As stubborn as can be



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 As stubborn as can be

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Azura
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Azura
BerichtOnderwerp: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimema 20 sep 2010 - 10:51

Keer op keer sprong Skittles hoog in de lucht om vervolgens te proberen op het muisje te landen, maar elke keer was het kleine diertje haar te slim af en bewoog het behendig en snel naar links of rechts. Skittles gaf echter niet op, en na iets wat wel een eeuwigheid leek te duren had ze het muisje gespiest aan haar scherpe nagels. Het muisje stierf al snel, en Skittles liet hem liggen. Een prooi die niets meer deed was niet leuk meer, en omdat ze vanochtend al drie muizen had gevangen in een oude schuur liet ze deze achter voor een andere kat.
Nu pas merkte ze op waar ze was. Skittles was een eenling en wist niet waar deze plek voor diende, en boven alles kwam het haar niet bekend voor. Hoe moest ze nu terug komen naar haar slaap plek? "Hallooo?" riep ze, hopend dat er iemand was die haar de weg zou kunnen wijzen. Anders zou ze haar eigen weg moeten vinden en hoewel Skittles dat geweldig vond, werkte ze zich meestal in problemen wanneer ze op ontdekkingsreis ging.


As stubborn as can be 20hkbqr
Don't ask others to do something you wouldn't, make them do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimema 20 sep 2010 - 19:05

Sandstorm sloop rond, op zoek naar eten voor Ijsel en de kittens. Hij had al wat muizen gevangen, en hij zou eigenlijk naar huis kunnen. Toch reageerde hij op de roguelucht die hij rook. Misschien was het een nieuweling die de regels moest leren, of die hulp nodig had.. zolang het geen clancat was, kon Sandstorm er nog wel mee leven. Clankatten.. Daar had hij zijn buik vol van. Bemoeizuchtig, moordzuchtig. Ze lieten de rogue's nooit met rust, zelfs als die niet op territorium van de clans kwamen. Hij en Night waren aangevallen laatst, na een Gathering. Je reinste onzin natuurlijk. Maar probeer dat die katten maar wijs te maken.. 'Hallo?' Sandstorm keek verschrikt op. Wie verstoorde zijn gedachten? O, ja, daar was hij naar op zoek geweest.. Een klein poesje, van niet ouder dan 6 manen, zat voor hem. Sandstorm staarde naar benedne. Oké, dit was niet precies wat hij verwacht had te zien. Toch lachte hij vriendelijk naar de kit, en vroeg haar;'Hallo, hoe heet jij? Ik ben Sandstorm. Wat doe jij hier alleen?' Sandstorm vroeg zich af welke moeder een kit nu alleen de wildernis in liet. Misschien was het een roguekit?


As stubborn as can be 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimema 20 sep 2010 - 19:45

'Hallo?' hoorde Silvercoat een kittenstem roepen. Hij spitse zijn oren. 'Wat zijn die clans tegenwoordig slordig met hun kittens!' zei hij mopperend in zichzelf. Hij kwam trippelend op de stem af. 'Hallo!' miauwde Silvercoat. Hij sprintte nu. En toen zag hij een kitten. Maar deze kitten had geen clangeur. Hij vroeg zich af of hij wel eens een thuis had. 'Hallo, kan ik je ergens mee helpen jongedame?' vroeg hij vriendelijk en netjes aan de kitten. Hij ging even zitten en likte even zijn poot schoon en wachtte op antwoord.

Gelieve 5 regeltjes ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Azura
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Azura
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimema 20 sep 2010 - 19:55

Na een lange tijd alleen geweest te zijn en te hebben geleefd van alles wat ze van haar ouders had geleerd voordat ze hen kwijt raakte had Skittles niet verwacht dat ze een kat tegen zou komen. Ze had eerder een wilde hond of een wild zwijn verwacht die haar zag als lekkere snack en keek daarom voor een kort moment verbijsterd naar Sandstorm. Hij leek groot. Ze keek letterlijk tegen hem op en kreeg na een lange tijd staren last van haar nek, waardoor ze maar een paar stappen afstand nam. "Ik ben Skittles." glimlachtte ze, "En ik ben hier alleen omdat.. Ja, ik weet het eigenlijk niet. Het is gewoon zo." mompelde ze erachteraan met een subtiele grijns op haar gezicht getekend. Omdat Skittles nog nooit een Clankat tegen was gekomen wist ze niet van het bestaan van de clans af, en ook deze twee katers hadden beiden geen overduidelijke geur bij zich hangen. Ze wist dan ook niet beter dan dat dit gebied gevuld was met solitaire katten, en omdat ze er niets van wist kon ze er ook niet naar vragen.
Een miauw bereikte haar oren, waardoor ze zich richting Silvercoat draaide. "Euh, denk het niet.. Ik heb net gegeten en ik voel me prima!" antwoordde ze vrolijk op de kater, die nog groter was als de roodgekleurde kater die nu beter bekend stond als Sandstorm. Was iedereen hier zo groot, of was zij juist zo klein..?


As stubborn as can be 20hkbqr
Don't ask others to do something you wouldn't, make them do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 14:41

'Ik ben Skittles' vertelde de kitten. Silverocoat knikte. 'Aangenaam Skittles, mijn naam is Silvercoat.' zei hij vriendelijk. "Euh, denk het niet.. Ik heb net gegeten en ik voel me prima!" vervolgde de kitten op zijn vraag. 'Mooi! Ben je een rogue als ik vragen mag? En heb je al een thuis?' vroeg Silvercoat nieuwsgierig aan Skittles. Als dit een clankitten zou zijn geweest, was het bang inelkaar gekropen. Maar deze hier was vrolijk en opgewekt en Silvercoat mocht het jonge poesje wel om haar dapperheid. Hij bekeek de kitten nog eens grondig en ook snoof hij de geur van haar nog een keer op. Hij kon eruit opmaken dat deze kitten niet van de omriggende clans was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azura
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Azura
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 14:48

Een kleine glimlach verscheen op Skittles haar snuit toen de zilverachtige kater zich voorstelde als Silvercoat. Had iedereen hier zo'n aparte, toch speciale, naam? Ze begon haar eigen naam steeds stommer te vinden, en bedacht in haar gedachtes een paar stoere namen die anderen angst aan zouden jagen zodra ze het zouden horen. Ze keek even kort naar de roodkleurige kater maar richtte haar blik al snel weer op Silvercoat, omdat hij tegen haar begon te praten.
"Een Rogue?" reageerde ze verbaasd. Wat zou dat zijn..? klonken haar gedachtes, brandend van nieuwsgierigheid. Hij vroeg ook of ze al een thuis had, waardoor ze even wijfelend op haar lip beet. Zou dit bos haar thuis zijn, of bedoelde hij.. Een hol? Een stel siblings en twee perfecte ouders? Het laatste was ze verloren door de sneeuwstorm die haar van haar ouders gescheiden had, dat wist ze zeker. Skittles wist echter niet hoe ze plotseling in dat hol terecht gekomen was, aangezien ze in slaap gevallen was tijdens de sneeuwstorm. Dat bleef tot vandaag nog een mysterie voor de kleine kitten. "Wat betekend dat?" vroeg ze, doelend op het gekke woord wat hij had uitgesproken. Rogue.. Is dat een bepaald ras? "En ik heb geen thuis nee, maar dat vind ik niet erg hoor." grijnsde ze als antwoord op zijn vraag, waarna ze hem even schuin aan keek. "Heb jij vrienden, familie?" vroeg ze plotseling, nieuwsgierig zoals ze altijd was.


As stubborn as can be 20hkbqr
Don't ask others to do something you wouldn't, make them do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 15:46

Silvercoat vroeg zich af waar de kitten vandaan kwam aangezien zowel rogue- als clankittens de naam rogue wel kenden. 'Rogue's zijn inderdaad een bepaald ras. Ik ben een rogue en volgens mij onze zandkleurige vriend hier ook. Rogue's zijn katten die niet in een clan leven maar op zichzelf leven.' vertelde hij de kitten, hij ging er van uit dat ze de clans kende. 'Ik heb genoeg vrienden...alleen, familie...' hij hield even op en veegde een kleine traan uit zijn oog. 'Ik heb alleen nog een dochter en twee zoons. Maar dat zijn voornamelijk clankatten. Dus ik zie ze niet zo vaak.' legde hij zuchtend uit. 'Hoe zit het met jou? Waar zijn je vader en moeder. Kijk, ik wil je best onderdak bieden maar dan moet je mij je verhaal maar eens vertellen.' zei hij op een vriendelijke toon met een glimlach erbij. Silvercoat kon agressief zijn op onbekende katten, maar voor kittens had hij duidelijk een zwak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azura
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Azura
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 16:32

Skittles zweeg voor een kort moment, herhaalde in haar gedachtes de woorden van Silvercoat. In wat voor een vaag gebied was ze dit keer beland!? Het vorige gebied waar ze geweest was had rare, op twee poten lopende wezens die haar jaddem opgepakt, aangekleed en versierd met strikjes, en nu.. nu zat ze in een gebied waar er allerlei regels waren?! Skittles hoopte dat ze tot nu toe geen regels had overtreden, wie weet mocht ze hier niet eens komen.. "Dan ben ik een Rogue-geval!" riep ze vrolijk uit, als een soort van vage conclusie. Silvercoat antwoordde op haar vraag dat hij genoeg vrienden had, maar als familie alleen nog maar een dochter en twee zoons over had. Misschien was dat laatste de reden waarom hij zo vriendelijk tegen haar deed en aardig op haar over kwam; hij was het gewend te doen bij zijn eigen kinderen. Silvercoat zei dat zijn familieleden clankatten waren waardoor hij ze niet zo vaak zag, wat ze vreemd vond.
"Ik ben mijn ouders kwijtgeraakt. Maar geen zorgen, ik vind ze wel!" glimlachtte ze, "Er valt niet veel te vertellen hoor; ik ben in een sneeuwstorm mijn ouders kwijtgeraakt en ben sindsdien op mezelf. Dit is het tweede gebied waar ik ben geweest, en omdat ik al heb geleerd te jagen kan ik overleven, zo goed en zo kwaad als dat gaat." vertelde ze kort over zichzelf, ze had niet echt de behoefte uren te platen of iets dergelijks. Ze fronsde even kort toen ze haar blik op Sandstorm richtte. "Hey! Wakker worden jij!" zei ze verontwaardigd, waarna ze met haar pluizige voorpoot de neus van de zandkleurige kat aantikte. Waarom zei hij niets?


As stubborn as can be 20hkbqr
Don't ask others to do something you wouldn't, make them do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 18:36

Sandstorm had nieuwsgierig staan luisteren naar de grijze kater, Silvercoat, en Skittles, de kleine kitten. Het gesprek was heel interessant, maar Sandstorm vond het vervelend dat Silvercoat hem negeerde en alleen tegen Skittles sprak. 'Hey! Wakker worden jij!' Een pluizig pootje raakte zijn neus aan, en Sandstorm keek op. 'Een sneeuwstorm? Dat is erg! Ik raakte Oasis, mijn moeder, en Desert, mijn vader, kwijt op het donderpad. Mijn moeder vertelde me in de bosjes te gaan zitten.. Ik heb net zo overleefd als jij.' Sandstorm glimlachte even naar Skittles. 'Nu heb ik een partner en zelfs kittens!' Sandstorm vertelde snel. Uren hier blijven praten over zichzelf was niet zijn favoriete tijdsverdrijf. 'Ja, je bent een rogue-geval. Ik ook, en alle katten die niet bij een clan horen, zijn ook rogue's. Er zijn vier clans, trouwens.' Sandstorm wist niet of de kit dat al wist, maar goed. Misschien interesseerde het haar niet, en het had geen zin om het uit te gaan leggen dan. Clankatten waren ook nauwelijks de moeite waard. Sandstorm kende Silvercoat niet zo goed, en hij hoopte dat Silvercoat hem niet aan zou vallen. Sandstorm was relatief jong.


As stubborn as can be 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 18:58

Silvercoat keek de jongere Sandstorm aan. 'Je mag van geluk spreken..' zei Silvercoat tegen de zandkleurige kat op een ietswat dramatische maar meelevende toon. 'Je bent jong en je hebt al een familie..gefeliciteerd.' zei Silvercoat oprecht gemeend tegen Sandstorm. Hij had deze kater al wel eens eerder gezien. Hij maakte een buiging van respect naar de twee katten. Toen dacht Silvercoat na over Sandstorm's woorden hoe hij zijn ouders was kwijt geraakt. 'Het donderpad is inderdaad wel de laatste plek, waar je je ouders wil verliezen.' zei Silvercoat tegen Sandstorm vol medelijden in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 19:27

Silvercoat keek Sandstorm aan. 'Je mag van geluk spreken.. Je bent jong en je hebt al een familie. Gefeliciteerd.' Sandstorm knikte opgelucht. 'Bedankt.' Silvercoat keek of hij het meende. Sandstorm voelde even medelijden voor de kater opwellen; kinderen die hij nooit zag. Dat moest zwaar zijn, en erg pijnlijk. Angelos had dat ook.. Hij had Riverclan verlaten, en daarmee 4 kittens aan hun lot overgelaten bij hun moeder. Silvercoat maakte een buiging van respect. Sandstorm keek even raar op. Dat was echt niet iets wat je elke dag tekenkwam! 'Het donderpad is inderdaad wel de laatste plek, waar je je ouders wil verliezen.' Het medelijden klonk sterk door in Silvercoat's stem. Sandstorm werd even een beetje onzeker. Waarom medelijden? 'Jij hebt ook niet echt veel geluk gehad daarmee,' meende hij voorzichtig. Skittles stond nog steeds bij hen, maar nu was zij het die even zweeg. Sandstorm wist niet goed wat te zeggen, dus hield hij zijn mond maar. Anderen zouden wel praten.


As stubborn as can be 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Azura
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Azura
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 21:37

"Ik vind het niet erg, vind het ook leuk zonder ze en ik zal ze vast ooit nog wel op een dag tegenkomen." zei Skittles schouderophalend, het hele feit dat ze op dit moment ouderloos was niet erg vindend. Ze zou het erg vinden wanneer ze wist dat ze ze nooit meer terug zou vinden, maar aangezien ze nog altijd hoop had kon ze zoiets ook niet weten. Ze zweeg tijdens het korte gesprekje tussen Sandstorm en Silvercoat, wat behoorlijk saai voor de energieke kitten was. Het ging over verlies, iets waar Skittles nooit mee te maken heeft gehad, toch? Ze volgde een vlieg met haar ogen en kon het uiteindelijk niet laten achter het zwarte beestje aan te rennen, en pas wanneer ze het geplet had onder haar kleine klauwtjes en het niet meer bewoog -en dus saai was- keerde ze terug naar de twee katers. "Welke katten zijn gevaarlijker, Rogues of Clankatten?" vroeg ze aan niemand in het speciaal, omdat dit wel handig was om te weten aangezien ze moest en zou overleven om het te bewijzen aan de zwarte poes van laatst.


As stubborn as can be 20hkbqr
Don't ask others to do something you wouldn't, make them do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
SilverCoat
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
156

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar en 10 manen
Gender:
Rank:
SilverCoat
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 15:47

"Welke katten zijn gevaarlijker, Rogues of Clankatten?" vroeg de kitten opeens. 'Als je zelf een rogue bent, is een andere rogue vaak niet zo gevaarlijk. Als je maar beleefd bent.' zei Silvercoat wijs, hij had al enige ervaring met dit soort vragen dus vond hij het niet zo moeilijk om antwoord te geven. 'Maar voor een rogue zijn de clans vaak gevaarlijk.....' vervolgde hij, totdat hij weer even zuchtend stopte. 'Ik ben m'n vrouw verloren aan die vervloekte Shadowclan. Dus wees gewaarschuwd. Die katten zijn niet te vertrouwen over het algemeen. Alhoewel, ik ken er een paar, van de Thunderclan die opzich nog wel oké zijn.' ging hij verder. 'De conclusie is, jonge kit, dat clans voor rogue's gevaarlijk zijn en rogue's voor clans.' zei hij een beetje ingewikkeld tegen de kitten in de hoop dat ze het begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azura
Member
As stubborn as can be DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Azura
BerichtOnderwerp: Re: As stubborn as can be   As stubborn as can be Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 23:18

Skittles luisterde geduldig en geïnteresseerd naar het antwoord van Silvercoat, ze was ondertussen gaan zitten en haar staart ging snel en ritmisch heen en weer. Dat haar vacht onder de viezigheden zat maakte haar niets uit, ze was nooit zo'n tut geweest. "Maar wat heb je er aan een kit als mij aan te vallen? Het is niet zo dat ik een bedreiging vorm of iets.. Ik zou niets terug kunnen doen, ook al heb ik nog zo'n grote mond." mompelde ze niet-begrijpend. In het oude gebied werden kittens juist als de toekomst gezien en werden ze zo goed mogelijk getraind en opgeleid, laat staan aangevallen. Het was een verschrikkelijke daad om een kitten aan te vallen en kon leiden tot verbanning, wat eigenlijk alleen gebeurde in de ergste zaken zoals moord. Misschien was dat wel de reden tot het brutale karakter van Skittles, omdat ze vroeger mocht doen en laten wat ze wilde. "Ik vind die clankatten maar raar." concludeerde ze met een zucht, terwijl ze haar blik op de grond gericht hield en hier niet echt iets interessants kon bespeuren.


As stubborn as can be 20hkbqr
Don't ask others to do something you wouldn't, make them do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
As stubborn as can be
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: