Vast in het moeras.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Vast in het moeras.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rainflower.
Member
Vast in het moeras. DPKsfdL
86

CAT'S PROFILE
Age: 15 Manen
Gender:
Rank:
Rainflower.
BerichtOnderwerp: Vast in het moeras.   Vast in het moeras. Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 14:20

Rainflower was er opuit gegaan om te gaan jagen. Met een zwiepende staart sloop de met gespitste ogen en grote pupillen het bos rond. Ze was heel alert op van alles. Als ze een takje hoorde kraken sprong ze direct erop af. Opeens bedacht ze zich dat het bos helemaal niet zo'n goede plek was om te jagen. Ze dacht even na. Het moeras zit tjokvol waterratten, en andere beestjes. Met trippelende pootjes ging ze vlug naar het moeras toe. Het was al bladval, en de blaadjes vielen om haar heen. Bladval is een goede tijd om te jagen, alle diertjes gaan er opuit om nootjes te verzamelen voor bladkaal. Ook voor de Clan was iedereen hard bezig zo veel mogelijk prooi te verzamelen. Maar Rainflower was als enige bij het moeras. De andere katten zaten allemaal verspreid over het territory. Ineens viel Rainflower's blik op een dikke waterrat, die zich net aan het wassen was. Door de natuur gecamoufleerd, sloop de dichterbij. De waterrat had nog niets in de gaten. Het diertje zat op zompig moerasgrond. Een moeilijke plek om te komen. Maar Rainflower dacht daar niet over na. De poes zette zich af en sprong met krachtige achterpoten recht op de waterrat af, die probeerde te ontsnappen. Maar Rainflower had zijn keeltje al te pakken, en beet hem door. Ze probeerde terug te lopen uit de zompige grond, maar ze voelde ineens dat ze vast zat! Paniekerig probeerde ze los te komen. Ze was waarschijnlijk vast gekomen, door de sprong en het geworstel van de waterrat. Ze slingerde het knaagdiertje op de kant, en krijste miauwend om hulp. Ze voelde dat ze heel langzaam wat verder wegzakte. De doodsangst sloeg haar uit. Als iemand mij maar kon helpen! Dacht ze wanhopig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Vast in het moeras. DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Vast in het moeras.   Vast in het moeras. Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 14:29

Aqualight zat rustig te wandelen bij de moerassen. Waterratten, kikkers, slangen,... Je kon ze hier allemaal vinden. Aqualight had de laatste tijd flink voor de Clan gejaagd, wat ook het dagelijkse leven van een warrior was. Er gebeurde tot nu toe niks spannend, behalve dat Aqualight af en toe naar Ashpaw ging om met hem te praten, dat was dan wel weer leuk. Aqualight rook een andere geur. Volgens haar neus was het de geur van Rainflower. Leuk! Dan konden ze samen wat babbelen over het dagelijkse leven. Aqualight trippelde op haar volle gemak naar de plaats toe waar haar neus haar naartoe bracht en ze zag Rainflower. 'Hé Rainflower, leuk dat ik je...', haar adem stokte in haar keel toen ze Rainflower vol angst zag in de modder. Maar dat was niet wat het zo beangstigend maakte, Rainflower zat precies bij het gedeelte waar je dood kon gaan als je er niet snel uitraakte. Aqualight sprong naar Rainflower toe en groef haar poten snel uit. Ze duwde Rainflower uit de modder. Aqualight's achterpoten bleven steken in de modder. Ze trok ze met al haar kracht eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainflower.
Member
Vast in het moeras. DPKsfdL
86

CAT'S PROFILE
Age: 15 Manen
Gender:
Rank:
Rainflower.
BerichtOnderwerp: Re: Vast in het moeras.   Vast in het moeras. Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 15:07

Rainflower zat nog steeds wanhopig vast. Ze hoorde iemand naar haar toe trippelen. 'Hé Rainflower, leuk dat ik je...', Rainflower keek blij naar Aqualight op, die verbaast naar haar keek. Rainflower keek naar de poes die naar haar toe sprong en haar poten snel uitgroef. Rainflower was Aqualight zo dankbaar! Aqualight trok met volle kracht haar eigen poten eruit. Rainflower keek naar de gevlekte poes op, en zei: "Aqualight!, ontzettend bedankt dat je mij hebt gered!" En ze gaf Aqualight een lik over haar schouder. "Zonder jou was ik waarschijnlijk helemaal weggezakt!" Rainflower liep naar de waterat toe, en gaf hem aan Aqualight. "Hier, als bedankje!" Zei Rainflower. "Ik vang zelf ook nog wel een waterrat." Even later had Rainflower nog twee waterratten gevangen.

(Omg, ik heb echt geen inspiratie op dit moment :l, en sorry voor de korte post!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Vast in het moeras. DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Vast in het moeras.   Vast in het moeras. Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 15:33

"Aqualight!, ontzettend bedankt dat je mij hebt gered!", zei de poes toen. Ze zag dat de poes de waterrat opraapte en aan haar gaf. "Hier, als bedankje!'', zei de poes. "Ik vang zelf ook nog wel een waterrat." Even later zaten Rainflower en Aqualight samen op een waterrat te knabbelen. 'En hoe vind je heet leven hier in de Clan?', vroeg Aqualight aan Rainflower. Ze zat peinzend te knabbelen op haar waterrat. 'Ik vind het een geweldig leven. Het leukste vind ik als ik mag gaan jagen voor de Clan en met veel dingen terugkom. Maar ik vind het ook leuk als ik met andere katten op een plaatsje ga jagen, even ga liggen en ermee kan babbelen', zei Aqualight. Ze dacht gelijk aan Ashpaw en Raindrop. Ze had met Raindrop gepraat aan het meertje. Raindrop was een goede poes en een geweldige mentor voor Ashpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vast in het moeras.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: