Joking around



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Joking around

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spottedleaf
StarClan
Joking around DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Joking around   Joking around Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 8:14

Joking around 926d9b1500f61dc41ca2971
Een slanke lapjespoes drong zichzelf door te gaan. Ze vond het geweldig dat Hollystar kittens kreeg. Zelf zou ze dat waarschijnlijk nooit krijgen dus feliciteerde elke poes ie dat wel kreeg. Ze tikte met haar staart tegen de wanden van de leaders den en merkte op dat Hollystar er niet was. 'Is er iemand thuis?'miauwde ze door de den. Als ze er niet was kon ze even goed de benen nemen en beginnen met haar training. Ja daar moest ze Holly ook nog voor bedanken! Spottedleaf had nooit gedacht dat ze een appretice onder haar hoede zou krijgen. Ze had hier nog zo onvriendelijk tegen gedaan. Zelfs Inkmask enzo twijfelde ook of ie er wel een kreeg. Ze hoorde een tijdje niks meer in de struik dus wende ze haar om en wandelde weer naar buiten. Het smalle schemerige licht dat zich mengde met de ochtendraad was prachtig, echt prachtig. Maar wel fel, ze moest even haar ogen ongemakkelijk versmallen. Ze zwierde haar lange staart weer in de lucht. Ze had Hollystar in zich gekregen. Ze was waarschijnlijk bezig met d'r Clan te leiden, maar ze zou toch wel tijd hebben voor een paar congratz en thanks te horen? Ze vertoonde een vriendelijke blik en toverde haar houding in een rustig overkomende poes. Met haar felle groene ogen op Hollystar gericht trippelde ze op haar bruine leader af. Hard verschoot ze d'r niet van dat Hollystar kittens kreeg. Ze zou waarschijnlijk een partner hebben enzo... Maar ja wat wou je? Holly was nou simpelweg een mooie kat. En ze kan nog eens goed haar Clan leiden. Wat wou je dan nog meer? 'Hoi Hollystar, de dag begint mooi he? En hoe voel jij je? Zeker nu je nieuw leven bij je draagt.'miauwde ze zoetjes tegen Holly. Ze krulde haar lange staart netjes over d'r poten en staarde de bruine poes zacht aan. Ze wou niet dat ze nu gestrest raakte. Dat zou niet goed voor d'r zelf zijn en voor de Clan. Zeker niet nu alles zo goed verliep. 'Nog eens een dikke proficiat met je kittens he, ze zullen prachtig worden het kan niet anders.' vervolgde ze op een rustige toon.'En ook nog bedankt dat ik een apprentice kreeg. Zelfs de StarClan had dat niet verwacht.' grapte ze. Ze zuchtte zacht nog van nalach en krabde dan even achter d'r oor. Niet dat ze jeuk had, gewoon die losse haartjes in de zomer kon ze wel missen als kiespijn. Ze zette haar naast holly neer en staarde voor haar uit. Alles leek nu echt zo vredevol.

!Alleen voor Hollystar!



Joking around 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
Joking around DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Joking around   Joking around Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 18:17



Joking around Hollystarheader

In haar zicht was Fourthrees een rustige plaats zonder de Meetings die elke Moonhigh werdt gehouden als teken van een wapenstilstand in harmonie te leven, alleen die nacht dan. Als de Moon verscholen zat onder de wolken na deze eeuwenoude ritueel was alles weer hetzelfde voor een Maan. Hollystar, leader of Windclan zat aan de rand van het dal. Ze voelde haar buik al een beetje rond worden van de kittens, de hoeveelheid zou ze pas weten na de worp. De dag was zonnig en sprijde zijn stralen over het Woud. Vogels tegenover haar vloten vrolijk door terwijl haar kant stil was. Onder haar poot zat een vogel ter grootte van een Dove. Je zag weinig bloed, twee kleine gaatjes in de nek was genoeg om het dier het zwijgen op te leggen. Hollystar dacht na over de Prophesy die Angelvoice had voorspeld van Starclan. Wat als ze gelijk had, over dat zijzelf degene was in de Prophesy. Dat die kittens van haar waren. Wat als het echt zou gebeuren. Het geluid van een krakende tak liet haar snel omdraaien, maar er was niks. Gelukkig waren de nare gedachtes weg en liet haar beseffen dat het tijd was om terug te gaan naar het kamp.
Met de Dove in haar mond liep ze elegant terug naar haar Kamp. Het was stil, afgezien van haar pootstappen die geluid maakte. Haar best deed ze niet om on opgemerkt te blijven. Dat was helemaal niet nodig en het was nitteloos. Want daargins zag je twee oudere Warriors met elkaar praten na een goede vangst van vandaag. Deze katten lieten haar voorgaan de Ingang in, Hollystar groette en bedankte ze tegelijk terwijl ze erin stapte. Toen de zonlicht op haar scheen wist ze dat de gang al bijna voorbij was. Eemaal eruit rook ze meteen de zachte geur van haar clan die haar geest verlichte. Ze liep een oude vriend van haar tegen het hoofd en begon een gesprek over de korte vroegere tijden. Ze lachten wat en gaven elkaar even een vriendelijk duwtje. Ja, Leaders mogen ook lol hebben, ookal hebben ze de woorden Leader en Star bij zich, dat betekende niet dat dit verboden was. Ze raakte met haar neus die van haar vriend aan, daarna ging ieder zijn eigen weg op. Hollystar wou haar prooi voor de clan aan de nieuwe Elder geven, maar werdt onderschept door twee Apprentices die net deze rang hadden gekregen. ze bogen voor haar en zijden gedag tegen haar. Toch bleven ze staren naar haar prooi die ze op de grond had gelegt voor haar poten. Ze lachte en gaf de Dove aan de twee nieuwschierige jonge katten en liep verder nadat ze haar heel erg bedankte en Holly allebij de neuzen had aangeraakt. 'Hoi Hollystar, de dag begint mooi he? En hoe voel jij je? Zeker nu je nieuw leven bij je draagt.'miauwde Spottedleaf. Hollystar draaide een kwart slag naar de poes die haar vriendelijk aankeek terwijl die ging zitten en haar staart om haar heen sloeg. 'Goedemorgen Spottedleaf. Ik voel me prima, bedankt voor het vragen. en eensgelijks, het is een prachtige dag voor Windclan.' Spinde ze terwijl ze zelf ging zitten en haar staart als deken over haar bruine-orange poten heensloeg. 'Nog eens een dikke proficiat met je kittens he, ze zullen prachtig worden het kan niet anders.' vervolgde ze op een rustige toon.'En ook nog bedankt dat ik een apprentice kreeg. Zelfs de StarClan had dat niet verwacht.' Holly's ogen stonden zacht naar haar te staren, deze Warrior was duidelijk ingelicht met haar kittens. 'Het gaat er mij alleen om dat ze gezond en wel zijn. Zowel innerlijk als uiterlijk.' Ze vond dit gesprek rustig verlopen. Even nikt doen, gewoon gezellig praten. Daar was ze aan toe. ' Je bent een uitstekende Warrior, Spottedleaf. Im vertrouw erop dat je jou kennis en ervaring overgeeft aan Silverpaw.' Hollystar kneep haar ogen half dicht en genoot van de zon die haar pels opwarmde.


Joking around 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
Joking around DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Joking around   Joking around Icon_minitimevr 22 jun 2012 - 21:29

Joking around 926d9b1500f61dc41ca2971

'Goedemorgen Spottedleaf. Ik voel me prima, bedankt voor het vragen. en eensgelijks, het is een prachtige dag voor Windclan.' Spinde de bruine leader. Spottedleaf sloeg haar ogen neer op de grond en voelde haar nek haren ongemakkelijk prikken. Ze was vergeten prooi mee te brengen. Dat hoort een warrior normaal te doen voor hun Clanleader, zeker nu ze kittens verwachtte. Urgh! Ze kon die kittens echt niet uit haar hoofs zetten. Was ze jaloers? Nee dat was niet mogelijk. Ze pleegde nog liever zelfmoord dan dat ze ooit nog maar een sprankje op iemand jaloers was. Ze vergat die gedachten door iets kriebelend in haar roze neus. 'Hatch-oe!' Niesde ze, wel met haar hoofd naar achter gedraaid. Ze richtte haar felle groene ogen weer naar Hollystar en en lachte even zacht. 'Sorry gewoon last van de ruif.' Miauwde ze snel als uitvlucht. Ziek worden tijdens nieuwblad vond ze een beetje zielig. Raar, hoe kon je nou ziek worden als het goed weer is en je vacht verwarmd word door de stralen van de zon? Tja koorts is weer iets anders, dat kon je krijgen tijdens de winter en de zomer. Ja check haar nou, nadenken over ziek zijn. Je bent echt diep gezonken Spottedleaf, dacht ze spottend in haarzelf. 'Het gaat er mij alleen om dat ze gezond en wel zijn. Zowel innerlijk als uiterlijk.' Ze knikte instemmend en liet haar ogen rusten op de kits die naast de prooistapel ravotte. ' Daar heb je wel een punt in.' klonk haar stem zacht. ' Je bent een uitstekende Warrior, Spottedleaf. Im vertrouw erop dat je jou kennis en ervaring overgeeft aan Silverpaw.' Ze tilde haar smalle hoofd lichtjes op en wende iets wat naar de kant van Holly en staarde haar rustig aan. Zou ze haar onzekerheid toegeven aan haar of zou ze zwijgen en het opproppen? Ze zuchtte een klein wolkje weg en verlichtte haar kijkers. 'Dat is nou juist het punt. Het lijkt of ik de laatste tijd niet veels goed doe. Ik heb het vermoeden dat sommige katten me niet vertrouwen. Ik kan gewoon niet eens 'serieus' praten zoals jij en Inkmask dat kunnen. En soms lijkt het of eh..Apprentice's meer kunnen dan mij.' Ze luchtte haar hartje even en het voelde of ze kilo's was afgevallen. Alsof er een zware last van haar af werd getrokken. ' Denk nou niet van me dat ik jaloers ben op apps he.' Lachte ze tussen haar stem door. Ze tikte met haar staart tegen de schouder van de zwarte kit naast haar die stiekem was komen luisteren. Pas nu zag ze wat de kits op de open plek aan het doen waren. Eentje staarde stiekem naar Hollystar en de tweede had een vreemde blik in z'n ogen. ' Ga maar terug naar je vriendjes daar.' Fluisterde ze zachtjes in het oor van de kit. Ze draaide haar oren naar voor een focuste haar op de twee andere kittens die het zwarte ding ontviengen. Ze waren Holly en Spotted dus echt aan het afluisteren. Nouja het zijn kits wat kun je eraan doen? De licht gekleurde lapjes poes zette haar gedachten even op nul en dacht dan weer aan wat ze Hollystar net had verteld.

[sowry fluuut D:]


Joking around 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Joking around
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: