit zijn Smile Tenminste als niemand anders wilt :3



[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon   [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 16:48

Naam; Goldenshadow
Leeftijd; 11 moons
Rol; vertrouwingspersoon
Karakter; kan heel vrolijk zijn, maar kan soms ook zeer chagerijnig zijn of boos(zoals nu het geval isXD) ze kan behulpzaam zijn en naar anderen luisteren, maar vaak wisselt haar karakter wel. Maar als je tegen haar liegt, dan heb je de poppen aan het dansen..
Bekendste account; Goldenshadow
Motivatie; tja, wil dr toch nog wat actiever krijgen, en wat meer contact hebben met andere katten dan alleen een paar vasteXD.




[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon   [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 17:37

Naam: angelpaw
Leeftijd: 7 manden
Rol: vertrouwingsperoon
Karakter: aardig, speels, betrouwbaar,lief, soms boos porobeerd het altijd optelossen
Bekendste account: angelpaw natuurlijk
Motivatie: blij


[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Featherleaf
Member
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon DPKsfdL
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon   [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 20:31

Naam; Gingerpaw
Leeftijd; 6 manen
Rol; Pleegkit (Hij is niet zwart, sorry! Als het een probleem is, zeg maar)
Karakter; Hij is heel leergierig, vrolijk en actief. Maar omdat hij alleen is, heeft hij iemand nodig die hem motiveert. Hij is heel goed in jagen en doet altijd zijn best.
Bekendste account; Featherleaf
Motivatie; Ook soort van dood acc'je xD



[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Mhwp
♦️ Stepping forward out into the day
Shrugging off the dust and memory
Though it's soaring still above your head
It is out of sight and none shall see ♦️

Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon   [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 20:58

Naam; Birdpaw (birdnest) (moest uiteindelijk deze naam perse gebruiken zo stoer <3)
Leeftijd; 6 moons
Rol; Pleegkit
Karakter; Birdpaw is een stoer en dapper katertje. Het liefst doet hij wat hij zelf wilt en is daarom soms wat vervelend. Zijn ouders zijn bij zijn geboorte omgekomen door bloodclanners en hij wil hen wreken kosten wat het kost. Hij denkt dat hij alles allang weet en kan. Toch houd hij zich braaf aan de Warrior Code en vecht echt voor zijn clan. Dit is zijn uiterlijk: http://www.whatwallpaper.com/wp-content/uploads/2012/03/black-cat-with-blue-eyes.jpg
Bekendste account; Spotlight
Motivatie; Omdat het me leuk lijkt, de RC de beste clan ever is en ik verliefd ben op Zwarte katten <3




[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
midnightpaw
Member
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon DPKsfdL
DYA :3
19

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
midnightpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon   [Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Icon_minitimevr 11 mei 2012 - 20:59

Naam;Midnightpaw
Leeftijd;6 manen
Rol;pleegkit
Karakter;Is nog onbeslist, maar hij wordt waarschijnlijk een beetje duister.
Bekendste account; Firelion
Motivatie; Tralala dit is een dood accje


Don't tell me, show me
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon Opcs9g
Midnightpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Pleegkit & Vertrouwingsperoon
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: