De Gathering



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 De Gathering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallstar
StarClan
De Gathering DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Age: Ageless..
Gender:
Rank:
Tallstar
BerichtOnderwerp: De Gathering   De Gathering Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 16:50

'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de grote rots verzamelen voor een clan-meeting!' Tallstar's luide oproep schalde over het kamp, voor iedereen hoorbaar. Hij had nagedacht over wie er mee mochten naar de gathering vanavond en dat moest hij nu ook bekend maken. Rustig ging de zwart witte kater zitten op de steen. Zonnestralen lieten zijn vacht ietwat opgloeien. Hij voelde zich kalm en zelfverzekerd, wat ook nodig was als een clan wou leiden. Hij keek naar de clankatten die het kamp binnen kwamen, of hun prooi in de steek lieten om te luisteren naar wat hij te zeggen had. Hij zag allemaal bekende gezichten, allemaal loyaal en klaar om voor hun clan te vechten. Hij kende ze stuk voor stuk. Hij was trots op ze. Hij haalde diep adem, 'Zoals jullie waarschijnlijk al wel weten, is het vanavond volle maan' Zijn amberkleurige ogen gleden over de menigte beneden hem, 'Vanavond is dus ook de gathering, ik wil dat de volgende katten me vergezellen naar de gathering, Skyleaf, Dawnstripe, Swiftstorm, Rainbelly, Emberstorm, Eagleheart, Sparrowpaw, Kittypaw en Mousepaw.' Hij keek nog even in het rond, zijn oren bewogen eventjes naar het gefluister onder de katten. Daarna beëindigde hij de gathering met een zwiep van zijn lange staart. Lenig sprong hij van de grote rots af om zich tussen de katten te mengen. Hij liep naar zijn deputy toe. 'Zover ik weet zullen er niet al te veel problemen zijn op de gathering, denk je dat ik de juiste beslissing hem genomen door de nieuwe apprentices mee te nemen?' Vroeg hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyleaf
Member
De Gathering DPKsfdL
110

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Skyleaf
BerichtOnderwerp: Re: De Gathering   De Gathering Icon_minitimema 13 sep 2010 - 19:09

'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de grote rots verzamelen voor een clan-meeting!' Skyleaf hoorde duidelijk Tallstars oproep, toen ze een muis aan het oppeuzelen was in de Warriors den. Ze liet dez muis voor wat het was en rende naar de grote rots. Skyleaf zag Tallstar zelfverzekerd het kamp rondkijken. 'Zoals jullie waarschijnlijk al wel weten, is het vanavond volle maan. Vanavond is dus ook de gathering, ik wil dat de volgende katten me vergezellen naar de gathering, Skyleaf, Dawnstripe, Swiftstorm, Rainbelly, Emberstorm, Eagleheart, Sparrowpaw, Kittypaw en Mousepaw.' Skyleaf voelde zich meer dan vereerd. Ze was er nog niet over dat Tallstar haar had gekozen als Deputy. Ook de naam Mousepaw schalde over het kamp. Leuk! Mijn apprentice mag ook mee!, dacht ze. Met een staartzwiep beëindigde Tallstar de clan-meeting. Net toen Skyleaf terug wou gaan naar de Warriors den, hoorde ze Tallstar achter haar. 'Zover ik weet zullen er niet al te veel problemen zijn op de gathering, denk je dat ik de juiste beslissing hem genomen door de nieuwe apprentices mee te nemen?' Skyleaf draaide zich om en keek Tallstar aan. 'Kittypaw is een goede leerling, ik denk niet dat het kwaad kan om haar mee te nemen.' Zei Skyleaf en glimlachte. 'Mousepaw is nogal verlegen, maar doet ook wel alles goed. Dus ja, het is een goede beslissing!' Zei Skyleaf rustig.



-Mousepaw antwoord eigenlijk niet op de pb die ik al 1 week geleden heb gestuurd..-


Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit
De Gathering Skyleaf
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallstar
StarClan
De Gathering DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Age: Ageless..
Gender:
Rank:
Tallstar
BerichtOnderwerp: Re: De Gathering   De Gathering Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 21:27

Tallstar keek Skyleaf vriendelijk aan en wachtte op haar antwoord. Ze was een wijze deputy dus het was de moeite waard haar te horen. 'Kittypaw is een goede leerling, ik denk niet dat het kwaad kan om haar mee te nemen.' Zei Skyleaf en glimlachte. 'Mousepaw is nogal verlegen, maar doet ook wel alles goed. Dus ja, het is een goede beslissing!' Miauwde Skyleaf. Tallstar glimlachte en knikte, 'Dat dacht ik dus ook, maar je weet maar nooit waarneer je dingen verkeerd ziet.' Miauwde hij en hij staarde even naar de lucht, naar de starclan, misschien zouden ze snel hun wijsheid sturen.. anders zou hij naar de Moonstone moeten. Het was niet anders. Ze hadden genoeg problemen, zeker nu er rogues op het territorium verschijnen. Tallstar zuchtte diep en hij keek Skyleaf aan, 'Het aantal rogues op het territorium baart me veel zorgen.. nog nooit heb ik meegemaakt dat er zoveel rogues verschenen..' Miauwde hij, zijn ogen troebel van de zorgen, hij was 1 van de oudere katten in de clan, maar ook weer niet heel erg oud, hij was nog net zo lenig en fit als elke andere kat. Zijn klauwen nog steeds even scherp als altijd. 'We zullen de rogues moeten blijven verjagen, al hoop ik dat het niet te veel wordt voor windclan.. Ik kan nu al merken dat we moeite hebben met het verjagen van alle rogues' Miauwde hij en hij sloeg zijn staart om zijn voorpoten heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Gathering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: