Problems keep building up..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Problems keep building up..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Inkmask
StarClan
Problems keep building up.. DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Problems keep building up..   Problems keep building up.. Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 21:58

Inkmask's lange pels golfde in de stromen lucht die over het windclan territorium bliezen, genadeloos, niet stopbaar. De deputy zuchtte zachtjes en liet zijn blauwe ogen over het territorium glijden. Een gerustgestelde zucht gleed uit zijn mond, het rolde in een klein wolkje door de lucht om vervolgens te verdwijnen in de lichte ochtendnevel. Inkmask had echter geen last van de nevel, hij kende het territorium goed genoeg... De jonge kater strekte zijn spieren eventjes en had besloten voor de patrols eventjes te laten wachten. Het kon geen kwaad. Hij had even een moment voor zichzelf nodig. Zwijgend keek de kater eventjes naar de lucht, zijn oren iets naar achter gedraaid. "Ivyflower..." Zuchtte hij zachtjes, "Waar heb je me mee opgezadeld..." Hij liet zijn kop met een frons hangen. Ivyflower, een jonge windclan poes en één van zijn beste vrienden had haar jeugd met haar ervandoor laten gaan en was bezwangerd geraakt door een rogue. Ze had Inkmask gesmeekt de vader te spelen. Maar nu was ze dood... En zat hij met een kit die niet van hem was. Ondanks dat zou hij het nooit toe kunnen geven, het was nu sowieso er te laat voor. Hij zuchtte zachtjes en stapte zachtjes door.

{OPEN}


Problems keep building up.. WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw.
Member
Problems keep building up.. DPKsfdL
Floor
221

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Problems keep building up..   Problems keep building up.. Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 10:22

Thornpaw stak haar kop buiten de apprentice den en trok hem al direct weer naar binnen. Als er iets is wat ze het meeste haatte, dan was het wel nevel. Al de prooi had zich dan verstopt ofwel zagen die haar al, voordat zij ze had gezien. "Thornpaw... je verspert de doorgang" mauwde een apprentice verveeld. Met tegenzin wandelde Thornpaw naar buiten. Ze keek over haar schouder en zag nog dat de apprentice een vies gezicht trok bij het zien van de nevel. Op jachtpartners moest ze vandaag niet rekenen. Thornpaw slenterde het kamp uit. "Dan maar alleen op jacht" mompelde ze in zichzelf. Plotseling zag ze iets bewegen in de mist. Thornpaw probeerde het te ruiken maar het enige wat ze rook was vochtige grond. "Dan maar op het zicht af" mompelde ze. Ze nam een stevige aanloop.... sprong...en plofte op de grond. Nog net op tijd had ze gezien dat het geen konijn maar de deputy van de Windclan was. "Sorry... I...inkmask" stamelde ze. Ze kon wel door de grond zakken van schaamte. "Ik dacht dat je een..." Thornpaw sloeg haar poot voor haar mond. Ze wilde niet nog een blunder maken maar het was al te laat. Thornpaw keek beschaamd naar de grond.


Problems keep building up.. Browncat
Dankjewel Desertpaw <3 <3 <3:

Problems keep building up.. Mlp_icon___twilight_sparkle_by_umberon9-d3lgj2q
Ik hou van MLP en het maakt me niets uit wat je daarvan vind!
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
Problems keep building up.. DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Problems keep building up..   Problems keep building up.. Icon_minitimevr 10 aug 2012 - 22:40

Problems keep building up.. Inkmaskheader
Al even rustig dat het was op de hooglanden, al even snel was het weer verdwenen. Stof woei op en danste door de lucht heen toen een klein gestalte door de lucht sprong en vlak voor Inkmask op de grond plofte. Ietwat verrast trok de windclan deputy zijn wenkbrauw op en keek hij neer op de apprentice voor hem. "...Hallo?" Miauwde hij, nog altijd een beetje een sceptische toon in zijn stem. "Aan het jagen?" Miauwde hij vervolgens terwijl hij een glimlach op zijn gezicht toverde en misschien wel een beetje medelijden. Hij wist zeker dat Thornaw enorm haar best deed en hij wilde dit dan ook aanmoedigen. "Sorry.... I...Inkmask" Miauwde de apprentice, al stamelend. "Ik dacht dat je een..." Ze sloeg haar poot voor haar mond, duidelijk beschaamd. "Konijn was?" Maakte Inkmask de zin rustig af, terwijl hij zachtjes grinnikte. Aan de glinstering in zijn ogen kon je duidelijk zien dat hij geamuseerd was. "Het geeft niet Thornpaw," Miauwde de deputy vervolgens rustig, waarna hij weer begon te grinniken. "IK geef toe, ik lijk op een konijn." Hij draaide eventjes een rondje, terwijl hij zijn staart tussen zijn achterpoten stak om hem tot een kleine pluizige bol te vormen. "Ze hadden met Rabbittail moeten noemen, heeft wel wat, vind je niet?" Miauwde hij rustig, zijn verhaal met een geamuseerde blik besluitende.

Rustig streek Inkmask zijn tong over zijn voorpoot heen. "Maar Thornpaw, was je aan het jagen? Je was toch niet het kamp uitgeslopen hoop ik?" Eventjes werd zijn blik ietsjes scherper. Hij droeg nog altijd verantwoordelijkheid voor zijn clangenoten. "Ik moet wel zeggen dat je jachttechniek goed was, het was een mooie sprong. Je hebt sterke achterpoten." Hij knikte eventjes rustig en goedkeurend.


Problems keep building up.. WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Problems keep building up.. DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Problems keep building up..   Problems keep building up.. Icon_minitimema 13 aug 2012 - 20:31

Hij had zich die avond heerlijk opgerold in zijn nestje van mos. Dat zijn mentor Angelvoice voor hem had gemaakt toen hij naar de den was verhuist. Nu was het al ochtend, en werd hij gewekt door het gezang van de vogels. Hij werd dus erg vroeg wakker, maar dat maakte hem niet veel uit op dit moment. Hij sliep niet vaak, had veel energie en was niet snel moe. Hij keek kort naar de plek waar zijn mentor Angelvoice lag en glimlachte kort naar haar. Ook al kon ze hem waarschijnlijk niet zien omdat ze nog sliep. Stilletjes liep hij naar de voorraad kruiden. Zijn ogen gleden over alle kruiden heen, en hij merkte al snel op dat het aantal goudsbloem weinig was, en het tijd werd dat hij nog wat meer ervan moest gaan halen. 'Ik ben zo terug.' Fluisterde hij naar Angelvoice, om haar niet wakker te maken of te storen in haar slaap of dutje. Hij liep de den uit en knikte vriendelijk naar elke kat die hij tegen kwam. Hij was een vriendelijke kater, iemand die niet snel kwaad werd, maar een sterke geloofwaardige stem had. Hij kon bevelen wanneer het nodig was, vooral als een patiënt lastig was dan was zijn stem erg handig. Hij grinnikte zachtjes en liep door de uitgang. Hij liep langs het gebied dat Angelvoice hem had aangewezen waar hij Goudsbloem makkelijk kon vinden. Het was natuurlijk makkelijk te vinden, maar dan toch gebruikte hij vaak haar tips. Ze was tenslotte zijn mentor, en daar moest hij naar luisteren wat er ook gebeurde. Hij had een heel bosje goudsbloem in zijn bek, alles netjes verpakt zoals hij Tinderpaw had zien doen. Zij had hem iets geleerd toen, iets wat Angelvoice hem nog niet had geleerd, en wat volgens hem ook niet meer nodig was. Plots hoorde hij vaag stemmen van andere katten, zijn oren gingen overeind. Hij had wel tijd om even te kijken wie daar waren, niet? Hij stapte op de stemmen af en zag al snel Thornpaw en Inkmask staan. Hij glimlachte en ging zitten. Hij legde zijn kruiden naast hem neer zodat hij kon spreken. "Goedendag Inkmask, Thornpaw." Sprak hij uit. Zijn blauwe ogen op de twee gericht. Thornpaw leek lichtelijk beschaamd te kijken naar Inkmask, maar hij lette er gedeeltelijk niet op. Het had geen zin om het nu te vragen, dat was zinloos.



Problems keep building up.. 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skytail
Member
Problems keep building up.. DPKsfdL
Floor
153

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Skytail
BerichtOnderwerp: Re: Problems keep building up..   Problems keep building up.. Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 15:13

-Oeps, verkeerde acc-

"IK geef toe, ik lijk op een konijn." Thornpaw kon door de grond zakken van schaamte. Had ze maar wat beter uitgekeken toen ze een sprong nam."Ze hadden met Rabbittail moeten noemen, heeft wel wat, vind je niet?" De deputy keek de kleine kattin geamuseerd aan. Thornpaw besloot om geen antwoord te geven op de vraag. Ze keek aandachtig naar haar poten, alsof dat het belangrijkste van de wereld was."Maar Thornpaw, was je aan het jagen? Je was toch niet het kamp uitgeslopen hoop ik?" De deputy keek haar met een ietsjes scherpere blik. "Eigenlijk wel..." mompelde ze bijna onhoorbaar. "Ik dacht dat niemand wou jagen met dit weer en dat er dan geen prooi meer was, dus ik ben maar op jacht gegaan." Ze zuchtte. "Zonder succes" voegde ze er nog stil aan toe. Thornpaw keek naar angstig naar Inkmask. Wat zou hij er van zeggen? Zou ze straf krijgen?"Ik moet wel zeggen dat je jachttechniek goed was, het was een mooie sprong. Je hebt sterke achterpoten." Thornpaw begon te glunderen. De deputy die HAAR een compliment gaf. Plotseling ving ze een geur op. Geen prooi, een kat. Ze kende die geur van ergens.... Plotseling kwam de grijze medicin cat apprentice tevoorschijn komen met een bundeltje kruiden in zijn mond."Goedendag Inkmask, Thornpaw." Sprak hij rustig. "Euh.. Hoi Dapplepaw" antwoordde Thornpaw. Nu er nog een apprentice was, was ze al veel meer op haar gemak. "


Skytail loves Angelwing:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Problems keep building up..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: