Rare droom



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rare droom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blacknight
Member
Rare droom DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Rare droom   Rare droom Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 19:03

het was vroeg in de morgen ,vogeltjes fluiten ,diertjes kropen hun hol uit en Blackpaw lag te slapen in het Schadowclan kamp ,de zon scheen vel op haar gezicht. 'haha' lachde een kleine kitten. 'hey zusje mam en pap' Blackkit keek naar haar groete broer Blackpaw die op bezoek kwam. 'hey broer hoe is het, schiet het al op met je warrior training?' Blackkit trippelde naar haar groete broer. 'rustig aan kleintje ik kwam alleen wat vragen aan mam en pap. Mam en pap zouden jullie het leuk vinden om met zijn alle een stukje te gaan lopen dus dat betekent ook jullie Runkit Smartykit Smallkit en Blackkit' Blackkit keek op bij haar naam en keek daarna naar haar broertjes en zusjes. 'oké Blackpaw wij gaan een stukje wandelen, ik kan wel wat beweging gebruiken' Blackkit zag dat Silverfeet haar moeder op stond en de den uit liep. Blackkit volgde haar moeder de den uit 'mam waar gaan wij heen' Firetail liep naast Silverfeet verder met Blackpaw Blackkit Runkit Smartykit en Smallkit achter hun aan richting het donderpad. 'pap waar gaan wij heen' riep Runkit. 'wij gaan naar het donderpad en ik wil dat jullie niet op het donderpad of aan de overkant van het donderpad lopen begrepen?' waarschuwde Firetail. 'oké pap' riepen de kittens in koor. Ze kwamen bij het donderpad aan, overal reden monsters, het was nu erg gevaarlijk om het donderpad over te steken. 'is dit nou het donderpad' vroeg Smartykit nieuwschierig 'ja dit is het donderpad hier rijden over al monsters en aan de overkant is het gebied van de Thunderclan.' Blackkit keek nieuwschierig om haar heen toen ze Runkit Smallkit en Smartykit op het donderpad zag. 'PAP RUNKIT SMARTYKIT EN SMALLKIT ZIJN OP HET DONDERPAD.' op dat moment kwam er een monster aan rijden. BAM Runkit Smallkit en Smartykit zaten onder het monster en waren op slag dood. 'NEE NEE NEE dit mag niet niet mijn kittens' Silverfeet rende op het donderpad naar haar dode kittens en Firetail ging achter aan haar, het monster dat de kittens had overreden stopte en er kwamen tweebenen uit o te kijken wat ze hadden geraakt. blackkit werd door haar broer bij haar nek vel gepakt en in de bosjes gezet zodat ze niet gezien werd. 'Blijf hier en kom niet de bosjes uit' fluisterde Blackpaw voor dat Blackkit kon antwoorden was Blackpaw al weg. Blackkit zat de heletijd toe te kijken hoe haar broer vocht om hun ouders te reden van de tweebenen maar het lukte niet Firetail en Silverfeet werden mee genomen en Blackpaw kon nog ontsnappen. (dit is de herrinering van de dag dat de ouders en zusjes en broertjes van Blackpaw en Blacksky dood gingen en weg genomen werden)
Blackpaw schrok wakker ,`wie waren dat waarom kwam Blacksky er in voor toen hij een apperentice was dat kan ik beter gaan vragen,`. Blackpaw stond op en liep richting de warriors den. "Blacksky kan ik je wat vragen". Blackpaw ging zitten wachten op Blacksky "Blacksky ik heb net raar gedroomt over jou Silverfeet Firetail Runkit Smartykit Smallkit en Blackkit wie zijn dat allemaal en waarom werden Smartykit Smallkit en Runkit geraakt door een monster en waarom werden Silverfeet en Firetail mee genomen?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Rare droom DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Rare droom   Rare droom Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 19:23

Blacksky lag te slapen in de warriors den toen hij geroepen werd door zijn zusje Blackpaw. Blacksky stond op en liep naar buiten. "ja wat is er?" hij ging tegen over Blackpaw zitten. 'Blacksky kan ik je wat vragen' "tuurlijk kan je mij wat vragen" Blacksky keek Blackpaw aan. 'Blacksky ik heb net raar gedroomt over jou Silverfeet Firetail Runkit Smartykit Smallkit en Blackkit wie zijn dat allemaal en waarom werden Smartykit Smallkit en Runkit geraakt door een monster en waarom werden Silverfeet en Firetail mee genomen?'. Blacksky keek geschokt "hoe kom je hier aan hoe weet je hier van?" Blacksky wou het eigenlijk niet vertellen maar hij deed het toch "Silverfeet en Firetail zijn onze ouders Runkit Smartykit en Smallkit zijn onze broertje en zusjes en jij bent Blackkit. Jij was nog maar een kitten toen alles gebeurde daarom herinnerde jij je niks en dat vond ik goed ook dan hoefde ik niks meer te vertellen. Nu wil je zeker meer weten van onze ouders ik zal beginnen bij onze moeder Silverfeet. Silverfeet was een liefe zorgezame type ze wist heel veel dingen daarom was ze een super moeder en warrior. Onze vader Flametail was best bazig en streng maar als je hem beter kende wist je dat hij aardig is en dat hij dingen verbied uit zorg dat je niet over komt. Runkit was een kitten die altijd wou rennen. Smartykit wou alles leren wat er te leren valt daarom wou ze later medicijn kat worden. Smallkit was een kleine kitten kleiner dan de andere maar onze ouders hielt van hem hoe hij ook er uit zag. meer kan ik niet vertellen". Blacksky stond op en liep de warriors den weer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Rare droom DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Rare droom   Rare droom Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 19:31

'hoe kom je hier aan hoe weet je hier van?' miauwde Blacksky "dat maakt niks uit ik wil het weten". 'Silverfeet en Firetail zijn onze ouders Runkit Smartykit en Smallkit zijn onze broertje en zusjes en jij bent Blackkit. Jij was nog maar een kitten toen alles gebeurde daarom herinnerde jij je niks en dat vond ik goed ook dan hoefde ik niks meer te vertellen. Nu wil je zeker meer weten van onze ouders ik zal beginnen bij onze moeder Silverfeet. Silverfeet was een liefe zorgezame type ze wist heel veel dingen daarom was ze een super moeder en warrior. Onze vader Firetail was best bazig en streng maar als je hem beter kende wist je dat hij aardig is en dat hij dingen verbied uit zorg dat je niet over komt. Runkit was een kitten die altijd wou rennen. Smartykit wou alles leren wat er te leren valt daarom wou ze later medicijn kat worden. Smallkit was een kleine kitten kleiner dan de andere maar onze ouders hielt van hem hoe hij ook er uit zag. meer kan ik niet vertellen'. Blackpaw was geschokt wat ze allemaal te horen kreeg "waarom had je mij niks gezegt Blacksky jij bent mij broer het enige wat ik aan familie heb?" Blackpaw had het nog niet gezegt en Blacksky was de warriors den in gegaan. Blackpaw ging de warriors den in "waarom had je mij niks gezegt Blacksky?" zei Blackpaw nu wat kalmer. "ik verdien het toch alles te weten van onze ouders hoe ze waren of vind jij het soms van niet?"


Laatst aangepast door Blacknight op do 23 sep 2010 - 18:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Rare droom DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Rare droom   Rare droom Icon_minitimema 6 sep 2010 - 16:31

Blacksky was de warriors den in gelopen en Blackpaw kwam hem achterna 'waarom had je mij niks gezegt Blacksky?' zei Blackpaw nu wat kalmer. 'ik verdien het toch alles te weten van onze ouders hoe ze waren of vind jij het soms van niet?' Blackaky draaide zich om "je verdient het om te weten maar ik dacht dat je de waarheid niet aan kon en die gedachte van mij was fout ik had het niet moeten doen en als ik het kon veranderen zou ik het doen dan zou ik onze ouders niet gevraagt hebben om mee te gaan dan was dit nooit gebeurt." Hij ging zitten en keek Blackpaw recht in de ogen "als ik iets in mijn leven over wou doen is het dat wel en daarom ben ik zo zorgzaam voor je omdat ik niet wil dat mijn laast naaste familie lid van onze ouders ook weg is. Als jij ook niet geleeft had had ik niks meer om aan onze ouders te herinneren en ik weet wel bijna zeker dat jij het zelfde voor mij had gedaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rare droom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: