Silence...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Silence...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Taiyo
Member
Silence... DPKsfdL
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Age: 4 years.
Gender:
Rank:
Taiyo
BerichtOnderwerp: Silence...   Silence... Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 10:20

Ritmisch liep hij over het pad waar zijn geur duidelijk in geprint was. Hij had het niet meer bij kunnen houden hoe vaak hij hier langs was geweest. Het deerde hem eigenlijk niet meer. Hij deed waar hij zin in had, en dit gebied had hij zelfs bijna als een tweede thuis genoemd. Zijn thuis was de hele wereld, maar een klein plekje dat écht van hem zelf had moest hij ook hebben. Hij had zijn gele ogen vooruit gericht, terwijl hij gestaag doorliep zonder even de lucht om hem heen in te snuiven. Als iemand hem op dit moment wou aanvallen, dan boeide het hem niet. Hij was niet bang voor een aanvaller, hij zou ze toch allemaal stuk voor stuk doden, Ze zullen allemaal sterven in zijn klauwen. Kort ging een van zijn mondhoeken omhoog, ja, ze zullen allemaal sterven in zijn machtige klauwen. Zijn moordlustigheid zou hem naar de top brengen, en dat wist hij zeker. Macht, dat was wat hij wou. Niks anders. Hij hief zijn staart nog een beetje hoger op, om te laten zien dat katten niet met hem moesten sollen. Zijn ogen gleden even weg van het punt waar hij een hele tijd naar gestaard had. Deze weg was hem zo bekend, dat hij elk takje herkende, elke boom herkende, en elke geur herkende. Hij opende zijn bek op een kiertje en ademde kort de lucht in. Geen onbekende geuren, gelukkig. Hij markeerde zijn gebied, en liep naar de open plek, wat hij duidelijk als zijn gebied had benoemd. Voor hem lag een oud jagers hutje, de deur stond op een kiertje waardoor hij naar binnen kon lopen. In de hut was het donker, wat hij fijn vond. Als katten binnendrongen, dan kon hij ze zo onverwachts aanvallen. Hij vond het namelijk hilarisch als een andere kat schrok. Hij liep de hut weer uit en ging voor de deur zitten, met zijn borst vooruit gestoken. Zijn gele ogen keken recht en strak vooruit, hij zag de vacht van een andere kat door de struiken gaan en vernauwde zijn ogen meteen. Diep gesis kwam uit zijn mond, die kat had het verkeerde gebied uitgekozen om binnen te dringen.



Silence... Ojlg0p
Post count: 13
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Silence... DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Silence...   Silence... Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 15:06

Met een ruk gooide Malona het dode lichaam op de grond bij de kant van het donderpad. Bloedspetters lagen op de grond en Malona zelf zat ook onder het bloed. De vieze geuren van de monsters drong tot Malona's neus binnen. "Rust in tha hell, kittypet." Siste Malona. De dooie kittypet lag bewegingloos op de grond. "Goodbye" Spuugte de zwarte bloodclan poes. Snel trippelde Malona weg. Wie met Malona solt, krijgt een lesje te leren. De zwarte poes leek gewoon een normale bloodclanpoes, maar ze is een echte moordmachine. Malona was alweer bij de rand van een bos aangekomen. Snel waste Malona zich even, om het bloed van de kittypet weg te halen. Haar halsband flikkerde in de zon. Malona had een halsband met een klein zilver doodshoofdje. Toen ze klaar was met wassen keek ze weer naar het bos. De vogels floten een melodie en Malona zag een paar kleine, bruine eekhoorns lopen, die naar eten zochten. Malona had niet zo'n honger en negeerde de eekhoorns. Met snelle stappen liep Malona het bos in. De eekhoorns vluchtten weg. Het pad waar Malona nu op aan het lopen was, was aan de kanten vol met onkruid, en de steentjes op het pad deden een beetje pijn aan de bloodclan poes haar poten, maar ja, wat kon haar dat schelen tog?. Ze had wel meer pijn gehad. Ondanks dat de zon bijna niet door het bladerdak van de bomen heen kon komen, en het een beetje donker van de schaduwen was, had Malona het best wel warm. Malona snoof even diep, om te ruiken of er 1 of andere kat in de buurt was. En ja hoor... Malona rook een onbekende kat. "Zo, kat. Zal ik jou eens vermoorden" Dacht de zwarte poes. Ze versnelde haar pas en zag in de verte een oud jagershutje, waar de geur van de onbekende kat ook vandaan kwam. "Lets play Miauwde Malona vals. Stil liep Malona, stapje voor stapje, dichterbij het jagershutje. De geur van de onbekende kat werd steeds sterker. Malona grijnsde. De zwarte poes werd afgeleid door een grijs konijn, ze blies ernaar. Het grijze konijntje sprong snel weg naar zijn hol. Malona richtte zich weer op het jagershutje. Ze ging in de struiken zodat de kat, als hij niet voor de ingang stond teminste, haar niet kon opmerken. Een paar bladeren kwamen in haar gezicht. Ze was nu in de struiken, precies voor de ingang. Malona zag gele ogen die haar recht aankeken, ze hoorde diep gesis. De kat had haar opgemerkt dus. Sierlijk sprong Malona uit de struiken en keek de kat recht aan. "Hey kittypet, wil je spelen? Of durf je soms niet?[i] Zei ze. Haar bloedrode ogen keken de kat vals aan. Ze grijnsde weer en liep dreigend naar hem toe. Ze blies en sprong toen sierlijk op de kat. [i]"Trick and treat!" Ze trok haar poot op, haar scherpe, lange nagels waren duidelijk zichtbaar. Met haar scherpe nagels krabte ze de kat zijn buik open, toen sprong ze van hem af. "Heb jij ook iets in huis?" Zei Malona op valste toon.



Silence... Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Member
Silence... DPKsfdL
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Age: 4 years.
Gender:
Rank:
Taiyo
BerichtOnderwerp: Re: Silence...   Silence... Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 20:08

Zonder iets te zeggen keek hij hoe de poes sierlijk op hem af kwam lopen. Haar uitstraling beviel hem niet, bovendien was dit zijn gebied. "Hey kittypet, wil je spelen? Of durf je soms niet?" "Dat kan ik beter van jou zeggen," Gromde hij bot, waarna hij wenkte naar haar halsband. "Jij bent zeker lid van die met kittypet's volgepropte clan niet?" Een uitdagende blik hing in zijn ogen. De poes was jong, en hij kon haar heus wel aan. De poes sprong op hem, en hij liet het over hem heen gaan. Maar toen de poes zijn buik open probeerde te halen gaf hij haar een flinke trap hij haar eigen maag, met gevolg dat ze zijn buik toch nog openhaalde. Maar dit boeide hem niet veel. Die trap zou vast even pijnlijk zijn geweest. Hij duwde haar ruw van hem af en ontblootte zijn tanden. "The wrong choice" Siste hij. "Heb jij ook iets in huis?" Hij haalde zijn schouders op, en keek haar nonchalant aan. Misschien wel, misschien niet. Hij sloeg zijn gevaarlijke nagels uit, klaar om iemand weer gewond te maken. Hij was er klaar voor, en zou haar pijn laten leiden. Je kwam niet uit de poten van deze kater. Hij sprong naar haar toe en kwam met zijn massieve lichaam tegen die van haar op, zodat ze een grote klap zou krijgen. Meteen duwde hij haar met een smak tegen de grond op. Terwijl ze viel greep hij haar achterpoot vast en trok er ruw aan, waarna hij zijn voorpoten op haar borst legde en haar vals aankeek. "En nu, kittypet?" Hij grijnsde breed. "Je technieken zijn niks tegenover die van mij." Vals als hij was greep hij met een van zijn poten stevig haar halsband vast en trok er hard aan, zodat haar luchtwegen een beetje geblokkeerd werden en het dus moeilijker was om te ademen.



Silence... Ojlg0p
Post count: 13
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Silence... DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Silence...   Silence... Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:03

De kat haalde zijn schouders op en keek Malona nonchalant aan. Als je iets in huis hebt, kom dan! Siste de zwarte poes uitdagend. De kat sloeg zijn nagels uit. "Ik hoef je kittypet nageltjes niet te zien hoor" Siste Malona weer uitdagend. De zwarte poes kon deze kat wel aan, ze was misschien jonger dan de kater die nu voor haar staat. Maar dat betekent niet dat Malona veel slapper is dan hem. De zwarte poes werd afgeleid door geritsel in de struiken. Ze keek er naar. In haar ooghoeken zag ze de kater naar haar toe springen, Malona wou net reageren. Te laat... De kater kwam met zijn lichaam tegen de hare aan. Hij duwde Malona gelijk met een smak tegen de grond op. Terwijl ze viel pakte de kater Malona's achterpoot en trok er ruw aan. Waarna hij zijn voorpoten op haar borst legde en haar vals aankeek Pijn schoot door Malona rug heen, maar ze was geen watje. Andere dingen deden meer pijn, tog? Dit kon ze heus wel hebben. "En nu, kittypet?" Zei de kater. "Ja, wat nu. En trouwens ik ben geen kittypet, je hebt het over jezelf." Spuugde Malona. De kater grijnsde breed. "Je technieken zijn niks tegenover die van mij." De zwarte poes keek de kater strak aan. Jou technieken van een kittypet zou je bedoelen." Zei Malona vals. En wat ga je nu doen he, stomme kittypet." De kater greep met een van zijn poten naar haar halsband en trok er hard aan. Malona voelde hoe ze zwaarder ging ademen. Denk je dat je mij kan vermoorden door me te kan stikken, dat is het domste wat ik ooit gezien heb." Zei ze. Malona kon nu moeilijker ademen, ze moest iets bedenken wat ze kan doen. "Wat kan ik doen, snel denken, snel denken.." Ze keek naar de buik van de kater, die Malona toen straks opengehaald had, wat nou als ze... De kater had een achterpoot vast van Malona, maar wat nou als ze met de andere keihard in zijn opengehaalde buik schopt? De zwarte poes schopte zo hard als ze kan met haar achterpoot in de buik van de kater. Malona voelde hoe de kater haar halsband losliet, snel ging ze staan en keek de kater aan. "Tss." Zei de zwarte poes. "Nou, kittypet. Jij krijgt wat hoor." Ze sprong op de kater en duwde hem tegen de grond. Malona had de kater zo dat hij niet meer weg kon. Malona ging met haar poot naar de keel van de kater en trok haar nagels uit. Ze boorde haar nagels een klein beetje in de keel van de kater, en ging sloom dieper en dieper de keel doorboren van de kater. "Ik ben Malona. Tha queen of hell." Miauwde ze vals. Malona boorde haar nagels sloom door de keel van de kater, omdat dat echt, reuze pijn doet. Malona genoot er altijd van als katten pijn hebben. "Zeg maar zo goodbye tegen je leven, als ik bij de slagader ben!. Miauwde Malona


(ik dood hem niet howr. Als je iets verzint hoe Malona haar nagels uit Taiyo's keel haalt.)
EDIT: ik heb dat godplay stukje weggehaald Very Happy


Silence... Onders10

♥:


Laatst aangepast door Malona op ma 4 jun 2012 - 15:56; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Member
Silence... DPKsfdL
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Age: 4 years.
Gender:
Rank:
Taiyo
BerichtOnderwerp: Re: Silence...   Silence... Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 21:15

Malona genoot toen de kater het uitschreeuwde van de pijn. - Dat is trouwens Godplayen, en daar ga ik dus niet op in. Taiyo zal niet schreeuwen van pijn.

De poes bleef hem maar uitschelden voor poesiepoes, terwijl zij juist degene was met een halsband om haar nek. Hoe stom kon deze poes zijn? Zij droeg iets wat een kittypet ook droeg; een halsband. Hij negeerde alles wat ze zei, en keek haar aan met een ondoordringbare grijns. Hij zou als laatst lachen, wanneer hij haar dode lichaam onder zijn klauwen had. Hij kneep de halsband nog dichter, terwijl zijn ogen moordlustig glommen.
"Denk je dat je mij kan vermoorden door me te kan stikken, dat is het domste wat ik ooit gezien heb." Hij grijnsde enkel, en schudde met zijn hoofd. "Zo makkelijk kom je er niet vanaf," Gromde hij uit. Plots kreeg hij een trap tegen zijn opengehaalde buik, waardoor hij de halsband losliet en de poes tijd had om op hem te springen. De poes duwde haar nagels in zijn nek, en ging langzaam steeds verder, op weg naar zijn slagader. Hij keek de poes strak aan, niet bang, niet met angst of pijn. Hij zou haar niet zo ver laten gaan dat ze hem kon vermoorden, hij wist hoe hij zichzelf hieruit kon halen. Ondertussen spande hij zijn benen aan, terwijl hij de poes strak aan bleef kijken, zonder te laten merken wat hij van plan was. Het zou een totale verassing zijn. "Ik ben Malona. Tha queen of hell." Hij begon te lachen. "You think you are, but your not." Siste hij terug. Hij vernauwde zijn ogen, en gooide na zijn zin zijn benen de lucht in, waardoor hij Malona naar voren duwde, en ze over hem heen zou rollen, hij rolde met haar mee, zodat de rollen werden omgedraaid, Nu stond hij bovenop. "And who's the kittypet now?" Hij wenkte naar haar halsband, en spuugde erop. "Oeps." Zei hij uitdagend, waarna hij haar buik begon te bewerken.



Silence... Ojlg0p
Post count: 13
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Silence... DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Silence...   Silence... Icon_minitimema 4 jun 2012 - 16:23

De kater vernauwde zijn ogen. Malona grijnsde gemeen. "You gotta die kittypet!" Miauwde ze. Ineens gooide de kater zijn benen in de lucht. De zwarte bloodclan poes voelde hoe ze naar voren geduwd werd en over de kater heen rolde. Malona wou weer opstaan, toen de kater weer bovenop stond. "And who's the kittypet now?" Zei de kater. "Als ik een kittypet was, dan zou je wel heel slap vechten voor een rogue." De kater wenkte naar haar halsband, en spuugde erop. "Oeps." Zei hij. "Niemand komt aan mijn halsband, en zeker niet zo'n kittypet!" Miauwde Malona vals. De halsband had een klein doodshoofdje. De halsband had ze van een kittypet, de eerste kat die Malona vermoorde. En dan gaat zo'n domme leeghoofd erop spugen! What a Ashole! De kater begon Malona's buik te bewerken. Pijn, pijn en nog eens pijn. Een beetje bloed drupte op de grond. "Als je denkt dat je mijn buik kan bewerken, you are so wrong!" Miauwde ze. Ze spande haar spieren en schopte alweer in de buik van de kater, net zo lang totdat de kater stopte met haar buik te bewerken. En op een gegeven moment stopte hij. Malona stond op en keek de kater woedend aan. "Als je iemands buik aan het bewerken bent, denk aan je eigen buik, mousebrain." Siste ze. Malona voelde weer pijn in haar buik. Veel Bloeddruppels vielen naar beneden. De zwarte poes had aardig veel schrammen en wonden op haar buik. Maar Malona moest sterk blijven, ze zou niet stoppen met vechten totdat deze kater dood is. "Shit, mijn buik is flink aan het bloeden zeg!" Dacht Malona. De bloeddruppels van de wonden vormden een klein bloedplasje onder Malona's buik. "Shit!" Zei ze. "Dit komt allemaal door jou, katertje, dat mijn buik nu zo erg bloed. Je kan tog wel vechten" Ineens voelde Malona een erge steek in haar buik. De zwarte poes werd een beetje duizelig. Ze draaide zich om en wankelde weg. "See you later cat" Zei ze. Ze liep 3 stappen weg en viel flauw. Met een plof kwam Malona op de grond. Het bloed stroomde uit haar buik en er ondstond een bloedplasje bij Malona. Alles was zwart.

(Omg, Flutpost :X)



Silence... Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
Silence... DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Silence...   Silence... Icon_minitimema 4 jun 2012 - 16:59

Met licht trippelende poten liep Fame door een bos, hij wist dat hij bij de rogue plaatsen was, maar geen enkele rogue was een uitdaging voor hem, hij was groot en sterk, integendeel met die kittypets van een rogue's. Met een triomfantelijk glimlachje liep hij verder. De wind speelde met zijn vacht en liet het alle kanten op waaien. Hij was al opgehouden met trippelen en liep gewoon. Een zinnetje kwam in zijn hoofd. "Light is nothing, dark is in the forest, blood is lying on the ground." De gedachten van een BloodClan cat. Hij liep door totdat hij stemmen hoorde, een van die stemmen maakte hem een soort van vrolijk, Malona, en de andere stem herkende hij niet. Hij versnelde zijn pas en kwam al snel bij de twee katten aan. Hij bleef in de struiken zitten en zag de rug van een grijze kater, en Malona, liggend op de grond. Verder zag hij niks, hij probeerde wel iets te kunnen zien, maar hij bleef op zijn plaats zitten. Toen de kater een paar stappen naar rechts deed zag hij bloed. Een boze blik verscheen op het gezicht van Fame, woede rees in hem op, niemand mocht Malona iets aandoen! Hij sprong razendsnel uit de struiken en belandde op de grijze kater. Hij begon met zijn enorme klauwen de rug van de kater te bewerken. "Blijf van haar af Kittypet, durf je wel tegen poezen te vechten." Siste hij. Hij sprong van de kater af en botste tegen zijn zij zodat hij omviel, hij duwde hem krachtig op zijn rug en zette zijn klauwen in de buik van de grijze kater. Dit was duidelijk geen BloodClan cat. "You don't know it, we are Blood cats, we are from BloodClan." Hij keek woest, niemand mocht aan Malona komen!

Mijn engels is vandaag een beetje bagger XD



Silence... 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Member
Silence... DPKsfdL
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Age: 4 years.
Gender:
Rank:
Taiyo
BerichtOnderwerp: Re: Silence...   Silence... Icon_minitimema 4 jun 2012 - 18:00

Een andere geur drong tot hem door, alweer die stank van bloodclan. Die katten hadden een groot ego, denkend dat rogue's poesiepoezen waren, terwijl deze katten zelf een halsband droegen die nog steeds naar poesiepoezen rook. Hij snoof toen de kater op hem sprong, en zijn klauwen in zijn rug sloeg. Alweer iemand die hem aanviel, alweer iemand die hij mocht pijnigen. "Blijf van haar af Kittypet, durf je wel tegen poezen te vechten." Hij gromde luid, en liet zichzelf op de grond vallen, om zo de kater van zijn rug af te smijten terwijl hij rolde. Hij sprong meteen op en zijn haren rezen overeind. "Don't call me a kittypet, Kittypet!" Siste hij. De kater botste tegen zijn zij en duwde hem op de grond, waarna hij zijn klauwen in zijn buik zette. "You don't know it, we are Blood cats, we are from BloodClan." "Ha! Dat wist ik al. Jullie bloodclanmormels dragen die halsbanden om. Schelden met kittypet, maakt jullie niet al te min een kittypet. Jullie stinken naar kittypets met die vreselijke halsbanden." Ook deze kater droeg er een, dat kon niet anders. Zijn poot schoot omhoog, en met een ruk trok hij aan de ketting, om de kater van hem af te duwen. Hij kneep de halsband stevig dicht zodat ook het ademen voor deze kat moeilijk was. "Vertel die leider van jullie dat ze haar kittypets in toom moet houden." Siste hij in diens oren. Hij gaf de kater een flinke mep in zijn gezicht. "You will beg me for mercy, you all will." Hij keek de kater aan, en sloeg hem nogmaals. Waarna hij netzoals bij Malona de buik van deze kater begon te bewerken. "Jij zult eindigen als je vriendin hier" Zei hij, waarna hij kort naar de poes die stil op de grond lag. "Bewusteloos, waarschijnlijk dood." Hij hield de kater stevig vast en kneep de halsband nog verder dicht.



Silence... Ojlg0p
Post count: 13
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
Silence... DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Silence...   Silence... Icon_minitimema 4 jun 2012 - 19:13

De grijze kater begon ook terug te vechten en duwde Fame van zich af. "Don't call me a kittypet, Kittypet!" Siste de kater. Fame liet een valse glimlach zien, daar had hij hem dus mee. Terwijl Fame de buik van de kater bleef bewerken begon de grijze kater te worstelen. "Ha! Dat wist ik al. Jullie bloodclanmormels dragen die halsbanden om. Schelden met kittypet, maakt jullie niet al te min een kittypet. Jullie stinken naar kittypets met die vreselijke halsbanden." Fame keek verbaasd, hij was nooit een kittypet geweest. "Luister eens jij mormel, deze halsband is van een gedode kittypet, onze clan bestaat uit rogue's." Siste hij terwijl hij de buik van de kater bleef bewerken, het was simpel. De kater sprong op en pakte hem bij zijn halsband, even kreeg hij weinig lucht en werd hij omgeduwd. Nu begon de grijze kater met vechten, het werd tijd. Hij werd tegen de grond aangeduwd en werd in zijn buik gekrabd, de poot van de grijze kater zat nog steeds aan zijn halsband. Fame beet in de poot en duwde de kater van zich af, hij sloeg zijn nagels snel uit en sprong weer op de kater, hij sloeg naar zijn gezicht en sprong toen achteruit, hij bleef in beweging, zo was hij minder snel te raken.



Silence... 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Taiyo
Member
Silence... DPKsfdL
,.,.,.
258

CAT'S PROFILE
Age: 4 years.
Gender:
Rank:
Taiyo
BerichtOnderwerp: Re: Silence...   Silence... Icon_minitimema 4 jun 2012 - 19:49

Met zijn massieve lichaam stond hij bovenop de kater. Hij takelde diens buik toe met zijn scherpe nagels. Licht gegrom verliet zijn bek, "Houdt je stil, Mormel." Siste hij, terwijl hij verder ging De kater zou beter niet kunnen spreken, vechten daar was hij nu mee bezig. Die jonge katten dachten alleen maar aan schelden en techniek. Het was vechten, gewoon vechten. De kater wou in zijn poot bijten, die hij fel terug trok zodat de kater geen ernstige wonden kon verrichten. Langzaam, dat was deze kater. De kater kwam onder hem uit en sloeg naar zijn gezicht, hij trok zijn gezicht snel terug, het puntje van zijn neus werd net geraakt. Hij gromde naar de kater en vernauwde zijn ogen. "A big mistake." Gromde hij. Hij haalde snel uit naar de kater, maar raakte deze niet. Zijn -on-bekende verassings aanval. Met de andere poot sloeg hij de twee voorpoten van de kater onder hem uit. Dat zou deze kater niet verwacht hebben, dat wist hij wel zeker. Deze aanval was namelijk niet bekend. Helemaal niet. Toen de kater viel sprong hij snel naar voren en gaf deze een kopstoot, waarna hij een stap achteruit zette en de kater op de grond liet vallen. Hij zette zijn massieve poot stevig op het hoofd van de bloodclanner en grnnikte kort. "Zeg Bloodclannertje, Je zult toch eens beter op moeten letten." Grinnikte hij, waarna hij zijn nagels in het hoofd van de kater boorde. Precies op de zelfde manier als Malona deed, vreselijk langzaam ging hij steeds verder in het warme vlees van de kater. Terwijl een dun straaltje bloed uit diens hoofd gleed. Voor de rest bleef hij stil, en zweeg hij. Zijn naam nog steeds onbekend houdend, ze zouden hem niet bij naam leren kennen. Een dun straaltje bloed droop uit de wond van zijn neus, waar de kater hem net geslagen had. Met zijn andere poot sloeg hij over de neus van de kater heen. "Thats what you get," Siste hij weer, waarna hij weer een stilte liet vallen.



Silence... Ojlg0p
Post count: 13
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Silence...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: