Sunpelt,s wandeling



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sunpelt,s wandeling

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Sunpelt
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 20:47

Sunpelt lach heerlijk te slapen in de Nursery maar al snel ze deed langzaam een oog open. een ander oog zag ook het daglicht door het bladerdak schijnen slaperig keek ze op. Ze zou bijna gaan bevallen al zou het wel nog even duren maar ze had totaal geen zin om de hele dag te zitten niks doen, dus stapte ze op. met haar middel grote buik sloop ze de nursery uit en trippelde naar de doorntunnel hopelijk merkte niemand dat ze er tussen uit kneep het was zo saai om niks te doen het was toch niet zo erg om even weg te glippen? Sunpelt ging de doorntunnel door en snoof de vrijheid van het territorium op heerlijk, ze besloot om een wandelingetje te maken naar de vierboom mooie zonnige route en niet erg lang dus ging ze op pat onderweg liep ze rustig om haar heen te kijken naar het leven van het woud. Uiteindelijk kwam ze bij de vierboom uit die er vredig bij lach Sunpelt sloop voorzichtig naar beneden en kwam bij de boom ze ging zitten en genoot van de zon die op haar pels scheen tot ze opeens een gekraak hoorde en sunpelt draaide haar kop gelijk schichtig om en keek sluw en oplettend naar waar het geluid vandaan was gekomen.


Sunpelt,s wandeling 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 21:02

Purplestorm werdt op patroille gestuurt en was al onderweg. Ze dook ineen en zag een vogel op een boomtak. Ze klom snel en stil in de boom en voor je het wist stond ze tegenover de vagel die nog nis in de gaten hadt. Ze sprong recht vooruit en pakte de vogel met haar mond. Ze ontbloote haar klauwen. Ze viel naar beneden maar dankzij haar klauwen bleef ze haken aan het scrors van de boomtak en liet zich vallen. Met een zachte plof lande ze op vier poten en begroef snel de vogel en liep verder richting de Vierboom. Toen ze daar aankwam trapte ze op een paar takken die op de grond waren gevallen. Ze rook een bekende geur en stond stokstijf stil. Ze keek tussen een paar bladeren door en zag daar Sunpelt zitten met haar kop naar haar toegericht en met een gezwollen buik. ''Ze moet vast kittens hebben.'' dacht ze. Met een sierlijke, snelle sprong, sprong ze over het bosje heen en stond gelijk tegenover Sunpelt. ''Tijdje niet gezien.'' Zij ze drijgend. ''Ik zie dat je kittens hebt, je bent er wel dikker op geworden. Ze liep langzame rondjes om haar heen, en bij elke stap die zij zette ontbloote ze haar nagels en trok ze weer in. De wondt op haar wang was nog steeds zichbaar. Dat was gebeurt toen Scytheshade nog een Apprentice was, en zij ook. Ze keek met een strak gezicht naar de poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 21:14

Sunpelt zag Purplepaw uit de bosjes vandaan komen ze was ouder en groter maar ze was niet de enige Sunpelt was sinds de laatste ontmoeting ook gegroeid en sterker geworden en ook nog eens krijger. ze keek kwaad en achterdochtig naar Purplepaw tenminste Sunpelt rook dat ze niet meer Purplepaw was maar krijger. al was het nog niet lang ze schatte ongeveer een dag net wat langer Sunpelt trok een wenkbrauw op en bleef purple.... volgen met haar ogen terwijl ze om haar heen cirkelde Sunpelt zei spottend '' hey kijk je bent krijger geworden hoe heet je nu? purpledombo of purplezwakkeling? het past allemaal bij je ,hahahah!!!, en ja ik heb kittens zoals je ziet als je het wilt weten Steelfang is de vader maar dat kon je wel raden'' Ze keek sluw en een grote achterdochtige uitstraling.


Sunpelt,s wandeling 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 21:22

'' hey kijk je bent krijger geworden hoe heet je nu? purpledombo of purplezwakkeling? het past allemaal bij je ,hahahah!!!, en ja ik heb kittens zoals je ziet als je het wilt weten Steelfang is de vader maar dat kon je wel raden'' Purplepaw siste even en zij op een eigewijse toon. ''Ik ben Purplestorm! Jemig, Thunderclan katten worden met de dag dommer en dommer. En als Steelfang de vader is dan wore het waarschijnlijk hele lelijke, miezirige kleine dingetjes.'' Ze stopte en ontbloote haar nagels en liet haat tanden zien en zwaaide met haat staart heen en weer met haar haren recht overeind. ''Als jij denk dat ik niet durf aante vallen ben je dom!'' Ze snouwde de woorden eruit en blaaste hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 21:31

sunpelt keek arogant naar purplestorm en blies kwaat '' hey waar heb je het over met die hele lelijke, miezirige kleine dingen? o nee wacht ik weet het al je hebt het over de leden van de schaduwclan! dat bedoel je zeker? natuurlijk ik vergeef je vergissen is mogenlijk''
sunpelt hoorde dus dat ze purplestorm was komen te heten '' purplestorm zei je? wat een ideoote naam! ik heb teminste een naam van een echte krijger ik heb de naam sunpelt op mij gekregen veel beter dan een stom briesje''

Firepaw: Houd het wel op 5 volle regels


Sunpelt,s wandeling 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 21:39

'' hey waar heb je het over met die hele lelijke, miezirige kleine dingen? o nee wacht ik weet het al je hebt het over de leden van de schaduwclan! dat bedoel je zeker? natuurlijk ik vergeef je vergissen is mogenlijk''
sunpelt hoorde dus dat ze purplestorm was komen te heten '' purplestorm zei je? wat een ideoote naam! ik heb teminste een naam van een echte krijger ik heb de naam sunpelt op mij gekregen veel beter dan een stom briesje'' ''Sssss, ik zou jou maar een lesje leren over respect.'' Ze rende zo snel als de storm naar Sunpelt toen en sprong over haar heen en krabde over haar rug. Het bloed zat op haar klauwen, ze likte hét af. ''Bah! Jou bloed is net zo slecht als kraaienvoer!'' Ze rende weer op haar af maar dit maal werdt zij geraakt.



Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 23:24

Lionheart jaagde toevallig in de buurt tot hij een gevecht in de verte hoorde. Hij sloop naar voren zo stil als hij maar kon. Hij wachte even in de struik en zag twee katten met elkaar vechten. Hij snoof de lucht en rook dat het allebij pozen waren en dat er een schaduwclancat bij zat. De andere was een donderclancat en rook naar een bekende geur maar niet van haar. Steelfang! Dat was de partner van Steelfang. Sunpelt dacht hij. Hij herinerde hoe hij Icy heeft gered en nu was kon hij iets terug doen. Hij kroop uit de struiken en ging naast bijde katten staan. "Sunpelt dat meen je nu toch niet! Moet Steelfang niet bij je zijn?" Zei hij. Hij wist dat zij hem nog niet kende maar dat zou niet lang meer duren. "niet bang zijn. Ik sta aan jou kant. Steelfang kent me."


Sunpelt,s wandeling 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 10:10

Purplestorm ontwijkte de aanvan van Snpelt. Snel stond ze weer op de grond. Opeens kwam er een kater uit de bosjes springen. ''Een Rogue'' Dacht ze gelijk.
"Sunpelt dat meen je nu toch niet! Moet Steelfang niet bij je zijn?" Zei hij. Hij wist dat zij hem nog niet kende maar dat zou niet lang meer duren. "niet bang zijn. Ik sta aan jou kant. Steelfang kent me." Purplestorm keek naar de kater, het was een grijs-achtige gestreepte kater. ''Zo zo, twee tegen een, dat lijkt me niet echt eerlijk.'' Ze siste niet en likte haar overeindstaande haren naar beneden. Maar haar nagels waren nog steeds ontbloot.

Sorry voor de korte post wist nits meer D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 10:45

sunpelt kromp ineen van de schram op haar rug en kneep haar ogen dicht ze keek snel weer op en keek woedend naar purplestorm '' hoe durf je?!! ik ben nogwel queen je mag hun niet aanvallen! ze zijn groot belang van de clan! zo te zien ben je nog steeds zo,n tiran als de vorige keer dat ik je zag dat je die arme weerloze kitten kwaad deed ik verbaas me dat jij de naam schaduwclan krijger op je mag nemen krijger nog wel! je beschaamd de naam van de schaduwclan donderclan rivierclan windclan en het hele gebied hier!! ''
oppeens kwam er een rogeu uit de bosjes die haar zo te zien kende maar ondangs dat hij haar beschermde vond ze dat ook wel vreeemd ze had laatst nog gehoord over rogeus op het teritorium maar als sunpelt hem nu niet zou beschermen zou ze er geweest zijn met haar kits erbij want door het gewicht van haar buik was ze niet snel of soepel ze moest hier zo snel mogelijk vandaan.


Sunpelt,s wandeling 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 11:04

Steelfang was de Nursery ingegaan maar Sunpelt was er niet gelijk volgde hij haar geur dat richting de vierboom ging. Een smerige lucht drong zijn neus binnen ´Lionheart´ dacht Steelfang. Snel begon hij te rennen richting de vierboom, misschien was hij te laat, misschien was zijn hoop voor niks. Zijn wereld zou instorten als hij te laat zou zijn. Hij had een oplossing rennen en vechten voor Sunpelt. Na een stuk rennen kwamen de geuren steeds sterker een derde geur kwam zijn neus binnen ´schaduwclan,Purplepaw. Maar ze ruikt anders´ dacht Steelfang verschrikt. Hij sprintte nu zo snel als hij kon en kwam al rennend de struiken uit waar hij Sunpelt,Lionheart en Purplepaw zag. Hij riep "Wat is hier aan de hand! Lionheart wat doe jij hier!." Steelfang zag de wond op Sunpelt´s rug en ging snel naar haar toe en ging naast haar staan en vroeg snel "Gaat het wel Sunnie, waarom ben je hier?" Steelfang wierp een blik richting Lionheart en toen naar Purplepaw zijn ogen stonden vijandig. "NIEMAND KOMT AAN SUNPELT! WAT MOETEN JULLIE TROUWENS HIER!!!!!!!!!!!!!!" Vaderinstinct en liefde stonden hand in hand en wakkerde zijn woede aan.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Sunpelt,s wandeling Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 11:10

sunpelt likte haar wond en oppeens kwam steelfang de bosjes uitgerend "Wat is hier aan de hand! Lionheart wat doe jij hier!." Steelfang zag de wond op Sunpelt´s rug en ging snel naar haar toe en ging naast haar staan en vroeg snel "Gaat het wel Sunnie, waarom ben je hier?" Steelfang wierp een blik richting Lionheart en toen naar Purplepaw zijn ogen stonden vijandig. "NIEMAND KOMT AAN SUNPELT! WAT MOETEN JULLIE TROUWENS HIER!!!!!!!!!!!!!!" sunpelt keek naar steelfang die tevoorschein was gekomen en legede uit '''ik wilde alleen even het kamp uit om een rustig wandelingetje te maken in de zon even mijn gedachte ergens anders dan in dat saaie stomme kamp ik wilde even wat vreiheid ik had nooit gedacht dat dit zou gebeuren help me steelfang door de jongen in mijn buik ben ik niet sterk genoeg als ik dat wel was zou ik alang die slappe jonge flutkrijger aan stukken hebben gescheurd


Sunpelt,s wandeling 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 11:20

Steelfang keek naar Lionheart en toen naar Purplepaw. Lionheart was geen flutwarrior dus dan zou het Purple-nogwattes zijn. "Lionheart, wat doe jij hier, ik neem aan dat jij niks bij Sunpelt hebt gedaan anders zal je hier niet meer wegkomen. Purple- what the hell je ook heet, ik scheur je aan stukken als je dichterbij komt." Steelfang´s ogen waren vol woede. Het maakte hem niet uit wat voor een verwondingen hij op zou lopen Purple- boeit me niet, zou er aan gaan. Steelfang ging in een aanval´s houding staan en stak zijn nagels uit terwijl zijn mond open stond en zijn tanden zichtbaar waren. Iemand zou gaan bloeden en het was niet Steelfang. Steelfang stond klaar om Purple-wat dan ook. Een wond te geven om haar in te branden dat ze weg moest blijven. Hij gromde zacht en keek naar zijn vijand terwijl hij nadacht hoe ze als eerst zou aanvallen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Sunpelt,s wandeling Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 11:32

Ze negeerde de woorden van Sunpelt en bleef staan waar ze stond. Opeens kwam Steelfang uit de bosjes en ging gelijk naar Sunpelt. Purplestorm dacht meteen aan die keer dat hij haar bij haar keel pakte. "Wat is hier aan de hand! Lionheart wat doe jij hier!."Gaat het wel Sunnie, waarom ben je hier?" Steelfang wierp een blik richting Lionheart en toen naar Purplepaw zijn ogen stonden vijandig. "NIEMAND KOMT AAN SUNPELT! WAT MOETEN JULLIE TROUWENS HIER!!!!!!!!!!!!!!" Purplestorm keek vijandig naar Steelfang en zei. ''Ik doe wat ik wil! En jij kan mij niet tegenhouden!'' Sprak ze vel. "Lionheart, wat doe jij hier, ik neem aan dat jij niks bij Sunpelt hebt gedaan anders zal je hier niet meer wegkomen. Purple- what the hell je ook heet, ik scheur je aan stukken als je dichterbij komt." Zei Steelfang woedend. ''Het is Purplestorm. En ik kan je makeijk aan!'' Snauwde ze naar hem. ''Jij tegen mij. Ik daag je uit voor een gevecht!'' Ze ging klaarstaan met weer haar haren omhoog, haar nagels en tanden ontbloot. ''Wat je ook doet bij mij, I will not die! I will survive!'' (klink mooier)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 11:49

"Zo zo, twee tegen een, dat lijkt me niet echt eerlijk." zei de schaduwclankrijger. "En denk je soms dat tegen een queen vechten wel eerlijk is." Zei hij en ging naast sunpelt staan. Hij zag dat de schaduwclankrijger haar nagels al had ontbloot. Hij deed het zelfde." Maak mij errst af en dan haar. Dan is het wel een eerlijk gevecht." Zei hij. Hij ging pas aanvallen als de ander dat deed." Sunpelt, weet je waar Steelfang is? Zo ja ga dan naar hem. Zeg maar dat Lionheart terug is." Zei hij en maakte zich klaar voor een aanval. Opeens Komt Steelfang opdagen. "Gaat het wel Sunnie, waarom ben je hier?NIEMAND KOMT AAN SUNPELT! WAT MOETEN JULLIE TROUWENS HIER!!!!!!!!!!!!!!" Sunpelt legde het uit en daarna vroeg hij."Lionheart, wat doe jij hier, ik neem aan dat jij niks bij Sunpelt hebt gedaan anders zal je hier niet meer wegkomen. Purple- what the hell je ook heet, ik scheur je aan stukken als je dichterbij komt." Hij keek naar de krijger en Lionheart antwoordde." Ik was dichtbij tot ik een gevecht hoorde Ik zag Sunpelt en nu dat ik eens iets kon doen. Dan help ik ook." Zei hij. "Ik doe wat ik wil! En jij kan mij niet tegenhouden!" Zei de vijandige krijger fel." Er kwam een discussie waar zij uiteindelijk op zij."Jij tegen mij. Ik daag je uit voor een gevecht!Wat je ook doet bij mij, I will not die! I will survive!" Zei ze. "Steelfang ik denk dat jij haar nu kan beschermen. Ik ga terug naar Icy. Sunpelt veel geluk met je kittens. Ik ben blij dat ik iets kon doen." Zei hij en keek nog even naar Steelfang en Sunpelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 10:10

Aqualight was na een geslaagde jacht van het kamp teruggekeerd. Ze wou net bij Kraaienplaats jagen, toen ze vaag de geur van Purplestorm rook. Misschien kon Purplestorm meegaan! Opgewekt volgde Aqualight het spoor van Purplestorm. Het ging niet naar de meertjes, en ook niet naar Kraaienplaats. Het ging naar de plaats waar Clanvergaderingen werden gehouden. Clanvergaderingen? Maar, Purplestorm was toch zeker niet bij Vierboom? Oh, ze kon misschien op patrouille zijn! Ze kwam dichterbij, en hoorde enkele katten blazen. Ze hoorde Purplestorm's stem, en Aqualight zette het op een rennen. Ze dook in de struiken. Ze zag een Rogue en twee DonderClankatten. Aqualight sprong met een snauw naast Purplestorm. 'Ga weg', siste de poes boos, terwijl ze indringend naar de DonderClankatten keek. Zo te zien was de DonderClanpoes zwanger. 'Erg dom van je om met een zwangere buik een SchaduwClankrijger uit te dagen', zei ze met een blik op de poes. Aqualight zag Purplestorm's positie, en ging zelf ook zo staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 10:24

Steelfang´s ogen werden vuurrood en hij zei "Lionheart kan je helpen, ik weet dat hetniet altijd goed ging, maar 2 schaduwclankrijgers is te veel Lionheart. Ik weet dat je een goede krijger bent en ik zou hetzelfde voor jouw doen. 2 Schaduwclan is te sterk" Steelfang´s ogen waren vol woede en haat "ALS JULLIE VUILE SCHADUWCLAN KATTEN 1 KEER NAAR SUNPELT WIJZEN DAN SCHEUR IK JULLIE INGEWANDEN ERUIT EN VOER IK ZE AAN DE KRAAIEN!!!!!!" Steelfang´s vaderinstinct gaf hem onbewuste boodschappen in zijn gedacht en de boodschappen waren ´Sla ze neer!!!!´, ´Leer die poesiepoezen een lesje!!!!!!!´ en ´Mol ze en trim ze doorelkaar!´ Steelfang gehoorzaamde zijn vaderinstinct en gromde zacht maar gevaarlijk. "Kom maar op!" Steelfang was zo agressief en woedend dat Scytheshade zelfs nerveus zou zijn om met hem te vechten. Steelfang blies en zijn kaken waren zichtbaar. Langzaam trok hij zijn nagels uit en hij stond klaar om die 2 schaduwclankatten een lesje te leren.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Sunpelt,s wandeling Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 10:29

"ALS JULLIE VUILE SCHADUWCLAN KATTEN 1 KEER NAAR SUNPELT WIJZEN DAN SCHEUR IK JULLIE INGEWANDEN ERUIT EN VOER IK ZE AAN DE KRAAIEN!!!!!!", snauwde de kater boos. 'Ik doe die zwangere poes alleen iets als ze Purplestorm of mij aanvalt', snauwde Aqualight boos naar Steelfang. De kater blies. "Kom maar op!", grauwde de kater agressief. 'Doe dit je kittens niet aan. Ga weg met je DonderClanpoes, en vergeet wat er gebeurd is', zei Aqualight rustig terwijl ze haar staart voor Purplestorm hield om Purplestorm tegen te houden. Ze toonde geen angst bij de dreigende worden van de DonderClankater. 'Ga weg', zei ze nog eens. Ze keek met haar felgroene ogen diep in die van de DonderClankater, en zei het nogmaals in haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 10:33

Opeens kwam Aqualight uit de bosjes. 'Ga weg', siste de poes boos. 'Erg dom van je om met een zwangere buik een SchaduwClankrijger uit te dagen', zei ze met een blik op de poes. ''Het zijn Thunderclankatten, die weten niet beter, ha!'' Snauwde ze naar Steelfan en Sunpelt. "ALS JULLIE VUILE SCHADUWCLAN KATTEN 1 KEER NAAR SUNPELT WIJZEN DAN SCHEUR IK JULLIE INGEWANDEN ERUIT EN VOER IK ZE AAN DE KRAAIEN!!!!!!" Zei Steelfang woedend. Purplestorm zwaaide uitdagend naar hem. 'Ik doe die zwangere poes alleen iets als ze Purplestorm of mij aanvalt', snauwde Aqualight boos naar Steelfang. De kater blies. "Kom maar op!", grauwde de kater agressief. 'Doe dit je kittens niet aan. Ga weg met je DonderClanpoes, en vergeet wat er gebeurd is' Purplestorm keek nog steeds recht in de ogen van Steelfang en zei'' Ik neem wel de uitdaging aan!'' snel rende ze op hem af en sprong hoog in de lucht. Met haar mond open haar klauwen ontbloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 10:35

"Jij denkt dat je slim bent schaduwclan poes, alleen Purplestorm viel aan. Niet Sunpelt en voor hetzelfde goed waren zowel Sunpelt als de kittens voorgoed weg. Dat zal niet gebeuren. Of ze bied haar excuses aan of ik zal Purplestorm vermoorden, ik had al eens de kans gehad ik had haar laten leven. Schaduwclan poes Purplestorm is niet te vertrouwen ze valt iedereen aan zelf´s hulpeloze kittens en apprentice´s. Ookal deden die niks of bijna niks. Zij heeft geen eer gevoel. Op een dag verliest een kitten of apprentice nog zijn of haar oog of poot door Purplestorm!" Steelfang was wat hersteld en stond nu normaal alleen klaar om elke aanval of reactie te verwachten, te blokeren en dan de terugslag te geven. Toen sprong Purplestorm de lucht in terwijl hij aan het praten was. Hij verwachtte die zet en sprong simpel opzij want het was ommogelijk om in de lucht van richting te veranderen. "Ik begin gelijk over dat ze een kitten bijna had vermoord en ze wil me afmaken." Steelfang keek haar aan alsof Purplestorm niks was.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Sunpelt,s wandeling Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Sunpelt,s wandeling DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Sunpelt,s wandeling   Sunpelt,s wandeling Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 10:45

Opeens kwam er nog een andere poes bij. die ging naast de andere krijger staan. Nu kon hij Steelfang niet alleen laten vechten tegen twee krijgers. Sunpelt kon zich wel verdedigen maar dat wou hij niet riskeren iemand voor zijn ogen zien sterven. "Steelfang ik weet dat je haar wil verdedigen maar tegen twee is te veel. Ik help je. Je kunt me vertrouwen. Anders mag je me in stukken scheuren maar haar zien sterven of jou is me te veel." Zei hij tegen Steel fang en ging naast hem staan met nagels uitgetrokken. "Dan doen we twee tegen twee. Laat Sunpelt maar vechten als het echt moet. Ze is ook weer niet zwak maar ik wil geen risico's nemen en jij zeker niet." Zei hij en keek even naar Steelfang. Vroeger waren ze vijanden en nu vechten ze zij aan zij. Hij keek weer woedend naar de vijand en blies."KOM MAAR OP!" zei hij en opeens springt een van de krijgers op Steelfang. Hij rende naar de andere en sprong op haar rug. hij gooide die op de grond en haalde met zijn nagels naar haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sunpelt,s wandeling
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: