Can we talk?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can we talk?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Owlfrost
StarClan
Can we talk? DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Can we talk?   Can we talk? Icon_minitimezo 20 mei 2012 - 10:45

Met een konijn in zijn bek trippelde hij vrolijk terug naar het kamp. Hij had zich voorbereid op deze dag. Op deze dag zou hij het zeggen tegen haar. Even bleef hij staan en legde het konijn neer. In de verte kon hij het kamp al zien. Een stevige wind nam de verse geur van WindClan mee met zich. Een van de geuren was van Silverpool, zijn liefde voor het leven. De tabby kneep zijn ogen dicht. Hij was er klaar voor. Nog geen paar dagen geleden stond hij bijna op instorten. Hij had zijn hele hart gelucht bij Inkmask, de nieuwe Deputy. Gelukkig had de kater hem geholpen en sindsdien was Owlfrost zelf veel vrolijker. Soms vrolijker dan hij ooit was geweest. Een tevreden zucht verliet zijn bek. Hij opende zijn groene kijkers en probeerde in te schatten hoeveel stappen hij verwijderd was van Silverpool. Hij wist dat ze van hem hield. Zielsveel misschien en hij ook van haar. Maar toch. Altijd als hij voor haar stond, kon hij geen woorden vinden om zijn liefde tegenover haar te uitten. Zij zou vast al miljoenen keren gedaan hebben, zonder het hij het eigenlijk wist. Maar zij was altijd al de dappere geweest. Hij was een Apprentice toen ze elkaar ontmoetten. De meeste katers zijn ouder dan hun partners, maar dit keer was het andersom. Geeft toch niet? Owlfrost maakte zijn hele kop leeg, ontspande zijn spieren en probeerde aan leuke dingen te denken. Misschien, misschien zouden ze ooit kittens krijgen. Kleine katjes die eigenschappen van hun ouders hadden overgenomen en tegen hen opkeken. Dat zou hem wel leuk lijken. Maar misschien had het lot dat niet voor hem uitgestippeld.

Eenmaal aangekomen ion het kamp dumpte hij het konijn bij de prooistapel en stak zijn kop in de Warriors Den. Vele gedaanten maakten slaperige geluiden, gesnurk en getrappel. Hij kon bijna niets zien door de massa vachten. Was ze er wel? “Silverpool?” Fluisterde hij zo zacht mogelijk. De poes kon hem, als ze sliep, waarschijnlijk niet verstaan. Maar hij kon haar naam ook niet zomaar door de Den schreeuwen. Owlfrost slikte weer. Hij begon zijn kop al rustig uit de Den te trekken, langzaam begon hij de hoop weer op te geven. Nee! Iets moediger fluisterde hij; ”Ik moet je iets vertellen.” Hij trok zich terug en ging naast de prooistapel zitten. De zon verwarmde zijn warrige vacht. Hij kon er niet zo uitzien, op deze dag. Sn el begon hij zijn tong door zijn vacht te halen en probeerde alle uitstekende haartjes weer glad te likken. Kom op.. Onder het schoonmaken door wierp hij meerdere blikken op Den, toch weer hopend om haar vrolijke gelaat te zien. Nu hij er klaar voor was kon hij het beter doen. Dan konden ze samen gelukkig leven. Of had ze hem toch al afgewezen door zijn lange twijfel? Weer slikte de tabby en probeerde weer over de goede dingen van hun relatie te denken. Maar steeds weer drongen onheilspellende gedachten zijn kop binnen. Oh nee..


[S I L V E R P O O L]


Can we talk? 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
Can we talk? 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Can we talk?   Can we talk? Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 20:49


Oh no,
Look what you've done..
Get back to old days and old flames,
You never let burn out.


Het zat er weer op. De lange nacht had zijn pure schoonheid weggegeven aan het daglicht en de eerste stralen zonlicht schenen nu lichtjes de Warriors Den binnen. Vele katten lagen nog warm te slapen, maar daar had zij deze nacht weinig van kunnen genieten. Ze lag maar te draaien, te denken. Haar dromen namen de vrije loop, en het leek alsof ze haar gevangen wilden houden in eeuwige twijfel. Het ging over afgelopen winter, over de gezondheid van haar Clan, haar positie in de Clan, maar vooral over Owlfrost. Ze hield van hem, al vanaf het begin, maar hij leek nooit zichzelf te kunnen zijn. Ze wist niet voor wie, of wat in hem ze nou eigenlijk gevallen was. En toch leek hij de afgelopen weken veel vrolijker. Ze had hem nauwelijks gesproken. Het leek wel alsof hij haar vergeten was. Alsof hij voor een andere poes gevallen was. Het deed haar pijn. Deze poes had hem vrolijker gemaakt dan hij ooit bij haar had geleken. Het stak haar, maar ze was blij dat hij eindelijk het geluk had gevonden. Ze hield nog steeds zielsveel van hem, maar blijkbaar was dat niet hoe StarClan haar lot voorspeld en uitgestippeld had.

Maybe it's all pretend,
And the game should end,
I guess nobody wins.


Silverpool keek wat verbaasd op toen ze een stem zacht haar naam hoorde fluisteren. Ze lichtte haar kop, en zag Owlfrost in de ingang van de Den staan. Ze had de neiging om vrolijk naar hem toe te springen, maar zag een wat onzeker kijken. Ze maakte zich zo klein mogelijk, hopend dat hij haar niet zag. "Ik moet je iets vertellen," ging hij zacht verder, en trok vervolgens zijn kop terug. Ze kon wel raden wat hij te zeggen had, hij wilde hun relatie, van wat daar nog van over was, vast verbreken. Ze maakte hem ongelukkig. Hij wilde haar zo ver mogelijk uit haar leven. Althans, dat kon ze wel raden. Ze bleef nog even besluiteloos liggen. Ze kon hier niet haar hele leven blijven schuilen, hopend dat hij haar niet zag. Rustig stond ze op. Haar kop hing triest naar beneden. Ze was niet meer de vrolijke Silverpool die ze wat weken geleden nog was. Twijfels hadden haar stemming aangetast. Voorzichtig liep ze de Den door, de katten die voor haar pad lagen zachtjes ontwijkend. Ze zetten een pas in het warm aan voelende zonlicht en stapte met haar hele lijf naar buiten. Er was nog wel iets van sier in haar lichaam, en ook de trots was niet verdwenen, maar haar onverzorgde vacht leek net die van een Rogue. Daar zat hij dan, naast de prooistapel. Ook hij had een wat onzekere houding. Ze stapte langzaam op hem af, en begroette hem zwakjes met haar hoofd. "Waar wilde je me over spreken?" snorde ze zachtjes.

How do I get away,
when you're beggin' me to stay?
What do you want me to do?
I've given it all to you.
I wish you would return the favor.



Can we talk? Aesi09
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Can we talk? DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Can we talk?   Can we talk? Icon_minitimema 11 jun 2012 - 21:12

Gespannen zat de tabby daar, zijn staart was alweer van zijn plaats verandert en krulde zich steeds weer op. Het was een soort tik. Het gaf aan dat hij zenuwachtig was en zich niet kon beheersen. Was als Silverpool hek toch niet wilde zien? Hij had zich misschien toch te lang stil gehouden en kon nu zijn daden niet meer terug draaien. Een zucht verliet zijn keel en hij begon de grond met zijn poten te kneedden. Hij leek net op een Apprentice die nu zijn laatste assingment kreeg. Maar voor deze test kon hij niet leren. Het was liefde, een ontembare kennis. Er was geen mentor die hem helpende woorden zou toefluisteren als hij het niet meer wist. Alleen zijn hart kon hem naar de opdracht leidden, maar hielp hem niet als hij hulp nodig had. Nogmaals nam hij een grote hap lucht en richtte zijn groene blik op de Den. Op precies dat moment kwam ze naar buiten. Maar het duurde een tijdje voor Owlfrost om Silverpool te herkennen.

De poes die voor hem stond leek niet op de poes waar hij verliefd op was geworden. Haar vacht was duidelijk voor een paar dagen niet verzorgd en de sier van haar bewegingen was bijna verdwenen. Zijn maag kromp ineen bij het gezicht van zijn partner en hij slikte. "Waar wilde je me over spreken?" Snorde de poes zachtjes en Owlfrost deed een paar passen naar voren. Hij drukte liefdevol zijn kop tegen de hare en trok deze snorrend ook weer terug. Hij probeerde niet te kijken naar het uiterlijk van de poes, maar naar het innerlijk, hetgeen wat altijd het meeste telde. "Silverpool, Hij maakte een korte buiging met zijn kop en keek haar aan met zijn groene kijkers. Dit keer stopte de rivier van woorden die zijn gevoelens kon uitdrukken. Wat nu?  Zijn bek stond halfopen en hij keek de poes aan met een glazige blik. Hij moest snel ergens op komen voordat ze dacht dat hij de relatie wilde beëindigen. Opeens zag hij de gelijkenis. Iets van haar houding deed hem denken aan zijn oude hem, de Apprentice die niet goed wist wat goed voor hem was.  De vacht die een paar dagen niet was verzorgd, dat wist hij nog goed. Misschien kwamen de twijfels toch aan bij Silverpool. "Ik wilde je dus iets vertellen." Hij ging weer zitten en een ongemakkelijk gevoel overkwam hem. "Ik wilde je dus zeggen dat.. dat ik.." Hij wist het niet. Hij wist niet hoe hij zijn gevoelens onder woorden kon brengen. Ze waren zo ingewikkeld. Misschien té ingewikkeld. "ik wil je zeggen dat ik van je houd en de rest van mijn leven bij je wil zijn. Ooit wil ik kittens met je hebben en ze laten opgroeien en toekijken aan jouw zijde.  Ik weet dat ik erg lang niets van me heb laten horen, maar ik moest nadenken. Nadenken over woorden die onze relatie weer goed konden maken. Begrijp alsjeblieft dat ik je heb ontlopen, ik had tijd nodig. Ik wilde je niet alleen laten, ik heb je lief.. De beginselen van tranen begonnen te ontstaan in zijn ogen, maar hij hield ze ook niet tegen. Hij was er trots op dat hij het eindelijk had verteld. Eindelijk..


Can we talk? 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
Can we talk? DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Can we talk?   Can we talk? Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 18:23


Oh no,
Look what you've done..
Get back to old days and old flames,
You never let burn out.


Silverpools borst had een kalme beweging van ademhaling, en bewoog zachtjes op en neer. Haar ogen keken Owlfrost onderzoekend aan. Daar zat hij dan. De kater die ze zo lief had. Maar op dit moment wilde ze zo ver mogelijk van hem vandaan zijn. Ze knipperde zachtjes met haar ogen, terwijl Owlfrost haar met een korte buiging van zijn kop groette. Nadat zij hem kort begroette drukte hij zijn kop zachtaardig tegen de hare. Haar gedachten leken te barsten. Wat deed hij? Silverpool probeerde een glimlachje tevoorschijn te toveren, terwijl ze zijn naam ook uitsprak. Owlfrost. De letters dwaalden al manen door haar kop en hadden haar leven een onverwachte draai gegeven. Op het begin had ze het fijn gevonden, maar naarmate zijn karakter groeide, en hij minder contact met haar leek te willen maken had ze het gevoel verafschuwd, alsof het een haarbal was die ver achterin haar keel vast zat. Hij keek haar wat onzeker aan, zijn groene ogen hadden een glazige blik. Voelde hij dan echt niks meer voor haar? "Ik wilde je dus iets vertellen." de kater ging weer zitten en leek niet helemaal uit zijn woorden te komen. "Ik wilde je dus zeggen dat.. dat ik.." en daar was het dan. Het zo gevreesde moment. Al haar gedachten en gevoelens leken elkaar tegemoet te komen en te botsen. Haar maag voelde net een blok steen. Achter haar ogen prikten tranen. "Ik wil je zeggen dat ik van je houd," begon hij zijn woorden. Hij hield nog van haar. Waarom deed hij dit? Waarom vertelde hij haar niet gewoon wat hij voelde? Dat hij niet met haar door zou willen gaan? Ze wachtte op de woorden die er volgen zouden, "En de rest van mijn leven bij je wil zijn. Ooit wil ik kittens met je hebben en ze laten opgroeien en toekijken aan jouw zijde. Ik weet dat ik erg lang niets van me heb laten horen, maar ik moest nadenken. Nadenken over woorden die onze relatie weer goed konden maken. Begrijp alsjeblieft dat ik je heb ontlopen, ik had tijd nodig. Ik wilde je niet alleen laten, ik heb je lief.."

Maybe it's all pretend,
And the game should end,
I guess nobody wins.


Silverpools sperden open bij de woorden van de kater. De enigzins doffe blik die haar ogen hadden gehad verdween, en kregen een prachtige glinstering, alsof StarClan zijn pracht in haar ogen had laten weerspiegelen. Tranen werden zichtbaar. Maar ze waren niet van verdriet. Het waren tranen van puur geluk. Ze stapte naar hem toe en verstopte haar kop in de zachte haren van zijn kraag. Ze spon, en trok haar hoofd terug. Ze keek hem diep in zijn ogen aan. Ze likte de tranen in zijn ooghoeken weg. "Oh, Owlfrost," haar woorden zaten vol liefde. Eindelijk. Eindelijk wist ze wat hij voor haar voelde. Op dit moment was ze een van de gelukkigste katten van alle Clans. Zij had iets wat ze nooit had kunnen dromen. Ze had Owlfrost..

How do I get away,
when you're beggin' me to stay?
What do you want me to do?
I've given it all to you.
I wish you would return the favor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Can we talk? DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Can we talk?   Can we talk? Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 19:31

Hij keek een beetje angstig naar Silverpool. Wat als zijn gedachten toch waar waren geweest? Dat ze verder was gegaan en een nieuwe kater had ontmoet? Zenuwachtig tikte het puntje van zijn staart op de grond en leek elke seconde een uur te duren. Bijna wilde hij het opgeven met een zucht, maar toen brak de dam van liefde in Silverpools stilte. Nog steeds werd er niet gesproken, maar voor Owlfrost was het bewegen al genoeg. Het was een teken van leven, iets wat aanduidde dat ze hem afwees of van hem hield. Gelukkig kwam het goed uit voor de kater. De ogen van Silverpool werden open gesperd. De doffe blik in haar ogen verdween en die prachtige blik keerde weer terug. Een warm gevoel begon te ontstaan in de maag van Owlfrost en snorrend keek hij toe hoe ze veranderde. Ook zij kreeg die bekende tranen bij haar ooghoeken. Toen hij het niet verwachtte stapte de poes op hem af en begroef haar kop in zijn nek. Ook zij snorde. Nu keek ze hem aan met die prachtige blauwe ogen. Gelukkig keek Owlfrost naar haar, ze was teruggekeerd van die nachtmerrie van twijfels. Haar tong liet de tranen bij zijn ogen verdwijnen. "Oh, Owlfrost," Zei ze liefdevol en Owlfrost voelde zich weer gelukkig. 

Het was er weer. Die vonk die hun liefde had begonnen. Blij hief hij zijn staart etenstijd op en sloeg heimwee neer op de grond. "Begrijp me, Silverpool." Snorde Owlfrost en bleef haar tijdens elke letter aankijken. Hij hield van haar. Ze betekende alles voor hem. Als er iets met haar gebeurde zou hij er alles voor doen om weer aan haar zijde te staan. Ook al moest hij zich daarvoor opofferen.. "Ik wil bij je blijven, voor altijd." Snorde hij en drukte weer zijn kopje tegen de hare. Een tijdje bleef het stil voor hem, misschien ook voor haar. Maar er was iets in zijn lichaam dat verder wilde, dat écht bij haar wilde zijn. Owlfrost keek om zich heen, nog steeds was er niemand opgestaan, was hij vroeg of bleek deze dag toch niet te bestaan? Dat dit alles een droom was. Nee. Dat kon niet. Silverpool was echt, hij had haar warme vacht tegendeel de zijne gevoeld. Hij schudde lichtelijk zijn kop en keek weer naar de grijze poes. His beloved one..


Can we talk? 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
Can we talk? DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Can we talk?   Can we talk? Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 13:05

Silverpool schreef:

Oh no,
Look what you've done..
Get back to old days and old flames,
You never let burn out.


Nog steeds was Silverpool verbaasd van de gebeurtenis die ze net had beleefd. Het ging tegen al haar verwachtingen in, maar op een goede manier. Ze dacht dat hij haar nooit meer wilde spreken, en definitief een einde wilde maken aan hun band. Maar nee, hij had nu officieel gezegd dat hij van haar hield, haar niet kwijt wilde, en meer van haar wilde dan alleen maar haar aanwezigheid. Hij dacht met zijn hart. Iets wat hij voorheen had geweigerd. Hij ging niet alleen maar af op zijn verstand, maar liet zich leiden door zijn gevoel. Hij had de Owlfrost teruggevonden waar zij een paar manen geleden voor gevallen was. Ze likte trots zijn wang. Ze had een hele knoop woorden vastzitten in haar gedachtes, ze hadden zich opgehoopt. Een woordenstroom, vol met beloftes en liefde, vragen en waarschuwingen, woorden van spijt en woorden met teleurstelling.

Maybe it's all pretend,
And the game should end,
I guess nobody wins.


"Ik was zo bang Owl.. Ik dacht dat je me haatte.. Ik dacht dat ik in de weg liep, dat je hart een ander had gevonden, dat je je voor me schaamde. Ik begon mezelf te haten. Omdat je je schaamde, omdat je me ontweek. Ik was blij, want het leek alsof je gelukkig was. Maar ik brak tegelijkertijd ook, omdat je veel gelukkiger leek zonder me, en dat je me niet nodig had. Uiteindelijk bleef ik bij je uit de buurt, zo ver mogelijk.. Ik schaamde me voor mezelf, omdat ik er niet voor je geweest was, omdat ik toen je het moeilijk had je niet voldoende heb geholpen.. Maar uiteindelijk blijkt dat je al die tijd gewoon van me gehouden hebt.. Alsjeblieft, laat me volgende keer niet zo lang in twijfel.. Ik had ook op je af kunnen stappen maar.. Ik wilde je niet ongelukkig zien. Ik houd zoveel van je!" Silverpool tilde haar voorpoten op en duwde Owlfrost naar achter, op zijn rug. Blij likte ze hem over zijn wang.

How do I get away,
when you're beggin' me to stay?
What do you want me to do?
I've given it all to you.
I wish you would return the favor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Can we talk? DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Can we talk?   Can we talk? Icon_minitimedo 19 jul 2012 - 18:39

Did you know that you could be wrong and swear you're right
Some people been known to do it, all their lives
But you find yourself alone, just like you found yourself before
Like I found myself in pieces, on my hotel floor
De tabby voelde de tong van Silverpool over zijn wang gaan en snorde zacht. Ze wilde ook bij hem blijven, maar was dat wel voor altijd? Zou ze, als ze een lange tijd bij elkaar waren gebleven, niet willen veranderen van partner? Hem dumpen en er met een ander vandoor gaan? Nee. Zo zou de oude Owlfrost denken. Overmand door twijfels en angsten. Maar de nieuwe, die wat zelfvertrouwen had gekregen, luisterde niet naar al die wanhoop. Deze Owlfrost wild het beste voor zichzelf, als het andere maar niet in de weg zou staan. Hij zou zijn verlegen houding wel behouden, maar tegelijkertijd ook zekerder zijn van zichzelf. En natuurlijk van zijn liefde voor Silverpool. Hij richtte een ve3rliefde blik op de zilveren tabby en hief zijn pootje op om deze over zijn oor te halen. Hij prikkelde zijn oren toen hij de woorden van Silverpool hoorde. "Ik was zo bang Owl.. Ik dacht dat je me haatte.. Ik dacht dat ik in de weg liep, dat je hart een ander had gevonden, dat je je voor me schaamde. Ik begon mezelf te haten. Omdat je je schaamde, omdat je me ontweek. Ik was blij, want het leek alsof je gelukkig was. Maar ik brak tegelijkertijd ook, omdat je veel gelukkiger leek zonder me, en dat je me niet nodig had. Uiteindelijk bleef ik bij je uit de buurt, zo ver mogelijk.. Ik schaamde me voor mezelf, omdat ik er niet voor je geweest was, omdat ik toen je het moeilijk had je niet voldoende heb geholpen.. Maar uiteindelijk blijkt dat je al die tijd gewoon van me gehouden hebt.. Alsjeblieft, laat me volgende keer niet zo lang in twijfel.. Ik had ook op je af kunnen stappen maar.. Ik wilde je niet ongelukkig zien. Ik houd zoveel van je!"
Hard times help me see
Een brok in zijn keel was ontstaan in de tussentijd. Met kleine tranen in zijn ogen werd hij op zijn rug geduwd door de poes en weer ontving hij een lik over zijn wang. “O Silverpool,” Begon hij wat treurig en wendde zijn blik af van haar prachtige gezicht. “Onze vroege liefde verwarde mij, ik wist niet wat goed was voor mij en wat niet. Ik wilde er niet aan denken en daarom liet ik je zo laf in de steek. Het spijt me, maar mijn kop zat vol met twijfels en wanhoop. Op het ene moment wilde ik bij je zijn en het andere weer niet. Soms dacht ik erover om tegen je te zeggen dat ik het niet meer kon, maar iets hield mij tegen. En nu weet ik wat het is, onze liefde trekt ons naar elkaar toe. Voor eeuwig? Natuurlijk. Tot wij elkaar weer in StarClan ontmoeten als een van ons sterft. Daarom wil ik nu met je verder. Misschien ooit zelfs kittens nemen, die onze verhalen zullen aanhoren. Maar eerst wil ik weten of jij dat ook wil.” Hij richtte zijn groene ogen op die bekende blauwe van Silverpool. Hij had het antwoord als deels gehoord in haar preek, maar hij wilde het precies horen uit haar mond. Gewoon, voor de zekerheid..
I'm a good man, with a good heart
Had a tough time, got a rough start
But I finally learned to let it go
Now I'm right here, and I'm right now
And I'm hoping, knowing somehow
That my shadows days are over
My shadow days are over now


Can we talk? 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can we talk?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: