Clanmeeting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clanmeeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallstar
StarClan
Clanmeeting DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Age: Ageless..
Gender:
Rank:
Tallstar
BerichtOnderwerp: Clanmeeting   Clanmeeting Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 11:55

'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen onder de grote rots voor een clanmeeting' Tallstar's oproep galmde zoals altijd over het kamp heen, het echode tegen de kampmuren en het kwam boven de razende wind uit. Zijn zwartwitte gestalte stond statig op de rots die boven het kamp uittorende. Uit verschillende dens kwamen katten aanrennen, windclan katten natuurlijk. Als hij zich het niet verbeelde staken zelfs wat kittens hun koppies door de opening van de nursery. Na de storm van een paar weken terug, zag het kamp er weer goed uit. Hij was trots op de windclan, ze hadden in tijden van nood elkaar geholpen, en samengewerkt. Zijn zachtambere ogen keken naar de katten die zich verzameld hadden onder de grote rots, hij wachtte nog even met spreken totdat elke kat goed zat. Ook kwamen er nog een paar katten door de kampingang aanrennen van hun patrouille, al zag hij geen bezorgde gezichten dus hij hoefde zich er niet zo'n zorgen over te maken. Hij krulde zijn lange staart om zijn voorpoten heen terwijl hij rustig ging zitten. 'Windclan', Sprak hij, 'Ik zou graag de clanmeeting willen openen met een mededeling, geen enkele apprentice of kit gaat alleen het kamp uit zonder begeleiding van een warrior tenzij hij of zij toestemming heeft gevraagt, rogues blijven ons territorium binnen dringen en het is te gevaarlijk geworden,' Tallstar's amberkleurige ogen stonden even zorgelijk, 'Maar we hebben ook goed nieuws, 2 van onze kittens hebben hun zesde maan bereikt en zijn klaar om apprentices te worden' Hij keek warm naar 2 katjes die tussen de menigte stonden, 'Bluekit, Breezekit, kom naar voren!' Zijn stem was luid en duidelijk, 'Bluekit, vanaf nu totdat je je training voltooid hebt, zal je naam Bluepaw zijn, draag je naam met trots' Zijn ogen vielen op een witte poes in de menigte, 'Mintwhisker, je hebt me verteld dat je klaar bent om weer warriors taken op je te nemen, jij zal de mentor van Bluepaw zijn, je hebt jezelf bewezen als een eervolle en wijze kat' Miauwde hij rustig, hij gaf mentor en apprentice even de tijd om naar elkaar toe te lopen, 'Breezekit, vanaf nu af zal jij bekend staan als Breezepaw, draag je naam met trots,' Miauwde hij vervolgens, 'Ik zal jouw mentor zijn.' Miauwde hij kalm, 'Als laatste, ik zou graag de vorderingen van alle apprentices en warriors willen zien, dus binnenkort zal ik een oefening voor alle warriors en apprentices houden, deze oefening zal bestaan uit een aantal onderdelen, waaronder vechten, sluipen en jagen, bereid jullie goed voor.' Miauwde hij rustig, met een staartzwiep beëindigde hij de gathering. Hij sprong van de hoge rots om zijn apprentice te begroeten.


Laatst aangepast door Tallstar op zo 26 sep 2010 - 12:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
Clanmeeting DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Clanmeeting   Clanmeeting Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 12:11

"Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen onder de grote rots voor een clanmeeting" Galmde Tallstar's oproep door het kamp. Mintwhisker stond op en liep naar de plek waar al een paar katten zich verzameld hadden. Ze ging zitten en sloeg haar staart om haar poten heen en keek omhoog naar waar Tallstar zat. "Windclan" Begon Tallstar. "Ik zou graag de clanmeeting willen openen met een mededeling, geen enkele apprentice of kit gaat alleen het kamp uit zonder begeleiding van een warrior tenzij hij of zij toestemming heeft gevraagt, rogues blijven ons territorium binnen dringen en het is te gevaarlijk geworden," Vertelde Tallstar. "Maar we hebben ook goed nieuws, 2 van onze kittens hebben hun zesde maan bereikt en zijn klaar om apprentices te worden" Ging hij verder. "Bluekit, Breezekit, kom naar voren! Bluekit, vanaf nu totdat je je training voltooid hebt, zal je naam Bluepaw zijn, draag je naam met trots." Begon Tallstar de ceremonie. "Mintwhisker, je hebt me verteld dat je klaar bent om weer warriors taken op je te nemen, jij zal de mentor van Bluepaw zijn, je hebt jezelf bewezen al" Mintwhisker liep naar Bluepaw toe en raakte zijn neus aan met de hare. "Breezekit, vanaf nu af zal jij bekend staan als Breezepaw, draag je naam met trots, Ik zal jouw mentor zijn." Ging hij verder. "Als laatste, ik zou graag de vorderingen van alle apprentices en warriors willen zien, dus binnenkort zal ik een oefening voor alle warriors en apprentices houden, deze oefening zal bestaan uit een aantal onderdelen, waaronder vechten, sluipen en jagen, bereid jullie goed voor." Eindigde Tallstar de clanmeeting. Ze zou dus ook getest worden. Ze was er vast wel klaar voor en ze zou toch ook een soort van oefening krijgen als ze met Bluepaw ging trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Clanmeeting DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Clanmeeting   Clanmeeting Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 12:23

Kittypaw lag lekker in de Apprentices Den, toen Tallstars stem door het kamp galmde. 'Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen onder de grote rots voor een clanmeeting.' Kittypaw keek op, blij dat zij zichzelf daar nu ook bij mocht rekenen. Ze was er als één van de eersten, erg vrolijk en grijs. Haar pootje was nog niet helemaal genezen, maar ze kon er alweer op lopen. Tallstar keek over de menigte heen, maar het leek alsof hij iedere kat persoonlijk even aankeek. Kittypaw had respect voor haar leider. 'Windclan, ik zou graag de clanmeeting willen openen met een mededeling; geen enkele apprentice of kit gaat alleen het kamp uit zonder begeleiding van een warrior tenzij hij of zij toestemming heeft gevraagd.' Kittypaws ogen werden een beetje verdrietig. Nu kon ze moeilijker samen met Bluekit gaan jagen.. 'Maar we hebben ook goed nieuws.' Tallstar gaf Bluekit de naam Bluepaw, en als mentor Mintwhisker. Kittypaw juichte zijn naam mee. Ook Breezekit werd Breezepaw, en Tallstar werd haar mentor! Kittypaw's ogen werden groot, maar ze bleef stil. Wat een eer! 'Als laatste, ik zou graag de vorderingen van alle apprentices en warriors willen zien, dus binnenkort zal ik een oefening voor alle warriors en apprentices houden. Deze oefening zal bestaan uit een aantal onderdelen, waaronder vechten, sluipen en jagen. Bereid jullie goed voor.' Tallstar zwiepte met zijn staart, en de meeting was ten einde. Kittypaw zat al te denken over de oefening. Daar moest ze haar best voor doen! Blij feliciteerde ze Breezepaw en Bluepaw met hun nieuwe status en mentor. Nu was de apprentices Den weer gevuld met leuke katten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezepaw
StarClan
Clanmeeting DPKsfdL
iro!!
114

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Clanmeeting   Clanmeeting Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 14:51

Breezekit's ogen glinsterden, het was eindelijk zo ver! Vandaag zouden zij en Bluekit warrior apprentices worden! Ze lag op haar rug te zonnen, en had haar ogen gesloten ze moest goed uitgerust zijn. Het was al bijna zonhoog, en ze wilde er niet zo stom uit zien. Snel likte ze over haar borst, maakte zich zelf fantsoenlijk en kauwde op een stukje bewaarde prooi. Na alles verschrooid te hebben, likte ze haar lippen af. 'Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen onder de grote rots voor een clanmeeting.' Het was zo ver, Breezekit hief haar kopje op en liep naar de hogerots. Bluekit stond naast haar, haar hart bonkte in haar keel wie werd haar mentor? 'Windclan, ik zou graag de clanmeeting willen openen met een mededeling; geen enkele apprentice of kit gaat alleen het kamp uit zonder begeleiding van een warrior tenzij hij of zij toestemming heeft gevraagd.' Breezekit luisterde geintresseerd, had Bluekit iets stouts gedaan terwijl zij in de medicinecats den was? 'Maar we hebben ook goed nieuws.' Opwinding tintelde in haar borstkast, terwijl de naam cerimonie begon rees ze fier haar kop op terwijl ze als Breezepaw werd vernoemd. Haar mentor was Tallstar! Wauw, nu nog blijder liep ze naar de clanleider toe op zijn schouder aan te raken met haar neus. 'Als laatste, ik zou graag de vorderingen van alle apprentices en warriors willen zien, dus binnenkort zal ik een oefening voor alle warriors en apprentices houden. Deze oefening zal bestaan uit een aantal onderdelen, waaronder vechten, sluipen en jagen. Bereid jullie goed voor.' Mocht ze daar ook mee doen? Haar leven werd beter en beter. Toen kreeg ze een groot schuld gevoel, waarom wist ze niet. Voordat ze het besefte zag ze hoe haar blik op de Medicine cats den werd gericht. Ze trilde, wat was er opeens met haar? Ze was nooit geintresseerd geweest in de Medicine cats. Of wel?


Clanmeeting 2qv9hco
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Clanmeeting DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Clanmeeting   Clanmeeting Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 16:30

Bluekit liep naar buiten en keek nieuwsgierig op met zijn oogjes naar Tallstar. Hij zag Kittypaw tussen de menigte staan en hij werd even warm vanbinnen maar scheurde toen zijn blik van haar naar Tallstar. 'Bluekit, vanaf nu totdat je je training voltooid hebt, zal je naam Bluepaw zijn, draag je naam met trots', zei de Clanleider en Bluekit, nu Bluepaw, hief zijn kopje fier omhoog en keek naar Kittypaw. Maar Tallstar was nog niet klaar met hem. "Mintwhisker, je hebt me verteld dat je klaar bent om weer warriors taken op je te nemen, jij zal de mentor van Bluepaw zijn, je hebt jezelf bewezen al", zei de kater van de Clan en Bluepaw's ogen zochten Mintwhisker tot hij haar vond. Het was de witte poes vooraan. Mintwhisker kwam op hem af gelopen en duwde haar neus tegen de zijne. Bluepaw duwde zijn neus zachtjes terug en gaf Mintwhisker een lik. Breezekit werd tot Breezepaw benoemd en Tallstar werd haar mentor. Leuk voor Breezepaw, maar Bluepaw had leukere zaken te doen. Hij wou net naar Kittypaw toelopen toen zij naar hem toeliep en hem begon te feliciteren. 'Nu gaan we wel weinig samen kunnen jagen', zei Bluepaw met slap hangende oren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toadkit
Member
Clanmeeting DPKsfdL
7

CAT'S PROFILE
Age: One Moon
Gender:
Rank:
Toadkit
BerichtOnderwerp: Re: Clanmeeting   Clanmeeting Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 17:50

Toadkit kwam ook aanrennen want die was wat laat en liep recht tegen de rots waar Tallstar of zat aan. Hij niesde en bleef verbaasd zitten en keek even omzich heen en stond snel op en rende naar een ven da Queens and verstopte zich. Hij schaamde zich enorm.
'Bluekit, vanaf nu totdat je je training voltooid hebt, zal je naam Bluepaw zijn, draag je naam met trots' hoorde Toadkit Tallstar zeggen. Hij was blij, misschien kwamen ze dan verhalen vertellen over hoe het was. Zelf deed hij niet veel sinds hij niks mocht. Hij wou een keer het kamp uit! Misschien zou dat nog wel een keer stiekem lukken voor hij Apprentice was. Hij flikte zijn staart en ging liggen en legde zijn hoofdje op zijn kleine bruine poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clanmeeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: