I know, I'm crazy (~OPEN~)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I know, I'm crazy (~OPEN~)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Twilightmoon
Member
I know, I'm crazy (~OPEN~) DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: I know, I'm crazy (~OPEN~)   I know, I'm crazy (~OPEN~) Icon_minitimedo 26 jul 2012 - 17:18

De bruin gevlekte kater lag te slapen in de Warrior Den. Zijn fel groene ogen twinkelde in het sterke zonlicht dat zijn vacht verlichtte. Er was een klein briesje dat ervoor zorgde dat Twilightmoon's dikke vacht wat omhoog ging staan. De groene bladeren van de grote bomen waaide heen en weer. Twilightmoon werd wakker, maar het was al lang ligt buiten. Hij stond op en met moeite rekte hij zich uit. Hij was een beetje stijfjes van de vorige dagen. Gisteren had hij hard gewerkt, hij had 2 kleine muizen, 1 eekhoorn, 3 konijnen en 1 vis uit het kleine meertje aan de rand van het territory gevangen. Dat kwam misschien wel omdat het zo warm was en omdat de meeste dieren niet zo veel water konden vinden als hij, maar dat moest natuurlijk niet iedereen uit de clan weten. Enkel de warriors en de andere katten die waren gaan jagen wisten dat. Sommige katten hadden wel tientallen prooien mee naar het camp gebracht. Op z'n gemak trippelde hij de Warrior Den uit. Toen hij de warme zon op zijn gevlekte vacht voelde schijnen, wist hij dat hij vandaag weer zo'n hele berg prooi zou kunnen vangen. Hij sloop het WindClan camp uit en ging het bos in. Ergens tussen de struiken hoorde hij geritsel. Een jong, klein konijntje was z'n moeder verloren en was helemaal overstuur. Twilightmoon ging een stapje dichterbij om te kunnen zien waar zijn prooi zich bevond. Hij keek in de schattige oogjes van het kleine konijntje. "Weet je wat, ik laat je gaan. Je bent nog jong en in hetr camp zouden ze waarschijnlijk toch denken dat ik dan niet tegen een grote prooi op kan." dacht hij in zichzelf. Hij zette een paar stapjes achteruit en het konijntje hopte zo snel als 'ie kon weg. Twilightmoon ging verder. Tussen een paar bloempjes zat een hele muizen familie. "Als ik die allemaal vang, zullen ze wel trots op me zijn in het camp" dacht hij. Stilletjes nam hij een sluippositie aan een sloop hij naar de muizen. Hij maakte zich klaar voor een sprong terwijl hij telde hoeveel muizen er zaten. 6 muizen, dat moets genoeg zijn! Hij nam een grote sprong en kwam weer neer bovenop de muizen. 2 muizen konden ontsnappen van de dood, en de andere 4 werden geplet onder Twilightmoon's dikke lichaam. 3 muizen kon hij uiteindelijk nog meenemen, de andere muis was nog kunnen vluchten toen hij weer opstond. Trots nam hij de 3 overgebleven muizen mee naar een plek waar hij ze in de grond kon steken terwijl hij verder op jacht ging. Een tijdje later had hij nog 2 muizen en een konijn gevangen en ging hij zijn andere 3 muizen ophalen. Als hij aankwam om de plaats waar hij de muizen begraven had, vond hij ze nergens meer. Betreurd ging hij terug naar het camp, met enkel 2 muizen en een konijn. Toen hij aankwam in het camp, probeerde hij iedereen tot in de puntjes uit te leggen dat hij eerst ook nog maar telkens kreeg hij weer het zelfde antwoord: "Je bent gewoon gestoord!" Droevig keerde hij terug naar de WarriorDen...
Ik weet het, een beetje flut maar jha, [~OPEN~]


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
I know, I'm crazy (~OPEN~) Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
leafblade
Member
I know, I'm crazy (~OPEN~) DPKsfdL
37

CAT'S PROFILE
Age: 18 maanden
Gender:
Rank:
leafblade
BerichtOnderwerp: Re: I know, I'm crazy (~OPEN~)   I know, I'm crazy (~OPEN~) Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 11:21

Leafblade liep door de bossen om eten te zoekken voor de clan maar vaak ontsnapte de beesten hem hij rook een geur van een kraai hij sprong er op af en knalde op de grond. Bloed stroomde over zijn ligaam en naar de grond. Hij was meestal aleen en had niemand om zig heen. Leafblade hoorde een muis en hij had geluk hij vangde de muis. Hij rook nog eens en hij rook een geur van een nest hij ging er natoe en had net 7 muizen gevangen dus Leafblade liep terug het kamp en zag Twilightmoon lopen. Hij ging naar hem toe en vroeg wat brengt jouw zo droevig hier vroeg Leafblade,hij rook een geur van muizen en konijnen. Hij goed van je zij Leafblade die omhoog moest kijken door zijn kleine lengte. Hij ging zitten en vroeg wat is er? Leafblade gaf hem een kopje en liep rontjes en bracht zijn muizen naar de stapel en ging weer terug naar Twilightmoon.


I know, I'm crazy (~OPEN~) Leafbladeosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
I know, I'm crazy (~OPEN~) DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: I know, I'm crazy (~OPEN~)   I know, I'm crazy (~OPEN~) Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 9:25


Wishpaw zag Leafblade en Twilightmoon met elkaar praten. Ze was nieuwschierig wat ze zeiden, dus sloop ze dichterbij. Haar sterkste punt was haar nieuwschierigheid, niet voorzichtig rondsluipen in het camp. Dus Leafblade en Twilightmoon hadden haar al snel opgemerkt. `Mag ik weten waar jullie het over hebben?' vroeg ze. Leafblade keek naar Wishpaw. `Wat brengt jou hier zo droevig?' vroeg hij. `Nou, ik probeerde te jagen... Maar... nou ja... ik ving niets,' antwoordde Wishpaw. Ze zuchtte. Ze moest toch íéts kunnen doen voor het camp? `Ik hoorde jullie praten... En ik dacht: Misschien kunnen jullie me helpen om te leren dieren te vangen... Want... Ik kan het gewoon niet. Ik wil het wel, en ik heb het al heel vaak geprobeerd, maar het lukt gewoon niet,' vervolgde ze. Verwachtingsvol keek Wishpaw naar Leafblade. Zou hij haar leren jagen? Ze hoopte van wel. Maar aan zijn gezicht was niets te zien. Wishpaw keek naar Twilightmoon. Die verried ook niets. Wishpaw ging zitten en zwiepte met haar staart. Ze keek van Leafblade naar Twilightmoon en weer terug.




Terug naar boven Ga naar beneden
leafblade
Member
I know, I'm crazy (~OPEN~) DPKsfdL
37

CAT'S PROFILE
Age: 18 maanden
Gender:
Rank:
leafblade
BerichtOnderwerp: Re: I know, I'm crazy (~OPEN~)   I know, I'm crazy (~OPEN~) Icon_minitimevr 14 sep 2012 - 21:34

Leafblade keek naar de kater en er kwam een gezelige leerling aan gehobbeld en sprak `Mag ik weten waar jullie het over hebben?' Leafblade keek haar aan en glimlachten. "Nog niks, maar wat is jouw naam?" sprak Leafblade naar de leerling. Leafblade ging liggen in het gras. "Zal ik je een verhaal vertellen Wishpaw?" Sprak Leafblade. Hij zette Wischpaw in het gras weg en keek haar aan met een glimlac. De wind ging door zijn vacht de geur rook naar een warme middag en het gevoel van vrij zijn. Met zijn oranje ogen die straalde in de zon keek hij Wishpaw aan. Wishpaw had mooie ogen vond hij en vond haar heel aardig.


I know, I'm crazy (~OPEN~) Leafbladeosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
I know, I'm crazy (~OPEN~) DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: I know, I'm crazy (~OPEN~)   I know, I'm crazy (~OPEN~) Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 17:42

Toen Leafblade had gezegd dat hij haar een verhaal wou vertellen was Wishpaw een en al oor. Leafblade zette haar neer in het zachte, warme gras, dat werd verwarmt door de lage middagzon. Hij glimlachte naar haar. Zijn ogen lachten mooi oranje glinsterend mee. Wishpaw bekeek hem eens goed. Leafblade's oren stonden recht overeind, zacht meebewegend met de wind. Zijn ogen waren oranje, met een grote zwarte pupil in het midden. `Leafblade, ik...' begon Wishpaw. Ze onderbrak zichzelf. Wat wou ze nou eigenlijk vragen? `Leafblade, ik ben heel geïntresseert in het verhaal,' zei Wishpaw uiteindelijk maar. Ze vond dat ze heel stom deed. Ze zuchtte. Verwachtingsvol keek ze naar Leafblade.


I know, I'm crazy (~OPEN~) 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I know, I'm crazy (~OPEN~)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: