Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hollyfur
Member
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimevr 15 jun 2012, 21:01

Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Hollystarheader


De zalige geur van verse prooi kwam de clan binnenvallen toen Hollystar terug kwam van een goede jacht. In haar mond hing een volwassen konijn, daarbij nog een spitsmuis voor de kleinere hab. Deze dag was rustig begonnen, gewoonlijk speelde de kittens met de botten van een vogel nadat die was achtergelaten door een slordige Apprentice die te lui was om ze te begraven. Maar de kleine speelde er te vel mee en het botje brak door midden als een takje waar een te zwaare kat op sprong en niet verwachtte dat de tak oud en ziek was. Gelukkig vond de kit het niet erg en speelde door met twee gebroken botten totdat de Queen de kit terug riep naar de Nursery om te voeden en daarna een lekkere slaap te doen. Rustig trippelde Hollystar verder naar de Prooienstapel die goed gevuld was met allerlij bosdieren die je kon krijgen. Hier leefde de grootste jagers van de vlaktes en bos. Niks kon hun tegenhouden. Jammer genoeg heeft het Woud meer jagers in zijn handen. De vos bijvoorbeeld. Een gluiperige en sluw dier dat snel handelde voor zijn eten. Een Red flash kan je het noemen vanwege zijn snelheid voor het vluchten of jagen. Hollystar dacht aan haarzelf. Haar staart was zo gevormt als een vossenstaart, alleen minder rood en meer bruin met een goed vleugje orange, geen wit inbegrepen. Ook haar oren waren goed te vergelijken op die van de Red Flash. Puntig, rood-orange met donkere binnenkant. Harige puntjes op de top van haar oren maakte het af. Een keer had ze gehad, toen ze nog Apprentice was, dat ze werdt verward met een vos. Toen ze het kamp inwandelde keek een kitten recht naar haar. Die kit was nog maar net uit de Nursery gekomen en hoorde veel verhalen over de sluwe jager. In fantasie gedreven gedachten van de kit dacht die dat ze een vos was. Algouw rende de arme ziel die een hartaanval had gekregen naar de Queen toe en huilde het uit. Aan het einde van de dag had Hollystar, toen Hollypaw een muisje naar de kit gebracht. Het was wel goedgekomen, ookal had de kit de rest van zijn leven een trouma voor vossen.
Langzaam legde Hollystar de vangst neer op de stapel en nam de muis mee naar een vermoeide Apprentice die net terug kwam van Training met haar Mentor. 'Hier, eet op. Dat heb je nodig.' Haar gespin liet de Apprentice niet verbaast achter. Meestal reageren ze zo dat het een hele eer was dat de leader voedsel gaf. Oke, dat was wel een beetje waar, als je het vergelijkt met het meeluisteren van de verhalen van de Elders als ze zitten te eten van hun verse prooi die is gevangen door de jonge warriors van de clan. Ze zwaaide met haar staart in de neus van de apprentice als *geen dank* teken en liep sierlijk verder naar haar Den. Haar groen blauwe ogen vielen op een stel jonge Apprentice's die maar aan het niksen waren. Dat was waar, zij hadden nog geen Mentor om ze te leiden naar Warriors. Hollystar zuchtte zachtjes en sprong snel op de Big Rock. Met haar kop hoog in de lucht, poten stevig op de rots kondigde ze haar aanmelding aan voor de katten. 'Alle katten die oud genoeg zijn om zijn eigen prooi te vangen, komt naar de Big Rock toe voor een Clan Meeting.' Luid praten was van zelfsprekend, dit keer was het geen uitzondering. Katten verzamelde zich naar haar toe. Goede vrienden van haar gingen aandachtig zitten, dankbaar was ze voor hun aanwezigheid. Deze meeting zal lang duren, maar het zal het waard zijn en nieuwe katten komen.
'Beste katten van Windclan, de clan is vorg gegroeid. Starclan gunt ons veel, prooi en leven komt snel terug van de ijskouwde dagen. Ik kondig bij deze aan dat ik, hollystar Leader of windclan nieuw leven bij me draag van Bloodsmasher. Ik zal nog leiden, maar als de tijd daar is, zal Inkmask mijn taak tijdelijk van me overnemen.' Rustog gingen haar ogen over het kamp heen. Sommige keken flink op van haar aankondeging, sommige blij en vereerd om te horen dat ze kittens zou krijgen. 'Nu nieuw leven in me vind, zijn er al voorgangers en die zijn klaar om de taak als apprentice van windclan te worden. Kom naar voren Lavenderkit, Sparkkit, Applekit, Leopardkit, Rainkit, Hiddenkit, Dreamkit en .nightkit.' De zenuachtige gezichten van deze jonge levens was af te lezen van top tot staart. katten gingen voorzichtig aan de kant voor deze kittens. De ouders keken trots naar hun nakomelingen die de pad van apprentice gingen volgen. De té jongen kittens die nog niet klaar waren keken met sterren in hun ogen. Over een kleine tijd zullen zij geroepen worden, maar voor die tijd moeten ze nog eerst wat groeien. Hollystar keek terug naar de kittens die wel klaar waren een voor een aan. Groene ogen, blauw, geel en orange. 'Elk van jullie hebben zich bewezen om de clan te dienen als volgende generatie. Elk van jullie hebben je goede en slechte kanten die jou maken tot wie je bent en waar de clan trots op kan zijn. De een Sterk, de ander slim en de andere weer goed in jagen.' Even ademhalen was nootzakelijk voor dit soort ceremonies. ' Lavenderkit, vanaf nu zal je bekend staan als lavenderpaw. starclan accepteerd jou als Apprentice van windclan. Sparkkit, vanaf nu zal je bekend staan als sparkpaw. Tot je Warriorsnaam zal je zo je leven doorgaan. Applekit en leopardkit. Ik weet niet of jullie veel met elkaar omgaan, maar jullie allebij zijn aanwinsten voor de clan net als iedereen. Vanaf deze dag zullen jullie bekend staan als Applepaw en Leopardpaw. Rainkit, Vanaf deze sunhigh zal je bekend staan als rainpaw, ondanks je naam, schijnt de zon je toe. Hiddenkit, nu zal je niet meer vo verboren blijven, vanaf nu is je roepnaam hiddenpaw. Dreamkit, dit is geen droom voor jou, vanaf nu tot je warriornaam zal je bekend staan als Dreamerpaw. Nightkit, vanaf nu zal je nightpaw heten. ondanks dat we nu twee levende Apprentices hebben met dezelfde roepnaam, zal jij toch anders zijn dan de ander. Ik, de clan en starclan zijn trots op jullie en genieten van jullie aanwezigheid en aanwinst voor de clan. Gefeliciteerd allen.' Trotse blikken gingen naar de katten toe die zich lieten uiten door te lachen, huilen van blijdschap of zich heel stoer voordeden. Toch was deze ceremonie nog lang niet af. Hollystar schepte weer wat stilte in de menigte, met wat help van andere die hun poot tegen iemand anders aanduwde om te zorgen dat hun ogen op die van Holly waren gericht. 'Nog meer zal er gevierd worden, Starclan zal toekijken hoe er nog een aanwinst komt voor deze sterke clan. Laat je naar voren komen, Hailpaw.' Deze kat had al veel te lang gewacht voor dit moment, dat zal Hollystar niet verspillen. ' Ik, Hollystar roep starclan op om neer te kijken op deze apprentice. Zij heeft haar taak als apprentice een lange tijd volbracht en nu is het de tijd om haar los te laten van Apprentice en haar ziel toe te voegen tot de warrior van Windclan. Zal jij Hailpaw, de Warriorcode volgen tot aan de dood?' Geduldig wachte ze op haar antwoord. De vos-achtige poes keek recht door de ogen van de kat die onder haar stond met een sirieuze maar meelevende blik. Na het antwoord veranderde haar uitdrukking niet. 'Dan zal je tot vandaag bekend staan als hailshimmer. Starclan eert jou komst als warrior. Windclan is trots met jou komst.' Nogmaals juigde haar clan voor deze jonge poes. Toch verscheen er een glimlach op haar gezicht na het zien van alle blije gezichten. 'Veel jonge katten hebben nog een Mentor nodig, die krijgen ze nu van mij toegewezen. Elke Apprentice dient zijn of haar neus tegen zijn of haar nieuwe mentor te doen als teken van respect en dient dan bij diegene te blijven om dit allen na te bespreken.' Even nam ze adem, toekijkend of iedereen haar had gehoord en gesnapt. 'Rainpaw, jou mentor is Snowleaf. Ga er maar bij staan. Hiddenpaw, jou mentor is Lavenderfeather. Silverpaw, ga bij Spottedleaf zitten. Mindpaw, jou mentor is geworden Leafstorm. Dreamerpaw, de gelukkige is Leopardstike. Lavenderpaw, Shinyflower is jou mentor. Spiritpaw, ga maar bij snowflakes toe. Sparkpaw , begroet je nieuwe mentor Owlfrost. Nightpaw., je Deputy Inkmask is je mentor. Applepaw, jou mentor is Softsnow. Leopardpaw, jou mentor zal Stormsong worden. Droppedpaw, ik heb je mentor gekozen, Fearlightning. Nightpaw., Raintail zal vanaf nu jou trainen. Linepaw, ik Hollystar zal jou trainen. Raak maar de neuzen aan van jullie mentoren en mentoren van jullie Apprentice. Ik hoop dat jullie een goede tijd gaan meemaken samen en goede Warriors worden.' Snel sprong Hollystar van de High Rock en raakte de neus van de poes aan. Wat er in het hoofdje van deze kat heen ging was ombeschijfelijk maar waar, dacht ze in haarzelf. ' Welkom, mijn Apprentice.' Spinde ze. En net zo snel als ze er vanaf had gesprongen kwam ze weer op de top van de Hight Rock. De lijst was bijna leeg, op een na. Iemand, een jong iemand zal nog Elder worden, Da haate ze het ergst. Zo'n jonge geest die daar heen moest gaan. Niet goed kunnen jagen of vechten om je clan te verdedigen was het ergst... ' Ik wil weer jullie aandacht. Vandaag gaat er iemand de Elders bijwonen. Marshkit, kom maar naar voren. Jammer genoeg kun je het pad van Apprentice en Warrior niet volgen. Maar dat houdt mij niet tegen om jou toch te eren met een naam. Ik zie de moet nog in jou ogen stralen. Jij bent een aanwinst voor de hele clan. Als voorbeeld van kracht en wil die in jou bloed stroomt. Ik vraag Starclan om op jou neer te kijken en jou te accepteren. Ik Hollystar, Leader of Windclan zal jou je Warriors naam toch geven. Vanaf nu tot voor altijd zal je bekend staan als Marshmellow, the Jongest Elder.' Hollystar Keek de kat goed aan, maar wist niet presier wat er gebeurde in dat hoofd. 'Bij deze sluit ik de Ceremonie. May Starclan always be with you.' Dat waren haar laatste zinnen voordat ze in haar Den verdween.


Kit ==> Apprentice
Lavenderkit ==> Lavenderpaw
Sparkkit ==> Sparkpaw
Applekit ==> Applepaw
Leopardkit ==> Leodardpaw
Rainkit ==> Rainpaw
Hiddenkit==> Hiddenpaw
Dreamkit ==> Dreamerpaw
.nightkit ==> Nightpaw

Apprentice ==> Warrior
Hailpaw ==> Hailshimmer

Mentors ==> Apprentice
Hollystar ==> Linepaw
Snowleaf ==> Rainpaw
Lavenderfeather ==> Hiddenpaw
Spottedleaf ==> Silverpaw
Leafstorm ==> Mindpaw
Leopardstrike ==> Dreamerpaw
Shinyflower ==> Lavenderpaw
Snowflakes ==> Spiritpaw
Owlfrost ==> Sparkpaw
Inkmask ==> Nightpaw.
Softsnow ==> Applepaw
Stormsong ==> Leopardpaw
Fearlightning ==> Droppedpaw
Raintail ==> Nightpaw.

Ik bedank iedereen die zich hadden opgegeven als mentor voor diegene die geen hadden.

Mvg Hollystar


Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:


Laatst aangepast door Hollystar op ma 18 jun 2012, 17:08; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightshade
Member
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
Nathzz 8>
215
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ;; 23 Moons||
Gender:
Rank:
Nightshade
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimevr 15 jun 2012, 21:49

Nightpaw lag rustig in de apprentice den. Waarom heb ik nog geen mentor? Waarom? Ging er door zijn kop heen terwijl hij naar buiten staarde. Hij wou zo graag getraind worden. Hij wou de clan laten zien hoe sterk hij was. Hij wou de clan laten zien dat hij het waard was om een échte Windclan kat te zijn. Maar als hij niet getraind werd, keek ook niemand naar hem om. En dat irriteerde hem, en dat maakte hem ongelukkig. Hij zuchtte nog een keer en staarde door. 'Alle katten die oud genoeg zijn om zijn eigen prooi te vangen, komt naar de Big Rock toe voor een Clan Meeting.' Nightpaw keek verrast op. Nu? Een ceremonie? Zou hij ook een mentor krijgen? Nightpaw stond op en draafde zonder zich te wassen de apprentices den uit. Hij staarde naar Hollystar die hun had geroepen. Zijn ogen stonden recht op de machtige abbesijn gericht. Nightpaw luisterde naar de woorden van de machtige leider en hoorde toen zijn oude kitten naam. Natuurlijk, dat klonk beter, nu werd hij officieel Nightpaw genoemd. Toen hij zijn zesde maan had bereikt was hij er van uitgegaan dat hij Nightpaw zou heten. En nu was hij officieel Nightpaw. Met een mentor. Zijn bek viel haast op de grond toen hij hoorde wie zijn mentor was. Hij sprong op en een grijns van oor tot oor was op zijn gezicht te zien. Inkmask, Inkmask is zijn mentor. Hij grijnsde blij. Hij had niet zomaar een mentor, maar de Deputy van de clan. Hij sprong op en rende naar Inkmask toe, hij raakte zijn neus aan en keek hem leergierig aan. 'When are we gonna start?' Vroeg hij meteen zonder ook maar hoi, hallo, of wat dan ook te zeggen. Hij was nu officieel apprentice, en hij zou getraind worden tot een machtige warrior.

-Damdamdaaam, nu hou ik officieel heel veen van mijn Nighty Heel, heel erg bedankt Quinty voor het geven van Nightpaw.


Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan 3rnev
Shades at Night:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimevr 15 jun 2012, 22:18

Met zijn ogen gesloten en zijn ademhaling kalm en vredig, sliep Owlfrost door. Hij had in dagen nog nooit zo'n goede rust gehad. Even leek alles mee te zitten bij hem. Slverpool en hij waren weer volop verliefd en het lukte hem weer een beetje om Warrior te zijn. Het jagen ging hem goed af en zelfs het patrouilleren deed hij met een reuze glimlach op zijn gelaat. En nu, nu zou alles nog beter worden. Zonder dat hij het wist zou hij vandaag een grote stap maken. Eentje die hem tot het Mentorschap zou leiden. Langzaam opende de tabby zijn ogen, de warme zonnestralen hadden zelfs zijn plekje in het midden van de Den bereikt. De warmte van de andere Warriors maakt hem slaperig, maar eenmaal wakker kon deze kater niet meer slapen. Je kon het een goede eigenschap noemen, maar soms moest hij daardoor wel lang wakker blijven. Zijn rug maakte een boog en hij rekte voorzichtig zijn spieren uit. Gapend verliet hij de Den en voelde de lege plek in zijn maag. Een klein muisje zou niet gemist worden. Toch? Het was tenslotte Newleaf, een seizoen van jonge dieren die vers vlees voor de CLans beloofden. Met lichte passen trippelde Owlfrost naar de prooistapel en trok het kleinste muisje eruit. Met een iet wat klein schuldgevoel begon hij de huid open te scheuren en at het blote vlees. Binnen de kortste keren zag hij de bekende vorm van Hollystar, hij wilde opstaan en zijn kop buigen, maar wist dat ze het toch niet zou zien. Hij volgde met zijn groene ogen haar bewegingen en tot zijn opluchting kondigde ze al snel de bekende woorden aan. 'Alle katten die oud genoeg zijn om zijn eigen prooi te vangen, komt naar de Big Rock toe voor een Clan Meeting.' Owlfrost trippelde naar een van de voorste rijen en keek achterom. Hij wilde niet achteraan staan, waar je alles nauwelijks kon horen en zien. Nogmaals draaide hij zijn kop en staarde omhoog, naar de bekende donkerbruine vacht. 'Beste katten van Windclan, de clan is vorg gegroeid. Starclan gunt ons veel, prooi en leven komt snel terug van de ijskoude dagen. Ik kondig bij deze aan dat ik, hollystar Leader of windclan nieuw leven bij me draag van Bloodsmasher. Ik zal nog leiden, maar als de tijd daar is, zal Inkmask mijn taak tijdelijk van me overnemen.' Kittens? Owlfrost zag de schattige vormpjes al voor zich, trots dat hun moeder de Leader was van WindClan. Maar hij had Silverpool en ooit op een dag kregen zij kittens. 'Nu nieuw leven in me vind, zijn er al voorgangers en die zijn klaar om de taak als apprentice van windclan te worden. Kom naar voren Lavenderkit, Sparkkit, Applekit, Leopardkit, Rainkit, Hiddenkit, Dreamkit en .nightkit.' Hij herinnerde zijn ceremonie nog, toen Tallstar er nog was. Zelf was hij zenuwachtig, maar toch ook opgewonden geweest. Je moest je bewijzen tijdens je training, maar mocht ook het kamp uit. Nieuwsgierig richtte Owlfrost zijn blik op de kittens, ze waren natuurlijk jong, maar zouden al snel het ritme te pakken krijgen. Iedereen lukte dat. 'Elk van jullie hebben zich bewezen om de clan te dienen als volgende generatie. Elk van jullie hebben je goede en slechte kanten die jou maken tot wie je bent en waar de clan trots op kan zijn. De een Sterk, de ander slim en de andere weer goed in jagen.' Even ademhalen was nootzakelijk voor dit soort ceremonies. ' Lavenderkit, vanaf nu zal je bekend staan als lavenderpaw. starclan accepteerd jou als Apprentice van windclan. Sparkkit, vanaf nu zal je bekend staan als sparkpaw. Tot je Warriorsnaam zal je zo je leven doorgaan. Applekit en leopardkit. Ik weet niet of jullie veel met elkaar omgaan, maar jullie allebij zijn aanwinsten voor de clan net als iedereen. Vanaf deze dag zullen jullie bekend staan als Applepaw en Leopardpaw. Rainkit, Vanaf deze sunhigh zal je bekend staan als rainpaw, ondanks je naam, schijnt de zon je toe. Hiddenkit, nu zal je niet meer vo verboren blijven, vanaf nu is je roepnaam hiddenpaw. Dreamkit, dit is geen droom voor jou, vanaf nu tot je warriornaam zal je bekend staan als Dreamerpaw. Nightkit, vanaf nu zal je nightpaw heten. ondanks dat we nu twee levende Apprentices hebben met dezelfde roepnaam, zal jij toch anders zijn dan de ander. Ik, de clan en starclan zijn trots op jullie en genieten van jullie aanwezigheid en aanwinst voor de clan. Gefeliciteerd allen.' Owlfrost knikte lichtjes, zowel trots als blij. Dit was een grote aanwinst voor hun Clan. Maar zou hij ooit zelf een Apprentice krijgen? Iemand die hij alles kon leren wat hij wist? Lichtjes schudde hij zijn kop, bang dat hij nog wel wat Moons moest wachten. 'Dan zal je tot vandaag bekend staan als hailshimmer. Starclan eert jou komst als warrior. Windclan is trots met jou komst.' Ja, hij had iemands Warrior ceremonie gemist, maar dat kon hem even niets schel;en. Niet dat hij die Hailshimmer niet mocht, maar hij wilde zo graag een eigen Apprentice. Hoop vol keek hij op toen Hollystar deze woorden sprak; 'Veel jonge katten hebben nog een Mentor nodig, die krijgen ze nu van mij toegewezen. Elke Apprentice dient zijn of haar neus tegen zijn of haar nieuwe mentor te doen als teken van respect en dient dan bij diegene te blijven om dit allen na te bespreken. Rainpaw, jou mentor is Snowleaf. Ga er maar bij staan. Hiddenpaw, jou mentor is Lavenderfeather. Silverpaw, ga bij Spottedleaf zitten. Mindpaw, jou mentor is geworden Leafstorm. Dreamerpaw, de gelukkige is Leopardstike. Lavenderpaw, Shinyflower is jou mentor. Spiritpaw, ga maar bij snowflakes toe. Sparkpaw , begroet je nieuwe mentor Owlfrost.’ Ja, het was zijn naam. Trots stond hij meteen op en trippelde naar voren, waar hij ooit de neus van zijn Mentor had aangeraakt. Zenuwachtig wachtte hij totdat Sparkpaw zou komen. Waren de rollen omgedraaid? Nu was hij de zenuwachtige. Hij slikte en wachtte af op het oordeel van Sparkpaw.


Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Linesong
Member
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Age: ≈ 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimevr 15 jun 2012, 23:47

Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan A3b3869df99050cee1b49a1

Vrolijk stapte ze de apprentice Den uit, het zonnetje scheen vrolijk en de wolkjes dansten aan de lucht, alles was nog zo vredig en stil. Maar daar zou waarschijnlijk snel verandering in komen. Even keek ze rond opzoek naar haar zusje, maar haar zoeken werd al snel verstoord door Hollystar. Plots hoorde ze immers de stem van de leader door het kamp luid zeggen, 'Alle katten die oud genoeg zijn om zijn eigen prooi te vangen, komt naar de Big Rock toe voor een Clan Meeting.' Een lichte grijns verscheen op haar gezicht. Zou de ceremonie eindelijk plaats vinden? Een sprankeltje hoop verscheen op haar gezicht terwijl ze richting zich richting de Big Rock begaf. 'Beste katten van Windclan, de clan is vorg gegroeid. Starclan gunt ons veel, prooi en leven komt snel terug van de ijskouwde dagen. Ik kondig bij deze aan dat ik, hollystar Leader of windclan nieuw leven bij me draag van Bloodsmasher. Ik zal nog leiden, maar als de tijd daar is, zal Inkmask mijn taak tijdelijk van me overnemen. ' Inkmask... Dat was de kat die Apple zo graag als mentor zou willen hebben, maar of ze hem ook kreeg, was een andere vraag. In ieder geval was ze heel blij voor Hollystar. Kittens... Dat was toch een van de dromen van elke poes? Of niet soms, tenminste als ze van je grote liefde kwamen toch al helemaal? 'Nu nieuw leven in me vind, zijn er al voorgangers en die zijn klaar om de taak als apprentice van windclan te worden. Kom naar voren Lavenderkit, Sparkkit, Applekit, Leopardkit, Rainkit, Hiddenkit, Dreamkit en .nightkit.' ging Hollystar verder en rustig keek Linepaw toe hoe de opgesomde katten naar voren kwamen. Het was haar ondertussen wel duidelijk geworden dat de ceremonie was begonnen en werd met de minuut nieuwsgieriger wie de mentor van Applepaw en vooral wie die van haar zou worden. 'Elk van jullie hebben zich bewezen om de clan te dienen als volgende generatie. Elk van jullie hebben je goede en slechte kanten die jou maken tot wie je bent en waar de clan trots op kan zijn. De een Sterk, de ander slim en de andere weer goed in jagen.' Even stopte de poes om adem te halen. Dat was immers wel zo handig wou ze niet dood gaan. ' Lavenderkit, vanaf nu zal je bekend staan als lavenderpaw. starclan accepteerd jou als Apprentice van windclan. Sparkkit, vanaf nu zal je bekend staan als sparkpaw. Tot je Warriorsnaam zal je zo je leven doorgaan. Applekit en leopardkit. Ik weet niet of jullie veel met elkaar omgaan, maar jullie allebij zijn aanwinsten voor de clan net als iedereen. Vanaf deze dag zullen jullie bekend staan als Applepaw en Leopardpaw. Rainkit, Vanaf deze sunhigh zal je bekend staan als rainpaw, ondanks je naam, schijnt de zon je toe. Hiddenkit, nu zal je niet meer vo verboren blijven, vanaf nu is je roepnaam hiddenpaw. Dreamkit, dit is geen droom voor jou, vanaf nu tot je warriornaam zal je bekend staan als Dreamerpaw. Nightkit, vanaf nu zal je nightpaw heten. ondanks dat we nu twee levende Apprentices hebben met dezelfde roepnaam, zal jij toch anders zijn dan de ander. Ik, de clan en starclan zijn trots op jullie en genieten van jullie aanwezigheid en aanwinst voor de clan. Gefeliciteerd allen.' Hier en daar steeg geroezemoes en felicitaties op, maar zoals gewoonlijk wist Hollystar hen alweer het zwijgen op te leggen. Eigenlijk keek ze wel op naar deze poes, ze was zo wijs en kon zo veel... 'Nog meer zal er gevierd worden, Starclan zal toekijken hoe er nog een aanwinst komt voor deze sterke clan. Laat je naar voren komen, Hailpaw. Ik, Hollystar roep starclan op om neer te kijken op deze apprentice. Zij heeft haar taak als apprentice een lange tijd volbracht en nu is het de tijd om haar los te laten van Apprentice en haar ziel toe te voegen tot de warrior van Windclan. Zal jij Hailpaw, de Warriorcode volgen tot aan de dood?' Even keek Linepaw naar de apprentice die warrior zou worden. Het zou maar vreemd zijn, moest het dier nee zeggen, want dan had de poes haar hele apprenticetijd getraind voor niets. Na het antwoord van de kat ging Hollystar verder 'Dan zal je tot vandaag bekend staan als hailshimmer. Starclan eert jou komst als warrior. Windclan is trots met jou komst.' Gejuich steeg op uit de clan en er verscheen een vrolijke glimlach op het gezicht van Hollystar 'Veel jonge katten hebben nog een Mentor nodig, die krijgen ze nu van mij toegewezen. Elke Apprentice dient zijn of haar neus tegen zijn of haar nieuwe mentor te doen als teken van respect en dient dan bij diegene te blijven om dit allen na te bespreken.' Even nam ze adem en Linepaw knikte rustig, dat principe kende ze wel. 'Rainpaw, jou mentor is Snowleaf. Ga er maar bij staan. Hiddenpaw, jou mentor is Lavenderfeather. Silverpaw, ga bij Spottedleaf zitten. Mindpaw, jou mentor is geworden Leafstorm. Dreamerpaw, de gelukkige is Leopardstike. Lavenderpaw, Shinyflower is jou mentor. Spiritpaw, ga maar bij snowflakes toe. Sparkpaw , begroet je nieuwe mentor Owlfrost. Nightpaw., je Deputy Inkmask is je mentor. Applepaw, jou mentor is Softsnow. Leopardpaw, jou mentor zal Stormsong worden. Droppedpaw, ik heb je mentor gekozen, Fearlightning. Linepaw, ik Hollystar zal jou trainen. Raak maar de neuzen aan van jullie mentoren en mentoren van jullie Apprentice. Ik hoop dat jullie een goede tijd gaan meemaken samen en goede Warriors worden.' How, stop! Had ze dat nou goed gehoord? Werd Hollystar haar mentor? Dat had ze nooit van haar leven kunnen dromen. Dat zij hollystar als mentor kreeg! Even knipperde ze met haar ogen en zag toen dat haar mentor plots voor haar stond. Zoals het hoorde raakte ze elkaars neus even aan. ' Welkom, mijn Apprentice.' spinde ze en nog voor ze bedankt kon zeggen was Hollystar alweer naar boven geklommen. Nog een keer knipperde ze met haar ogen, was dit echt? Het moest haast wel, ze wist zeker dat ze holly's neus gevoeld had. Ze schrok plots op uit haar gedachtes toen Holly weer begon te spreken, ' Ik wil weer jullie aandacht. Vandaag gaat er iemand de Elders bijwonen. Marshkit, kom maar naar voren. Jammer genoeg kun je het pad van Apprentice en Warrior niet volgen. Maar dat houdt mij niet tegen om jou toch te eren met een naam. Ik zie de moet nog in jou ogen stralen. Jij bent een aanwinst voor de hele clan. Als voorbeeld van kracht en wil die in jou bloed stroomt. Ik vraag Starclan om op jou neer te kijken en jou te accepteren. Ik Hollystar, Leader of Windclan zal jou je Warriors naam toch geven. Vanaf nu tot voor altijd zal je bekend staan als Marshmellow, the Jongest Elder.' Eigenlijk vond ze het wel zielig voor Marshkit, Dat ze nu al direct Marshmellow werd. Maar niet iedereen kon geluk hebben, zou ze maar zeggen. 'Bij deze sluit ik de Ceremonie. May Starclan always be with you.' waren Holly's laatste woorden voordat ze het toneel verliet en terug haar den inliep. Nog steeds verward bleef ze zitten. 'Bedankt' mompelde ze toen zacht en keek even rond. Applepaw! Ze moest Applepaw vinden. Haar ogen spoorde naar de vacht van haar zusje en toen ze die had gevonden, racete ze er naartoe alsof haar leven er vanaf hing. 'Hey!' snorde ze vrolijk, 'Wie heb jij als Mentor?'

(lekker biggy post x3)

~ Fearlightning ~
'Rainpaw, jou mentor is Snowleaf. Ga er maar bij staan. Hiddenpaw, jou mentor is Lavenderfeather. Silverpaw, ga bij Spottedleaf zitten. Mindpaw, jou mentor is geworden Leafstorm. Dreamerpaw, de gelukkige is Leopardstike. Lavenderpaw, Shinyflower is jou mentor. Spiritpaw, ga maar bij snowflakes toe. Sparkpaw , begroet je nieuwe mentor Owlfrost. Nightpaw., je Deputy Inkmask is je mentor. Applepaw, jou mentor is Softsnow. Leopardpaw, jou mentor zal Stormsong worden. Droppedpaw, ik heb je mentor gekozen, Fearlightning. Linepaw, ik Hollystar zal jou trainen. Raak maar de neuzen aan van jullie mentoren en mentoren van jullie Apprentice. Ik hoop dat jullie een goede tijd gaan meemaken samen en goede Warriors worden.' zei Hollystar en hij knikte even, waarna hij rondkeek. Al snel had hij de jonge apprentice in het oog en liep rustig naar haar toe. Hij raakte even haar neusje aan en glimlachte vriendelijk, 'Hey mijn apprentice, ik zal proberen je zoveel mogelijk te leren. Als je wil kunnen we morgen al beginnen.' miauwde hij vrolijk en keek Droppedpaw vragend aan, 'Dus wat zeg je ervan, morgen vroeg je eerste training?' Dit was zijn eerste apprentice, maar hij zou het goed doen, dat beloofde hij zichzelf. En anders... Tja anders was het wel zijn fout dat de apprentice niet ver genoeg kwam en zou hij zichzelf daar altijd schuldig over voelen.



Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddenpaw*
Member
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons
Gender:
Rank:
Hiddenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimeza 16 jun 2012, 10:54

> Een paar groene ogen schoten open als hij de luide stem van zijn leader hoorde. Hiddenkit had zichzelf eventjes in de nursery teruggetrokken, aangezien hij zeer moe was geworden. De laatste tijd sliep 'ie slecht en hij wilde niet dat hij halverwege ergens in slaap zou vallen. Daarom was hij naar de nursery gegaan om daar nog eventjes te slapen.
Het pluizige bolletje wol rekte zich uit en geeuwde, voordat 'ie opstond en zijn ogen dichtkneep tegen het felle zonlicht dat door de ingang naar binnen scheen. Hij schudde zijn vacht uit en trippelde, zo snel als zijn pootjes hem konden dragen, naar buiten toe. Vandaag was een grootse dag, vandaag was een belangrijke dag, vandaag werd 'ie een apprentice!
'Beste katten van Windclan, de clan is vorg gegroeid. Starclan gunt ons veel, prooi en leven komt snel terug van de ijskouwde dagen. Ik kondig bij deze aan dat ik, hollystar Leader of windclan nieuw leven bij me draag van Bloodsmasher. Ik zal nog leiden, maar als de tijd daar is, zal Inkmask mijn taak tijdelijk van me overnemen.' Hiddenkit ving nog net de woorden op, voordat hij zich bij de rest van de kittens die apprentice werden voegde en zijn borstkas ging snel op en neer. Hij was nog niet te laat, gelukkig maar! Nu eens kijken wat Hollystar nog meer te zeggen had, over hen dan tenminste. 'Nu nieuw leven in me vind, zijn er al voorgangers en die zijn klaar om de taak als apprentice van windclan te worden. Kom naar voren Lavenderkit, Sparkkit, Applekit, Leopardkit, Rainkit, Hiddenkit, Dreamkit en .nightkit.' Hiddenkit keek eventjes naar de andere kittens en liep toen voorzichtig naar voren toe, voordat hij bijna recht tegenover zijn leader zat. Hij kon de ogen van zijn moeder bijna in zijn rug voelen branden, ze zou vast trots op hem zijn, dat wist hij zeker. 'Elk van jullie hebben zich bewezen om de clan te dienen als volgende generatie. Elk van jullie hebben je goede en slechte kanten die jou maken tot wie je bent en waar de clan trots op kan zijn. De een Sterk, de ander slim en de andere weer goed in jagen. Lavenderkit, vanaf nu zal je bekend staan als lavenderpaw. starclan accepteerd jou als Apprentice van windclan. Sparkkit, vanaf nu zal je bekend staan als sparkpaw. Tot je Warriorsnaam zal je zo je leven doorgaan. Applekit en leopardkit. Ik weet niet of jullie veel met elkaar omgaan, maar jullie allebij zijn aanwinsten voor de clan net als iedereen. Vanaf deze dag zullen jullie bekend staan als Applepaw en Leopardpaw. Rainkit, Vanaf deze sunhigh zal je bekend staan als rainpaw, ondanks je naam, schijnt de zon je toe. Hiddenkit, nu zal je niet meer vo verboren blijven, vanaf nu is je roepnaam hiddenpaw. Dreamkit, dit is geen droom voor jou, vanaf nu tot je warriornaam zal je bekend staan als Dreamerpaw. Nightkit, vanaf nu zal je nightpaw heten. ondanks dat we nu twee levende Apprentices hebben met dezelfde roepnaam, zal jij toch anders zijn dan de ander. Ik, de clan en starclan zijn trots op jullie en genieten van jullie aanwezigheid en aanwinst voor de clan. Gefeliciteerd allen.' Hiddenkit, nee Hiddenpaw, keek vol trots om zich heen. Hij was eindelijk een apprentice, hij had een mentor! Hij tikte de neus van zijn leader eventjes an rende daarna weg. Zijn ogen zochten de kat die zijn mentor zou worden. Al snel vond hij Lavenderfeather en liep er naar toe. "Wanneer beginnen we?" begon hij vrolijk tegen de kat aan te stuiteren, zoals de meeste katten wel van hem waren gewend. Hiddenpaw was altijd al hyper geweest, maar dit soort dingen lieten hem nog meer stuiteren, tot ergernis van de meeste andere katten.

[Softsnow's post komt later xd]


Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan 35hg50j
Dattebayo!
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan IDZizDvJ2FZX6DZr2GRT1
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowleaf
Member
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
Lyan Payne 8D
66

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Snowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimeza 16 jun 2012, 11:24

Met sierlijke pasjes liep Snowleaf het kamp in, tot haar schrik was er een ceremonie begonnen! Snel ging ze bij de rest zitten om te luisteren naar wat Hollystar nog zei. 'Nu nieuw leven in me vind, zijn er al voorgangers en die zijn klaar om de taak als apprentice van windclan te worden. Kom naar voren Lavenderkit, Sparkkit, Applekit, Leopardkit, Rainkit, Hiddenkit, Dreamkit en .nightkit.' Snowleaf keek omhoog naar Hollystar, net zoals de rest dat deed. 'Elk van jullie hebben zich bewezen om de clan te dienen als volgende generatie. Elk van jullie hebben je goede en slechte kanten die jou maken tot wie je bent en waar de clan trots op kan zijn. De een Sterk, de ander slim en de andere weer goed in jagen.' De groene ogen van haar leader stonden sterk, zoals altijd. Dat maakte Snowleaf zelfverzekerd, Hollystar wist wat ze deed. 'Nog meer zal er gevierd worden, Starclan zal toekijken hoe er nog een aanwinst komt voor deze sterke clan. Laat je naar voren komen, Hailpaw.' ' Ik, Hollystar roep starclan op om neer te kijken op deze apprentice. Zij heeft haar taak als apprentice een lange tijd volbracht en nu is het de tijd om haar los te laten van Apprentice en haar ziel toe te voegen tot de warrior van Windclan. Zal jij Hailpaw, de Warriorcode volgen tot aan de dood?' Nu moest zijzelf denken aan haar warrior ceremonie, waarschijnlijk moest iedereen dat wel. Toen was ze nog onhandig en onzeker, maar nu was haar hele karakter omgegooid, allemaal door Inkmask, ze wilde Inkmask super bedanken voor dat. Maar ze kon hem nog steeds niet uit haar hoofd zetten. 'Veel jonge katten hebben nog een Mentor nodig, die krijgen ze nu van mij toegewezen. Elke Apprentice dient zijn of haar neus tegen zijn of haar nieuwe mentor te doen als teken van respect en dient dan bij diegene te blijven om dit allen na te bespreken.' 'Rainpaw, jou mentor is Snowleaf. Ga er maar bij staan. Hiddenpaw, jou mentor is Lavenderfeather. Silverpaw, ga bij Spottedleaf zitten. Mindpaw, jou mentor is geworden Leafstorm. Dreamerpaw, de gelukkige is Leopardstike. Lavenderpaw, Shinyflower is jou mentor. Spiritpaw, ga maar bij snowflakes toe. Sparkpaw , begroet je nieuwe mentor Owlfrost. Nightpaw., je Deputy Inkmask is je mentor. Applepaw, jou mentor is Softsnow. Leopardpaw, jou mentor zal Stormsong worden. Droppedpaw, ik heb je mentor gekozen, Fearlightning. Linepaw, ik Hollystar zal jou trainen. Raak maar de neuzen aan van jullie mentoren en mentoren van jullie Apprentice. Ik hoop dat jullie een goede tijd gaan meemaken samen en goede Warriors worden.' Snowleaf liep naar Rainpaw, ze had een leerling gekregen! Toen ze naar Rainpaw toe was gelopen keek ze met zachte ogen naar de Apprentice, ze duwde haar neus tegen de neus van de Apprentice. Ze haalde haar hoofd weer omhoog en keek opnieuw met zachte ogen naar Rainpaw. "Rainpaw, wat een mooie naam." Snorde ze.


Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan T0rxc8
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw.
Member
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
Lianne Todd.
53

CAT'S PROFILE
Age: 6 Manen
Gender:
Rank:
Leopardpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimeza 16 jun 2012, 11:56

Leopardkit lag op haar buik te knagen aan een muis. Haar marineblauwe ogen hielden het kamp goed in de gaten terwijl ze in alle rust aan het kauwen was op haar muis. Ze had de laatste tijd zich een beetje afgezonderd van de rest en zich stil gehouden. Ze kon niet wachten tot ze leerling zou worden, want ze begon heel ongeduldig en nieuwsgierig te worden naar het territorium buiten het kamp. Braafjes had ze zichzelf aangeleerd er zo min mogelijk aan te denken zodat ze niet de verleiding om naar buiten te gaan te vaak had. Hij was vaak erg groot, maar ze zat nog steeds zoals altijd, braaf, in het kamp. Ze wilde naar buiten, jagen, de Clan verdedigen. Toen een oproep van Hollystar klonk duwde ze zich niet overeind maar bleef kalm liggen. Hoewel ze een zenuwachtig gevoel kreeg in haar maag wachtte ze af. 'Nu nieuw leven in me vind, zijn er al voorgangers en die zijn klaar om de taak als apprentice van windclan te worden. Kom naar voren Lavenderkit, Sparkkit, Applekit, Leopardkit, Rainkit, Hiddenkit, Dreamkit en .nightkit.' Leopardkit keek verrast op en sprong bijna juichend overeind. Ze liep vluchtig naar voren en nam plaats naast Hiddenkit. Haar marineblauwe ogen twinkelde van trots en de zenuwen. Eindelijk was het tijd voor haar! Toen uiteindelijk na wat wel een eeuwigheid leek haar naam ook kwam spon ze zacht en voelde ze bijna hoe haar moeder haar trots over haar oren likte. Die zat nu vast ergens achterin, spinnend van trots. Toen ze allen hun dienst bewezen hadden ging ze achteruit en wachtte ze tot ze een mentor zou krijgen. Ze nam de tijd even in de adempauze van Hollystar om het kamp rond te kijken. Ze kon niet bedenken wie haar mentor zou worden, het kon iedereen zijn! Elke krijger van WindClan was moedig en snel, alles zou goed zijn! Toen de mentoren werden aangewezen keek Leopardpaw haar ogen uit. Ze ving echter alleen maar de woorden ‘Leopardpaw en Stormsong op. Haar poten prikte plots van de zenuwen terwijl ze om zich heen tuurde. Toen alle kittens zich scheidde van haar deed zij hetzelfde en trippelde tussen alle katten door. Toen merkte ze haar mentor op en rende ze er in volle vaart op af. Toen ze voor hem stond keek ze hem een beetje onzeker in de ogen, niet zeker of hij het wel goedkeurde. ”Hoi Stormsong” Miauwde ze een beetje opgewekter terwijl ze hem vrolijk aan keek. ”Wanneer beginnen we?” Ze kon zichzelf er niet voor inhouden en miauwde het dus maar gewoon in één keer. Ze kon niet wachten. Haar poten jeukte gewoon om het kamp te verlaten.


L E O P A R D P A W
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan 2cgzi0z
But while I breathe. I've got no evidence to prove my end.
And so you'll walk away? Nope, wrong again.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimeza 16 jun 2012, 15:27

Dreamkit:
Ze was erg blij met het andwoord van Hollystar, haar naam was voortaan Dreamerpaw. ZE keeek eens rond om haar mentor te zoeken. Leopardstrike zou dat gaan worden. Ze keek rond en zag hem zitten. Vrolijk huppelde ze op hem af. 'Hoi.' Zei ze en bekeek de kater eens even goed. 'Ik ben Dreamk... euughh, Dreamerpaw !' Verbeterde ze zichzelf en keek hem vrolijk aan. 'Wat gaan we doen ??' Ze was nogal nieuwsgierig en ze wilde haar mentor wel eens leren kennen. Ze begon haar poten te likken en ze keek door het kamp heen. 'Wanneer mag ik het kamp nou uit ??' Vroeg ze en keek hem hoopvol aan. Ze was het zat om dag in dag uit in de nursery te zitten. Bijna smekend keek ze hem aan, hopelijk wilde hij nu al gaan... Ze keek even naar de andere katten. Ze was nu opweg naar haar Warrior leven...
-Mega inspiloos...-


Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Applefrost
Member
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender:
Rank:
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimezo 17 jun 2012, 09:25

Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan 63eee31b622268e9fb06f84

Zachtjes rees de borstkas van een lichtrode poes op. Ze was te lui om nog maar één poot te bewegen, zelfs toen haar zusje naar buiten holde opende ze maar een oog.'Alle katten die oud genoeg zijn om zijn eigen prooi te vangen, komt naar de Big Rock toe voor een Clan Meeting.' Nadat Hollystar nog maar net uitgesproken was vloog d'r kop al in de lucht, en krabbelde haar poten al richting de Big Rock. Ze tuurde met een grote scheve lach over alle katten heen. Waar was Linepaw? Ze moest toch zeker hier zijn voor haar nieuwe mentor te ontmoeten? Nu je het zegt, er waren hier zoveel warriors die wel ee apprentice opzich konden nemen. De kans dat Apple net bij die ene warrior terecht kwam, was maar 1/10 ofzo. Beste katten van Windclan, de clan is vorg gegroeid. Starclan gunt ons veel, prooi en leven komt snel terug van de ijskouwde dagen. Ik kondig bij deze aan dat ik, hollystar Leader of windclan nieuw leven bij me draag van Bloodsmasher. Ik zal nog leiden, maar als de tijd daar is, zal Inkmask mijn taak tijdelijk van me overnemen.' 'jaja begin nou maar aan de apprentice's' siste ze zacht tegen de apprentice naast haar. Niet dat ze niet blij was dat Hollystar kittens kreeg hoor. Daar was ze juist fier om. Als de andere Clans zouden zien hoeveel apprentice's hier rijp waren en nu een spiksplinster mentor kregen dan zouden ze hun mond nog eens laten vallen. 'Nu nieuw leven in me vind, zijn er al voorgangers en die zijn klaar om de taak als apprentice van windclan te worden. Kom naar voren Lavenderkit, Sparkkit, Applekit, Leopardkit, Rainkit, Hiddenkit, Dreamkit en .nightkit.' Bevend begaf ze haarzelf wat dichter naar voren en kon het niet laten om even een piepje te laten horen. 'Elk van jullie hebben zich bewezen om de clan te dienen als volgende generatie. Elk van jullie hebben je goede en slechte kanten die jou maken tot wie je bent en waar de clan trots op kan zijn. De een Sterk, de ander slim en de andere weer goed in jagen.' Elk van die woorden klonken in haar oren als melodie. Nu stond ze nog harder dan hardst te popelen. Wie zou haar mentor worden? En wie in hemelsnaam die van Linepaw? ' Lavenderkit, vanaf nu zal je bekend staan als lavenderpaw. starclan accepteerd jou als Apprentice van windclan. Sparkkit, vanaf nu zal je bekend staan als sparkpaw. Tot je Warriorsnaam zal je zo je leven doorgaan. Applekit en leopardkit. Ik weet niet of jullie veel met elkaar omgaan, maar jullie allebij zijn aanwinsten voor de clan net als iedereen. Vanaf deze dag zullen jullie bekend staan als Applepaw en Leopardpaw. Rainkit, Vanaf deze sunhigh zal je bekend staan als rainpaw, ondanks je naam, schijnt de zon je toe. Hiddenkit, nu zal je niet meer vo verboren blijven, vanaf nu is je roepnaam hiddenpaw. Dreamkit, dit is geen droom voor jou, vanaf nu tot je warriornaam zal je bekend staan als Dreamerpaw. Nightkit, vanaf nu zal je nightpaw heten. ondanks dat we nu twee levende Apprentices hebben met dezelfde roepnaam, zal jij toch anders zijn dan de ander. Ik, de clan en starclan zijn trots op jullie en genieten van jullie aanwezigheid en aanwinst voor de clan. Gefeliciteerd allen.' Ze liet haar blik nog eens over de menigte katten glijden opzoek naar de kastanje gekleurde vacht van Linepaw. Ah daar zat ze! Niet zo ver weg, maar ze kon beter even hier blijven zitten. 'Nog meer zal er gevierd worden, Starclan zal toekijken hoe er nog een aanwinst komt voor deze sterke clan. Laat je naar voren komen, Hailpaw.' Waarschijnlijk werd ie nu warrior. Trots rees op in haar maag, ppot zal ze hier ook nog een keer staan, klaar om warrior te worden met haar mentor langs haar zijde trotse blikken aan het wisselen met de andere. 'Dan zal je tot vandaag bekend staan als hailshimmer. Starclan eert jou komst als warrior. Windclan is trots met jou komst.' 'Veel jonge katten hebben nog een Mentor nodig, die krijgen ze nu van mij toegewezen. Elke Apprentice dient zijn of haar neus tegen zijn of haar nieuwe mentor te doen als teken van respect en dient dan bij diegene te blijven om dit allen na te bespreken.' Nu kwam het moment! Het moment was gewoon daar, in front of her nose. Ze kneedde de grond samen tot een klein vierkantig ding en begon er mee te stuiteren. 'Rainpaw, jou mentor is Snowleaf. Ga er maar bij staan. Hiddenpaw, jou mentor is Lavenderfeather. Silverpaw, ga bij Spottedleaf zitten. Mindpaw, jou mentor is geworden Leafstorm. Dreamerpaw, de gelukkige is Leopardstike. Lavenderpaw, Shinyflower is jou mentor. Spiritpaw, ga maar bij snowflakes toe. Sparkpaw , begroet je nieuwe mentor Owlfrost. Nightpaw., je Deputy Inkmask is je mentor. Applepaw, jou mentor is Softsnow. Leopardpaw, jou mentor zal Stormsong worden. Droppedpaw, ik heb je mentor gekozen, Fearlightning. Linepaw, ik Hollystar zal jou trainen. Raak maar de neuzen aan van jullie mentoren en mentoren van jullie Aps worden.' Bij die woorden gaf ze een kei harde klop tegen het balletje, en vloog het ding tegen de kop van een warrior. Toen ze opkeek zag ze dat het Softsnow was! Fijn, wat een eerste indruk. Een beetje verlegen en met haar lopje wat laag gehouden zette ze vier passen richting haar nieuwe mentor en raakte even zijn neus aan. 'Hoi-Softsnow.'Klonk er een klein stemmetje door het kamp. 'Als we aan onze training beginnen wil ik eerst naar het ravijn' Glipte er wat vlotter uit haar mond. 'Hey!'klonk de stem van Linepaw achter d'r rug.'Wie heb jij als Mentor?''You looking at it!' Miauwde er terwijl haar poot in Softsnow's vacht porde.


Life passes us without us knowing it,
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan EUCl0Oq
without us living it
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimewo 20 jun 2012, 14:19




Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Fe45e529bb91c248b28bbb9





Trots keek .Nightkit, nu nightpaw naar haar leader. Nu zou ze haar mentor krijgen! Ze luisterde aandachtig naar Hollystar. 'Veel jonge katten hebben nog een Mentor nodig, die krijgen ze nu van mij toegewezen. Elke Apprentice dient zijn of haar neus tegen zijn of haar nieuwe mentor te doen als teken van respect en dient dan bij diegene te blijven om dit allen na te bespreken.' Even nam Hollystar adem, Ze keek de katten onderzoekend aan. 'Rainpaw, jou mentor is Snowleaf. Ga er maar bij staan. Hiddenpaw, jou mentor is Lavenderfeather. Silverpaw, ga bij Spottedleaf zitten. Mindpaw, jou mentor is geworden Leafstorm. Dreamerpaw, de gelukkige is Leopardstike. Lavenderpaw, Shinyflower is jou mentor. Spiritpaw, ga maar bij snowflakes toe. Sparkpaw , begroet je nieuwe mentor Owlfrost. Nightpaw., je Deputy Inkmask is je mentor. Applepaw, jou mentor is Softsnow. Leopardpaw, jou mentor zal Stormsong worden. Droppedpaw, ik heb je mentor gekozen, Fearlightning. Nightpaw., Raintail zal vanaf nu jou trainen. Linepaw, ik Hollystar zal jou trainen. Raak maar de neuzen aan van jullie mentoren en mentoren van jullie Apprentice. Ik hoop dat jullie een goede tijd gaan meemaken samen en goede Warriors worden.' Miauwde ze in een keer. Het was lastig dat er tegelijk twee Nightpaws waren. Verward keek ze naar de warriors. 'Inkmask of Raintail?' Vroeg ze zich af. Ze had het amper bijgehouden. Ze wachtte tot haar naamgenoot naar zijn mentor ging. Rainpaw zou haar mentor wel zijn, maar alsnog wou ze het zeker weten. Ze zag dat hij tegenover Inkmask stond. Dat was zijn mentor dus, ergens was ze een beetje teleurgesteld, maar dat liet ze niet merken. Ze zou haar ceremonie niet verpesten, alleen omdat Inkmask niet haar mentor was! Ze zocht de warriors af, veel contact had ze niet met warriors. Alleen had ze ooit een warrior laten schrikken met Inkmask, Crowkit, Collorkit, Ravenpaw en een paar anderen. Ze ontmoette de ogen van een warrior. Ze hield haar kop schuin en trippelde naar de kat. 'Ben jij Raintail?' Vroeg ze. Het klonk nogal onaardig, maar ze moest er achter komen wie haar mentor was.


Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan X4hvs5
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
.Echopaw
Member
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
» Quinty «
271

CAT'S PROFILE
Age: » 7 Moons «
Gender:
Rank:
.Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimewo 20 jun 2012, 18:56


Stormsong had net een succesvolle jacht achter de rug. Hij had een kleine muis en een flink konijn in z'n bek. Hij was ermee terug gewandeld naar het kamp toen hij net zag dat Hollystar, zijn leader, in het midden stond. Oeps, blijkbaar was er een ceremonie aan de gang die hij niet helemaal had kunnen volgen. Snel legde hij zijn prooien op de stapel erbij en ging bij z'n mede Warriors zitten in afwachting of z'n naam zou worden geroepen. Hij keek eventjes om zich heen. Blijkbaar had hij net de kittens gemist die apprentice zouden worden. Geweldig. Een leuke indruk maak je dan hè, als je te laat komt bij de ceremonie. 'Veel jonge katten hebben nog een Mentor nodig, die krijgen ze nu van mij toegewezen. Elke Apprentice dient zijn of haar neus tegen zijn of haar nieuwe mentor te doen als teken van respect en dient dan bij diegene te blijven om dit allen na te bespreken.' Oh, leuk. Daar was hij tenminste nog wel op tijd voor. Gelukkig maar. Er zat immers altijd kans in dat hij ditmaal een apprentice zou krijgen. Zou hem best leuk lijken. Hij zat dan wel al een tijdje in deze Clan, hij was hier immers geboren, maar hij had nog geen apprentice gehad. Waarschijnlijk omdat het aantal apprentices nog nooit zo hoog had gelegen als nu. Maar goed, daar hoefde hij zich geen zorgen over te maken. 'Rainpaw, jou mentor is Snowleaf. Ga er maar bij staan. Hiddenpaw, jou mentor is Lavenderfeather. Silverpaw, ga bij Spottedleaf zitten. Mindpaw, jou mentor is geworden Leafstorm. Dreamerpaw, de gelukkige is Leopardstike. Lavenderpaw, Shinyflower is jou mentor. Spiritpaw, ga maar bij snowflakes toe. Sparkpaw , begroet je nieuwe mentor Owlfrost. Nightpaw., je Deputy Inkmask is je mentor. Applepaw, jou mentor is Softsnow. Leopardpaw, jou mentor zal Stormsong worden. Droppedpaw, ik heb je mentor gekozen, Fearlightning. Nightpaw., Raintail zal vanaf nu jou trainen. Linepaw, ik Hollystar zal jou trainen. Raak maar de neuzen aan van jullie mentoren en mentoren van jullie Apprentice. Ik hoop dat jullie een goede tijd gaan meemaken samen en goede Warriors worden.' Een hele waslijst zeg. En ja hoor, helemaal achteraan, hoorde hij zijn naam. Stormsong, die werd gekoppeld aan de naam van Leopardpaw. Zijn lichtblauwe ogen zochten naar de jonge apprentice, maar lang zoeken was niet nodig. De gevlekte apprentice stond al voor zijn neus. Met een glimlach tikte hij het neusje van Leopardpaw aan en luisterde naar haar zachte gemiauw. Hij knikte eventjes en dacht eventjes na. "Ga nu eerst maar eventjes uitrusten en bijpraten. Morgen ochtend zal ik je meenemen voor een rondleiding door ons territorium," Hij keek de apprentice even snel aan. "Ingerukt!" miauwde hij er voor de grap achteraan.


Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Echopaw1sig_zps39816bcb
» Brotime :

Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw.
Member
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
Lianne Todd.
53

CAT'S PROFILE
Age: 6 Manen
Gender:
Rank:
Leopardpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimewo 20 jun 2012, 19:28

Leopardpaw sprong bijna uit haar vel toen van teleurstelling Stormsong haar niet inplande voor morgen. Maar de blijheid van het hele leerling gebeuren greep haar weer en ze kreeg haar oude zelf weer terug. “Oké! Tot morgen dan!” Kwetterde ze, moeheid totaal vergeten. Ze trippelde langs haar mentor heen en rende toen in volle vaart naar het leerlingen hol. Daar dook ze naar binnen en bekeek haar omgeving. Hij was nog leeg, dus ze kon een goed plekje uitzoeken. Aan de rand, bij eentje die nog niet echt een geur had ging ze liggen en ademde ze de nieuwe geur in. De nursery was zo klein, ze plette half de pasgeboren kits.. nu kon ze volluit liggen zonder iemand te raken. Blij duwde ze zich omhoog en liep weer naar buiten. Op een stil en rustig plekje waar niemand haar stoorde keerde ze haar marine blauwe ogen tot de hemel en zuchtte. ’Mam .. pap .. Ik ga jullie trots maken .. wacht maar’ Dacht ze vastberaden. Ooit zou de moordenaar vinden van haar ouders .. ooit.. Nu moest ze eerst nog trainen, heel veel trainen, en opgroeien. Dan zou ze hem zoeken en hem .. Ze schrok op uit haar gedachte toen iemand tegen haar opliep. Ze schrok van haar eigen gedachten en krabbelde overeind. Ze schudde haar luipaardvachtje uit en sloot haar marineblauwe ogen. Toen ze haar ogen opende, fantaseerde ze hoe haar ouders voor haar zaten en haar goedkeurend aankeken. Ze glimlachte flauwtjes en duwde zich overeind. ’Ik maak jullie trots, ik zweer het op StarClan’ Dacht ze vastberaden. Haar poten droegen haar naar haar nest en toen ze neerplofte en haar ogen sloot, dreef ze weg in een zoete droom. Glimlachend krulde ze zich op tot een balletje in haar slaap, dromend over de mooiste dingen .. over wraak.


L E O P A R D P A W
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan 2cgzi0z
But while I breathe. I've got no evidence to prove my end.
And so you'll walk away? Nope, wrong again.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimevr 22 jun 2012, 17:11

Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Inkmaskheader
Zwijgend zat Inkmask bij de fresh kill pile, hij had wel wat voedsel kunnen nemen, maar waarom zou hij? Hij wierp eventjes een schuine blik de grote rots en hij zag Hollystar lopen. Hij wist dat de ceremonie eraan kwam en hij wilde niet met zijn snorharen vol konijn zitten als de ceremonie eenmaal begon... Nee, daarvoor paste hij. Hij glimlachte ietwat toen hij zich eventjes uitrekte. Het was het kamp al doorgegonst, een ceremonie, wat spannend! Maar hij wist de helft al, hij wist alleen niet wie de mentoren zouden worden enzo.. Dus dat was voor hem ook wel eventjes spannend. Hij schudde zijn pels eventjes uit toen hij zag dat Hollystar op de grote rots sprong en kwam alvast overeind toen de leader haar oproep liet gelden. 'Alle katten die oud genoeg zijn om zijn eigen prooi te vangen, komt naar de Big Rock toe voor een Clan Meeting.' Miauwde Hollystar luidt en meteen trippelde Inkmask met een kalme blik naar de Big Rock, waar hij soepeltjes ging zitten. Hij zat dicht bij Hollystar, zoals het een deputy betaamde. 'Beste katten van Windclan, de clan is vorg gegroeid. Starclan gunt ons veel, prooi en leven komt snel terug van de ijskouwde dagen. Ik kondig bij deze aan dat ik, hollystar Leader of windclan nieuw leven bij me draag van Bloodsmasher. Ik zal nog leiden, maar als de tijd daar is, zal Inkmask mijn taak tijdelijk van me overnemen.' Inkmask hield glimlachend zijn kop eventjes schuin, bijna altijd kwam de tekst overeen.

'Nu nieuw leven in me vind, zijn er al voorgangers en die zijn klaar om de taak als apprentice van windclan te worden. Kom naar voren Lavenderkit, Sparkkit, Applekit, Leopardkit, Rainkit, Hiddenkit, Dreamkit en .nightkit.' Sprak Hollystar. Onwillekeurig liet Inkmask elke kitten eventjes door z'n gedachten gaan. Rainkit was verlegen... Leopardkit had een sterke mening, Sparkkit was een brutaal nest. Hij had medelijden met degene die die kitten moest gaan trainen. Het was de scherpe tong van Emberstorm maal 10 met nog wat destructiviteit erbij. 'Elk van jullie hebben zich bewezen om de clan te dienen als volgende generatie. Elk van jullie hebben je goede en slechte kanten die jou maken tot wie je bent en waar de clan trots op kan zijn. De een Sterk, de ander slim en de andere weer goed in jagen. Lavenderkit, vanaf nu zal je bekend staan als lavenderpaw. starclan accepteerd jou als Apprentice van windclan. Sparkkit, vanaf nu zal je bekend staan als sparkpaw. Tot je Warriorsnaam zal je zo je leven doorgaan. Applekit en leopardkit. Ik weet niet of jullie veel met elkaar omgaan, maar jullie allebij zijn aanwinsten voor de clan net als iedereen. Vanaf deze dag zullen jullie bekend staan als Applepaw en Leopardpaw. Rainkit, Vanaf deze sunhigh zal je bekend staan als rainpaw, ondanks je naam, schijnt de zon je toe. Hiddenkit, nu zal je niet meer vo verboren blijven, vanaf nu is je roepnaam hiddenpaw. Dreamkit, dit is geen droom voor jou, vanaf nu tot je warriornaam zal je bekend staan als Dreamerpaw. Nightkit, vanaf nu zal je nightpaw heten. ondanks dat we nu twee levende Apprentices hebben met dezelfde roepnaam, zal jij toch anders zijn dan de ander. Ik, de clan en starclan zijn trots op jullie en genieten van jullie aanwezigheid en aanwinst voor de clan. Gefeliciteerd allen.' Sprak Hollystar. Enthousiast begon Inkmask te juichen voor de nieuwe apprentices. De clan kon trots op ze zijn. 'Nog meer zal er gevierd worden, Starclan zal toekijken hoe er nog een aanwinst komt voor deze sterke clan. Laat je naar voren komen, Hailpaw.' Inkmask keek op, zoekende naar Hailpaw in de menigte katten, maar al snel had hij haar gevonden toen ze naar voren kwam. ' Ik, Hollystar roep starclan op om neer te kijken op deze apprentice. Zij heeft haar taak als apprentice een lange tijd volbracht en nu is het de tijd om haar los te laten van Apprentice en haar ziel toe te voegen tot de warrior van Windclan. Zal jij Hailpaw, de Warriorcode volgen tot aan de dood?' Zwijgend luisterde Inkmask mee, geen enkele warrior zou deze vraag met nee beantwoorden, hij wist het zeker. 'Dan zal je tot vandaag bekend staan als hailshimmer. Starclan eert jou komst als warrior. Windclan is trots met jou komst.' Weer begon Inkmask vrolijk te juichen met de rest van de clan, Hailshimmer verdienden dit. 'Veel jonge katten hebben nog een Mentor nodig, die krijgen ze nu van mij toegewezen. Elke Apprentice dient zijn of haar neus tegen zijn of haar nieuwe mentor te doen als teken van respect en dient dan bij diegene te blijven om dit allen na te bespreken.' Nu begon Inkmask pas echt op te letten, hij ging onwillekeurig toch iets lichter op z'n poten zitten. 'Rainpaw, jou mentor is Snowleaf. Ga er maar bij staan. Hiddenpaw, jou mentor is Lavenderfeather. Silverpaw, ga bij Spottedleaf zitten. Mindpaw, jou mentor is geworden Leafstorm. Dreamerpaw, de gelukkige is Leopardstike. Lavenderpaw, Shinyflower is jou mentor. Spiritpaw, ga maar bij snowflakes toe. Sparkpaw , begroet je nieuwe mentor Owlfrost. Nightpaw., je Deputy Inkmask is je mentor. Applepaw, jou mentor is Softsnow. Leopardpaw, jou mentor zal Stormsong worden. Droppedpaw, ik heb je mentor gekozen, Fearlightning. Nightpaw., Raintail zal vanaf nu jou trainen. Linepaw, ik Hollystar zal jou trainen. Raak maar de neuzen aan van jullie mentoren en mentoren van jullie Apprentice. Ik hoop dat jullie een goede tijd gaan meemaken samen en goede Warriors worden.' Miauwde Hollystar, en ze sprong van de hoge rots af. Meteen kwam Inkmask overeind, op zoek naar zijn apprentice. Al snel had hij hem in het oog, maar Maar er kwam nog een ceremonie. Een ceremonie die zijn oren ietwat liet hangen, het was gewoon sneu... ' Ik wil weer jullie aandacht. Vandaag gaat er iemand de Elders bijwonen. Marshkit, kom maar naar voren. Jammer genoeg kun je het pad van Apprentice en Warrior niet volgen. Maar dat houdt mij niet tegen om jou toch te eren met een naam. Ik zie de moet nog in jou ogen stralen. Jij bent een aanwinst voor de hele clan. Als voorbeeld van kracht en wil die in jou bloed stroomt. Ik vraag Starclan om op jou neer te kijken en jou te accepteren. Ik Hollystar, Leader of Windclan zal jou je Warriors naam toch geven. Vanaf nu tot voor altijd zal je bekend staan als Marshmellow, the Jongest Elder. Bij deze sluit ik de ceremonie. May Starclan always be with you.' Miauwde Hollystar.
Nu kwam Inkmask opnieuw overeind en liep hij naar Nightpaw toe. Voorzichtig, met een zekere tederheid raakte hij zijn neus aan. "Ik beloof dat je alles zal leren wat ik weet..." Murmulde hij zachtjes, met een zachte glimlach op zijn donkere gelaat. Hij wilde de apprentice alles leren wat hij hem kon leren. Hij had nog niet zo vaak jonge katten getrained, maar hij zou zeker weten zijn best doen. "When are we gonna start?" Vroeg Nightpaw. Een scheef grijnsje verscheen op Inkmask's lippen. "Ongeduldig jonge apprentice?" Vroeg hij met een glimlach. "Morgen bij zonsopgang zie ik je bij de kampingang, dan gaan we het territorium verkennen." Beloofde Inkmask vriendelijk.

Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Iaza15637340312900


Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkshade
Member
Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan   Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan Icon_minitimezo 24 jun 2012, 17:11

Tegen zijn moeder aangekruld, lag Sparkkit in de nursery, zijn pels was een zooi. Niet dat Emberstorm hem niet gewassen en netjes gemaakt had voor deze dag, hij had er gewoon weer een zooitje van gemaakt door veel te wild buiten te spelen. 'Alle katten die oud genoeg zijn om zijn eigen prooi te vangen, komt naar de Big Rock toe voor een Clan Meeting.' Galmde er door het kamp. Meteen was Sparkkit wakker en sprong hij overeind. Voordat iemand hem ook maar tegen kon houden was hij al buiten en sprintte hij naar de grote rots. Dit wilde hij niet missen. Wie zou hij als mentor krijgen? Hopelijk een grote en sterke kat... Zoals Softsnow of Inkmask. Ja, dat klonk wel goed. Dan zou hij ook meteen wat aanzien krijgen. . 'Beste katten van Windclan, de clan is vorg gegroeid. Starclan gunt ons veel, prooi en leven komt snel terug van de ijskouwde dagen. Ik kondig bij deze aan dat ik, hollystar Leader of windclan nieuw leven bij me draag van Bloodsmasher. Ik zal nog leiden, maar als de tijd daar is, zal Inkmask mijn taak tijdelijk van me overnemen.' Miauwde Hollystar. Met een ietwat gekrulde bovenlip keek Sparkkit toe. Dit was niet interessant... Hollystar was sowieso niet te vertrouwen sinds dat incident met de Bloodclan kat in Sparkkit's ogen.

'Nu nieuw leven in me vind, zijn er al voorgangers en die zijn klaar om de taak als apprentice van windclan te worden. Kom naar voren Lavenderkit, Sparkkit, Applekit, Leopardkit, Rainkit, Hiddenkit, Dreamkit en .nightkit.' Sprak Hollystar. JA! daar was zijn naam. In een poging om waardig te doen, liep hij nog wel rustig naar voren, met een trotse blik in zijn priemende, gele ogen. 'Elk van jullie hebben zich bewezen om de clan te dienen als volgende generatie. Elk van jullie hebben je goede en slechte kanten die jou maken tot wie je bent en waar de clan trots op kan zijn. De een Sterk, de ander slim en de andere weer goed in jagen. Lavenderkit, vanaf nu zal je bekend staan als lavenderpaw. starclan accepteerd jou als Apprentice van windclan. Sparkkit, vanaf nu zal je bekend staan als sparkpaw. Tot je Warriorsnaam zal je zo je leven doorgaan. Applekit en leopardkit. Ik weet niet of jullie veel met elkaar omgaan, maar jullie allebij zijn aanwinsten voor de clan net als iedereen. Vanaf deze dag zullen jullie bekend staan als Applepaw en Leopardpaw. Rainkit, Vanaf deze sunhigh zal je bekend staan als rainpaw, ondanks je naam, schijnt de zon je toe. Hiddenkit, nu zal je niet meer vo verboren blijven, vanaf nu is je roepnaam hiddenpaw. Dreamkit, dit is geen droom voor jou, vanaf nu tot je warriornaam zal je bekend staan als Dreamerpaw. Nightkit, vanaf nu zal je nightpaw heten. ondanks dat we nu twee levende Apprentices hebben met dezelfde roepnaam, zal jij toch anders zijn dan de ander. Ik, de clan en starclan zijn trots op jullie en genieten van jullie aanwezigheid en aanwinst voor de clan. Gefeliciteerd allen.' Miauwde Hollystar. Sparkpaw stak trots zijn borst naar voren, Sparkpaw, ja dat klonk goed. Hij snorde eventjes bij de gedachte aan de nieuwe naam. Nu alleen nog een mentor, en dan kon hij aan de slag. Nu kwam er weer wat oninteressante informatie. 'Nog meer zal er gevierd worden, Starclan zal toekijken hoe er nog een aanwinst komt voor deze sterke clan. Laat je naar voren komen, Hailpaw. Ik, Hollystar roep starclan op om neer te kijken op deze apprentice. Zij heeft haar taak als apprentice een lange tijd volbracht en nu is het de tijd om haar los te laten van Apprentice en haar ziel toe te voegen tot de warrior van Windclan. Zal jij Hailpaw, de Warriorcode volgen tot aan de dood?' Sparkpaw keek wat om zich heen. Wie zou zijn mentor worden... 'Dan zal je tot vandaag bekend staan als hailshimmer. Starclan eert jou komst als warrior. Windclan is trots met jou komst.' Sparkpaw krabde eventjes wat nerveus met zijn poot over de grond, ja nu begonnen de zenuwen zelfs hem bij de lurven te grijpen. 'Veel jonge katten hebben nog een Mentor nodig, die krijgen ze nu van mij toegewezen. Elke Apprentice dient zijn of haar neus tegen zijn of haar nieuwe mentor te doen als teken van respect en dient dan bij diegene te blijven om dit allen na te bespreken.' Ja, nu kwam het, nu kwam het! 'Rainpaw, jou mentor is Snowleaf. Ga er maar bij staan. Hiddenpaw, jou mentor is Lavenderfeather. Silverpaw, ga bij Spottedleaf zitten. Mindpaw, jou mentor is geworden Leafstorm. Dreamerpaw, de gelukkige is Leopardstike. Lavenderpaw, Shinyflower is jou mentor. Spiritpaw, ga maar bij snowflakes toe. Sparkpaw , begroet je nieuwe mentor Owlfrost. Nightpaw., je Deputy Inkmask is je mentor. Applepaw, jou mentor is Softsnow. Leopardpaw, jou mentor zal Stormsong worden. Droppedpaw, ik heb je mentor gekozen, Fearlightning. Nightpaw., Raintail zal vanaf nu jou trainen. Linepaw, ik Hollystar zal jou trainen. Raak maar de neuzen aan van jullie mentoren en mentoren van jullie Apprentice. Ik hoop dat jullie een goede tijd gaan meemaken samen en goede Warriors worden.' Owlfrost? OWLFROST? Sparkpaw fronste eventjes. Was dat niet zo'n softie die altijd rond Silverpool heen hing? DAMN dat had hij weer. Hij krulde zijn bovenlip eventjes op, geweldig, just great. Hij keek om zich heen op zoek naar z'n mentor, de teleurstelling. Naar de rest van de ceremonie luisterde hij niet meer. Hij trippelde met tegenzin naar de kater toe, en botste zijn neus net iets te hard en te nukkig tegen die van Owlfrost aan. Hij zou de jonge kater nog wel op de proef stellen... Pfeh. Met een ietwat giftige blik keek hij zijn nieuwe mentor aan. Ja, Owlfrost zou het zwaar krijgen.


Exiled and pushed away, lost in time, always I’ll be
This bitter person who’s stuck right here, disillusioned
Don’t stand by if you don’t like what you see
So unsatisfied, no I won’t take what you say to me

Ceremonie 15-6-12  More cats for the clan KQYesPo
Give me some time, give me some reason
Make up your mind, cool down the fever
Drama must die, so give me some way
To salvage this life, finally it’s over

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie 15-6-12 More cats for the clan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: