Clankat, i kill jou !



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clankat, i kill jou !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skippy
Member
Clankat, i kill jou ! DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Clankat, i kill jou !   Clankat, i kill jou ! Icon_minitimedo 31 mei 2012 - 18:06


Langzaam liep de zwarte kater door het bos. Hij was in gedachten verzonken. Steeds kwam Maite omhoog in zijn hoofd. Hij glimlachte flauwtjes en liep door. Af en toe hoorde hij wat geritsel in de struiken en dat wees erop dat er hier veel prooi zat, maar hij had geen honger. Langzaam liep hij vedder en dacht na, over Icy en Saxon. Zijn ontmoeting met Blacksoul en nog veel meer. Hij rekte zich even uit en was te lui om een prooi te doden al liepen ze hem voor de voeten. Langzaam liep hij vedder en zo nu en dan rook hij de geur van een andere kat. De ene keer was het Bloodclan. De andere keer rook hij een rogue en soms ook wel eens een clankat. Hij liep vedder en besteedde er vedder geen aandacht aan, want hij had geen zin in een gevechtje. Een zucht verliet zijn mond en hij ging op een open plekje zitten. Hij ging even liggen en sloot zijn ogen. En hij viel in slaap..
Daar stond hij dan. In z'n uppie in het Bloodclan kamp. Het was nacht en de maan scheen op zijn zwarte vacht. In de verte zag hij wat aankomen, een kat om presies te zijn. Het was Maite. Haar ogen keken hem aan en ze ging bij hem liggen. Ze liepen samen het kamp uit het bos in. Maite keek hem aan en hij liep een rondje om haar heen..
Plots schrok hij wakker van geritsel. Zijn groene ogen speurden de omgeving af en hij luisterde goed. Het was ondertussen avond geworden en het was wel duidelijk dat het al niet meer aan het schemeren was. Hij haalde diep adem en voelde dat hij nu toch wel een beetje honger begon te krijgen. Het was niet erg slim geweest van hem om niets te eten toen er zoveel prooi voor z'n voeten liep, want nu waren de dieren in hun hol gekropen en was er bijna niets meer te vinden. Weer verliet een zucht zijn mond en met moeite stond hij op. Hij sjokte vedder het bos in en luisterde of hij een muisje hoorde. Hij gromde wat, was er zelfs niet één klein muisje wat zijn honger kon stillen ? Langzaam sjokte hij weer voort en hij hoorde wat geritsel. Stil sloop hij naderbij en zijn buik schuurde over de grond. Zijn ogen stonden in de nachtstand en hij sprong op een kleine vogel. Voordat het dier weg kon vliegen beet hij het dood en begon smakelijk te eten. Het was een goede vangst maar het was wel een taaie vogel. Toen hij klaar was met eten begon hij zijn poten af te likken. Hij voelde zich beter en niet meer zo moe. Hij liep vedder tot hij bij een open plek aankwam waar de maan scheen, zodat het niet meer zo donker leek. Hij keek even omhoog en schrok toen hij wat geritsel hoorde. De sterke geur van een Riverclan kat drong zijn neus binnen en hij keek naar de plek waar het geluid vandaan kwam. 'Kom tevoorschijn clanmormel !' Riep hij en kneep zijn ogen tot spleetjes. 'Kom dan tevoorschijn, of ben jij ook al z'n bangerik ?' Vroeg hij spottend en hij begon te lachen.

~Kestrelpaw~
Clankat, i kill jou ! Uiqni2uiob


Clankat, i kill jou ! Skippys1


Laatst aangepast door Skippy op do 31 mei 2012 - 20:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelfeather
Member
Clankat, i kill jou ! DPKsfdL
Viktor
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old
Gender:
Rank:
Kestrelfeather
BerichtOnderwerp: Re: Clankat, i kill jou !   Clankat, i kill jou ! Icon_minitimedo 31 mei 2012 - 18:26

Kestrelpaw kwam tevoorschijn met ene muis in zijn mond. Hij liet de muis vallen. ,,Kom tevoorschijn clanmormel. Kom dan tevoorschijn, of ben jij ook al zo ene bangerik. Had kestrelpaw gehoord. Hij rook een geur die hij niet kende. Die hij nog nooit had geroken. Hij zette zijn haren overeind en antwoordde scherp. ,,Ik ben geen clanmormel, en al zeker geen bangerik! Even zweeg hij en dan ging kestrelpaw verder. Wie ben je en wat doe je op het territorium van de riverclan! Zei kestrepaw nog scherper. Het was ineens doodstil. Het enige wat te horen was was het ademhalen van de kestrelpaw en de onbekende kater. Kestrelpaw trok zijn nagels in en uit en in en uit en bleef dat doen, klaar om aantevallen. Geen 1 moment verloor hij de kater uit het oog. De hemel was ondertussen al bezaait met zilverpels. Alle zintuigen van kestrelpaw zaten op scherp. Doe niet gek kestrelpaw, je kunt deze grote kater nooit alleen aan. Je hebt niet eens een echte mentor gehad. Zei een klein stemmetje in zijn hoofd. Maar kestrelpaw luisterde er niet naar. Toen er geen antwoord kwam van de pikzwarte kater ze kestrelpaw nog eens op een scherpe toon. Wat moet je hier! Rot op en kom nooit meer terug! Weer wachtte hij op antwoord. De groene ogen van de kater leken oneindig diep en de kater was moeilijk te zien in de duisternis. Het puntje van de staart van kestrelpaw zwiepte geïrriteerd heen en weer.


sorry voor de korte post ik weet niks meer om te schrijven



Softcream | Snowrose | James | Blithesoul | Oddeye | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Clankat, i kill jou ! 16m7qpz
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
Clankat, i kill jou ! DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: Clankat, i kill jou !   Clankat, i kill jou ! Icon_minitimedo 31 mei 2012 - 18:50


'Ik ben geen clanmormel, en al zeker geen bangerik!' Zei de kleine kat die de struiken uit kwam. Hij keek de kleine spottend aan en begon nog harder te lachen. 'Wie ben je en wat doe je op het territorium van de riverclan!' Zei de kat scherp. Skippy greens even en keek de kat spottend aan. 'Ten eerste, dit is het territorium van de Riverclan niet meer.' De zwarte kater keek hem met een valse grijns aan. 'Wat moet je hier! Rot op en kom nooit meer terug!' Riep het clanmormel weer. 'Tututut.' Zei hij grijnzend 'Sla niet z'n toon aan tegen een oudere kat. Dat staat toch in jullie codetje ?' Hij greens even en zag dat de andere kater hem in de gaten hield. 'Wat is je naam eigenlijk ? Mormelpaw ?!' Weer begon hij te lachen en zijn stem bulderde door het bos. Zijn ogen keken de kleine kat toen scherp aan. 'Clanmormels horen hier helemaal niet thuis.' Zei hij en liep een paar stappen naar hem toe. Zijn nagels waren uitgezet en hij liep langzaam met een grijns naar de kat, deze zou hij niet meer laten gaan. Hij kneep zijn groene ogen tot spleetjes en keek naar de kat. 'Nou ! Zeg op, wat is je naam.' Zei hij scherp en hard zodat de Apperentice hem wel gehoort zou moeten hebben, of dit clanmormel zou doof moeten zijn natuurlijk, maar net had de kat het ook gehoort dus dat zal wel niet.

~Flutjes..~
Clankat, i kill jou ! Uiqni2uiob


Clankat, i kill jou ! Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelfeather
Member
Clankat, i kill jou ! DPKsfdL
Viktor
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old
Gender:
Rank:
Kestrelfeather
BerichtOnderwerp: Re: Clankat, i kill jou !   Clankat, i kill jou ! Icon_minitimedo 31 mei 2012 - 19:06

Kestrelpaw zag de kater op zich afkomen. ,,Ten eerste, dit is het territorium van de Riverclan niet meer.,, Had de kater gezegd. Eerst was kestrelpaw helemaal niet bang voor de andere kater, nou ja dat dacht hij maar nu, nu werd hij steeds banger. ,,Wat is je naam eigenlijk ? Mormelpaw ?!,, Had de kater ook nog gezegd. ,,Ik hete geen mormelpaw!!! Antwoordde kestrelpaw schep maar meteen had hij al spijt van zijn scherpe toon. De kater kwam steeds dichter en pas nu zag kestrelpaw hoe groot het gestalte van de kater was. Het was nog steeds stil het leek wel alsof alles o zich heen in spanning afwachtte wat er ging gebeuren. ,,Ik heet kestrelpaw.,, Zei kestrelpaw een stuk minder onzeker. Ergens diep in zijn hart wist hij wat er ging gebeuren maar hij was er zo bang voor dat hij hoopte dat het niet waar was. Hij zag de uitgestrekte nagels van de kater. Een instinct van kestrelpaw zei te vluchten maar hij stond aan de grond genageld. Hoe hete jij? Vroeg kestrelpaw in de hoop hem afteleiden. Wat moet je? Vroeg hij een stuk minder zeker. Hij wist niet wat te doen. Zal hij om hulp roepen? Vlucht kestrelpaw! vlucht! Riep het stemmetje in zijn hoofd. Kestrelpaw zou niks liever doen dan vluchten maar hij wist dat hij niet snel genoeg was om de kater voor te blijven.



Softcream | Snowrose | James | Blithesoul | Oddeye | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Clankat, i kill jou ! 16m7qpz
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
Clankat, i kill jou ! DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: Clankat, i kill jou !   Clankat, i kill jou ! Icon_minitimedo 31 mei 2012 - 19:45


'Ik heet geen Mormelpaw!!!' Zei de kat wat scherp en hij trok weer zijn wenkbrauw op. 'Ik heet Kestrelpaw' Zei hij toen wat onzeker en Skippy greens, dat was een teken dat hij bang was. 'Hoe heet jij ? Wat moet je ?' Zei de kater en weer moest Skippy lachen. 'Jij weet mijn naam niet ?!' Zei hij spottend en kwam steeds dichterbij. 'Mijn naam is Skippy, Skippy van de Bloodclan.' Siste hij en hij kwam weer dichterbij. 'En wat ik moet ? Ik wil dat katjes zoals jij hier wegblijven..' Hij greens weer en liep vals kijkend dichterbij. 'Dus jou naam is Kestrelpaw ? Wat is dat voor een rare naam ?' Zei hij langzaam en spottend. 'Heeft je mammie je z'n rare naam gegeven omdat ze je niet mocht, of was er wat anders ?' Zei hij weer en hij was bijna bij hem aangekomen. Hij vond het fijn om z'n Apperentice die bang voor hem stond te pesten, nouja, vandaag bleef het niet bij pesten. Deze Apperentice mocht gerust aan z'n clan vertellen hoe hij was gepakt door een bloodclanner, nee, daar was hij niet bang voor.
Clankat, i kill jou ! Uiqni2uiob


Clankat, i kill jou ! Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelfeather
Member
Clankat, i kill jou ! DPKsfdL
Viktor
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old
Gender:
Rank:
Kestrelfeather
BerichtOnderwerp: Re: Clankat, i kill jou !   Clankat, i kill jou ! Icon_minitimedo 31 mei 2012 - 19:54

Kestrelpaw zag de kater steeds dichter komen ,,Jij weet mijn naam niet ?!,, Had de kater spottend gezegd. Mijn naam is Skippy, Skippy van de Bloodclan. Had de kater dan gezegd. ,,Bloedclan? Vroeg de jonge kestrelpaw nieuwsgierig. Toen de kater nog maar 2 staartlengtes van kestrelpaw stond deinsde hij achteruit. Rennen!!!!!!! Zei weer dat stemmetje in Kestrelpaw's hoofd. Dit keer besloot hij het te doen. Kestrelpaw zette het op een lopen. Op het begin zag hij dat de kater die skiippy hete eerst verbaast was. Meer zag kestrelpaw niet. Hij richtte zijn hoofd naar voor. Hij liep zo snel mogelijk naar het kamp. ,,Help!!!Help!!!!!Help me!!!,, Riep kestrelpaw in de hoop dat er een cat van zijn clan tevoorschijn zou komen. Maar helaas niemand kwam. Hij voelde de grond onder hem schudden. De angst die door kestrelpaw's lichaam schoot gaf hem extra kracht hij versnelde. Even keek hij achterom naar de massieve gestalte die achter hem rende. De kater kwam steeds dichter bij kestrelpaw.

sorry dat dit zo een korte post is maar ik moet vertrekken



Softcream | Snowrose | James | Blithesoul | Oddeye | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Clankat, i kill jou ! 16m7qpz
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
Clankat, i kill jou ! DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: Clankat, i kill jou !   Clankat, i kill jou ! Icon_minitimedo 31 mei 2012 - 20:09


'Bloedclan?' Vroeg de kleine kater nieuwsgierig. Maar toen hij twee staartlengtes bij hem vandaan was begon hij te rennen. 'Help!!!Help!!!!!Help me!!!' Riep hij en Skippy sprintte er achter aan, en nog voordat hij z'n kamp had berijkt besprong hij de kitten,ze rolden een heuveltje af en ze waren weer terug op de zelfde plek als net. Skippy haalde uit een greens vals. Hij beet en het bloed van de Apperentice zat aan z'n poten en mond. Hij proefde het bloed en hij werd nu bezeten, want als hij bloed proefde, wilde hij meer, en meer en nog veel meer ! Hij zou net zo lang doorgaan todat de kat bewusteloos zou zijn. Weer greens hij even en ging door met krabben, bijten en grijnzen. 'Weet je m'n naam nu wel ?' Siste hij spottend en keek de kleine kat scherp aan. Weer haalde Skippy uit en vlak hij het ook van de Apperentice was een snee in de vorm van een 's' te zien. Weer keek Skippy de bange kat aan en een gemene lach verliet zijn mond.
Clankat, i kill jou ! Uiqni2uiob


Clankat, i kill jou ! Skippys1


Laatst aangepast door Skippy op vr 1 jun 2012 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelfeather
Member
Clankat, i kill jou ! DPKsfdL
Viktor
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old
Gender:
Rank:
Kestrelfeather
BerichtOnderwerp: Re: Clankat, i kill jou !   Clankat, i kill jou ! Icon_minitimedo 31 mei 2012 - 22:15

Doodsbang lag kestrelpaw tegen de grond gedrukt. ,,Weet je mijn naam nu wel? Vroeg de kater. Ja ik weet hoe jet heet.....je heet skippy. Antwoordde kestrelpaw bang. Hij wist dat hij niet geholpen kon worden dus moest hij wel meevechten. Hij glipte met een beetje moeite onder de grote kater uit. Hij stond op en direct sprong hij met uitgestrekte nagels naar de veel grotere kater. Omdat kestrelpaw niet echt getraind was raakte hij in de plaats het hoofd de flank van de kater. Kestrelpaw lande op zijn poten. Hij verloor bijna zijn evenwicht maar het lukte hem net niet te vallen. Direct draaide hij zich om naar skippy. De zwarte kater was niet meer helemaal zwart. Overal op de vacht van de kater zat bloed. Bloed van kestrelpaw maar ook van skippy zelf. Ook de vacht van kestrelpaw zat vol bloed. De 2 katten stonden tegenover elkaar. Even was het stil het enige geluid was het ademhalen van de 2 katten.

sorry dat het weer zo kort is nu moet ik gaan slapen



Softcream | Snowrose | James | Blithesoul | Oddeye | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Clankat, i kill jou ! 16m7qpz
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
Clankat, i kill jou ! DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: Clankat, i kill jou !   Clankat, i kill jou ! Icon_minitimevr 1 jun 2012 - 7:24


'Ja ik weet hoe je heet..... Je heet Skippy.' Antwoordde Kestrelpaw bang. Hij glipte onder hem uit en toen voelde hij de nagels van Kerstelpaw in zijn flank. Met een ruk draaide hij zich om en de kat had moeite overeind te blijven. Skippy bleef niet lang stilstaan en met een enorme sprong landde hij weer op de Riverclan kater. Hij haalde uit en het bloed van Kestrelpaw zat weer aan zijn nagel. Hij had uitgehaalt in zijn gezicht en daarna beet hij in het kleine been van de Apperentice. 'Dat zal je leren om met mij te spotten !' Bulderde hij kwaad en keek naar de bloedende kitten. Zelf had hij niet veel bloed aan zijn vacht, en zijn wonden waren maar klein. Maar Kesrtelpaw was er slecht aan toe, want die zat van top tot teen onder het bloed en de wonden waren groot en diep. 'Volgende keer... Volgende keer als ik je zie kom je er niet zo gemakkelijk van af !' Bulderde hij en verdween weer net zoals hij gekomen was.

~Skippy uit het topic, jij nog een rea en dan is het klaar~
Clankat, i kill jou ! Uiqni2uiob


Clankat, i kill jou ! Skippys1


Laatst aangepast door Skippy op vr 1 jun 2012 - 12:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelfeather
Member
Clankat, i kill jou ! DPKsfdL
Viktor
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old
Gender:
Rank:
Kestrelfeather
BerichtOnderwerp: Re: Clankat, i kill jou !   Clankat, i kill jou ! Icon_minitimevr 1 jun 2012 - 7:57

Kestrelpaw werd steeds banger. En toen sprong de grote kater op hem en haalde uit in zijn gezicht en beet in zijn been. ,,Dat zal je leren met mij te spotten!,, Had de kater genaamd skippy gerecht. Toen verdween de kater. Het werd doodstil. Kestrelpaw probeerde opgestaan en met veel moeite lukte het. Hij ging naar de muis die nog steeds op dezelfde plek lag. Hij ging ernaast liggen. Toen hij ging liggen stootte hij zijn hoofd. Alles werd zwart voor zijn ogen. Zo blijft hij nog een hele tijd liggen.


sorry heb in de ochtend nooit inspiratie



Softcream | Snowrose | James | Blithesoul | Oddeye | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Clankat, i kill jou ! 16m7qpz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clankat, i kill jou !
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: