Meting bloodclan poes [Fury]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meting bloodclan poes [Fury]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deadstorm
Member
Meting bloodclan poes [Fury] DPKsfdL
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Age: 30 maanden
Gender:
Rank:
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Meting bloodclan poes [Fury]   Meting bloodclan poes [Fury] Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 20:52

Deadstorm werd wakker, hij keek rond, en zuchten. Hoorde hij wel hier? Was hij hier wel thuis? Hij kreeg een beetje een hekel aan de clan soms. Ook al zijn familie woonde buiten de clan, en hij zat hier opgesloten. Hij trippelde het kamp uit. Hij verlaten het terretorium. Hij ging het vrije territorium in, de Roque plaatsen. Hij voelde zich vrij geen regels. Hij kwam bij een openplek. Hij keek rond. Er was een meer. Hij liep er heen, en ging er liggen. De warme zon scheen op zijn vacht. Het was vandaag lekker warm. Heerlijk dit weer! Sneeuw, of zon, hij haten regen. Hij nam een slok koud water. Verfrissend. Hij keek naar de bomen. De takken beweegde zachtjes mee op het kleine beetje wind wat er stond. Hij sloot zijn ogen, en luisterde naar de fluitende vogels. Hij had vandaag geen behoefte om te jagen. Hij luisterde, hij luisterde naar alles wat er om hem heen gebeurde. Hij opende zijn ogen en nam nog een slokje water. Opeens hoorde hij wat ritselen. Hij bleef liggen, 'Wie is daar?' Vroeg hij kalm. Anders als normaal had hij nu geen zin in ruzie. Hij luisterde, Er was een stilte. 'Wie is daar' Herhaalde hij zijn vraag. Hij keek in de richting van waar het geluid van daan kwam, Hij keek recht in de rode ogen van een andere kat. Het was een poes, een zwarte poes. 'Uhm Hoi..' Zei hij zacht.

-inspi loos-


Meting bloodclan poes [Fury] O89a87Meting bloodclan poes [Fury] Vmszew
╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Meting bloodclan poes [Fury] DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Meting bloodclan poes [Fury]   Meting bloodclan poes [Fury] Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 11:59

Fury was een eindje gaan wandelen in het bos. De vogels floten en het was lekker warm buiten. Fury was heel kalm totdat ze tegen een andere kat aan botsten. De kater zei: 'Uhm Hoi..' Fury slikte en siste toen: "Kun je niet uit je doppen kijken stom clanmormel"! Fury wilde net tegen de kater zeggen Matrix! Maar ze hield zich in omdat ze een clangeur rook. Fury keek met haar rode ogen naar de kater en zei: "En waar moet zo een stom clanbeest heen? OOO.. zeker naar zijn clanvriendjes zeker"! Wat hield Fury ervan om een clanbeest uit te schelden en vooral als deze kater niks terug durfde. Fury keek naar de lucht die haar rode ogen een mooi vel rood kleurtje gaven. Fury ontblote haar nagels en trok ze weer terug in. Het uiterlijk van de kater was al veel ouder dan die van haar. Ze sprong met een hoge sprong op de kater en siste: "Als je mij nog een keer lastig valt dan ga je eraan!" Fury sprong weer terug van de kater en liet een dreigend gegrom uit haar keel horen.

{Flut}


Meting bloodclan poes [Fury] 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Deadstorm
Member
Meting bloodclan poes [Fury] DPKsfdL
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Age: 30 maanden
Gender:
Rank:
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: Meting bloodclan poes [Fury]   Meting bloodclan poes [Fury] Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 21:33

"Kun je niet uit je doppen kijken stom clanmormel" Zei de poes. Hij sprong boos op 'IK BEN GEEN CLANka..'Zei Deadstorm, gelijk stopte hij met zijn zin, dat was hij wel! Hij was een Clan kat! Hij wilde geen clankat zijn! Hij wilde niet opgesloten zitten, niet meer! "En waar moet zo een stom clanbeest heen? OOO.. zeker naar zijn clanvriendjes zeker" Zei de poes. Deadstorm keek haar fel aan, en zweeg. "Als je mij nog een keer lastig valt dan ga je eraan!"Zei de poes. Deadstorm lachte zacht, 'Wat jij wil' Zei hij. Hij vond het grappig wat ze zei, de poes was veel jonger als hem, ze kon hem niet aan, en mischien wist ze dat wel, want ze viel niet aan ofzo. Hij ging weer liggen. 'Ga je daar blijven staan grommen, of ga je weg of ga liggen' Zei Deadstorm relaxt, en nam een slok water.

-superflut-


Meting bloodclan poes [Fury] O89a87Meting bloodclan poes [Fury] Vmszew
╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝
Terug naar boven Ga naar beneden
Fury
Member
Meting bloodclan poes [Fury] DPKsfdL
noem mij maar: Fury
434

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Fury
BerichtOnderwerp: Re: Meting bloodclan poes [Fury]   Meting bloodclan poes [Fury] Icon_minitimezo 20 mei 2012 - 12:12

Fury keek naar de kater en zei: "Nou je bent wel een clankat anders ruik je er niet naar"! Haar mooi zwarte staart zwiepten geïrriteerd van de ene kant naar de andere kant. Wat had ze zin om dit beest aan stukken te scheuren! Fury keek hem onderzoekend aan en antwoorden toen: "Als je dat stomme clanleven zat bent waarom sluit je je dan niet aan bij ons"? Ze keek met haar bloedrode ogen naar de kater en wachten af. Ze had honger en dorst gekregen dus liep ze naar de rivier. Ze nam een slokje water en liep toen richting een paar bosjes. De waterdruppels druppelde nog van haar mooie bek af. Toen ze in de bosjes was rook ze muis. Ze sloop verder in een jachthouding en sprong op het beestje. Ze nam het mee naar de kater en ging voor hem liggen. Ze dronk een beetje bloed van het beestje en at het schrokkend op. Fury likte haar bek en haar klauwen af van het mooie rode bloed. Ze vroeg aan de kater: "Jullie beesten voeden toch eerst de clan"? Fury dacht Natuurlijk doen ze dat! Ik weet het gewoon. Rustig wachten ze af.



Meting bloodclan poes [Fury] 2hhi0pu
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!
______________________________
Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit
Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan
_____________________________________________________
dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan
ik zal altijd contact met je houden
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meting bloodclan poes [Fury]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: