hinderlaag



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 hinderlaag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deathfire
Member
hinderlaag DPKsfdL
arne
8

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Deathfire
BerichtOnderwerp: hinderlaag   hinderlaag Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 20:11

Deathfire dacht na hoe hij het vertrouwen van stormstar kon winnen om zich bij de rivierclan aan te sluiten, toen hij plots zag dat hij ver van het kamp afgedwaald was. Hij was namelijk ergens op de tweebeenplaats. Hij rook even aan de lucht maar rook geen vijandige katten... Of toch? De wind was even gekeerd en hij dacht even de geur van een andere kat te ruiken. Hij keek even om zich heen maar zag niets wat vreemd leek. Hij besloot eens te gaan jagen, het was immers al enkele uren geleden voor hij nog verse prooi gegeten had. Maar toen zag hij plots een beweging... Niet van een prooi, maar van neen vijandelijke kat genaamd Sapphire...




-Zo goed? confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
Member
hinderlaag DPKsfdL
Xenia
74

CAT'S PROFILE
Age: 2 years
Gender:
Rank:
Sapphire
BerichtOnderwerp: Re: hinderlaag   hinderlaag Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 20:25

Sapphire liep rond. Ze liep tussen de bomen en de struiken, allemaal waren ze volop in bloei. De bloemen kon je al van ver ruiken, maar Sapphire werd aangetrokken door een andere geur. Een geur van een kat een clankat, makkelijk doelwit en waarschijnlijk niet weten waar hij zij was. Ze stak haar neus in de lucht en volgde de sterke geur. Na een tijdje len zag ze een zwarte kater staan die ook naar haar keek."Wat zit je te kijken clankat!" snauwde ze hem toe."Ik zou je kunnen aanvallen, ik doe niks en toch kijk je me zo aan, onbeschoft!" Sapphire zette een grijns op haar gezicht en liep schijnheilg naar hem toe."Ik wil best wel vechten hoor, als je er nu niet mee ophoud gebeurd dat vanzelf. Ik tel tot 3.".Na die woorden was ze even stil en zorgde dat de spanning er in kwam. Voorzichtig begon ze rondjes om de kater te lopen." Een" Ze keek hem aan en stopte even."Twee, nog 1 seconden en ik val je aan dus ik zal maar op houden al ik jou was!"


hinderlaag 241jnsg
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathfire
Member
hinderlaag DPKsfdL
arne
8

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Deathfire
BerichtOnderwerp: Re: hinderlaag   hinderlaag Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 20:32

Deathfire wist niet zeker of hij die sterke poes wel aankon. Zelf was hij nog maar pas warrior en was lang niet zo sterk als de warrior die hier voor hem stond. Waarschijnlijk zag ze de twijfel in zijn ogen maar besloot zich niet te laten doen. Hij was klaar voor het gevecht en voelde de energie door zijn lichaam vloeien. Hij zei:" Kom maar op, zwerver! Ik ben niet bang voor je." En hij sprong op haar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
Member
hinderlaag DPKsfdL
Xenia
74

CAT'S PROFILE
Age: 2 years
Gender:
Rank:
Sapphire
BerichtOnderwerp: Re: hinderlaag   hinderlaag Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 20:38

" Kom maar op, zwerver! Ik ben niet bang voor je." En hij sprong op haar af. Sapphore had dit wel verwacht en wachte de klap af en stapte op het laatste moment opzij en besprong de kater. Haar nagels zette ze uit zette haar nagels in zij oor en scheurde ze er ruw uit. Sapphire beet inzijn nek en probeerde er bloed uit te laten komen."Zo clankatje ik hoop dat dit je grote mont gesnoerd heeft, want ik heb nog meer hoor." zei ze dichtbij zijn hoofd. Met haar poot hield ze de kater ver van zich af op de grond gedrukt, hij ging terug vechten dat wist ze zeker.

Je moet vijf regels posten, maar voor de rest is het goed. Very Happy


hinderlaag 241jnsg
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathfire
Member
hinderlaag DPKsfdL
arne
8

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Deathfire
BerichtOnderwerp: Re: hinderlaag   hinderlaag Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 20:56

Deathfire worstelde en klauwde naar Sapphire maar kreeg zich niet uit haar ijzeren greep. Warm bloed droop langs zijn nek over zijn rug, toen draaide hij zich snel om en krabbelde met zijn achterpoten over de ontblote buik van Sapphire. Nu die was afgeleid maakte hij van die kans gebruik om zich los te rukken. Hij blies naar haar en zei:" Je zult toch echt wel meer moeten laten zien om mij te verslaan hoor!" En haalde uit. "Je vecht als een poesiepoes!" en met een gemene en uitdagende grijns vervolgde hij:" Dat zul je toch echt wel moeten afleren als we aan het ECHTE werk beginnen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
Member
hinderlaag DPKsfdL
Xenia
74

CAT'S PROFILE
Age: 2 years
Gender:
Rank:
Sapphire
BerichtOnderwerp: Re: hinderlaag   hinderlaag Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 9:09

" Je zult toch echt wel meer moeten laten zien om mij te verslaan hoor!" En haalde uit. "Je vecht als een poesiepoes!" en met een gemene en uitdagende grijns vervolgde hij:" Dat zul je toch echt wel moeten afleren als we aan het ECHTE werk beginnen." Sapphire keek beledigt naar de kater en zei met een gemene grijns:"Ik een poesiepoes kijk naar jezelf jij zit bij een clan omdat je het niet alleen af kan. Liever poesiepoes dan als die stank ruiken van een clan wassen jullie je nooit ofzo!" Haar nagls zetten ze in zijn rug en draaide de rollen om. De kater gooide ze over hem heen en daarna hield ze hem stevig op de grond."Ik kan teminste vechten, jij gooit gewoon je klauwen in het rond en afentoe als je oets raakt doe je stoer ja dat is dus echt geen vechten hoor!"

Let niet op typfouten.


hinderlaag 241jnsg
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathfire
Member
hinderlaag DPKsfdL
arne
8

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Deathfire
BerichtOnderwerp: Re: hinderlaag   hinderlaag Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 9:18

."Ik kan teminste vechten, jij gooit gewoon je klauwen in het rond en afentoe als je oets raakt doe je stoer ja dat is dus echt geen vechten hoor!" zei Sapphire tegen deathfire. Deathfire was diep beledigd en werd woedend:"In een clan zijn katten loyaal aan elkaar, wij helpen elkaar! Poesiepoezen eten smerige droge brokken en slijmerige pap! Warschijnlijk hebben ze nog nooit een muis geproefd!" en terwijl hij dat zei haalde hij uit en zette zijn scherpe tanden in haar goed bereikbare nek. Hij voelde bloed in zijn mond druipen en dacht:bah! wat een vieze smaak! maar hij bleef doorbijten en zette zich in een ijzeren greep rond de nek van Sapphire. Hij zei nog:" Wie is hier nu de zwakkeling hé"
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
hinderlaag DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: hinderlaag   hinderlaag Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 14:22

Deathfire,

Er kloppen een paar dingen niet in je post. Je kan je niet aansluiten bij de RiverClan zonder speciale toestemming van de admins, dus of je bent al je hele leven warrior van de RiverClan, of je bent het niet. Door je naam die blauw is, denk ik dat je al geaccepteerd bent, dus je zou je moeten gedragen als een RiverClan warrior,

En nu jullie allebij, gelieve jullie posten wat langer te maken, bij de meesten komen ze niet eens tot vier regels bij mij. Het is niet zo moeilijk, dus probeer het maar gewoon.

Hier niet op antwoorden, maar dit desnoods in pb vorm te doen.

Mvg,



Terug naar boven Ga naar beneden
 
hinderlaag
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: