Don't make me mad.. || Nightkit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't make me mad.. || Nightkit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Phantom
Member
Don't make me mad.. || Nightkit DPKsfdL
354

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender:
Rank:
Phantom
BerichtOnderwerp: Don't make me mad.. || Nightkit   Don't make me mad.. || Nightkit Icon_minitimedo 12 jul 2012 - 13:48

Don't make me mad.. || Nightkit TablePhantom-1
Normale kleur || Praatkleur

Het was een tijd geleden dat Phantom ook dan maar een poot had gezet in de rogue plaatsen. Maar of hij er spijt van had dat hij hier nu terug was gekeerd? Nee. Het koele gras onder zijn pootkussentjes, het geruis van de wind door de bladeren. Alles was vreemd vertrouwd en veel beter dan de benauwde en stinkende tweebeenplaats. Toch had hij zich flink ontwikkeld in deze plek, hij had zich bij de Bloodclan gevoegd. Maar niet omdat hij zo graag behoefte had aan sociale cohesie of 'vrienden'. Nee, gewoon omdat hij het interessant vond en dat hij wel eens wilde zien of hij het écht ver kon schoppen. En tot nu toe lukte het hem nog redelijk... Maar nu, hij verveelde zich, hij verveelde zich stierlijk.

De bomen gleden langzaam aan zijn blikveld voorbij en verveeld rolde Phantom eventjes met z'n ogen. Misschien moest hij toch maar terugkeren naar de tweebeenplaats, hij had hier helemaal niks aan. Ondanks dat het gras heerlijk voelde aan zijn poten en de frisse lucht hem goed deed, hij hunkerde naar wat te doen hebben, wat bloed te laten vloeien, iets. Hij had zijn 'drug' nodig en het ergerde hem zonder einde. Totdat.. hij iets hoorde. Een zacht geritsel in de struiken, was het een muis? Iets? Zijn klauwen werden uitgeslagen en krasten ietwat over het gras. "Hallo?" Vroeg hij rustig, terwijl hij ging zitten en zijn staart om zijn poten sloeg, zijn klauwen met succes verbergende.


Don't make me mad.. || Nightkit Phantom-1_zpsfbba978a
Terug naar boven Ga naar beneden
nightkit-
Member
Don't make me mad.. || Nightkit DPKsfdL
alexandra
10

CAT'S PROFILE
Age: eehm
Gender:
Rank:
nightkit-
BerichtOnderwerp: Re: Don't make me mad.. || Nightkit   Don't make me mad.. || Nightkit Icon_minitimedo 12 jul 2012 - 14:18

Een zwart klein kittentje huppelde vrolijk rond in het gras. Waar het as wist het niet maar wat maakte het uit? De zwarte kitten genaamd Nightkit keek vrolijk naar de lucht. Ze was op avontuur gegaan omdat ze zich verveelde. Ze was nog nooit op deze plek geweest. Maar het gras voelde zalig aan haar kleine pootjes en de zon scheen warm op haar vacht. Nightit huppelde verder tot ze een klein takje zag. Ze ging in de zogenaamde jachtpozitie die super mislukt was en sloop op het takje af. Nightkits fantasie was groot maar ook bloeddorstig. Nightkit sprong op het takje. "Ha ik heb je stomme kat." Klonk haar stem spottend tegen de tak. Ze krabde de tak kapot en ging verder. Wat zou Nightkit graag een echte kat vermoorden. Het maakt haar niet uit welke kat maar het liefst een grote. Ze zou hem de ogen uitkrabben, hem laten lijden en uiteindelijk in de nek bijten. Bloed zou over de grond vloeien. Maar nu kon ze dat spijtig genoeg nog niet. Ze was nog maar ene kitten. "Bah wat haat ik dat woord! ,,Kitten!,, Een woord om van te kokhalzen." Klonk het in haar hoofd. Nightkit keek weer eens om haar heen. "Waar zou de Bloodclan zijn? Ik zou me graag bij hen aansluiten en dan de stoerste kat worden. Ik zou iedereen die me in de weg zou staan vermoorden en alle clans laten verdwijnen." Zei Nightkit luidop genietend van de bloederige beelden in haar hoofd. Ineens rook ze iets. Een andere kat! Zelfverzekerd liep ze de kant op van de kat. "Hallo?" Klonk de stem van de kat toen Nightkit dichterbij kwam. "Hallo." Zei Nightkit terug en ze kwam tevoorschijn. "Ik ben Nightkit en word ooit de sterkste kat van iedereen en dan ga ik alle clans vermoorden." Zei Nightkit snel achter elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantom
Member
Don't make me mad.. || Nightkit DPKsfdL
354

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender:
Rank:
Phantom
BerichtOnderwerp: Re: Don't make me mad.. || Nightkit   Don't make me mad.. || Nightkit Icon_minitimedo 12 jul 2012 - 14:38

Don't make me mad.. || Nightkit TablePhantom-1
Normale kleur || "Praatkleur"

Het geritsel in de struiken werd al snel duidelijker en helderder. Het was gemaakt door een klein en naar Phantom's smaak ook een beetje een onhandig figuurtje. Maar ach, wie was hij om te oordelen. Zolang hij zijn vermaak maar zou krijgen vond hij alles best. Hij vernauwde zijn ogen even toen er een jonge kat uit de struiken kwam, een kitten. Een lichte grijns speelde op zijn lippen. Misschien toch maar geen vermaak, maar als de kitten hem ook maar het lichtste excuus gaf... De kitten keek hem aan en liep erg zelfverzekerd, iets waar Phantom zich al mild aan ergerde omdat hij vond dat een kitten helemaal het recht niet had om zelfverzekerd te zijn. "Hallo." Miauwde de kitten, terwijl ze nu helemaal tevoorschijn kwam. "Ik ben Nightkit en word ooit de sterkste kat van iedereen en dan ga ik alle clans vermoorden." Een geamuseerde en ietwat spottende glimlach verscheen op Phantom's lippen. Nightkit... Hoe je het ook wende of keerde, het klonk als een clannaam en dat ergerde hem nog meer. "Oh echt waar?" Miauwde hij kalmpjes. "Aangenaam kennis te maken Nightkit, en hoe ben je van plan dat te gaan doen?" Hij hield zijn hoofd eventjes vragend schuin en de spot verdween uit zijn blik en werd vervangen door nieuwsgierigheid, tijd om het toneelspel te starten.


Don't make me mad.. || Nightkit Phantom-1_zpsfbba978a
Terug naar boven Ga naar beneden
nightkit-
Member
Don't make me mad.. || Nightkit DPKsfdL
alexandra
10

CAT'S PROFILE
Age: eehm
Gender:
Rank:
nightkit-
BerichtOnderwerp: Re: Don't make me mad.. || Nightkit   Don't make me mad.. || Nightkit Icon_minitimedo 12 jul 2012 - 15:13

"Oh echt waar?" Klonk de stem van de witte kat die voor Nightkit zat. "Aangenaam kennis te maken Nightkit, en hoe ben je van plan dat te gaan doen?" Vervolgde de kat. "Ik wil in de Bloodclan en dan worden getraind door zo ene sterke kat als jou." Begon de zwarte kitten. "En omdat de Bloodclan niet zo een stomme achtervoegsels als die van de clans zoals paw en kit en zo gebruikt wil ik dan mijn naam veranderen in night. De Bloodclan is veel beter dan de andere clans." Ging ze verder. Nightkit ging rustig zitten en sloeg haar kleine zwarte staartje om haar poten. De bewondering die de kitten voor de Bloodclan voelde was gigantisch groot. "Daarom ben ik ook weggelopen van de stomme clan waar ik vandaan kom, ik wil in de Bloodclan. Die zijn veel cooler, sterker en stoerder en beter!" Klonk de stem van Nightkit weer. De zon was nog steeds aan het schijnen en verwarmde nog steeds Nightkits vacht. Er stak ene kleine wind op en Nightkit zag het gras op zich heen bewegen. Net alsof het gras aan het dansen was. Nightkit keek met haar blauwe oogjes vol bewondering naar de witte kat voor haar.

sorry flut
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantom
Member
Don't make me mad.. || Nightkit DPKsfdL
354

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender:
Rank:
Phantom
BerichtOnderwerp: Re: Don't make me mad.. || Nightkit   Don't make me mad.. || Nightkit Icon_minitimevr 13 jul 2012 - 10:15

Don't make me mad.. || Nightkit TablePhantom-1
Normale kleur || "Praatkleur"


Een geamuseerde blik stond op Phantom's snuit terwijl hij de kitten in zich opnam. Nightkit.. Een typische clannaam. Maar niet alleen de clannaam ergerde hem mild. De hele houding van de kitten. De grootste moordenaar van de geschiedenis en de clans uitmoorden blahblah. Het was Bloodclan samen nog niet eens gelukt. "Ik wil in de Bloodclan en dan worden getraind door zo ene sterke kat als jou." Miauwde het poesje. Een scheef glimlachje verscheen op Phantom's gezicht. "Je meent het." Miauwde hij droogjes met een zwakke zwiep van zijn staart. Eventjes zat hij er nog daadwerkelijk over na te denken om haar mee te nemen naar de bloodclan. "En omdat de Bloodclan niet zo een stomme achtervoegsels als die van de clans zoals paw en kit en zo gebruikt wil ik dan mijn naam veranderen in night. De Bloodclan is veel beter dan de andere clans." Vertelde de kitten vrolijk verder. Phantom's glimlach betrok ietwat, dit wás dus een clankat. "Daarom ben ik ook weggelopen van de stomme clan waar ik vandaan kom, ik wil in de Bloodclan. Die zijn veel cooler, sterker en stoerder en beter!" Eindigde de kitten haar verhaal. Phantom stond op met een zwiep van zijn staart. "Nou kleintje, nu ben ik toch benieuwd, uit welke clan kom jij." Miauwde hij rustig terwijl hij zijn kop eventjes verlaagde naar haar niveau. "Verder.. Als je mij volgt.. Kan ik je misschien wel naar de bloodclan brengen.."


Don't make me mad.. || Nightkit Phantom-1_zpsfbba978a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't make me mad.. || Nightkit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: