Ready for your first training, Nightpaw?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ready for your first training, Nightpaw?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raintail
Member
Ready for your first training, Nightpaw? DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Ready for your first training, Nightpaw?   Ready for your first training, Nightpaw? Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 14:24


[& Nightpaw.]

Traag stond de wit met bruin gestreepte kater op, zijn ogen stonden moe van de korte nacht-rust die hij had gehad. Maar hij wist dat hij zijn taken alsnog moest nakomen, hij had een nieuwe apprentice gekregen. Het was al een tijdje terug dat zijn oude apprentice vermoord was door een of andere kat. Hij snoof kort en richtte zijn ogen naar het dak van de den. "Waarom, Ravenpaw, waarom?" Dacht hij. Hij zou het zichzelf nooit vergeten dat de jonge kater was omgekomen. Hij had beter op moeten letten, en hem beter moeten trainen. Hij liet niet hetzelfde gebeuren met zijn nieuwe apprentice Nightpaw. Hij zou van de jonge kater een sterke warrior maken. Zijn vermoeide blauwe ogen werden meteen wat feller. Hij was vastberaden, hij zou deze kater omtoveren in een grootse warrior. Ter ere aan Ravenpaw. Hij liep traag door de den, terwijl hij af en toe stil stond om te kijken waar hij heen moest. De katten in de den lagen allemaal zo dicht bij elkaar, om lekker warm te kunnen slapen. Zó dicht dat hij er bijna niet doorheen kon. Hij moest af en toe over enkele katten heen springen, erg riskant maar het lukte hem wel. Hij had het eerst moeilijk gevonden, als jonge warrior, maar nu lukte ook dit hem. Zelfs zonder iemand wakker te maken. Trots stapte hij het warme licht in van Nieuwblad. Zijn blauwe ogen kort gericht op de stralende vuurbal in de lucht. Het was prachtig weer voor een training. Hij rekte zichzelf uit en gaapte diep. Tijd om de eerste training te starten. Hij hoopte erop dat Nightpaw er zin in had, een kat met een lang gezicht trainen zou hij niet waarderen. Stil liep hij richting de apprentice den, enkele mentoren met hun leerlingen liepen hem voorbij. Druk als de jonge en zelfs oudere apprentices waren vroegen ze hun mentor wat ze vandaag zouden doen. Hij moest er stilletjes om lachen. Zo was hij vroeger ook geweest, zo nieuwsgierig. En dat was hij nu ook wel een beetje. Hij had gepland om deze les het teritorium te bekijken, en zijn leerling beter te leren kennen. Nightpaw had namelijk nog zóveel om te leren. Alle plaatsen in het territorium, de geuren van de clans, de warriorcode, jagen, vechten, en nog nog veel meer. Hij stak zijn wit met bruin gestreepte kop door de ingang van de den. "Nightpaw." Zei hij, waarna hij naar de zwarte apprentice wenkte. "Klaar voor je training?" Zijn mondhoeken krulde hij omhoog toen hij zijn leerling zag. "Nou kom dan." Zei hij, waarna hij zijn hoofd terug trok en naast de ingang ging zitten. Zijn blauwe ogen gleden over het kamp, een nieuwe zonnige dag was in aantocht. En vele katten waren al wakker. De prooihoop was weer goed gevuld, en het leek erop dat alles weer perfect liep.


Ready for your first training, Nightpaw? 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Ready for your first training, Nightpaw? DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Ready for your first training, Nightpaw?   Ready for your first training, Nightpaw? Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 14:50

[het is nightpaw best verwarrend. En het is een poes.]

Een wit met zwartgestippelde kater sprong uit een boom. Hij was volwassen, wat zij ineens ook was. Hij keek haar aan, ze zag de pretlichtjes in zijn ogen fonkelen. Plots rende hij weg. Nightpaw schrok en probeerde hem achterna te rennen. Ze keek naar haar poten en zag dat ze naar de bodem zakte, za zat in drijfzand! Ze liet een schelle kreet horen 'Wacht!' De kater draaide zich om en leek te schrikken, hij probeerde naar haar toe te rennen, maar werd tegengehouden door een bruine kat. Voor ze het wist waren de twee katten in een strijd verwikkeld. Ze zat nu al tot haar buik in het drijfzand. Weer schreewde ze, plots werd alles donker.

"Nightpaw." Hoorde ze een vaag bekende stem. Plots herinnerde ze zich dat ze gister aprentice was geworden. Het was haar mentor die haar had geroepen.'kaar voor je training?" Hoorde ze weer. Ze keek zijn kant op. Hard knikte ze. "Nou kom dan." Zei hij.Nightpaw keek om haar heen, er zat vast wel een aardig iemand tussen. Haar blik bleef bij Een kater hangen, de eerste dag dat ze hier was was hij een van de weinige katten die er was. Ze waren allemaal onaardig, ook hij twerijl ze dat niet had verwacht. Een geluidje dat op spinnen leek borrelde op uit haar keel. Ze keek naar de ingang, maar de mentor was al buiten. Onhandig liep ze tussen de nog slapende aprentices door. Het waren er wel erg veel. Struikelend kwam ze de den uit. Toen ze zag dat Rain.. Raintail er was, ging ze vanzelf rechtop staan. Een eerste indruk was altijd belangrijk, vond ze. 'Wat gaan we doen?' Vroeg ze nieuwschierig. Een waterig zonnetje verwarmde het kamp, het zou wel heet worden. Niet geweldig voor een eerste training, maar goed. Het kon niet elke dag perfect zijn.


Ready for your first training, Nightpaw? X4hvs5
Ready for your first training, Nightpaw? Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Raintail
Member
Ready for your first training, Nightpaw? DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: Ready for your first training, Nightpaw?   Ready for your first training, Nightpaw? Icon_minitimedo 21 jun 2012 - 14:18


Het puntje van zijn staart beweegde rustig op en neer. Zijn blauwe ogen keken kalm vooruit terwijl hij geduldig wachtte op zijn leerling. Nightpaw viel letterlijk de den uit, een van zijn mondhoeken gingen omhoog. Hij tilde zijn poot op en likte er even over, terwijl hij zijn leerling de tijd gaf om op te staan. 'Wat gaan we doen?' Vroeg de poes toen ze was opgestaan. Hij stond op en wenkte de poes met zijn mee, waarna hij naar de uitgang liep. "Vandaag laat ik je ons gebied zien, en wanneer we tijd hebben kan ik je zelfs de grenslijnen zien, als we hier géén tijd voor hebben, dan wil ik graag dat je niet naar de grenslijnen toegaat voordat we daar zijn geweest." Hij keek de poes aan. "Begrepen?!" Zei hij wat strenger,hij wou dat de poes dat goed in haar oren zou knopen. Want nog een dode leerling wou hij niet. Hij liep de den uit en snoof de frisse geuren weer in, waarna hij bij de uitgang stil bleef staan. "Vertel mij eens wat je ruikt." Zei hij, waarna hij zijn ogen op de poes richtte. Zijn normale begin van een training. Hij wou graag dat zijn leerling het van verre zou ruiken als iemand die hier niet hoorde rondliep, of misschien zelfs een gevaarlijk beest. Zodat ze tenminste een beetje veilig was. Hij stond op en keek Nightpaw strak aan. Hij hoopte dat ze genoeg zou ruiken, en specifiek zou zijn. Hij tilde zijn poot weer op, en likte zijn poot nogmaals schoon. Hij zou het niet erg vinden dat Nightpaw de tijd nam, hij had de hele dag, en dan nog heel veel dagen daarna. Zijn leerling zou vast en zeker een warrior worden. Hij zou er álles aan doen. "Wees zo specifiek mogelijk, Nightpaw." Zei hij, zijn mondhoeken krulde hij omhoog, waarna hij kort de lucht in snoof. Geen vijandelijke geuren, momenteel. Nightpaw zou niet eens weten wat die geuren in hielden, ze wist namelijk niet hoe andere clan-katten roken. Dus dat moest hij haar ook snel leren. Straks zal hij haar alles van dit gebied laten zien, alle namen in haar hoofd printen. En haar ondertussen testen om haar geur vermogen.

OOC;; Ik noem haar toch overal nightpaw? c: En sorry, ik dacht dat het een kater was, mijn fout ^^


Ready for your first training, Nightpaw? 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Ready for your first training, Nightpaw? DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Ready for your first training, Nightpaw?   Ready for your first training, Nightpaw? Icon_minitimevr 22 jun 2012 - 17:00

Raintail stond op en wenkte haar met hem mee, waarna hij naar de uitgang liep. "Vandaag laat ik je ons gebied zien, en wanneer we tijd hebben kan ik je zelfs de grenslijnen zien, als we hier géén tijd voor hebben, dan wil ik graag dat je niet naar de grenslijnen toegaat voordat we daar zijn geweest." Miauwde hij. Nightpaw knikte en liep hem achterna. Een harde wind stak op toen ze de ingang uit waren. Even zette ze schrap tot ze haar evenwicht had gevonden. "Vertel mij eens wat je ruikt." Vroeg Raintail haar. Ze stak haar neus de lucht in en snuffelde. De geur van windclan drong haar neus binnen. 'Ik eeh... ruik Windclan' Miauwde ze geconsentreerd. "Wees zo specifiek mogelijk, Nightpaw." Hoorde ze haar mentor zeggen. De wind bracht een nieuwe geur met zich mee, het duurde lang voordat ze hem kon herkennen. Ze sperde haar ogen wijd open ' Konijn' Fluisterde ze.


Ready for your first training, Nightpaw? X4hvs5
Ready for your first training, Nightpaw? Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Raintail
Member
Ready for your first training, Nightpaw? DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: Ready for your first training, Nightpaw?   Ready for your first training, Nightpaw? Icon_minitimevr 22 jun 2012 - 18:18

Hij bekeek zwijgend hoe de zijn jonge leerling de lucht in zich opnam. Het zou moeilijk zijn in het begin, om zo specifiek mogelijk te kunnen ruiken. Maar ze zou het na een korte tijd leren, en wanneer je het eenmaal kon, was het moeilijk om het weer af te leren. “Ik eeh… ruik Windclan” Hij grinnikte kort, en knikte. Ja, dat was wel duidelijk dat die geur er was. Maar hij rook nog veel meer, prooigeuren vooral. “Konijn.” Fluisterde ze. Hij knikte instemmend. “Zeg eens, kun je me zeggen wáár dit konijn is?” Ging hij verder, waarna hij zelf de geur van het rondhuppelende konijn in zich op nam. Zijn blauwe ogen verraadden niet waar het konijn was, want ze waren gericht op zijn leerling. Zodat de jonge poes echt haar best moest doen om dit konijn te vinden. Het zou haar niet zo 1, 2, 3 lukken, want het was moeilijker dan de geur zelf vinden. De vuurbal die laag in de lucht hing begon het territorium al wat meer te verlichten. Het was een mooi effect, vond hij. De heuvels waren onderaan donker op dit moment, door de schaduw. Terwijl de top licht was. “Weet je het al?” Vroeg hij, waarna hij naar de poes keek en opstond. Ze zouden hun pad snel moeten vervolgen, hij moest haar een heel territorium laten zien. En hij hoopte erop dat hij het in een dag kon doen. Want hij wou de rest van de dagen besteden aan dingen die nog belangrijker waren dan het kennen van dit territorium. Hij zou in die dagen ook af en toe vragen waar ze waren, en hij zou de apprentice soms de gelegenheid geven om zelf de weg terug te vinden. Zodat ook zij een gevoel voor richting kreeg. Misschien had ze dit zelfs al. Hij richtte zijn oren iets meer omhoog, om het geknabbel van het konijn aan te horen. Het was hier nog steeds. Hij keek even om naar de poes, en liep toen te heuvel op en ging daar zitten, zijn ogen op haar gericht, terwijl hij wachtte tot zij wist waar het konijntje zich bevind. Hij wist het nu al, maar hij gaf zijn leerling de tijd om het te vinden. Je leerde iets het beste, als je het zelf ontdekte. Hij stapte terug naar haar toe. Hij ging het haar even uitleggen. “Oké, Nightpaw. Luister goed, en ik wil dat je je dit goed in je hoofd print.” Zei hij, hij wou er zeker van zijn dat de poes hier wel degelijk iets van zou leren. “Als je een konijn of dergelijke moet vinden, de plaats ervan. Wil ik dat je je oren goed spitst, om alle geluiden goed op te nemen. Je zult het konijntje zo snel mogelijk horen, als het beweegt, knabbelt, of zelfs als het ademhaalt.” Hij spitste zelf ook zijn eigen oren, als voorbeeld. Waarna hij zijn blauwe ogen op de poes richtte. “Daarna open je je mond op een kiertje, zo kun je de geur vinden. Probeer het eens, en volg mijn instructies” Hij ging achter de leerling zitten en knikte haar toe. Ze kon het proberen, en hij hoopte dat het haar lukte. “Je hoeft hem niet te vangen, wijs me alleen aan waar ‘ie is” Zei hij, waarna hij zijn blauwe ogen strak op haar had gericht om elke beweging zorgvuldig de volgen, en enige foutjes te verbeteren. Dit ging ze namelijk nodig hebben wanneer hij haar ging leren hoe ze moest jagen.


Ready for your first training, Nightpaw? 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Ready for your first training, Nightpaw? DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Ready for your first training, Nightpaw?   Ready for your first training, Nightpaw? Icon_minitimema 25 jun 2012 - 16:45

Ze zag hem knikken. “Zeg eens, kun je me zeggen wáár dit konijn is?” vroeg hij. Ze dacht na, moest ze kijken of ruiken? Waarschijnlijk ruiken omdat dit een ruiktraining was. ' Eeh..' Stamelde ze. Plots merkte ze dat er geur door haar mond kwam. Kijkend wat voor effect het had sperde ze haar kaken wijd open. Ze rook nu nog veel beter! “Weet je het al?” Hoorde ze Raintail vragen. Nog even wachtte ze, het was niet achter of voor haar. Het was ergens naast haar. ' Ergens naast mij..' Miauwde ze geconsentreerd. Ze deed haar ogen open, ze vond dat ze genoeg had geroken. Ze keek naar links, haar ogen tot spleetjes. Daarna naar rechts, zag ze links niet iets bewegen? Ze keek terug en ja hoor, daar zag ze een oor. ' Daar..' Fluisterde ze. Ze keek hem aan en zag dat hij een eindje van haar af zat. Hij liep naar haar toe. “Oké, Nightpaw. Luister goed, en ik wil dat je je dit goed in je hoofd print.” Zei hij, waarschijnlijk ging hij het zelfde zeggen als hij haar net had vertelt. “Als je een konijn of dergelijke moet vinden, de plaats ervan. Wil ik dat je je oren goed spitst, om alle geluiden goed op te nemen. Je zult het konijntje zo snel mogelijk horen, als het beweegt, knabbelt, of zelfs als het ademhaalt.” Ze keek hem verbaasd aan, daar had ze nog niet aan gedacht. Hij keek haar, ze begroette zijn blik door hem ook aan te kijken. Ze spitste haar oren om te horen of ze het echt goed had. Ze wist dat ze beter kon zien dan ruiken, maar horen had ze nog niet geprobeerd. “Daarna open je je mond op een kiertje, zo kun je de geur vinden. Probeer het eens, en volg mijn instructies” Hij ging achter Nightpaw zitten en keek toe. ' Toevallig ben ik er net achter gekomen. dat van dat ruiken door je mond.' Miauwde ze zacht. Die laatste zin sprak ze uit alsof ze het niet echt begreep. Ze spitste haar oren weer en luisterde aandachtig. Ze hoorde links van haar geritsel en geknabbel, ze moest héél goed luisteren om het op te vangen. Ze wees met haar staart in de richting van het konijn en keek haar mentor aan.


Ready for your first training, Nightpaw? X4hvs5
Ready for your first training, Nightpaw? Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ready for your first training, Nightpaw?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: