✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Browntail
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimewo 30 mei 2012 - 14:19

Yay! :-) Ik zet je er zo bij.


.Nightkit- Browntail✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Cupcatbt✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Cupcatnightwhite✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 2qwfxqw
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimedo 31 mei 2012 - 11:33

Ik heb 2 katten, eerst zet ik de kater (in real mijn poes XD) erop. Met de poes wacht ik, nogal raar om even getallen te hebben van beiden geslachten. IK ZAL PERSOONLIJK LICHTSHADOW ZIJN.

EDIT:
Naam clanlid: Spottedpelt

Leeftijd: 21 moons

Rang: warrior

Geslacht: kater

Uiterlijk: Witte lapjeskat, zwart met zwartgrijs gestreepte staart.

Innerlijk/verleden: Clanborn. Spottedpelt is een rustige kater. Als er iets mis is probeert hij er eerst zelf wat aan te doen. Spottedpelt kan zich geen ander leven dan in de forestclan voorstellen, en is vaak erg vriendelijk.

Famillie: Whispermoon (zus)

Maatjes: -

(Als je warrior bent) Meld je je aan als mentor?: Yess

✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Spottedpelt


Beloof je actief te blijven?: Mijn leven lang!


EDIT:

We hebben een meeting topic! http://warriorcats.bigforumpro.com/t5870-forestclan-meeting-topic#123954


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Browntail
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimema 4 jun 2012 - 16:01

Mensen! We moeten een Icywind hebben!-Je mag meerdere katten- Als er wat verschil is tussen de geslachten zal ik Heartbreak aanmaken. En ik zou het zijn vinden als er iemand reageert bij de RPG, ik wil graag zo ver mogenlijk bovenaan staan.


.Nightkit- Browntail✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Cupcatbt✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Cupcatnightwhite✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 2qwfxqw
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 15:14

Kom op mensen! Please?


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 17:46

Goed dan, maar niet ik weet niet if het karakter al is vestgelegd.:

Naam clanlid: Icywind

Leeftijd: 35 moons

Rang: Warrior

Geslacht: Female, poes

Uiterlijk: Zie foto

Innerlijk/verleden:Verleden: Haar leven was een en al rampen. Van haar vader tot haar Siblings. Het begon op de dag datz e geboren werd. Prezies die dag verliet hun moeders steun en toeverlaat haar, hun vader ging weg, een pleegvader viel in. Maar dat was niet zomaar een vader nee beslist niet.. Niemand kon haar troosten. Daarom ook had ze bij de geboorte de kracht niet meer om te overleven. Toen ze als laatste Icy had gekregen ging ze dood. De bavaling was erg zwaar en vooral Icy kwam met moeite op de wereld. En ze leefde nauwelijks een seconde of hun moeder ging dood. Hun vader die altijd dol was geweest op haar moeder werd razend. Hij begon met Icy de schuld te geven. Algauw volgde de rest. Icywind werd het zwarte schaap van de familie. Uiteindelijk zocht ze haar uitvlucht bij een ander verwaarloosd kitten. Alleen door deze bleef ze leven. Speciaal voor het katertje deed ze het. Ze werden zelfs verliefd, maar hun dromen kwamen nooit uit. Ze hadden o, zo graag kits gewild. Maar een dag vor de ceremonie gebeurde het. In de avond kwam een warrior het kamp gelopen. In zijn bek hing het dode lichaam van Desertkit. Het verdriet in het kamp was groot. Maar zijn was nog het meest verdrietigst. En toen zwoor ze op wraak. Wraak op haar vader, de moordenaar van haar beste vriend. Ook nam ze zich voor nooit zoals hem te worden maar uiteindelijk is ze dat toch geworden... . Innerlijk: Zo op het eerste gezicht is ze een doodgewoone poes, maar schijn bedriegt, net als zij. Haar leven bestaat uit liegen, en bedriegen. Iedereen van Clanleader tot kit liegt ze voor. En waarneer ze niet liegt verleid ze wel een kater. Die ze daarna keihard dumpt. Ondanks dat is ze wel trouw aan de gene die ze trouw wil zijn. Ook is ze erg doorgewinterd, en laat zich niet snel afleiden. Ook haar bedriegen zal erg moeilijk zijn. Want ze is zelf een groot bedrieger. Ze doorziet elk trucje. Verder is ze altijd erg geheimzinnig, en zal niet zo snel over zichzelf praten. Maar... Ze is voorzover iedereen weet wel loyaal, maar of ze dat ook echt is...

Famillie: wie wil?

Maatjes: Dead: Desertkit life: Wie wil?

(Als je warrior bent) Meld je je aan als mentor?: Jazeker

Foto:
Spoiler:

Beloof je actief te blijven?: jep


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:


Laatst aangepast door Nightpaw op vr 8 jun 2012 - 15:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 15:25

Ik vind haar wel leuk, maar ik zou er wel iets bij zetten dat haar loyaliteit bij de Forestclan ligt. Ondanks dat alles.


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 15:39

Ze was nog niet af.


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Browntail
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 15:42

Goed.


.Nightkit- Browntail✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Cupcatbt✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Cupcatnightwhite✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 2qwfxqw
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 15:53

Ik heb het veranderd en heb haar ook en verleden gegeven.


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 16:52

Mooi, de verhaallijn kan vanstart gaan!


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingerpaw
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Charlie
163

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Gingerpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 16:53

Naam clanlid: Eaglepaw

Leeftijd: 7 moons

Rang: Apprentice (Misschien van Whispermoon?)

Geslacht: Kater

Uiterlijk: Fototje

Innerlijk: Eaglepaw is een mysterieus katertje, hij is vrij rustig en toont weinig emotie. Je merkt hem niet echt op.

Verleden: Hij komt uit een of ander vaag huis van twolegs, maar alleen hij weet het geheim van die twolegs...

Famillie: -

Maatjes: Hij is vaak alleen en heeft geen vrienden, hij hoeft die vrienden niet :3

Foto:
Spoiler:

Beloof je actief te blijven?: Jep


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 C1761924-1376917386793797large
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 17:07

(ik neem er nog een ^^)
Naam clanlid: bluetear

Leeftijd: 23 moons

Rang: warrior

Geslacht: poes

Uiterlijk: blauw grijze poes met een liteken dat haar neus doorboord.

Innerlijk/verleden: Deze poes is nooit gepest geweest.Met haar perfecte uiterlijk wist ze altijd in de belangstelling te staan. Ook omdat ze zo lenig en slank was, was ze overal goed in. Vechten,jagen,sprinten, manipuleren. Met een gevecht met en clanlid is ze behoorlijk pissig geraakt doordat ze een liteken heeft gekregen, maar die is wit geworden, dus lijkt het zilver dat door haar snuit gaat.( bluestar's uiterlijk xD )

Famillie: die zijn weggelopen.

Maatjes: ---

(Als je warrior bent) Meld je je aan als mentor?: jha

Foto: -

Beloof je actief te blijven?: sure ^^


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 9:38

Allebei geaccepteerd.


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 21:01

Raad eens hoe ik mijn foto heb kunnen veranderen :3 Ik heb haar er weer af gekregen XD Nu is Knifeheart sexy.


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 23h6cdj

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 12:48

Ik snap je niet echt. De foto is nog hetzelfde??


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingerpaw
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Charlie
163

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Gingerpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 16:35

Niet, ik heb het veranderd...


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 C1761924-1376917386793797large
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimema 18 jun 2012 - 18:33

hmm, na lang twijfelen heb ik toch besloten dat ik mee wil doen, als het mag natuurlijkXD

Naam clanlid: screwedsoul

Leeftijd: 18 moons

Rang: warrior

Geslacht: poes

Uiterlijk: Een witte poes met twee blauwe ogen, zie foto

Innerlijk/verleden: Ze kwam vanuit het niets, en ze was redelijk schuw. Maar na een aantal moons werd ze iets socialer. Ze wil niks over haar verleden vertellen en blijft soms uit de buurt van de meeste katten. Ze is vaak in het bos te vinden en je moet haar nooit zomaar benaderen, want dat kan in een gevecht uitlopen. Wat er met haar familie is gebeurt dat heeft met haar verleden te maken, waar ze nog vaak nachtmerries van heeft. Het ene moment kan ze vriendelijk zijn, en het volgende moment ongelofelijk schuw. Ze sluipt meer dan dat ze loopt. Haar blauwe ogen kunnen je heel doordringen aankijken, zodat je er bang van wordt. Haar naam klinkt heel raar, en vreemd, maarja dat past bij haar. Als je probeert iets te doen bij haar wat ze niet wil, dan kan ze zeer agressief worden. Maar doorgaans is het een vriendelijk, soms wat schuwe poes.

Famillie: Die zijn allemaal dood.

Maatjes: ---

(Als je warrior bent) Meld je je aan als mentor?: jha

Foto:
Spoiler:

Beloof je actief te blijven?: natuurlijk XD


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 15:58

Ik laat je hier staan, ik weet niet of je de verhaallijn hebt geaccepteerd?

Maar als dat wel zo is zit jij nu dus nog niet in de clan.


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 16:07

ik was idd akkoord gegaan met de verhaallijnXD,
ik neem aan dat jij dat dan ook hebt gedaan, anders had je het niet gevraagtXD,
maar ik kan nu wel het rpg topic in sluipen?


✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Switchpaw
Member
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 DPKsfdL
Lyan Payne |
95

CAT'S PROFILE
Age: :.: 12 Moons :.:
Gender:
Rank:
Switchpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]   ✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten] - Pagina 3 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 16:16

Ja, dat kan!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
✿Forestclan✿discussie & aanmeldtopic✿ [Gesloten]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: