StarClan, forgive me || Open



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 StarClan, forgive me || Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ravensong
Member
StarClan, forgive me || Open  DPKsfdL
171

CAT'S PROFILE
Age: 29 Manen
Gender:
Rank:
Ravensong
BerichtOnderwerp: StarClan, forgive me || Open    StarClan, forgive me || Open  Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 19:49

De wind woei door zijn halflange vacht heen, zijn snorharen trlden zachtjes mee op het ritme van de wind. Zijn staart zwiepte een paar keer heen en weer, voordat hij zijn spieren in een ontspannende zit houding liet rusten. Zijn light gelige ogen kwamen perfect uit in zijn zwarte pels. Over zijn hoofd vloog een zwarte vogel, een raaf. De raaf, was het gene waar hij naar vernoemd was. Het dier had dezelfde pikzwarte veren, als de kleur van zijn vacht. Ook had het de zelfde glazige blik in de ogen. Hij was trots op zijn naam, dat hij die mocht dragen. Het was de naam die StarClan hem geschonken had. Raven, door zijn blik, en vacht. Song, van zijn miauw, die je tussen duizende katten nog herkennen kon. Terwijl zijn poten het lange gras naar beneden vouwde, besefte hij dat hij vandsag nog verse prooi moest vangen. Geen enkele prooi mocht verspilt worden, zelfs in groenblad niet. Hij mocht dan misschien niet 's werelds sociaalste kater zijn, maar dat had geen invloed op de loyaliteit aan zijn Clan. Hij zou bewijzen, dat ShadowClan ook loyale katten heeft. Niet dat hij daar een van was, hij stond op het punt de code te verbreken.. Had hij Lilypaw nou maar nooit ontmoet.. Neem bijvoorbeeld Raindrop. De moedige deputy stierf al oo jonge leeftijd, maar ze heeft al die tijd dat haar poten op de aarde dwaalden, voor de Clan gezorgd. Zo wou hij ook eindigen, zijn loyaliteit bewijzen. Hij was ook loyaal, alleen had Lilypaw de Clan daar misschien in laten twijvelen. Niet dat de Clan het wist, maar dat zou waarschijnlijk niet voor lang duren.. Misschien moest hij zijn gedachten even laten wegstromen, even ontspannen. Na een zucht, besloor hij maar te gaan jagen. Zo kon hij tenminste nog iets voor zijn Clan doen.
Hij snoof de lucht in. Een bekende geur trok langs zijn snorharen, zijn neus in. Het was de geur van een spitsmuis. Even trok hij met zijn oren, toen hij ook een kleine "piep" opving van het diertje. Zijn niet al te grote pootjes slopen in de richting van het geluid, en de geur die het diertje achterliet. Hij was al op drie staartlengtes van het diertje verweiderd. Zonder ook maar een takje te breken, of een korreltje aarde zijn aankomst te laten verraden, maakte hij van die drie staartlengtes, er één. Hij zocht zijn evenwicht, en sprong. Vliegens vlug stak hij zijn nagels dieo in het vlees, en liet hij zijn flijmscherpe tanden het kleine nekje doorboren. Nadat de ziel van het diertje de wereld verlaten had, stuurde hij een klein bedankje naar StarClan. 'Bedankt, dat u mij toestaat mijn Clan te dienen. Ik zal dit leven niet misbruiken, zoals ik dat met het gevoel voor liefde deed. Dat beloof ik.' Hij pakte het op, en liep ermee terug. Naar het kamp, om het op de prooistapel te leggen, en er vervolgens nog een proberen te vangen..

Meh, ik gebruik voorbeeldpost, me is bad-ass :c
nouja, open voor iedereen c:


StarClan, forgive me || Open  Ravensong1sig
"The song of the raven has been sung!"
x R A V E N S O N G x
Terug naar boven Ga naar beneden
fireclaw
Member
StarClan, forgive me || Open  DPKsfdL
4
fireclaw
BerichtOnderwerp: Foutje...   StarClan, forgive me || Open  Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 17:34

er staat; trlde in plaats van trilde Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
fireclaw
Member
StarClan, forgive me || Open  DPKsfdL
4
fireclaw
BerichtOnderwerp: Re: StarClan, forgive me || Open    StarClan, forgive me || Open  Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 17:35

Heel goed vind ik zelf!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
StarClan, forgive me || Open  DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: StarClan, forgive me || Open    StarClan, forgive me || Open  Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 18:28

@Fireclaw, dit is niet de plaats om zoiets te posten!
Je kan alleen commentaar geven in de RPG-training. Dit zijn de gewone rpg gebieden waar ook enkel rpg posts worden gemaakt.

Gelieve hier niet op te reageren, via PB kan je altijd wat zeggen.


StarClan, forgive me || Open  J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whiskerpaw*
Member
StarClan, forgive me || Open  DPKsfdL
Lyan
71

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 10 Moons ♥
Gender:
Rank:
Whiskerpaw*
BerichtOnderwerp: Re: StarClan, forgive me || Open    StarClan, forgive me || Open  Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 19:37

Met lichte stapjes trippelde Whiskerpaw vrolijk de Apprentices den uit. Haar lichaam was uitgerust, klaar voor de volgende dag. Ze was een sterke leerling, maar helaas had ze nog geen mentor. Waarschijnlijk kreeg ze nog wel een mentor, maar tot die tijd moest ze zich vermaken met jagen. Maar jagen was niet altijd leuk om te doen. Vrolijk trippelde ze op de hoop verse prooi af, Ravensong stond daar. "Hallo, Ravensong." Begroette ze de zwarte kater. Ze pakte een kikker van de hoop verse prooi en keek naar Ravensong, de kikker hing in haar bek, ze liet hem voor haar poten neervallen en keek Ravensong opnieuw aan. "Ga je mee eten? Je hebt het denk ik wel nodig, je ziet er uitgehongerd uit." Whiskerpaw was altijd al zo zorgzaam geweest, maar dat maakte haar niks uit. Ze wilde zoiezo nooit, maar dan ook echt nooit Medicine cat Apprentice worden. Ze kon het jagen en vechten en het echte clanleven niet loslaten, ze moest dan nog wel leren vechten, maar toch, ze wilde een echt warrior worden. Que quiero y nadie puede hacer algo al respecto.

Kort en inspiloos, ik kon gewoon echt niet verder. D:


StarClan, forgive me || Open  30b1pxw
Voice:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
StarClan, forgive me || Open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: