This is me [Daisytail]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This is me [Daisytail]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tiger
Member
This is me [Daisytail] DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: This is me [Daisytail]   This is me [Daisytail] Icon_minitimedo 12 jul 2012 - 15:51

De zon kwam op. De eerste zonnestralen drongen Tigers de binnen. Zoals iedere ochtend werd hij gewekt door het groenige schijnsel van de bladeren die voor de ingang van zijn den hingen. Hij stond op met een gevoel van eenzaamheid. Dat was al de derde keer deze week! Het werd tijd voor een bezoekje. Maar aan wie? Daar zou hij later wel over peinzen. Eerst eventjes opfrissen. Hij trippelde naar buiten. De kille ochtendlucht omarmde hem. Hij rilde. Maar dat weerde hem niet. Zoals iedere ochtend ging hij aan de rand van het meer staan. Even voelde hij met zijn poot in het water. Het was vandaag wel heel erg koud. Maar het weerde hem niet. Hij nam een aanloop en dook het water in. Toen hij met zijn kopje weer boven kwam hapte hij naar adem. Brrr, wat was het koud. Snel klauterde hij weer op het droge. Het was naar zijn doen nog nooit zò koud geweest. Hij schudde zich uit. Hij liep naar de rotsen en ging liggen. Dit deed hij elke dag. Dit was hij. Dit was zijn leven, waardoor hij was geworden wie hij is. Het leven als Rogeu was bar, en moeilijk. Maar het was ook voordelig. Je was altijd vrij, je mocht doen wat je wilde. Opeens wist hij naar wie hij moest gaan. Daisytail! Ze was dan wel een kittypet, ze was wel een aardige poesiepoes. Kittypet zijn had ook voorelen. Je hoefde nooit te jagen. Het was altijd warm, en veilig. Je hoefde jezelf niet te likken. Maar toch... Hij wou het liefst toch Rogeu zijn. Het vrije leven trok hem wel aan. Hij stond op. Eerst maar naar daisytail. Dacht hij, en hij begon te wandelen.

Flut xD, en alleen Daisytail mag reageren.


This is me [Daisytail] 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
This is me [Daisytail] E802dccb178894352258cb3729134cc3This is me [Daisytail] 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkThis is me [Daisytail] 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisytail
Member
This is me [Daisytail] DPKsfdL
iess
89

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender:
Rank:
Daisytail
BerichtOnderwerp: Re: This is me [Daisytail]   This is me [Daisytail] Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 17:29

Met haar ogen keek ze uit over de de tuin van het huis waar ze woonde. zins kort stond die helemaal vol met kleurige ruikers. Daisy vond het maar vervelende dingen. Ze stonken, en je mocht er niet aankomen. Door die dingen die tweebenen bloemen noemde, mocht Daisy in de tuin niet meer komen. Vervelend vond ze dat, erg vervelend. "weetje," begon ze tegen zichzelf te praten." Misschien moet ik maar eens een wandeling gaan maken." Ze sprong van de vensterbank af, waar ze zojuist op gezeten had, en belande met een soepele langding op de grond. Ze snelde naar de voordeur, en liep door haar katteluikje naar buiten. Op straat was niemand te zien. Jammer, dacht Daisy en liep verder. Waar zou ze is heen gaan? Naar het bos, ja, daar was ze lang niet geweest. En misschien zou ze Tiger dan wel tegenkomen. Met een grote glimlach op haar gezicht stapte ze door. Daisy was best wel gesteld op hem, hij was zo grappig, en... ze vond het moeilijk om het te toegeven, maar, eigenlijk vond ze hem best wel een beetje leuk. Ze was ondertussen aangekomen bij de rand van het bos. Waar Tiger nou precies woonde wist ze niet, ze wist alleen dat het hier ergens in de buurt was. "Tiger," Riep ze en deed een paar stappen het bos in. Er klonken voetstappen die Daisy's kant op kwamen. "Tiger, ben jij dat?" vroeg ze en keek verwachtingsvol het bos in.


This is me [Daisytail] Mloos10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is me [Daisytail]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: