Ga je mee jagen?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ga je mee jagen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Divestream
Member
Ga je mee jagen? DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Divestream
BerichtOnderwerp: Ga je mee jagen?   Ga je mee jagen? Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 17:49

Divestream rende opgewonden de Warriors Den uit. Crookedstar was sinds gisteren weer helemaal in zijn trance en Divestream besloot daar gebruik van te maken. Trouwens, ze had nu toch geen werk met Dearpaw. Divestream was er erg trots op dat Dearpaw haar Apprentice was. Maar ze besloot vandaag Dearpaw geen les te geven en zelf wat de jagen met de Clan. Divestream liep met opgeheven staart de Leaders Den binnen, niet zonder de wacht te verwittigen natuurlijk en keek rond. Daar zat, of lag Crookedstar. 'Hallo, Crookedstar', snorde Divestream. Ze gaf haar leider even een lik. 'Leuk dat je weer helemaal in je trance bent. Ik ben hier eigenlijk om je iets te vragen', zei Divestream en ze ging zitten met haar staart rond haar poten gekruld. 'Ik dacht, Dearpaw heeft nu toch geen training nodig, ik hou even een pauze. Zou u misschien mee willen gaan jagen?', vroeg Divestream. 'Het kwam gewoon bij me op, ik dacht, misschien vindt u het wel leuk.'


- Zo Angelos, je eerste schrijfwerk, nou ja, je tweede dan -
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpelt
Member
Ga je mee jagen? DPKsfdL
120

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Duskpelt
BerichtOnderwerp: Re: Ga je mee jagen?   Ga je mee jagen? Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 18:24

Duskpelt was wakker geworden zodra Divestream de Warriors Den uit racete. Vermoeid had ze een oog geopend, daarna het andere. Toch werd ze nieuwsgierig. Wat zou Divestream gaan doen? Als ze met Fastclaw ging praten, besloot Duskpelt, zou ze weer weggaan. Maar dit was toch wel interessant.. Duskpelt trippelde achter Divestream aan. Ze liep naar de Leaders Den. Wat zou ze daar gaan doen? Dit wilde Duskpelt toch echt wel weten. 'Hallo Crookedstar,' begon Divestream. Duskpelt spitste haar oren. Crookedstar.. Ze vond hem een intrigerende kater, en erg, ja.. leuk misschien wel. Ze vond hem in ieder geval een goede leider voor Riverclan. 'Zou u misschien mee willen gaan jagen?' vroeg Divestream. Duskpelt wachtte niet op het antwoord van de leider. 'Hoi Crookedstar, Divestream.' Ze gaf Divestream de blik die betekende; ik leg wel uit waarom ik je gevolgd ben.. en zei;'Ik zou ook graag meegaan jagen, als geen van jullie daar problemen mee heeft?'


Ga je mee jagen? 521234483337fd7523fb

For nowhere is my goal, I'll travel night and day
For never is my time, I'll find another way
For noone is my friend, I'll lose all I ever had
For nothing is to last, I'll take back everything I said
~It's over
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Ga je mee jagen? DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Ga je mee jagen?   Ga je mee jagen? Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 18:37

Crookedstar zat met zijn ogen gesloten maar was wel wakker hij dacht even na. Toen hoorde hij een warrior zijn den binnenkomen. 'Hallo, Crookedstar', snorde Divestream. Ze gaf Crookedstar een lik. 'Leuk dat je weer helemaal in je trance bent. Ik ben hier eigenlijk om je iets te vragen', zei Divestream. Crookedstar deed 1 oog open en vroeg "Wat dan?" 'Ik dacht, Dearpaw heeft nu toch geen training nodig, ik hou even een pauze. Zou u misschien mee willen gaan jagen?', vroeg Divestream. 'Het kwam gewoon bij me op, ik dacht, misschien vindt u het wel leuk.´ Crookedstar was wel in de mood om te gaan jagen maar wou eerst zeker weten "Weet je zeker dat Dearpaw deze keer niet hoeft te trainen." Toen kwam er nog een warrior binnen. 'Hoi Crookedstar, Divestream.´ zei Duskpelt. 'Ik zou ook graag meegaan jagen, als geen van jullie daar problemen mee heeft?' Crookedstar had nu beide ogen open en bedacht zich ´Ik kan wel even meegaan jagen, het is nu wel rustig.´ Crookedstar keek naar Divestream en zei "Oke ik ga mee alleen niet te lang. Ik heb nog andere dingen. Je kan wel mee Duskpelt." Crookedstar rekte zich uit en spinde even.


Ga je mee jagen? 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Divestream
Member
Ga je mee jagen? DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Ga je mee jagen?   Ga je mee jagen? Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 18:55

Divestream zat rustig voor Crookedstar toen een bekende geur haar neus binnendrong. Duskpelt kwam de Den binnengelopen en Divestream's kopje ging schuin. Duskpelt wierp haar een blik toe, die Divestream gelukkig begreep. 'Hoi Crookedstar, Divestream', zei Duskpelt. 'Hallo', knikte Divestream. 'Ik zou ook graag meegaan jagen, als geen van jullie daar problemen mee heeft?', vroeg ze. Divestream glimlachte en wou net iets zeggen toen Crookedstar haar al voor was. 'Ik kan wel even megaan jagen, het is nu wel rustig', zei Crookedstar. Divestream knikte vol respect. 'Oke ik ga mee alleen niet te lang. Ik heb nog andere dingen. Je kan wel mee Duskpelt', zei Crookedstar. Divestream zag dat hij zich uitrekte en spinde. Divestream keek naar Duskpelt. Haar ogen... Ze leken zo... Intens naar Crookedstar gericht. Zou Duskpelt...? Nee.


Ga je mee jagen? Wlojzc
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpelt
Member
Ga je mee jagen? DPKsfdL
120

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Duskpelt
BerichtOnderwerp: Re: Ga je mee jagen?   Ga je mee jagen? Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 19:05

Divestream knikte naar haar, en Duskpelt knikte terug. 'Oke, ik ga mee alleen niet lang. Je kan mee Duskpelt.' Duskpelt keek naar Crookedstar, en haar hart bonkte een beetje harder dan normaal. Crookedstar rekte zich uit en spinde. Duskpelt glimlachte blij, en mauwde;'Waar gaan we naartoe?' Ze keek even naar Divestream, en toen weer naar Crookedstar. Het maakte haar eigenlijk niet uit waar ze gingen jagen, als het maar.. Ze schudde licht haar kop. Waar dacht ze wel niet over? Crookedstar zou haar nooit in zijn hele leven meer dan één blik waardig gunnen, en meer waard was ze ook niet. Ze was gewoon een stomme poes, die Duskpelt heette en niets kon. Ze had een Thunderclanpoes uit de rivier gered en haar clanvoedsel gegeven. Dat mocht Crookedstar nooit weten.. en dat Mousefur in de rivier was gevallen, maar dat was grappig.


Ga je mee jagen? 521234483337fd7523fb

For nowhere is my goal, I'll travel night and day
For never is my time, I'll find another way
For noone is my friend, I'll lose all I ever had
For nothing is to last, I'll take back everything I said
~It's over
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Ga je mee jagen? DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Ga je mee jagen?   Ga je mee jagen? Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 19:13

'Waar gaan we naartoe?' vroeg Duskpelt. Crookedstar dacht even na en zei toen "Divestream mag het wel bepalen, het was haar idee dus dan zegd zij waar we naartoe gaan." Crookedstar keek een klein beetje humeurig naar Divestream gelukkig was het niet zichtbaar. Hij had bijna een idee alleen toen was hij gestoord maarmisschien hielp jagen wel. Crookedstar stond op en wachtte. "Trouwens, Duskpelt wat kwam jij hier doen." Hij had het opgemerkt dat ze daar stond maar hij wou dat ze zelf eerlijk zou zijn. Of hij had gewoon het fout en kwam ze precies op dat moment binnen wandelen. ´Maar waarvoor zou ze dan binnenkomen´ bedacht Crookedstar zich.


Ga je mee jagen? 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpelt
Member
Ga je mee jagen? DPKsfdL
120

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Duskpelt
BerichtOnderwerp: Re: Ga je mee jagen?   Ga je mee jagen? Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 19:17

'Divestream mag het wel bepalen, het was haar idee,' mauwde Crookedstar. Duskpelt knikte. Crookedstar leek een beetje humeurig, maar dat kon haar niets schelen. 'Trouwens, Duskpelt, wat kwam jij hier doen?' Duskpelt zweeg even, wat deed ze eigenlijk hier? Crookedstar leidde haar af. 'Ik werd wakker door Divestream, en ik besloot te kijken of ze ging jagen, want dat wilde ik ook gaan doen. Toen hoorde ik het haar aan u vragen, en besloot ik te vragen of ik mee mocht.' Duskpelt was eerlijk tegenover haar leider. Liegen wilde ze niet, en ze was er slecht in. Waarom vroeg Crookedstar het eigenlijk? Ze wilde niet dat hij dacht dat ze een roddelzieke poes was!


Ga je mee jagen? 521234483337fd7523fb

For nowhere is my goal, I'll travel night and day
For never is my time, I'll find another way
For noone is my friend, I'll lose all I ever had
For nothing is to last, I'll take back everything I said
~It's over
Terug naar boven Ga naar beneden
Divestream
Member
Ga je mee jagen? DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Ga je mee jagen?   Ga je mee jagen? Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 20:03

Divestream volgde het gesprek tussen Duskpelt en Crookedstar. Crookedstar deed gewoon op zijn Crookedstar, maar Duskpelt, daar was iets mee... Ze keek af en toe met die intense ogen naar Crookedstar. Als dat Crookedstar nog niet was opgevallen dan wist Divestream het ook niet meer. Divestream keek naar Duskpelt. Crookedstar zei iets in haar naam maar Divestream wist niet wat ze te horen kreeg. Iets over dat zij een plaats mocht bepalen. 'Uh.. Naar de Hooglanden dan maar', zei Divestream. Divestream liep het kamp uit en keek over haar schouder of Crookedstar en Duskpelt haar nog volgden.

- Ik maak wel een topic bij Hooglanden aan -


Ga je mee jagen? Wlojzc
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ga je mee jagen?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: