The wind is whispering a song ~ moonshine



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The wind is whispering a song ~ moonshine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Goldenshadow
Member
The wind is whispering a song ~ moonshine DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: The wind is whispering a song ~ moonshine   The wind is whispering a song ~ moonshine Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 10:07

The wind is whispering a song ~ moonshine 2l8dudw

Een zachte windvlaag deed haar opletten. Haar oren gingen zachtjes overeind en ze keek om zich heen. Pootje voor pootje sloop ze verder. Haar staart zwiepte langzaam heen en weer terwijl haar gouden open gefixeerd waren op het bruine konijn dat een paar meter verderop aan het graven was. Ze rook even aan de wind en sloop toen weer verder met de wind in haar gezicht. Haar klauwen gingen bij elke stap zachtjes de grond in en daarna er weer uit. Ze was nu dichterbij dan net en ze kon de haren van het bruine konijn nu goed zien. Ze zette zich af en als een gouden schaduw sprong ze op het beestje af. Haar klauwen vonden weerstand in het lichaam van het bruine konijn. Ze gromde zachtjes van plezier en beet het konijn dood. Ze had nu geen tijd om terug te gaan naar het kamp om het konijn daar op de prooienstapel neer te leggen. Dus begroef ze snel het konijn en mankeerde de plek, zodat ze het terug kon vinden. De goudkleurige poes schudde zich even uit en keek om zich heen. Ze hoorde de wind door de boomtoppen heen razen en zag de bomen heen en weer zwiepen. Het leek zo net een liedje. De goudkleurige poes schudde haar hoofd en liep verder, naar een open plek toe. Rustig bleef ze daar zitten, wachtend op een prooi. Ze schrok op toen ze iets hoorde, maar bleef rustig zitten, afwachtend wie of wat het zou zijn.

Her coat is gold
Her heart is dark
Beware off the golden cat…


only moonshine


The wind is whispering a song ~ moonshine 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
The wind is whispering a song ~ moonshine Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:



Laatst aangepast door Goldenshadow op di 3 jul 2012 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonshine
Member
The wind is whispering a song ~ moonshine DPKsfdL
Mentos
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Moonshine
BerichtOnderwerp: Re: The wind is whispering a song ~ moonshine   The wind is whispering a song ~ moonshine Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 10:25

Moonshine deed 1 voor 1 haar groene ogen open. Rustig tilde ze haar hoofd op en keek de warriorsden rond. Ze zag nog een paar opgerolde wariors diep in slaap. "Oeps ik heb me verslapen." Bedacht Moonshine zich. Rustig stond ze op en rekte zich uit. Rustig stap voor stap kwam ze in beweging. Moonshine liep naar de uitgang van de warriorsden. Bij de uitgang van de warriorsden bleef ze even staan. Ze keek de binnenplaats rond. Overal waren er katten die iets deden of juist zaten te rusten. Moonshine zag de kittens gezellig spelen en de warriors hun taken doen. Moonshine liep de binnenplaats verder op. Haar blik viel op de stapel verse prooien die al aardig groot was. "Zou ik iets eten?" Bedacht Moonshine zich. "Nee, ik zal later wel eten eerst ga ik even het kamp uit." gingen de gedachten van Moonshine verder. Moonshine kwam weer in beweging op weg naar de uitgang van het kamp. Onder de kussentjes van haar poten voelde ze de door de zon verwarmde grond. De zon verwarmde haar blauw grijze vacht. Moonshine kwam bij de ingang van het kamp aan en liep zo het kamp uit. Ze besloot naar het kleine bos te gaan. Binnen de kortste keren kwam Moonshine aan bij het bos. In het bos scheen de zon niet zo fel. In tegendeel de bomen hielden bijna alle zon tegen en wierpen een grote schaduw over de grond. Rustig liep Moonshine verder. Het was ene stuk frisser in het bos dan in de volle zon. Er stak een klein briesje op die door de vacht van Moonshine waaide. Om Moonshine heen begonnen de bladeren aan de boom te dansen. Het was zo rustig en vredig in het bos. Moonshine voelde zich prettig in het bos. Ze vond het bijna net zo prettig als in het water. Alleen had Moonshine wel wat behoefte aan gezelschap ze was altijd zo alleen. Rustig liep Moonshine verder niet lettend op de prooi die zich om haar heen bevond. Toen zag ze ene beetje verder een andere kat. De had was goud kleurig en Moonshine rook dat het 1 van de riverclan was. Rustig liep Moonshine op de kat af en begroete haar met een simpele hallo.


this is what i meen:

Topicje?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
The wind is whispering a song ~ moonshine DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The wind is whispering a song ~ moonshine   The wind is whispering a song ~ moonshine Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 11:17

The wind is whispering a song ~ moonshine 2l8dudw

Ze bleef het geluid achter zich horen, en wist nu zeker dat het een kat was. De wind waaide zachtjes in haar gezicht en ze bleef rustig zitten. Haar staart zwiepte heen en weer, maar haar nagels waren weg getrokken. Ze hoorde de kat achter zich haar begroeten met een simpel hallo. ‘hoi’ zei ze terug en langzaam draaide de goudkleurige poes zich om en keek naar de grijzige poes die achter haar stond. Ze bleef staan waar ze stond en haar staart zwiepte langzaam heen en weer. Ze voelde hoe de wind over haar rug heen raasde, maar dat maakte haar niet uit. Ze keek met haar gouden ogen naar de poes voor haar. Ze rook de geur van de riverclan. Ze vroeg zich af wat die poes voor haar hier kwam doen. Ze probeerde te bedenken wie de poes voor haar was, maar dat wist ze niet.

She moves like shadows
Her claws are dangerous
She’s the shadow


flutje en kort^^


The wind is whispering a song ~ moonshine 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
The wind is whispering a song ~ moonshine Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonshine
Member
The wind is whispering a song ~ moonshine DPKsfdL
Mentos
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Moonshine
BerichtOnderwerp: Re: The wind is whispering a song ~ moonshine   The wind is whispering a song ~ moonshine Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 11:25

Moonshine zag hoe de goudkleurige poes zich naar haar toe draaide. Rustig ging Moonshine zitten en sloeg haar staart om haar poten. "Hoi." Had de goudkleurige poes tegen Moonshine gezegd. "Wie zou deze poes zijn?" Dacht Moonshine. Moonshine voelde de goudkleurige ogen van de poes op haar gericht. ,"Wij hebben elkaar nog niet ontmoet. Ik ben Moonshine." Zei Moonshine tegen de poes. Rustig wachtte ze af op antwoord. Moonshine hoorde een paar vogels hun lied zingen en zag er ene paar rondvliegen. Even keek Moonshine naar haar poten maar al snel keek ze weer op naar de goudkleurige poes. " Dit komt wel goed uit, ik had net behoefte aan gezelschap en dan kom ik deze poes tegen." Dacht Moonshine. Moonshine dacht deze kat wel al eens gezien te hebben in de warriorsden maar Moonshine had haar nooit persoonlijk ontmoet.


sorry flut en heel kort


this is what i meen:

Topicje?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
The wind is whispering a song ~ moonshine DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The wind is whispering a song ~ moonshine   The wind is whispering a song ~ moonshine Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 11:31

The wind is whispering a song ~ moonshine 2l8dudw

"Wij hebben elkaar nog niet ontmoet. Ik ben Moonshine." Hoorde ze de grijze poes tegenover haar zeggen die dus Moonshine heette. Ze bleef de poes aankijken met haar gouden ogen. Ook zij hoorde de vogels hun lied zingen, maar zij hoorde ook het lied wat de wind zong. Het was een beetje vreemd, maarja zij was vreemd. Ze zwiepte even met haar staart. En bleef naar de grijze poes voor haar kijken. Die blijkbaar even afwezig was met haar gedachten. ‘they call me goldenshadow’ zei ze terug als antwoord op de ongestelde vraag. Ze bleef rustig zitten en keek naar de grijze poes. Ze trok haar nagels weer in, anders was het toch zo onbeleefd. Ze sloeg haar staart om haar poten heen en bleef rustig zitten.

she can’t be trusted
She can’t be loved
She can’t be hated
You only can run away..


flutje en kort


The wind is whispering a song ~ moonshine 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
The wind is whispering a song ~ moonshine Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonshine
Member
The wind is whispering a song ~ moonshine DPKsfdL
Mentos
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Moonshine
BerichtOnderwerp: Re: The wind is whispering a song ~ moonshine   The wind is whispering a song ~ moonshine Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 11:49

Rustig wachtte Moonshine op antwoord van de goudkleurige poes tegenover haar. Moonshine voelde hoe de wind door haar vacht blies maar lette er niet op. "‘they call me goldenshadow" Antwoordde de goudkleurige poes die blijkbaar goldenshadow heette tegen Moonshine. Moonshine zag hoe de poes genaamd goldenshadow haar nagels introk en haar staart om haar poten sloeg. "Dat is een bijzondere naam. Je hebt die vast gekregen omdat je vacht de een goudenkleur heeft." Zei Moonshine na een korte stilte in de hoop het gesprek goed op gang te brengen. Het werd weer stil dus Moonshine ging verder met praten. "Ik heb veel geruchten over je gehoord." Even stopte Moonshine en toen ging ze verder. "Ze zeggen dat je raar bent en gek doet en zo. Maar zoals ik je nu zie geloof ik het niet. Je ziet me er een leuk gezelschap uit." Zei Moonshine. In de verte hoorde Moonshine heel zacht de nu nog zuivere rivier stromen. Moonshine hoorde hoe er prooi naar eten zocht en hoe ze het vonden en ze hoorde hoe de vogels met elkaar praatte.


this is what i meen:

Topicje?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
The wind is whispering a song ~ moonshine DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The wind is whispering a song ~ moonshine   The wind is whispering a song ~ moonshine Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 12:47

The wind is whispering a song ~ moonshine 2l8dudw

"Dat is een bijzondere naam. Je hebt die vast gekregen omdat je vacht de een goudenkleur heeft." Hoorde ze moonshine zeggen. Goldenshadow grinnikte zachtjes. ‘Golden is van mijn vacht, Shadow is van mijn donkere kant’ zei ze alleen maar als antwoord maar dat antwoord was niet volledig. Ik heb veel geruchten over je gehoord." Hoorde ze de poes tegen over haar zeggen. Goldenshadow keek naar Moonshine. "Ze zeggen dat je raar bent en gek doet en zo. Maar zoals ik je nu zie geloof ik het niet. Je ziet me er een leuk gezelschap uit." Hoorde ze moonshine zeggen. Okey, dus de clankatten hadden haar voor gek verklaard. Ze schudde haar hoofd even. ‘ik ben niet gek, en ook niet raar, ik ben gewoon anders. Omdat ik zowel goed als kwaad ben, en ik het liefste zijn broertje zou doden’ zei ze als antwoord, ookal vertelde ze niet precies waarom. De goudkleurige poes bleef stil zitten terwijl ze naar het lied van de wind luisterde.

Outside she’s gold, inside she’s dark
She moves like shadows
She’s the shadows
She’s your worst nightmare..



The wind is whispering a song ~ moonshine 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
The wind is whispering a song ~ moonshine Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonshine
Member
The wind is whispering a song ~ moonshine DPKsfdL
Mentos
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Moonshine
BerichtOnderwerp: Re: The wind is whispering a song ~ moonshine   The wind is whispering a song ~ moonshine Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 13:14

Moonshine wachtte op antwoord en als snel kreeg ze ene antwoord. "Golden is van mijn vacht, Shadow is van mijn donkere kant" Zei Goldenshadow. Moonshne begreep het niet helemaal. "heeft ze een donkere kant?" Dacht Moonshine. "Ze ziet me er aardig uit. Dacht ze verder. Toen hoorde ze de poes genaamd goldenshadow verder gaan. "ik ben niet gek, en ook niet raar, ik ben gewoon anders. Omdat ik zowel goed als kwaad ben, en ik het liefste zijn broertje zou doden" Hoorde Moonshine uit de bek van goldenshadow komen. "Gelukkig ben je anders. Katten die helemaal hetzelfde proberen te zijn zijn vaak saai." Zei Moonshine tegen goldenshadow. Moonshine had zo het gevoel dat goldenshadow niet alles vertelde maar wat boeide het? De vogels bleven hun lied fluiten en fluiten en de wind waaide door de bladeren. Samen maakte het een mooi geluid. Met als op de achtergrond nog de rivier een stuk verder.


this is what i meen:

Topicje?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
The wind is whispering a song ~ moonshine DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The wind is whispering a song ~ moonshine   The wind is whispering a song ~ moonshine Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 17:45

The wind is whispering a song ~ moonshine 2l8dudw

"Gelukkig ben je anders. Katten die helemaal hetzelfde proberen te zijn zijn vaak saai." Hoorde ze Moonshine tegen haar zeggen. Ze zwiepte zachtjes met haar staart en keek even naar boven, naar de vogels die langs vlogen en de wind die door de bladeren heen raasde. Ze keek opnieuw naar Moonshine. ‘ vertel eens Moonshine, wat doe je eigenlijk hier?’ vroeg Goldenshadow aan de grijze poes voor haar. De zon scheen zachtjes op hun vachten. Ze bleef zitten terwijl ze de poes voor zich aan bleef kijken. Ze bleef rustig wachten totdat de poes tegen over haar antwoord zou geven op de vraag die ze net had gesteld, ze hoorde hoe de wind bladeren van de bomen afrukte en ze meenam op reis, op reis of heel dichtbij neer laten vallen. De twee keuzes van de wind, de keuzes die iedereen zou hebben.

Fear her for who she’s
Or die..



The wind is whispering a song ~ moonshine 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
The wind is whispering a song ~ moonshine Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Moonshine
Member
The wind is whispering a song ~ moonshine DPKsfdL
Mentos
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Moonshine
BerichtOnderwerp: Re: The wind is whispering a song ~ moonshine   The wind is whispering a song ~ moonshine Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 18:08

Moonshien zat met een staart om haar poten heen naar de poes genaamd goldenshadow te kijken. Moonshine voelde de zon haar blauw/grijze vacht verwarmen. Ze zag hoe de wind met de bladeren aan het spelen was en het beetje gras dat om haar heen was deed dansen. Een paar vlinders vlogen op en vertrokken van de ene bloem naar de andere bloem. De groene ogen vielen op een del gekleurde vogel die op een tak zat. De vogel was zijn mooiste lied aan het zingen. Ze zag hoe een muis door het gras schoot op weg naar zijn hol. Wat was het hier mooi en rustig. Moonshine zat graag buiten het kamp. Het was veel rustiger buiten het kamp dan binnen het kamp. In het kamp moest je telkens opletten dat je niet om de spelende kitten struikelde en dat je niet tegen de warrios aanliep die hun taak deden. Buiten het kamp had je de ruimte en moest je niet opletten voor kittens of andere warriors. Hier en daar kwam je wel eens een warrior met zijn apprentice tegen maar voor de rest had je de tijd voor jezelf. Eigenlijk leek het Moonshine wel leuk om ene apprentice te hebben. Dan heb je gezelschap en aan apprentice brengt vaak weer je herinneringen aan de vroegere tijd van toen je zelf nog een apprentice was vol energie en speelsheid. De vraag van goldenshadow verbrak de gedachten van Moonshine. "vertel eens Moonshine, wat doe je eigenlijk hier?" Vroeg goldenshadow. "Niks bijzonders, ik moest even het kamp uit om te ontspannen." Luide het antwoord van Moonshine.


this is what i meen:

Topicje?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
The wind is whispering a song ~ moonshine DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: The wind is whispering a song ~ moonshine   The wind is whispering a song ~ moonshine Icon_minitimedi 10 jul 2012 - 13:10

The wind is whispering a song ~ moonshine 2l8dudw

Haar staart zwiepte heen en weer terwijl ze naar de poes tegen over haar keek. Rustig maar toch oplettend. "Niks bijzonders, ik moest even het kamp uit om te ontspannen." Luide het antwoord van Moonshine op haar vraag. De goudkleurige poes keek Moonshine aan.‘Okey’ zei ze tegen de poes. Haar gouden ogen leken af te dwalen, terug in de tijd. Een beeld dreef voor van hoe ze bij de rivier waren, op dezelfde plek, Samen met spotlight en magicpaw. Ze schudde haar hoofd en haar gedachten keerden terug naar het heden. Langzaam kwam de goudkleurige poes overeind en keek om zich heen. Haar maag knorde even en hield toen op met knorren ze keek naar Moonsine.

She moves like shadows
Her heart filled with hate.
Her eyes are gold.
Her claws are sharp



flutje en kort^^


The wind is whispering a song ~ moonshine 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
The wind is whispering a song ~ moonshine Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The wind is whispering a song ~ moonshine
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: