|| DreamClan || RPG - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 || DreamClan || RPG

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Firestone
Member
|| DreamClan || RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Firestone
BerichtOnderwerp: Re: || DreamClan || RPG   || DreamClan || RPG - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 18:25

|| DreamClan || RPG - Pagina 2 13zmnx5
|| Whiteblossom || Female || 34 Moons || No love || Camp
De poes zag hoe het lichter werd. Ze wist dat de ceremonie snel zou komen. Wie zou de nieuwe Healer worden? Wie zou de nieuwe Dream Catcher worden? Ze wachtte met spanning af. Toen zag ze Dat Aqua wakker werd. "Katten van The DreamClan, kom allemaal bijeen bij de Great Rock voor een Clan Ceremony!" Ze stond moeizaam op. Waarom vandaag? Ze zuchtte even. Het was ook lastig voor haar. Haar moeder was vandaag precies 2 years geleden gestorven. Zij vertelde tegen haar moeder dat ze zichzelf kruiden had geleerd en dat ze haar zou helpen als het nodig was.... Zij had haar eigen moeder vermoord.... "Katten van DreamClan, welkom bij deze bijzondere Clan Ceremony. In deze Ceremony zullen namelijk de nieuwe Dream Catcher en Healer gekozen worden, maar natuurlijk hebben we ook een Apprentice die een mentor nodig heeft." Gespannen lag ze te luisteren. Eerst een apprentice..Zij kreeg hem nattuurlijk weer eens niet. "Hawkpaw, stap naar voren. Ik zal jou trainen tot een goed Warrior, misschien zul je mij ooit nog eens op kunnen volgen." 'What ever' dacht de poes. "Nu zal ik de nieuwe Healer aankondigen." Whiteblossom keek omhoog. De poes had glinsterende blauwe ogen. "Whiteblossom, ik weet zeker dat jij een goede Healer wordt die klaar staat voor de katten die jou nodig hebben. The Dream Cats en de Clan rekent op jou, en ik weet zeker dat je het kunt." mauwde de poes. Whiteblossoms ogen werden groot. Zij? ZIJ! Zij was de nieuwe healer. Voor de rest lette ze niet op, totdat Aqua naar haar toe kwam. "Gefeliciteerd Whiteblossom." mauwde ze en knikte respectvol naar haar. ''Bedankt dat u me deze kans geeft Aqua.'' murmelde ze dankbaar en knikte terug. Daarna trippelde naar de den wat nu van haar was. ''Nog geen mos.'' murmelde ze en rende even naar de Dreamers den waar ze haar mos pakte en daarna weer terug rende naar haar nieuwe thuis tot haar dood.

|| DreamClan || RPG - Pagina 2 Zsqa1
|| Dreamtime || Female || 13 Moons || No love || Nightmare Tree/Camp
Dreamtime zag hoe het lichter werd. ''Ik spreek je later weer.'' siste ze en verdween van de Nightmare tree. Ze moest de ceremonie aan horen. Na de ceremonie liep ze naar Mottledpelt toe. ''Gefeliciteerd Mottledpelt. Doe je werk goed.'' murmelde ze en gaf hem vriendschappelijk een kopje. Whiteblossom hoefde ze niet te feliciteren. Ze wist al dat ze haar steun zou krijgen. Ze ging zitten en dacht aan de kater, die was nu vervaagd.


|| DreamClan || RPG - Pagina 2 Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
Chalice
Member
|| DreamClan || RPG - Pagina 2 DPKsfdL
Gothams Reckoning
103

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: || DreamClan || RPG   || DreamClan || RPG - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 21:18

|| DreamClan || RPG - Pagina 2 2mzijxe
Cobrafang || She-Cat || Nightmare Tree || No Love

Een nacht zwarte vacht, identiek aan die van haar broer gleed als een slang tussen het hoge gras door. Haar giftige, hel gele ogen waren gericht op een grote boom. De Nightmare Tree. Geluidloos en zo stil als een adder gleed ze door het gras, haar vacht gaf haar dekking door de duistere omgeving. Toen ze zich bij de katten voegde die er al zaten merkte ze haar broer, Shockwave, op. Ze knikte even naar hem en liep toen langs hem. Ze nam plaatst naast de boom, met uitzicht op het territorium voor haar. [/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Break
Member
|| DreamClan || RPG - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: :: 6 Moons ::
Gender:
Rank:
Break
BerichtOnderwerp: Re: || DreamClan || RPG   || DreamClan || RPG - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 aug 2012 - 21:36

[center]|| DreamClan || RPG - Pagina 2 14xf0r8
|| Aqua || Female || 20 Moons || No love ||

Aqua had Hawkpaw in de gaten gekregen en stapte naar hem toe. "Hallo, Hawkpaw." Miauwde ze vriendelijk. "Zullen we meteen gaan beginnen of wil je eerst even alleen zijn om te wennen aan het idee dat ik je mentor ben?" Grapte ze een beetje. Tot haar verbazing leek Hawkpaw niet zo enthousiast, eerder bang. Waar zou hij bang voor zijn?



|| DreamClan || RPG - Pagina 2 16c6rfs

The clouds have gone away
To start a brighter day
We have waited for too long

Terug naar boven Ga naar beneden
 
|| DreamClan || RPG
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: