My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bueno
Member
My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud) DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 1,5 mooooooooooons
Gender:
Rank:
Bueno
BerichtOnderwerp: My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud)   My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud) Icon_minitimewo 11 jul 2012 - 21:23

Spirit liep opgewekt door het bos, de zon scheen en het zat vandaag flink mee met het jagen. Dus geen reden voor depressie ofzo... Ze had een open plek in het bos gevonden met in het midden een struik waar ze overnachten en overdag ook meestal rond hing. Ze had al een konijn gevangen en daar begraven als voorraad. Ze ging er voor de zekerheid nog een vangen, nu had ze op zich niet zo'n honger dus ze hoefde niks te eten. Na een tijdje lopen rook ze een prooi, ze ging meteen in sluip houding staan en zag het konijn vrolijk rond hupsen door het bos. De wind stond gelukkig de goede kant op, anders rook het konijn haar. Langzaam sloop ze dichterbij omvervogens te gaan springen. Net toen ze sprong kraakte er ergens een takje, het konijn renden verschrikt weg. Spirit renden erachter aan en het konijn raakte uitgeput, ze nam een sprintje en krabde hem bij zijn nek. Nu zou die nog langzamer gaan en kon ze hem doden. Het konijn versloomde en Spirit beet hem dood. Snel renden ze terug naar de plek waar ze het takje hoorde. Ze wou toch weten wat het was. 'Hallo? Wie is daar?' Spirit rook een kitten geur maar er was geen moeder bij ofzo. Langzaam kwam ze dichter bij.


Sorry, zit op verkeerde acc xd maar vogende keer post k echt op Spirit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud) DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud)   My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud) Icon_minitimewo 11 jul 2012 - 21:37

sorry verkeerde account


Een rood katertje liep rond. Hij voelde hoe zijn kleine kitten maagje knorde. Hij had al anderhalve dag niks gegeten en dat is heel weinig voor ene kitten van anderhalve maan. Wanhopig zocht de kleine Cloud naar ene restje van voedsel dat andere hadden achtergelaten. Cloud was het harde leven gewend en wist dat hij niet lang meer zal leven als hij niet snel iets at. Cloud zocht en zocht maar vond niks. Uiteindelijk dwaalde Cloud ene bos binnen. Cloud wist niet waar hij was maar dat wist hij al lang niet meer. Het rode katertje Cloud snoof eens goed de lucht op. Hij rook van alles maar het rook te sterk het leefde nog. Cloud kon nog niet jagen dus had hij niks aan die dieren. Ook rook hij een ander dier. Cloud was misschien nog klein maar hij kon al geuren onderscheiden. Dit was ene kat dat hij rook. Cloud liep voorzichtig op de geur af. Ineens trapte hij op ene takje. Cloud sprong op. Wat was hij verschoten! In het bos was veel schaduw dus hij kon niet zo goed waar hij op liep. Cloud zag een gedaante achter iets aanrennen. Uiteindelijk pakte de gedaante het ding waar de kat achter had gezeten. De kat kwam terug met ene konijn dat in de kat haar bek bengelde. "Hallo? Wie is daar?" Klonk de stem van de kat. Even twijfelde Cloud maar hij wist dat de kat hem toch zou kunnen vinden dus kwam hij maar in zicht. Stapje voor stapje kwam het rode katertje tevoorschijn. "Het spijt me dat ik het konijn liet lopen." Zei Cloud schuldig. Hij keek naar de grond.


My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud) 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud) DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud)   My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud) Icon_minitimewo 11 jul 2012 - 21:50

Er kwam een klein kittentje uit de bosjes lopen, stapje voor stapje. "Het spijt me dat ik het konijn liet lopen." zei een rood katerje. Er verscheen een glimlach op Spirits gezicht, ze ging op de ogg hoogte van het kittentje liggen. 'Hoor jij niet bij je mamma te zijn? En het maakt niks uit hoor! Ik zal je anders even mee nemen naar de plek waar ik een soort van woon.' Spirit pakte het kittentje bij de nekvel en sprinten er naar toe. Zo ging het een stuk sneller. Toen ze aankwamen legde Spirit het kleintje in de struik en zelf ging ze er naast liggen. Ze pakte het konijn en scheurde de poot af. 'Sorry dat ik je bij je nekvel pakte maar ik wou zo snel mogelijk hier heen. Hier heb je een stuk poot, dan kan je als je het op hebt nog op het bot kauwen. Maar vertel nu eens over je moeder waar is die?'


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloud
Member
My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud) DPKsfdL
alexandra
75

CAT'S PROFILE
Age: 1.5 manen
Gender:
Rank:
Cloud
BerichtOnderwerp: Re: My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud)   My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud) Icon_minitimewo 11 jul 2012 - 21:59

Cloud keek naar de grote kat. Hij zag hoe er een grote glimlach op haar gezicht kwam. "Hoor jij niet bij je mamma te zijn? En het maakt niks uit hoor! Ik zal je anders even mee nemen naar de plek waar ik een soort van woon." Zei de poes. Cloud voelde hoe hij bij zijn nekvel werd gepakt en meegenomen door de poes. Cloud verzette zich niet maar was een beetje bang. Cloud zag de struiken voorbij vliegen. De poes liep erg snel. Al snel waren ze op de bedoelde plek aangekomen. Het rode katertje werd in de struik gelegd en de grote poes ging naast hem liggen. Cloud zijn ogen bleven op het konijn voor hem gericht. Blijkbaar merkte de poes het wand hij zag hoe ze een poot van het konijn losrukte en aan hem gaf. "Sorry dat ik je bij je nekvel pakte maar ik wou zo snel mogelijk hier heen. Hier heb je een stuk poot, dan kan je als je het op hebt nog op het bot kauwen. Maar vertel nu eens over je moeder waar is die?" Zei de kat. Cloud begon al snel aan het konijnpoot. Luisterend naar de kat at hij het konijnenpoot op. Eindelijk had hij iets te eten hij was uitgehongerd. Tussen zijn happen door antwoordde hij. "Ik heb geen moeder." Antwoordde Cloud simpel. Al snel was het konijnenpoot op. Cloud bleef nog even op het bot kauwen. Cloud likte zijn lippen af, wat had dat konijnenpootje lekker gesmaakt! Zo veel had Cloud al lang niet meer gegeten.

ik moet denk ik gaan dus het kan dat ik niet meer reageer


My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud) 28qx388
Lovelykit x Kestrelpaw x Luckypaw x Stormpaw x Moonshine x Cloud
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud) DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud)   My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud) Icon_minitimewo 11 jul 2012 - 22:13

"Ik heb geen moeder." Zei het katertje. 'Nou, misschien dat ik voor je kan zorgen tot je groot bendt? Ik weet dat het snel is maar je kan zelf nog geen eten vangen en mij lijkt het hartstikke gezellig!' Ze keek het kleintje aan en gaf nog een stukje vlees, hij had he pootje zo snel op! 'Hoe heet je? Ik ben Spirit' Zelf nam ze ook een paar flinken happen. Buiten verdween het zonnetje en begon het langzaam te miezeren. In de struik bleef je gelkig droog dus het was geen probleem veder. Ze hoopte dat het kittentje bij haar zou blijven. Het leek haar gezellig, zo'n schattig pluizen bolletje erbij.

(okey ik geef het op, oe flut kan je post zijn?)


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My first kitten, a foster kitten (alleen Cloud)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: