Idee voor een rpg



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Idee voor een rpg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Steelfang
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 18:44

Ik heb een idee voor een Rpg alleen ik wil jullie mening weten
als eerst de uitleg

Het speelt zich rond dit jaar.


Sinisterpack : Grote zwarte lycans het ontbreekt hun aan inteligentie maar ze zijn 2x zo sterk als de normale alleen deze kunnen niet weer mens worden wanneer ze willen en zijn gedoemd als weerwolf (Weerwolven)
Nightpack : Kleinere verschillende kleuren Lycans (Lycans zijn weerwolven) Deze hebben hersens en spierkracht en kunnen weer veranderen in mensen wanneer ze willen.
Deaddealers : Groep vampiers die leven in kastelen en forten in bergen of dicht begroeide bossen.
The Noble´s : Vampiers die ooit grote en machtige mensen waren. Leven in een kasteel maar ook in plekken die simpel op een fabriek lijken maar van binnen op een groot kasteel.
Ghoulhunters : Mensen die jagen op vampiers en weerwolven met de ouderwertse middellen zoals zilver en kruizen ook kruisbogen en simpelweg geweren.
N.C.S : Organisatie die de Weerwolven en vampieren geheim houden en het bewijs uitwissen. Hun gebruiken speciaal materiaal zoals UV kogels of messen met zilver in het lemet.
Wherepyre´s : Kruising tussen vampiers en weerwolven. Deze zijn sterk snel en heel slim daarom zijn er ook maar weinig want ze zijn een gezamelijke vijand.


Vanaf de negende eeuw zijn er wezens ontstaan vanuit de duisternis. Alexander Corvinus de vader van 2 zonen verkreeg onsterfelijkheid. Zijn eerst zoon werd gebeten door een vleermuis en veranderde, zijn tweede zoon door een wolf en veranderde ook. Beide verkregen het eeuwige leven alleen de tweede zoon verloor zijn verstand en werd voor eeuwig een Lycan de eerste.
De eerste zoon behield zijn vorm alleen kreeg dorst naar bloed en beide verdwenen. Eeuwen lang werden er oorlog tussen de clans. Lycans en Vampieren vochten tegen elkaar en schiepen chaos. De mensen wisten niks van hun bestaan af door de N.C.S. geleid door Alexander Corvinus. Beide zoon´s stierven en Alexander eveneens. DUs werd de macht overgedragen aan nieuwe weerwolven, vampieren en mensen. Falco zit boven op de troon van de N.C.S en wacht op een kans om de groepen en clans uit te roeien. Falco´s plan is om de vampieren hun terreur te stoppen en de lycans te vangen. Corvinus zorgde dat ze niet ontdekt zouden worden alleen Falco zou en moet de leiding krijgen over de gebieden. Hij en zijn leger. Wat het nadeel was de vampieren hadden misschien wel geweren en zwaarden maar Falco had soldaten, helikopters en wagens.

Kenmerken
Sinisterpack : Groot, zwarte vacht, bloeddorstig en vlug. Ze hebben de grootste kracht en gebruiken hun klauwen en tanden als wapens. (ALLE WEERWOLVEN zijn imuum voor silver tenzij het hun hart doorboort verder met slagwapens)
Nightpack : Kleiner, sterk, inteligent, snel en kunnen weer mens worden op gewenst moment.
Vampieren (deaddealers en Noble´s) : Snel, goede reflexen die superieus zijn aan de mens en weerwolf, drinken bloed alleen kunnen niet vermoord worden door knoflook en kruizen. Je moet ze vermoorden met een zwaard of slagwapens of met een UV geweer. Ze kunnen niet tegen fel zonlicht wel tegen zwak of schemerig.
Mensen : Normaal.
Ghoulhunters : Kruisbogen en zwaarden meestal lange jassen en hoeden die het gezicht afdekken.
N.C.S. : In grijs gekleed, met helm, UV geweren, 2 slagwapens en ieder 1 zonneveld granaat (niet dodelijk verdooft alleen het zicht)
Wherepyre´s : even sterk als Sinisterpack, snel , goede reflexen en imuum voor zonlicht en zilver.

Leiders
Sinisterpack : Marduke een grote zwarte weerwolf met klauwen zo groot als een hoofd.
Nightpack : Alice een vrouwelijke weerwolf met een voorsprong op haar soort qua inteligentie en strategie.
Deaddealers : Greogorius een man met een liefde voor jagen op de weerwolven. Hij is eerlijk maar ook een stille moordenaar en een moordmachine.
The Noble´s : Alexandra een vrouw van minstens 160 jaar die er nog uitziet als een vrouw van 26 ze is aardig en vriendelijk naar haar soort alleen is dodelijk met haar wapens.
Ghoulhunters: Geen losse groepen zonder leider. Soms met.
N.C.S : Falco, een wreedde man die aast op ondergang of onderwerping van de vampieren en weerwolven. Hij wil hun allen onder hem hebben.
Wherepyre´s : Geen in groepen of soms met leider.

Leeftijden : Ze kunnen zo oud worden tot 200 op een paar speciale ´mensen´ na zijn de rest uitgeroeid


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Idee voor een rpg Steelfang


Laatst aangepast door Steelfang op do 16 sep 2010 - 23:15; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 18:48

lijkt me wel cool als rpg. lijkt een beetje als blade trinety. als die rpg er komt ben ik een N.C.S en noem ik blade.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 18:50

leuke rpg. als je die maakt ben ik lid
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 18:50

Ik vindt het een leuk en cool idee, zelf ben ik niet zo'n geweldige fan van vampieren en weerwolfen maar als het kon zou ik wel een acc aanmaken Wink ik vindt het ook leuk bedachtX3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerflame
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Age: 16manen
Gender:
Rank:
Tigerflame
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 18:51

ik vind het super cool als de rpg komt ben ik een Sinisterpack of een Deaddealers die vind ik echt super cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:03

Dit meld ik erbij
wanneer er nog een paar hun mening zeggen gaat het van werking
in ieder geval heb ik dan een paar dingen nodig.
(miss. worden sommige teleurgesteld wanneer het niet lukt)
1. Iemand die veel Rpg ervaring heeft en me kan helpen de site op te bouwen
2. De leiders
Carmen -
Alexandra -
Gregorius -
Marduke -
(Beter idee voor een naam PB me)


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Idee voor een rpg Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:03

ik wil Carmen zijn en als je wil wil ik je ook wel helpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:14

ik wil je wel helpen als je will. Ik zit nu al een tijdje op deze site en ik zou dat jobje wel aankunnen. Ik ken wel wat van computers.


Idee voor een rpg 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:16

als het kan wil ik wel miss Alexandra spelen maar weet nie zeker:| maar zou het denk wel leuk vinden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Idee voor een rpg Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:28

Euhm Steeel, GEWELDIGGGG!!!!
Uitgedacht, verhaal, alles. Simpelweg, geweldig!!!
Omg ik kom er ook op. En weetje als je wil, wil ik je wel helpen om de layout zo goed te krijgen als het idee Wink


Idee voor een rpg RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:29

WOW.... LEES JE MIJN GEDACHTEN.
ik wou net een pm sturen naar je om te vragen of je me wanneer je tijd had kon helpen of hints kon geven.
Alleen ik ben nog in de overdenk fase.
maar ik heb een vermoeden dat het waarschijnlijk zal gebeuren..... als er genoeg het gaan spelen


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Idee voor een rpg Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Idee voor een rpg DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:33

JA LEUK Very Happy MOET JE DOEN Very Happy WE LOVE WEREWOLVES Very Happy


Idee voor een rpg Brokenstar-1

Idee voor een rpg NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:34

welke naam zullen we het dan geven? Ik dacht aan"dead mist."
iemand iets beter?


Idee voor een rpg 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:35

ik dacht aan iets van ´Night creatures´ of ´Underworld´ (van de film waardoor ik dit idee kreeg)


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Idee voor een rpg Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Idee voor een rpg DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:36

red moon.? red van vampieren (blooooood) en maan van weerwolven.?
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:36

blood moon
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Idee voor een rpg Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:37

Omg ik heb alleen maar een klein stukie Underworld gezien, maar idd, als ik ernaar kijk, lijkt het daar wel op.
Geen Red moon.. iets anders..


Idee voor een rpg RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Idee voor een rpg DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:38

blood moon is wel vet ja, maar bij vampieren en weerwolven denk ik niet gelijk aan de onderwereld xD


Idee voor een rpg Brokenstar-1

Idee voor een rpg NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:39

ik heb een idee ´darkrising´ of ´eclips´


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Idee voor een rpg Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Idee voor een rpg DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Idee voor een rpg   Idee voor een rpg Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 19:40

vintd Eclips wel mooi en dan kan de maan ofzo rood kleuren Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Idee voor een rpg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: