do you feel the pain ?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 do you feel the pain ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rage.
Member
do you feel the pain ?  DPKsfdL
21

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons
Gender:
Rank:
Rage.
BerichtOnderwerp: do you feel the pain ?    do you feel the pain ?  Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 17:47

Een nacht zwarte massieve kater zwerfde rond bij de tweebeen huizen . Het intreseerde hem niet veel dat ze naar hem konden gluren , alsof het hem iets zou moeten schelen . Hij was nog steeds op zoek naar zijn achterbaksels van kittens , hij moest en zou ze vermoorden . Kil staarde hij naar de over kant van een donderpad . Toen hij nog jong was moest hij hier vaak over , om naar de bloodclan te gaan . Hij was vroeger trouwens lid van de bloodclan , maar sinds dat hij zijn zo gezegde partner had vermoord omdat ze kittens had van hem , heeft hij de bloodclan verlaten . Hij vroeg zichzelf niet eens af wat daar allemaal gaande was , het intreseerde hem gewoon niet , niks intreseerde hem . Met een blik op het na bij komende monster gericht , wachtte hij geduldig af . Snel dwingde hij zijn lichaam om voor uit schieten , toen het monster voor bij raasde . Terwijl zijn ambere ogen op de over kant waren gericht wist hij niet dat er nog een monster aankwam . Pas op het nippertje stopte hij toen het monster hem naderde en voor hem stopte . Geïriteerd liep hij verder naar de overkant , waar niemand hem op te wachten stond .

( kort maar jha , alleen Scars ! )


do you feel the pain ?  39cc3529107119bb1b8b22f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scars
Member
do you feel the pain ?  DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons...
Gender:
Rank:
Scars
BerichtOnderwerp: Re: do you feel the pain ?    do you feel the pain ?  Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 14:52


do you feel the pain ?  Scars
Scars


Gitzwarte poten trippelde door het bloodclangebied. Zijn amberen ogen stonden op de wacht, over het donderpad raasde vele auto's. "Fire or Ice... What do you choose?" hoorde hij in zijn hoofd. Littekens op zijn lichaam herinnerde hem aan de slechte gebeurtenissen in het leven. Hij zuchtte. Het rode randje om zijn irissen lieten zien dat hij net een paar dieren had leeggedronken, maar hij had niet de prooi zelf opgegeten. Hij had geen honger. Hij ging in de schaduw van een boom zitten, en zag dat een rogue het pak overstak. Op zijn hoede keek hij hoe de massieve kat nog net stopte voor een monster, en daarna overstak. Het donkere bladerdak boven hem camoufleerde hem, nog geen straaltje zonlicht liet iets door. Zijn amberen ogen gloeiden. vogels waren opgehouden met fluiten. Toen de zwarte massieve kater langs hem liep, sprong de snelle kleine kater op zijn rug. "Waar denk jij heen te gaan?" blies hij. Hij zette zijn nekharen op en boorde zijn nagels in de kat zijn zij. Was Scars niet wist, was dat zijn stem veel te veel leek op die van de indringer...


x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x



do you feel the pain ?  Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65do you feel the pain ?  Cupcatpixelartdo you feel the pain ?  Scarsonderschriftdo you feel the pain ?  Cupcatsgdo you feel the pain ?  Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage.
Member
do you feel the pain ?  DPKsfdL
21

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons
Gender:
Rank:
Rage.
BerichtOnderwerp: Re: do you feel the pain ?    do you feel the pain ?  Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 15:08

do you feel the pain ?  577261_323566304378368_100001750036677_737617_149202240_n
Toen hij eindelijk de overkant had bereikt , drong een walgelijke geur , de geur die hem maar al te bekend voorkwam , zijn neus binnen . Zijn gouden ogen vals , en ijzig , zijn grote lange staart slaagde tegen de koude grond , toen hij een andere kleine zwarte kater zag . Dat arme dier dacht hem te verwonden toen hij op zijn rug sprong en zijn nageltjes in zijn vel boorde . "Waar denk jij heen te gaan?" blies hij. '' ergens waar de zon niet schijnt , en waar er geen misbaksels zijn zoals jij '' siste hij scherp , terwijl hij behendig omdraaide en vliegensvlug een mep gaf tegen de kop van de kater , waar nu een hard bloedende snee zat . Zijn amber gouden ogen flikkerde van valsheid , en moordend . Zijn massieve lichaam , sprong snel op die van de kleine kater , en hij plante zijn nagels in zijn nek , en zijn tanden in de schouders . '' hebben je ouders nooit geleerd om je tegen stander niet te onderschatten ?'' zei hij gemeen en schor . '' ik kom hier voor mijn mormels van kittens , een Ziva , Zaria en nog een andere , die ik maar al te graag dood , net als hun moeder , die ik een paar jaar geleden heb vermoord '' zei hij , maar hij had geen idee dat de kat onder hem , zijn zoon Scars was .



do you feel the pain ?  39cc3529107119bb1b8b22f
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionfear
Member
do you feel the pain ?  DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
36

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons already.. The time flies!
Gender:
Rank:
Lionfear
BerichtOnderwerp: Re: do you feel the pain ?    do you feel the pain ?  Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 16:39

do you feel the pain ?  Scars
Scars


'' ergens waar de zon niet schijnt , en waar er geen misbaksels zijn zoals jij '' siste de massieve Rogue scherp. Scars gromde en grauwde, toen de Rogue boven hem was. Hij kreeg een mep tegen zijn wang, de nagels van de Rogue drukte in zijn nek, de tanden in zijn schouder. '' hebben je ouders nooit geleerd om je tegen stander niet te onderschatten ?'' zei hij gemeen en schor . '' ik kom hier voor mijn mormels van kittens , een Ziva , Zaria en nog een andere , die ik maar al te graag dood , net als hun moeder , die ik een paar jaar geleden heb vermoord '' Scars adem stokte even bij het horen van de namen van zijn zussen. Hij zei niks, hij duwde de kater van zich af, maar zijn kleine maat kreeg hem moeilijk van zich af. Hij reette de buik van de kater met zijn buik open, hij proefde zijn bloed al in zijn mond. Zijn scherpe zintuigen werden nog scherper, het maakte hem sterker. Nogmaals probeerde hij de massieve kater van zich af te duwen, en het lukte. Zo snel dat je alleen een waas zag, sprong hij op de rug van de kater en beet hem. Hij dronk zijn bloed zoals hij vaker bij prooi deed. Ze werden daar zwakker van. Hij krabte een grote snee in de katers oor, en hij haalde plukken vacht weg. De meeste bleef plakken aan het bloed. "Jij zult Ziva en Zaria nooit krijgen, Mousebrain. Dat had je niet verwacht van je eigen zoon, huh? Wat...Heb...Je...Gedaan...Met...Mijn...MOEDER!"


x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x



do you feel the pain ?  Lionfearonderschrift
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||
.:I only said it i'd be better if we weren't friends:.
.:Not that I didn't wanna be:.
.:It means if you're smart... you'll stay away from me:.
.:What if I'm not the hero?What if I'm... the bad guy?:.
.:Oh yeah, I forgot to say. Lolly's are extremly tasty and I love them ;D:.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage.
Member
do you feel the pain ?  DPKsfdL
21

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons
Gender:
Rank:
Rage.
BerichtOnderwerp: Re: do you feel the pain ?    do you feel the pain ?  Icon_minitimema 4 jun 2012 - 9:21

"Jij zult Ziva en Zaria nooit krijgen, Mousebrain. Dat had je niet verwacht van je eigen zoon, huh? Wat...Heb...Je...Gedaan...Met...Mijn...MOEDER!" Een schrille lach borrelde naar bovn in zijn keel. Hij wist de waarheid niet, wat een idioot! ''Jou moeder, tja die herriner ik nog.Ze was als een bij die rond je neus zoomt. Weet je wat! Vraag maar aan Ziva of Zaria wat er met je moeder gebeurd is'' miauwde hij op een valse ondertoon. Hij voelde hoe z'n zoon probeerde om bloed te drinken. ''Doe geen moeite.Ik heb met pakken meer ervaring dan jou.'' Hij sprong in de lucht en rolde zo snel dat het leek alsof hij een salto deed. Hij voelde hoe Scars naar de grond toe werd gezogen en wat later tegen de grond viel. Zo snel als hij zijn kans zag belande hij boven op Scars. ''Wat hoor ik daar? Wil je meer?Dan krijg je meer!'' Hij duwde zijn lange nagels in z'n schouder en duwde door tot hij iets voelde. Wild rukte hij zijn nagels eruit, zodat het nu een soort van rondige wonde was waar het bloed er uit stroomde.''Niet te geloven! Jij bent nog moeilijker dan je moeder!'' schreeuwde hij. Zijn ogen stonden groot. Van woede. En daar was een blik in. Eentje die je zo de boom injaagt. Hij had er simpelweg plezier in.

( omg late reactie sorry heb het druk )


do you feel the pain ?  39cc3529107119bb1b8b22f
Terug naar boven Ga naar beneden
 
do you feel the pain ?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: