Nieuw idee voor een rpg :D



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nieuw idee voor een rpg :D

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Night
Member
Nieuw idee voor een rpg :D DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Nieuw idee voor een rpg :D   Nieuw idee voor een rpg :D Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 13:11

Dus ik heb een nieuw idee voor een rpg en ik wou weten wat jullie ervan vinden.

Het speelt zich af in de prehistorie, in de tijd nadat de dino's allemaal dood zijn en er
allemaal prehistorische zoogdieren rondlopen. Volgens wikipedia heette dat tijdperk Pleistocene ofzoiets ;D

Eerst even uitleg,

Tribe of Sharp Fangs (SharpTribe): Sabeltandtijgers die groter zijn dan normaal en grotere hoektanden hebben, zelfs voor een sabeltandtijger.
Tribe of Fast Claws (FastTribe): Prehistorische cheetah's die groter en sneller zijn dan die die nu leven. Ze leven in een grote savanne die grenst aan het territorium van de Tribe of Sharp Fangs.
Tribe of Small Spots (LittleTribe): Katachtigen met grote hoektanden. Ze waren zo groot als lynxen. Ze leven in een bos die grenst aan het territorium van de Tribe of Sharp Fangs en de Tribe of Cold Hearts.
Tribe of Cold Hearts (IceTribe): Poema-achtige sabeltandtijgers die in een koud gebied wonen waar meestal wat sneeuw en ijs ligt. Ze hebben een wat langere en dikkere vacht dan andere katachtigen en hebben een sterk uithoudingsvermogen. Ze zijn ook best sterk en zullen alles nemen wat ze willen, ook al moeten ze er anderen voor doden. Hun territorium grenst aan dat van de Tribe of Small Spots en de Tribe of Sharp Fangs.

In de prehistorie leven er al jarenlang vier verschillende tribes van katachtigen. Soms is er oorlog tussen de tribes, en soms moeten ze samenwerken om problemen op te lossen. Bij nieuwe maan komen ze altijd bij elkaar om dinen te bespreken. Ze geloven dat als ze dood gaan naar de Tribe of Endless Hunting gaan (Niet die waar de Tribe of Rushing Water uit de Warriors serie in geloven >.> had geen inspiratie voor een naam.) de Tribe of Sharp Fangs jaagt op herten, bizons en Mastodonts ([link]) De Tribe of Fast Claws jaagt op gazelles, herten, gnoes en ook Mastodonts. De Tribe of Small Spots jaagt op Hyracotheriums (kleine soort paarden [link], door de tribes gewoon paarden genoemt.) Prohesperocyons (kleine soort hondachtige [link] door de tribes honden genoemt.) en vogels. De Tribe of Cold Hearts jaagt op Mastodonts, herten en soms mammoeten of wolharige neushoorns.

Dit zijn ook prehistorische dieren waar je op kunt jagen als je wilt en kunt (hou rekening met je grote enz.) [link]

Kenmerken: (Note: Als je een karakter aanmaakt op de rpg mag dit elke vachtkleur zijn, en kan ietsje groter of ietsje kleiner (maar dan ook maar een klein beetje) zijn dan de soort katachtige die hij is. Natuurlijke vachtkleuren zijn: Geelig, Oranje, Gevlekt, Grijs, Zwart, Gestreept en Roodachtig zoals vossen hebben.)

Tribe of Sharp Fangs: Groot, lange slagtanden en erg sterk. Overwegend evil. Vertrouwen meer op kracht dan op wijsheid. [link]
Tribe of Fast Claws: Groot, snel, ziet eruit als een heel erg grote cheetah. Zijn erg slim. [link]
Tribe of Small Spots: Klein, zo groot als een lynx, meestal gevlekt en ietsje langere slagtanden dan normaal. [link]
Tribe of Cold Hearts: Groot, zien eruit als een leeuw en hebben soms vlekken. Hebben meestal een lange, dikke vacht om warm te blijven en hebben ietsje langere slagtanden dan normaal. Zijn erg evil. [link]

Leiders:

Tribe of Sharp Fangs: Sharpstar, grote gevlekte sabeltandtijger [link]
Tribe of Fast Claws: Blackstar, grote cheetah met ietsje grotere hoektanden dan normaal. [link]
Tribe of Small Spots: Littlestar, kleine slimme kater. Heeft vlekken in de vorm van wolken en grote slagtanden zoals alle van zijn soort. [link]
Tribe of Cold Hearts: Clawstar, ziet eruit als een langharige leeuw. [link]

Namen: Bij namen werkt het precies hetzelfde als bij de clans. Als kitten (of welp) heb je "kit" in je naam, als leerling heb je "paw" in je naam en als warrior heb je een naam die bij je past, zoals de leider van Tribe of Fast Claws b.v. vroeger Blacktear heette, door de zwarte strepen bij zijn ogen. Als leider heb je "star" in je naam.

Dat was het wel zo'n beetje, als je vragen of suggesties heb, of gewoon wil zeggen wat je vind, zeg het asjeblieft Very Happy
En ik weet eigenlijk niet hoe je een forum aan moet maken. *Glares at Firepaw*


Nieuw idee voor een rpg :D Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Nieuw idee voor een rpg :D NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Nieuw idee voor een rpg :D DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee voor een rpg :D   Nieuw idee voor een rpg :D Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 13:16

o.O goed idee! me likes prehistorie Very Happy
trouwens, ik heb me aangemeld voor Sinisterpack..
maar als het van de grond komt, wil ik wel meedoen Very Happy


Nieuw idee voor een rpg :D 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Nieuw idee voor een rpg :D DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee voor een rpg :D   Nieuw idee voor een rpg :D Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 13:20

bedankt Very Happy


Nieuw idee voor een rpg :D Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Nieuw idee voor een rpg :D NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallstar
StarClan
Nieuw idee voor een rpg :D DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Age: Ageless..
Gender:
Rank:
Tallstar
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee voor een rpg :D   Nieuw idee voor een rpg :D Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 13:25

Stoer idee^^ Ik ken nog wat andere katachtige soorten(eentje die echt in de prehistorie leefde) mag ik ze naar je sturen^^?
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Nieuw idee voor een rpg :D DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee voor een rpg :D   Nieuw idee voor een rpg :D Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 13:28

Tuurlijk ^^ ik had ook een idee zo van, dat er ook andere katachtigen rondlopen en dat je die kan zijn als je wilt (wel prehistorisch, eh) zoals hier rogues en loners.


Nieuw idee voor een rpg :D Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Nieuw idee voor een rpg :D NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainflower.
Member
Nieuw idee voor een rpg :D DPKsfdL
86

CAT'S PROFILE
Age: 15 Manen
Gender:
Rank:
Rainflower.
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee voor een rpg :D   Nieuw idee voor een rpg :D Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 17:03

Wow vet! Moet je echt doen! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Nieuw idee voor een rpg :D DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee voor een rpg :D   Nieuw idee voor een rpg :D Icon_minitimewo 24 nov 2010 - 19:12

Is de RPG eigenlijk al ontworpen? Razz
Wow, ik kom hier echt laat mee xD


Nieuw idee voor een rpg :D J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireflight
Member
Nieuw idee voor een rpg :D DPKsfdL
3

CAT'S PROFILE
Age: 17 maanden
Gender:
Rank:
Fireflight
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee voor een rpg :D   Nieuw idee voor een rpg :D Icon_minitimewo 24 nov 2010 - 19:16

Leuk idee!
Hou ook van dinos en dat soor gedierte Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayclaw
Member
Nieuw idee voor een rpg :D DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee voor een rpg :D   Nieuw idee voor een rpg :D Icon_minitimewo 24 nov 2010 - 21:55

Leuk Very Happy
Ik wil wel graag meedoen maar wete het niet ehct zeker >.>
Maar als ik het zou doen, het zegt het al. Doe ik het XD


Nieuw idee voor een rpg :D 2121209L4ZZ4AEr
Nieuw idee voor een rpg :D Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Nieuw idee voor een rpg :D DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee voor een rpg :D   Nieuw idee voor een rpg :D Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 8:00

lolz, volgens mij ligt t een beetje stil xP ik zal nog is n keer er verder aan werken ^^ (dah layout enz x3)


Nieuw idee voor een rpg :D Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Nieuw idee voor een rpg :D NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Saraidy
Member
Nieuw idee voor een rpg :D DPKsfdL
7

CAT'S PROFILE
Age: 3 manen
Gender:
Rank:
Saraidy
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee voor een rpg :D   Nieuw idee voor een rpg :D Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 8:07

Het klinkt heel coo! Als je hem gaat maken kom ik ook >:]


Nieuw idee voor een rpg :D 142dac2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw idee voor een rpg :D
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: