De eerste training



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 De eerste training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blacknight
Member
De eerste training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: De eerste training   De eerste training Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 19:31

Blacknight was in de warriors den te bedenken wat ze vandaag zou doen.,`Wat zal ik vandaag doen misschien jagen of even op patrouile maar ik kan ook met Tigerpaw trainen. Ik heb nog niet met Tigerpaw getraint dus dat ga ik doen,`. Blacknight stond op en liep de den uit richting de apperentice den. Blacknight ging de apperentice den binnen "Tigerpaw kom je wij gaan beginnen met de training. Ik ga al en jij moet mij zien te vinden later". Blacknight ging de apperentice den uit naar het kamp uitgang en vandaar naar het moeras. Blacknight rende er als een speer vandoor. Onderweg nam Blacknight bochten en klom in bomen om het voor Tigerpaw het moeilijker te maken. Eindelijk was Blacknight bij het moeras ,`vraag mij af als Tigerpaw al vertrokken is,`. Blacknight zocht een plek waar ze kon zitten zonder echt vies te worden en daar blijf ze wachten op Tigerpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerflame
Member
De eerste training DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Age: 16manen
Gender:
Rank:
Tigerflame
BerichtOnderwerp: Re: De eerste training   De eerste training Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 19:27

"Tigerpaw kom je wij gaan beginnen met de training. Ik ga al en jij moet mij zien te vinden later". zei tigerpaw's mentor. 'wha?' vroeg tigerpaw ze werd wakker van haar mentor. Opeens besefte ze wat haar mentor zei. Ze liep de apperentice den uit en wou het kamp uit lopen 'waar ga jij naar toe' hoorden ze een kat zeggen ze draaide zig om. Het was evileye 'ik ga mijn mentor zoeken' 'heb je daar toestemming voor' zei evileye terwijl evileye haar tanden liet zien 'ik heb toesteming van mijn mentor maar ik ben nu weg doei' zei tigerpaw en renen het kamp uit ze rook een sterke lucht van blacknight's spoor. Ze volgde het spoor het ging richting het moeras ze rook ze rook dat het een boom in ging. 'het is nu denk ik de bedoeling dat ik het spoor de bomen in zou volgen' dacht ze bij zich zelf. Ze besloot om dus over de grond te gaan ze hield haar neus in de lucht totdat het spoor naar beneden ging. Ze was nu bij het moeras ze volgde het spoor tot aan blacknight. 'hey blacknight' zei ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
De eerste training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: De eerste training   De eerste training Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 21:57

Blacknight zat nog steeds te wachten op Tigerpaw wat wel een beetje lang duurde maar dat was ook logies dit washaar eerste keer. 'hey Blacknight' Blacknight draaide zich om "Hey Tigerpaw dat heb je snel gedaan voor een apperentice". Blacknight stond op "bij de eerste training is het gewoonlijk dat ik je de grenzen laat zien dus dat doen wij ook.". Blacknight liep voor Tigerpaw uit naar de grens van de Riverclan wat ze niet aan Tigerpaw vertelde. "Tigerpaw heb je veel geleerd van de gathering? Ik wel en ik heb zelfs een oude vijand tegen gekomen". Blacknight hield een stevige pas aan waardoor ze best wel snel bij de Riverclan grens kwamen. Blacknight stopte "Tigerpaw welke clan is dit voor dat je kijkt. Gebruik je neus" Blacknight ging zitten voor Tigerpaw en ze keek haar recht in haar gezicht zodat Blacknight kon zien als ze keek of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerflame
Member
De eerste training DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Age: 16manen
Gender:
Rank:
Tigerflame
BerichtOnderwerp: Re: De eerste training   De eerste training Icon_minitimema 27 sep 2010 - 8:14

"Hey Tigerpaw dat heb je snel gedaan voor een apperentice'. ' dankje maar het had sneler ge kunt maar evileye hield me tegen ze zei dat ik het kamp niet uit mocht maar ik ben tog gegaan want dat zei jij en jij bent mijn mentor' zei tigerpaw. "bij de eerste training is het gewoonlijk dat ik je de grenzen laat zien dus dat doen wij ook.". zei Blacknight. 'Oke blacknight' Tigerpaw liep achter Blacknight aan ergens heen.'Tigerpaw heb je veel geleerd van de gathering? Ik wel en ik heb zelfs een oude vijand tegen gekomen'. "nee maar ik heb wel nieuwe katten ontmoet en ik heb goed opgelet tijdens de gathering". Blacknight liep snel door zodat snel op de plek aankwamen waar ze heen gingen. Blacknight stopte op een plek en Tigerpaw wou er net heen gaan toen Blacknight wat zei 'Tigerpaw welke clan is dit voor dat je kijkt. Gebruik je neus'. Tigerpaw deed haar ogen dicht en ze ruikte een geur "Dat is de rivierclan want dat kan je aan de waterige geur van rivier clan katten ruiken. Klopt dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
De eerste training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: De eerste training   De eerste training Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 22:14

'Dat is de rivierclan want dat kan je aan de waterige geur van rivier clan katten ruiken. Klopt dat?' zei Tigerpaw. "Dat klopt Tigerpaw maar de Riverclan kan je ook aan andere geuren herkennen. Je herkent ze ook aan de vis geur want in de rivier zit natuurlijk vis waar ze op jagen en daarom ruiken ze naar vis". Blacknight stond op "kom mee wij gaan naar de volgende gens toe". Blacknight liep door de bosjes naar de windclan gebied. "Tigerpaw was je blij toen je te horen kreeg dat ik je mentor ben in plaats van Blacksky? als dat niet zo is kan ik wel er voor zorgen dat Blacksky ook met je traint" zei Blacknight onder weg. "Tigerpaw volg mij precies op de voet" Blacknight liep door de bosjes en ook nog door de bomen zodat Tigerpaw dat ook snel zou leren en om het nog moeilijker te maken. Blacknight kwam bij de windclan grens aan "Tigerpaw doe weer je ogen dicht en vertel wat je reukt en welke clan dit is?"


Laatst aangepast door Blacknight op za 6 nov 2010 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerflame
Member
De eerste training DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Age: 16manen
Gender:
Rank:
Tigerflame
BerichtOnderwerp: Re: De eerste training   De eerste training Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 8:17

'Dat klopt Tigerpaw maar de Riverclan kan je ook aan andere geuren herkennen. Je herkent ze ook aan de vis geur want in de rivier zit natuurlijk vis waar ze op jagen en daarom zuiken ze naar vis" zei haar mentor. 'oke blacknight' zei ze terwijl ze eerbiedig haar kop boog. Blacknight stond op "kom mee wij gaan naar de volgende gens toe" zei blacknight. Blacknight liep door de bosjes "Tigerpaw was je blij toen je te horen kreeg dat ik je mentor ben in plaats van Blacksky? als dat wel zo is kan ik wel er voor zorgen dat Blacksky ook met je traint" zei Blacknight onder weg. 'nee vind ik niet erg maar ik had graag brokenstar als mentor gehad. Ik wil net zo moedig als brokenstar worden maar jij bent ook heel lief' zei ze. "Tigerpaw volg mij precies op de voet" zei blacknight. 'ja blacknight' zei ze terwijl ze deed wat blacknight zei. 'vind jij het leuk als mentor? Of als mentor voor mij' Zei silverpaw. Ze vroeg zig af of niet verveelend was. Zou blacknight weten dat ze als kit een keer het kamp was uit gegaan. 'blacknight wie was jou mentor vroeger?' vroeg ze nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
De eerste training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: De eerste training   De eerste training Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 17:01

Blacknight leip een stukje terug naar Tigerpaw. 'Blacknight wie was jou mentor vroeger?' vroeg Tigerpaw. Blacknight kreeg een paar tranen in haar ogen "eerst was Flametail mijn mentor en ik was verliefd op hem en hij op mij maar toen het niet zo goed meer ging dacht ik dat het uit was dus ging ik naar het donderpad om daar een eind aan mijn leven te maken. eindelijk kwam er een monster aan en ik dacht eindelijk hier is mijn eind Flametail duwde mij voor de monster vandaan maar hij kwam niet op tijd weg. ik keek meteen op en zag dat het Flametail was en ik rende meteen naar hem toe. Het ging niet goed met hem maar hij wist het vol te houden tot ik met hem op mijn rug naar het kamp bracht en daar overleed hij. Zijn laaste woorden waren 'Ik…moet…je…iets…vertellen.' 'Ik…hou…van…jou…en…dat…zal…ik…ook…altijd…blijven…doen.' 'Ik…weet…dat…het…over…is…voor…mij,…maar…ik…weet…zeker…dat…jij…nog…een…mooi…leven…gaat…krijgen' ik had het nooit moeten doen" huilde Blacknight een beetje. "als ik het niet gedaan had had ik nooit iets gekregen met Batflight. de mentor die ik na Flametail kreeg was Brokenstar en geloof mij het is een enorme eer om hem als mentor te krijgen maar het is wel hartstikke zwaar".
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerflame
Member
De eerste training DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Age: 16manen
Gender:
Rank:
Tigerflame
BerichtOnderwerp: Re: De eerste training   De eerste training Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 19:26

"eerst was Flametail mijn mentor en ik was verliefd op hem en hij op mij maar toen het niet zo goed meer ging dacht ik dat het uit was dus ging ik naar het donderpad om daar een eind aan mijn leven te maken. eindelijk kwam er een monster aan en ik dacht eindelijk hier is mijn eind Flametail duwde mij voor de monster vandaan maar hij kwam niet op tijd weg. ik keek meteen op en zag dat het Flametail was en ik rende meteen naar hem toe. Het ging niet goed met hem maar hij wist het vol te houden tot ik met hem op mijn rug naar het kamp bracht en daar overleed hij. Zijn laaste woorden waren 'Ik…moet…je…iets…vertellen.' 'Ik…hou…van…jou…en…dat…zal…ik…ook…altijd…blijven…doen.' 'Ik…weet…dat…het…over…is…voor…mij,…maar…ik…weet…zeker…dat…jij…nog…een…mooi…leven…gaat…krijgen' ik had het nooit moeten doen" huilde Blacknight een beetje. "als ik het niet gedaan had had ik nooit iets gekregen met Batflight. de mentor die ik na Flametail kreeg was Brokenstar en geloof mij het is een enorme eer om hem als mentor te krijgen maar het is wel hartstikke zwaar" vertelde blacknight. Tigerpaw luisterde met bewondering en tussen door pikte tigerpaw ook een traantje weg. Tigerpaw trooste blacknight. 'wat een mooi liefdes verhaal. Niet dat het leuk is wat er is gebeurd' zei tigerpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
De eerste training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: De eerste training   De eerste training Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 20:55

Blacknight was nog een beetje verdrietig om Flametail maar het leven gaat gewoon verder. 'wat een mooi liefdes verhaal. Niet dat het leuk is wat er is gebeurd' miauwde Tigerpaw. "Als je er zo over nadenkt wel ja. Dan is het inderdaad een mooi liefdes verhaal. "Tigerpaw heb jij al eens een vriendje gehad of heb je soms iemand op het oog?" Blacknight liep stevig door want ze hadden al tijd verloren door dat praatje en andere vertragingen. "Kom Tigerpaw een beetje door lopen anders moeten wij in het donker terug". Blacknight liep door de bosjes , op de takken van de bomen, alles waar je op kan lopen liep Blacknight om het Tigerpaw nog ietsjes moeilijker te maken. Blacknight kwam bij het donderpad aan en ze stopte vlak voor het pad "Tigerpaw die je ogen dicht en ruik en luister goed. Vertel mij dan welke clan het is". Blacknight ging zitten en ze wachte op het antwoord van Tigerpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerflame
Member
De eerste training DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Age: 16manen
Gender:
Rank:
Tigerflame
BerichtOnderwerp: Re: De eerste training   De eerste training Icon_minitimezo 12 dec 2010 - 22:47

"Tigerpaw heb jij al eens een vriendje gehad of heb je soms iemand op het oog?"vroeg Blacknight terwijl ze stevig door liepen 'nee ik heb geen vriendje gehad en ik heb niemand op het oog maar later vast wel' sprak tigerpaw. "Kom Tigerpaw een beetje door lopen anders moeten wij in het donker terug" zei Blacknight. 'ja blacknight' zei ze terwijl ze harder ging lopen. "Tigerpaw die je ogen dicht en ruik en luister goed. Vertel mij dan welke clan het is" vroeg Blacknight. 'gatfer het stinkt hier naar monster. Wat een vieze lucht maar achter die lucht zit thunderclan toch' vroeg tigerpaw met haar ogen dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
De eerste training DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: De eerste training   De eerste training Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 19:27

'gatfer het stinkt hier naar monster. Wat een vieze lucht maar achter die lucht zit thunderclan toch' Zei Tigerpaw als antwoord. "Dit is inderdaad de Thunderclan. De Thunderclan eet vooral muizen vogels eekhorns enzo en de thunderclan grens kan je aan oze kant herkennen aan het donderpad die je dan moet oversteken en aan de bomen en struiken." zei Blacknight terwel ze opstond. Blacknight keek naar de lucht die steeds donkerder werd. "het gaat zo regenen dus gaan wij terug naar het kamp voor de bui los barst en morgen gaan wij beginnen en een vecht training." Blacknight verdween achter de struiken. "Ik zou maat op schieten als je niet klets nat aan wil komen!!!!!!!". Blacknight rende terug naar het kamp om daar in de warriors den te schuilen voor de bui die ieder moment kon los barsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerflame
Member
De eerste training DPKsfdL
69

CAT'S PROFILE
Age: 16manen
Gender:
Rank:
Tigerflame
BerichtOnderwerp: Re: De eerste training   De eerste training Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 20:24

"Dit is inderdaad de Thunderclan. De Thunderclan eet vooral muizen vogels eekhorns enzo en de thunderclan grens kan je aan oze kant herkennen aan het donderpad die je dan moet oversteken en aan de bomen en struiken." zei Blacknight terwijl ze opstond. Tigerpaw lachte ze wist dus meer van grenzen als ze dacht. Ze zag dat blacknight naar de lucht keek. Tigerpaw keek ook omhoog. Het zal zo gaan regenen. ze wou wat zeggen maar blacknight was haar voor. "het gaat zo regenen dus gaan wij terug naar het kamp voor de bui los barst en morgen gaan wij beginnen en een vecht training." Blacknight verdween achter de struiken. "Ik zou maat op schieten als je niet klets nat aan wil komen!!!!!!!". Zei Blacknight. Tigerpaw rende achter haar aan. Ze had ook geen zin in nat zijn. Ze zou zo lekker gaan slapen in de den.

-topic uit?-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De eerste training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: