Do you want to say anything to me[open voor elke RC kat]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Do you want to say anything to me[open voor elke RC kat]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blueeyes
Member
Do you want to say anything to me[open voor elke RC kat] DPKsfdL
260

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Do you want to say anything to me[open voor elke RC kat]   Do you want to say anything to me[open voor elke RC kat] Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 18:40


Een zwarte poes kwam het kamp op lopen met een grote vis in haar bek. Ze keek naar haar clan leden, sommige lagen vredig in de zon, andere aten wat. Het was lekker rustig in het kamp. Misschien was iedereen op jacht? bedacht de poes en ze legde de vis bij het andere voedsel. Ze strekte zich en bekeek de hoop met voedsel, die al aardig bij gevult was. Ze pakte een kleine muis. Ze had het erg warm, door haar zwarte vacht voelde ze de zon meer dan andere katten die geen zwarte vacht hadden. Ze begroette enkele clanleden waar ze voorbij liep en ze ging naast een andere kat zitten, net in de schaduw. Ze begon aan haar maaltijd, want haar maag knorde. Ze had veel moeite gedaan voor de vis, met enkele bloopers, maar uiteindelijk wist ze de vis uit het water te gooien. Ze at de muis op, en knabbelde nog wat aan de botjes. Ze begroette de kat die naast haar lag met een miauwtje.
[open voor elke Rc kat, wie de kater/poes naast haar is bepalen jullie maar xD]






Do you want to say anything to me[open voor elke RC kat] 2vj7rwi
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelfeather
Member
Do you want to say anything to me[open voor elke RC kat] DPKsfdL
Viktor
99
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old
Gender:
Rank:
Kestrelfeather
BerichtOnderwerp: Re: Do you want to say anything to me[open voor elke RC kat]   Do you want to say anything to me[open voor elke RC kat] Icon_minitimedi 10 jul 2012 - 10:46

Do you want to say anything to me[open voor elke RC kat] V33nl2
Kestrelpaw
One day I learn everything
Kestrelpaw keek het camp rond. Wat kon hij doen? Niemand wilt dat hij helpt met de dingen die in het camp gebeuren dus wat moet hij doen??? Kestrelpaw wist het niet. "Laat ik dan maar gaan jagen." Besloot hij. Rustig liep hij naar de uitgang van het camp. Aangekomen bij de uitgang van het camp keek Kestrelpaw nog even het camp rond. Na een paar tellen het camp rond te kijken draaide hij zijn kop weer naar voor en ging het camp uit. Het was een mooie zonnige dag Er waren maar een paar witte kleine wolkjes aan de lucht. De zon scheen volop en verwarmde de grond onder Kestrelpaws poten. Stappend in de hitte liep Kestrelpaw rond in de hoop om iets te vinden om te vangen. Ineens roook hij iets. Het is een...een....een muis! Kestrelpaw spitste zijn oren en snoof nog eens diep in en uit waarbij hij zijn bek opensperde. Verschillende geuren stroomde zijn geurklieren binnen. Kestrelpaw pakte de muis zijn geur ertussen uit en ontdekte de plek waar die muis stond. Langzaam zakte Kestrelpaw in zijn niet zo goed gelukte jachtpozitie en sloop op de muis af. Als Kestrelpaw 1 staart lengte van de muis vandaan was sprong hij. Bijna greep Kestrelpaw ernaast maar het lukte hem nog net om de muis te pakken. Snel beet Kestrelpaw in de nek van het diertje om ene einde aan zijn leven te maken. Met een muisje die in zijn bek bengelde liep Kestrelpaw het camp binnen. Hij ging rechtstreeks naar de prooistapel die nog niet zo groot was en legde de muis erop. "Later zal de prooistapel vast groter worden als al de leerlingen terugkomen met hun mentor van het jagen." Dacht Kestrelpaw in zijn hoofd. Kestrelpaw pakte een vis uit de prooi stapel en zocht een plek met schaduw op om de vis op te eten. Van het jagen had Kestrelpaw honger gekregen. Hij begon aan zijn vis. Ineens ging er een zwarte kat met blauwe ogen naast hem liggen. Hij zag dat de zwarte kat een muis mee had om op te eten. Kestrelpaw hoorde hoe de zwarte kat hem begroete met een miauw. Ook Kestrelpaw begroete de pikzwarte kat met blauwe ogen naast hem met een miauw. Kestrelpaw at nog een paar stukken van de vis tot er niks meer van te eten viel.



Softcream | Snowrose | James | Blithesoul | Oddeye | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Do you want to say anything to me[open voor elke RC kat] 16m7qpz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do you want to say anything to me[open voor elke RC kat]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: