[RPG]Eternal Darkness



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [RPG]Eternal Darkness

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightstream
StarClan
[RPG]Eternal Darkness INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimema 20 sep 2010 - 19:38

Naam: Eternal Darkness
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Vampiers en weerwolven, Underwold stijl.
Omschrijving: Eternal Darkness is een RPG waar jij in de huid kruipt van een vampier of weerwolf. Het is deels gebaseerd op Underworld. Verken door te schrijven deze fantasievolle wereld. Word jij een vampier en probeer je de lycans/weerwolven weer als slaaf terug te krijgen? Ben jij een weerwolf die vecht voor zijn vrijheid en die van zijn soortgenoten? Of hoor je bij geen van beide en jaag jij op elke demoon die je tegen komt? Het kan allemaal op Eternal Darkness.

Vanaf de negende eeuw zijn er wezens ontstaan vanuit de duisternis. Alexander Corvinus de vader van 2 zonen verkreeg onsterfelijkheid. Zijn eerst zoon werd gebeten door een vleermuis en veranderde, zijn tweede zoon door een wolf en veranderde ook. Beide verkregen het eeuwige leven alleen de tweede zoon verloor zijn verstand en werd voor eeuwig een Lycan/weerwolf.
De eerste zoon behield zijn vorm alleen kreeg dorst naar bloed en beide verdwenen. Eeuwen lang werden er oorlog tussen de clans. Lycans en Vampieren vochten tegen elkaar en schiepen chaos. De mensen wisten niks van hun bestaan af door de N.C.S. geleid door Alexander Corvinus. Beide zoon´s stierven en Alexander eveneens. Dus werd de macht overgedragen aan nieuwe weerwolven, vampieren en mensen. Falco zit nu boven op de troon van de N.C.S en wacht op een kans om de groepen en roedels uit te roeien. Falco´s plan is om de vampieren hun terreur te stoppen en de lycans te vangen. Corvinus zorgde dat ze niet ontdekt zouden worden en nu heeft Falco de leiding over de gebieden om dit voort te zetten, hij en zijn leger.
Link: http://eternaldarknesss.vampire-legend.net/portal.htm
Eventuele banner/afbeelding: Geen


So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
[RPG]Eternal Darkness A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
[RPG]Eternal Darkness DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimema 20 sep 2010 - 20:46

yay ik ben aangemeld Very Happy


[RPG]Eternal Darkness Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

[RPG]Eternal Darkness NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
[RPG]Eternal Darkness INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimema 20 sep 2010 - 20:49

Voor iedereen:
Het is de bedoeling dat je een account maakt met een naam die je leuk vind of een bijnaam van jezelf. Het is namelijk zo dat je één account hebt, waarop je alle characters aanvraagd en speelt.
Bedankt.


So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
[RPG]Eternal Darkness A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
[RPG]Eternal Darkness DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimema 20 sep 2010 - 22:30

ow, ik ben als mijn character aangemeld. Maar ik was niet echt van plan er nog eentje te nemen.


[RPG]Eternal Darkness Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

[RPG]Eternal Darkness NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
[RPG]Eternal Darkness DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 9:23

Mijn accountnaam is May, en ik heb een aanmeldformulier gemaakt Very Happy


[RPG]Eternal Darkness 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfclaw
Member
[RPG]Eternal Darkness DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Manen.
Gender:
Rank:
Wolfclaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 19:43

Mooie site, erg leuk! Ik ben daar Link. ;D

(Mousefur, Goldenpelt, Rainflower, Spottedtail en Wolfpaw.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sita
Member
[RPG]Eternal Darkness DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar.
Gender:
Rank:
Sita
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 16:19

erg leuke site ik ben daar Vincent. Jammer dat de site al een beetje dood is. Het idee vond ik geweldige en goed bedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
[RPG]Eternal Darkness Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 16:03

Ik heb me daar ook aangemeldt en speel nu voor Taylor. Als er meer mensen komen dan word het weer wat voller op dit forum?


[RPG]Eternal Darkness Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
[RPG]Eternal Darkness DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 16:04

ik denk het niet Eternal darkness is uitgestorven
je idee kan misschien kloppen maar er zijn maar iets van 5 leden actief en dat was 4 maanden geleden..


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

[RPG]Eternal Darkness Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
[RPG]Eternal Darkness DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 16:15

Ik vind dat de portal een beetje op die van WC lijken eigenlijk..
Omdat deze ook geheel onderaan dat van leader enz. heeft staan.
Ook vind ik het best wel jammer dat er geen plaatjes bij de RPG staan,
Zo kunnen mensen namelijk weten hoe het gebied eruit ziet.
Voor de rest is de site wel mooi en een leuk onderwerp ook Wink


Ik hoop dat deze actief word, Maar zoals Steelfang al zei: Eternal Darkness is ong. uitgestorven...


[RPG]Eternal Darkness 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
[RPG]Eternal Darkness DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 16:20

niemand ziet de site namelijk meer zitten. Zelfs de leiders niet
en de admins ook niet (waaronder ik) dus het is al uitgestorven....


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

[RPG]Eternal Darkness Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
[RPG]Eternal Darkness Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 22:09

Wel jammer, maar als andere komen zal het vast weer lopen? Ik heb trouwens de leider van de weerwolven nog gezien, dus misschien is het niet helemaal gestorven?


[RPG]Eternal Darkness Moonstreamonderschrift


Spoiler:


Whitepaw. - Scarface - Silverlight - Moonstream
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
[RPG]Eternal Darkness DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 22:13

Uhm.... Als de admins het zelf niet meer zien zitten, dan heeft dat toch geen zin meer Moonpaw? Tenzijn Steelfang er nog iets op te zeggen heeft?


[RPG]Eternal Darkness UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
[RPG]Eternal Darkness DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimedi 15 maa 2011 - 22:15

de enige manier waardoor het nog acctief zou kunnen worden is als er iets van 15 actieve leden zouden zijn anders is het op zich ook zo weer afgelopen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

[RPG]Eternal Darkness Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Drusilla
Member
[RPG]Eternal Darkness DPKsfdL
17

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Drusilla
BerichtOnderwerp: Re: [RPG]Eternal Darkness   [RPG]Eternal Darkness Icon_minitimewo 16 maa 2011 - 13:14

Tja dit gebeurd heel vaak met fora.
Dat warrior cats een succes heeft geboekt was echt aan aangename verassing voor de admins, volgensmij. Ik draai al een tijdje mee op andere sites en heb toch wel bijna alles zien uitsterven op een paar sites na.
Ik denk niet dat je dit ooit van tevoren kunt voorspellen en iets kan er nog zo goed uitzien en toch doodlopen.

Dru uit Wink


Dru: I'm naming all the stars. Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day. Dru: I can see them. But I've named them all the same name, and there's terrible confusion."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG]Eternal Darkness
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: