De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 De tweede serie in het Nederlands

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
grapepaw*
Member
De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 DPKsfdL
7

CAT'S PROFILE
Age: 5 maanden
Gender:
Rank:
grapepaw*
BerichtOnderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands   De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 12:42

AAAAAH angry angry angry op sites waar je online kunt bestellen kan je dageraad vanaf vandaag kopen,maar bij sandaard boekhandel staat bij datum onbekend. Ze zijn zo achter. IK WIL DAGERAAD!!!!!! ANDERS FLIP IK GWN EN SPRING UIT MIJN KATTENVEL !!! lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrecking
Member
De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons young.
Gender:
Rank:
Wrecking
BerichtOnderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands   De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 12:52

als ik naar de standaard boekhandel ga, zeggen ze altijd zo iets als: "sorry , dat boek is nog niet vertrokken bij de uigeverij, volgende week zou hij hier moeten zijn ", alsof het zo lang duurt om van ergens in nederland naar de sdandaard boekhandel te rijden!


De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 141pmrt
✝️Wrecking✝️Theme✝️
Mensen die geshokeerd geraken Miley Cyrus in't bloot, bekijk dit filmpje dan niet.
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
grapepaw*
Member
De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 DPKsfdL
7

CAT'S PROFILE
Age: 5 maanden
Gender:
Rank:
grapepaw*
BerichtOnderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands   De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 13:32

echt e!!! de datum klopt daar nooit. Of ik zal hem bestellen en bellen als we hem hebben een maand later nog niks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrecking
Member
De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons young.
Gender:
Rank:
Wrecking
BerichtOnderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands   De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 14:22

zo heb ik dus twee maanden op Middernacht zitten wachten. ik zou willen dat ze eens een datum opgeven die wel klopt angry Mad angry


De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 141pmrt
✝️Wrecking✝️Theme✝️
Mensen die geshokeerd geraken Miley Cyrus in't bloot, bekijk dit filmpje dan niet.
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands   De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 19:43

Ik kan geen engels,
dussss moet ik wel de nederlandse versie lezen. Het is best goed, maar de namen... klinken appart. En ik vind het zo spijtig dat het niet meer over Vuurster/Firestar gaat Sad
Oh ja voor de mensen die het willen weten.
(In België) Zijn Middernacht en Maanlicht uit.
Ergens in Juli/Augustus komt Dageraad uit.
Ergens in Juli/Augustus/September komt Sterrennacht uit.
xxx


De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrecking
Member
De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons young.
Gender:
Rank:
Wrecking
BerichtOnderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands   De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 19:52

dat heb ik ook gelezen, maar ik geloof er niets van (die boeken komen altijd een of twee maanden later dan verwacht uit! angry angry sad sad dunno shy )
en het is niet maanlicht maar maannacht


De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 141pmrt
✝️Wrecking✝️Theme✝️
Mensen die geshokeerd geraken Miley Cyrus in't bloot, bekijk dit filmpje dan niet.
Stuff:


Laatst aangepast door Youna op wo 22 mei 2013 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands   De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 19:58

ahn


De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands   De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 20:04

@ Grapepaw en Youna de standaard boekhandel zegt zoveel ik ging maanlicht kopen en daar stond op het boek maannacht en zei beweerden dat het verandert was de titel en dat de hele 2de serie de titels op nacht gingen eindigen wat dus een leugen was want in de andere standaard stond hij te koop als maanlicht


De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Iodsmv
Spoiler:

De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 2nv9pv6
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrecking
Member
De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons young.
Gender:
Rank:
Wrecking
BerichtOnderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands   De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 mei 2013 - 20:33

om te beginnen, deel 3 heet dageraad, dus dat klopt niet, Swiftfur, een het boek dat ik heb heet Maannacht
ik denk dat de volgende warrior cats boeken in het nl ongeveer zo gaan heten,
schemering of schemernacht of schemerlicht en dat zal er zo uit zien
Spoiler:
zonsondergang of avond dat gaat er zo uit zien
Spoiler:

de kracht van drie (denk ik)
het zicht of het uitzicht of zo
Spoiler:
donkere rivier of duistere rivier
Spoiler:
verbannen, verstoten (of zo iets)
Spoiler:
eclips, zoneclips, zonsverduistering
Spoiler:
lange schaduwen
Spoiler:
zonsopkomst, zonsopgang
Spoiler:
ik ben te lui om verder te doen, dus hier zal het bij blijven, o ja, je moet niet op de duitse woorden op de covers letten


De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 141pmrt
✝️Wrecking✝️Theme✝️
Mensen die geshokeerd geraken Miley Cyrus in't bloot, bekijk dit filmpje dan niet.
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goudsbloem
Member
De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ong. 50 manen
Gender:
Rank:
Goudsbloem
BerichtOnderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands   De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 aug 2014 - 16:48

Nederlands is leuker


Warrior Cats = Cool.
Wie dat niet vind is dom.
Ik ben Goldenflower.
Vanaf Sterrenlicht ben ik wel een oudste, maar dat maakt me niks uit want Goldenflower is een mooie naam.
Ik ga later me mijn BFF Luka Warrior Cats verfilmen.
Groetjes,
Goldenflower.  love  happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Thymewillow
StarClan
De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 DPKsfdL
Nyn
861
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✩ Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thymewillow
BerichtOnderwerp: Re: De tweede serie in het Nederlands   De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 22:35

Ik heb zowat heel deel 2 in het Nederlands gelezen.c': Nu lees ik in het Engels en zelf vind ik Engels ook veel beter. Vooral de namen. In het Engels is Kwiklicht/poot Squirrelflight/paw. Ikzelf vind dan "Squirrelflight" veel beter bij die poes passen dan "Kwiklicht".:')


De tweede serie in het Nederlands - Pagina 2 8wfa8o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De tweede serie in het Nederlands
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: