|| WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 || WaterfallClan || rpg~topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Amedeous
Member
|| WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 DPKsfdL
Noem mij maar Koning Katero :P
70

CAT'S PROFILE
Age: i'm 20 moons
Gender:
Rank:
Amedeous
BerichtOnderwerp: Re: || WaterfallClan || rpg~topic   || WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 21:04

|Appleseed||Med. cat||Med. cat den.||Kater||30 moons.||

Een apprentice kwam naar hem toe. 'Wat nou weer?' Siste hij. ''En met je verkeerde poot uit je nest gestapt?'' Grapte de kater. Boos keek hij hem aan. 'Zeg dat nog een keer, en je bent je leven niet meer zeker...'Dreigde hij, hij haatte katten die grapjes maakte over hem. Even trok de kater zijn wenkbrauw op, 'Heb je verder nog wat?' Vroeg hij sisend.


|| WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 2r7t64k
Thats me:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariana.
Member
|| WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 DPKsfdL
Hear me roar
422
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Ariana.
BerichtOnderwerp: Re: || WaterfallClan || rpg~topic   || WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 18:25

Swanheart || Warrior || She-Cat || Patroll
Swanheart liet hem langs haar heen lopen en merkte dat ze vrij klein was in vergelijking met hem. Fijn, als haar iets overkwam en ze deed weer iets fout kon hij altijd de indringer afschudden. Ze strafte zich mentaal voor die gedachten en zuchtte. 'Je bent in gedachten verzonken, '''Op pattrouille moet je je gedachten wegleggen en je op indringers richten. Als je met iets zit kan je altijd bij mij terecht' Ze keek wijselijk hem niet recht aan en voelde haar poten tintelen van opwinding toen hij haar oor een lik gaf. Natuurlijk, gewoon een vriendschappelijk gebaar .. niets meer. "Sorry" Zei ze simpelweg en ze voelde hoe het bloed naar haar oren stroomde. Ze gedroeg zich als een kit, .. zo stom! Ze knikte bij zijn verzoek om eerst naar de Next Tree's te gaan. Terwijl ze er naartoe liepen ververste ze af en toe de geur markeringen. Uiteindelijk toen ze weer naast hem liep probeerde ze een onderwerp aan te snijden zodat zij niet telkens zo stil was. Helaas was ze daar niet goed in. "Dus .. nog nieuwtjes die ik gemist heb ik het kamp" Stom. Maar ze wist niets beters.


You're gonna hear me roar
|| WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 Ariana
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December,
And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor.
Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow

But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumekit
Member
|| WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 DPKsfdL
Chi/teddybear
63

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Plumekit
BerichtOnderwerp: Re: || WaterfallClan || rpg~topic   || WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 14:24

||Spottednose||warrior||Camp||female||

Woedend stapte ze naar de warrior den, hoe had deze kat het voor elkaar gekregen medicine cat te worden?! Blind voor alles om haar heen ging ze naar binnen. Ze hoorde een kat iets zeggen, maar ze negeerde de kat. Ze ging op haar stuk mos liggen en bedacht een plan om die kat eens anders te laten lachen. Ze had wel door dat dat stomme beest haar had uitgelachen!


:Plumekit::Spottedleaf::Wolftail::Firevoice::Icepaw::Strugglekit:
|| WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 Plumepaw
:Softcream::Graystripe::Applepaw::Mistypelt::Tigerkit::Ziva:
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppedpaw
Member
|| WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 DPKsfdL
Gummybeertje / chihuahua
128

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Droppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: || WaterfallClan || rpg~topic   || WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 14:33

||Miststar||leader||warrior den||female||23 moons||

Ze wachtte nog steeds geduldig af op Lostpath's antwoord. In haar ooghoek merkte ze op dat Spottednose woedend uit de med.cat den strompelde. ''neem me niet kwalijk''miauwde ze tegen de kater, en wandelde de den uit. Haar ritmeloze passen droegen d'r naar de warrior den, waar spottednose lag. Kalmpjes ging ze naast spottednose liggen en gaf haar een troostende lik. ''Wat is er?''vroeg ze koeltjes aan d'r.


Fast paws, Fast heartbeat, Fast hunt!
|| WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 Blackmaskbynekobyakad4v
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
|| WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: || WaterfallClan || rpg~topic   || WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 14:37

//Lostpath\\Deputy//Leader's Den\\25 Moons//Male\\

]i]"Nee, je mag 'm naar de stapel brengen,"[/i] Lostpath knikte naar zijn leader, straks zou hij de muis wel naar de prooistapel brengen. Nu had hij eerder het idee dat ze hem hier vast wilde houden om wat dingen te bespreken. En inderdaad, nog geen tel later kwam de vraag. ''Mag ik jou mening eens hebben? Vind je ook niet dat Chivepaw iets weg heeft met kruiden?'' Hij dacht eventjes na. Miststar had wel gelijk, Chivepaw was altijd bezig met kruiden. Hij knikte wat voorzichtig. "Klopt. Je ziet 'm altijd in de weer met de kruiden." Het duurde eventjes voordat het kwartje bij Lostpath viel. "Je wilt hem aan Appleseed gaan koppelen, niet waar?" Hij keek Miststar eventjes aan. Appleseed stond bekend om zijn sikkeneurige gedrag, de apprentice zou 't nog zwaar met 'm krijgen. That's for sure.
"Neem me niet kwalijk," miauwde zijn leader tegen hem. Lostpath knikte respectvol en volgde de poes naar buiten toe. Al snel kwamen ze bij de warrior den terecht, waar Spottednose lag. Uit privacy bleef de rode kater buiten zitten. Dit gesprek hoefde hij niet te volgen, het ging hem immers niets aan.

[Laat D: Sorry xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumekit
Member
|| WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 DPKsfdL
Chi/teddybear
63

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Plumekit
BerichtOnderwerp: Re: || WaterfallClan || rpg~topic   || WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 16:58

||Spottednose||warrior||Camp||female||

Ze hoorde dat er iemand naast haar kwam liggen en haar een lik over haar oor gaf. 'Wat is er?' Hoorde ze Miststar vragen. Even dacht ze na over haar antwoord, aan een vriend zou ze de waarheid hebben verteld. Als ze die had.. Ze besloot dat ze het voor zichzelf zou houden, het was immers de leader. ' Dat hou ik liever voor mezelf.' Miauwde ze net niet sissend. De leader vertel je niet over je plannen, dat hoort gewoon niet! Ze moest even afkoelen. ' Ik ga even naar de waterval.' Miauwde ze. Daar kon ze het beste nadenken.


:Plumekit::Spottedleaf::Wolftail::Firevoice::Icepaw::Strugglekit:
|| WaterfallClan || rpg~topic - Pagina 2 Plumepaw
:Softcream::Graystripe::Applepaw::Mistypelt::Tigerkit::Ziva:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
|| WaterfallClan || rpg~topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: