First meeting with the Medicine Cat Apprentice...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 First meeting with the Medicine Cat Apprentice...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostberry
Member
First meeting with the Medicine Cat Apprentice... DPKsfdL
Maartje
111

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Frostberry
BerichtOnderwerp: First meeting with the Medicine Cat Apprentice...   First meeting with the Medicine Cat Apprentice... Icon_minitimema 13 aug 2012 - 21:40

Twee ijs blauwe ogen keken vanuit een boom naar een vos die onder de tak doorliep. De vos had de kater bijna te pakken gekregen, Frostpaw had nog net op tijd weg kunnen vluchten. Nu hij op de tak stond te wankelen voelde hij zich ook niet echt veilig, de vos liep traag, waarschijnlijk rook hij de geur van Frostpaw. Seconden leken minuten te duren terwijl de vos onder de tak voorbij sloop en Frostpaw zenuwachtig en angstig op de tak zat. Zijn angst was duidelijk te ruiken en dat dacht de vos waarschijnlijk ook. Toen de vos eindelijk uit het zicht was verdwenen kon de witte kater weer normaal ademhalen. Hij zuchtte even diep. Een geluid kwam vanaf de tak tegen zijn trommelvlies terecht, dat geluid klonk niet goed... Een luid gekraak luidde en de tak brak, het ging zo snel dat Frostpaw al snel op de grond lag. Geschrokken krabbelde hij omhoog, hij keek om zich heen of de vos niet terug zou komen. Toen hij weg wilde rennen viel hij weer op de grond, dit keer kreunend. Zijn rechter voorpoot voelde niet zo goed aan. Vloekend krabbelde Frostpaw weer overeind, dit keer wat voorzichtiger. Een liedje speelde zich af in zijn hoofd, zoals bijna altijd. Hij zong het mee terwijl hij over het uitgestrekte grasveld strompelde. Het gevoel van mislukking ging door hem heen, het voelde alsof er een baksteen in zijn maag lag. Hij had gefaald, hij had niet nagedacht voordat hij in die boom klom. Hij was niet eens op zijn hoede geweest voor die vos, hij had hem kunnen ruiken... De witte kater strompelde verder, hij ging naar een plaats... Een plaats waar hij eigenlijk nooit meer wilde komen... Hij noemde het de dode dassenburchten... De burchten waren verlaten, maar er lag iets wat hem dierbaar was... Een traan welde op toen hij de plaats bereikte. De stinkende geur drong weer in zijn neus door, alleen tussen alle stinkende geuren zat nog een andere geur die alleen hem bekend voorkwam. Dit was de plaats, de plaats van dood en verderf, de plaats van herdenking en stank, de plaats van verdriet... Toen Frostpaw hier voor het eerst was gekomen dacht hij dat de stank afkomstig was van oude dassenpoep, maar het was zeker iets heel anders...
Dapplepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
First meeting with the Medicine Cat Apprentice... DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting with the Medicine Cat Apprentice...   First meeting with the Medicine Cat Apprentice... Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 19:49

Hij legde de kruiden netjes neer en knikte voldaan terwijl hij een beetje achteruit liep. 'Zo, dat is dat.' Nu had hij alle kruiden zo bijgevuld dat ze voor een tijdje genoeg hadden. Toch zou bijvullen nooit erg zijn, want hoe meer kruiden hoe beter het was. Hij grinnikte en sloeg kort met zijn pluizige staart. Het werd tijd dat hij een luchtje ging scheppen, gewoon even lekker rondlopen zonder een taak op zich. Dat deden warriors ook, dat deden apprentices ook, en zelfs de leider en deputy deden dat soms. Hij stapte de den uit en keek over het kamp. Het was weer een normale dag zoals altijd, iedereen was druk in de weer met zijn of haar taken. Hij stapte richting de uitgang, terwijl hij af en toe knikte naar de katten die langs hem door liepen, en kort streng naar een kit keek die aan de uitgang van het kamp stond te turen naar buiten. Hij mocht dan wel een zachtaardige kater zijn, maar hij was toch nog steeds iemand die de warriorcode met liefde volgde. Ook al was hij verliefd op tinderpaw, hij zou de warrior code nooit breken. Of toch wel? Hij wist het niet. Hij was nog te jong om er echt erg in te hebben. Hij stapte over de vlakte heen, terwijl hij zo af en toe door stukken hoog gras liep. Plots zag hij een witte kater zitten. Hij liep op de kater af. 'Goedendag Frostpaw!' Zei hij vriendelijk toen hij de apprentice herkende. 'Wat doe jij hier, zo alleen? Mag je hier wel zijn?' Vroeg hij, terwijl hij ging zitten en zijn pluizige staart voor zijn poten sloeg. 'Gaat het een beetje?' Hij merkte op dat deze plek erg stonk naar iets, waar het naar stonk wist hij niet zeker. Hij voelde aan Frostpaw dat deze plek niet de fijnste plek was voor deze apprentice.



First meeting with the Medicine Cat Apprentice... 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilythorn
Member
First meeting with the Medicine Cat Apprentice... DPKsfdL
Maartje
390

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender:
Rank:
Lilythorn
BerichtOnderwerp: Re: First meeting with the Medicine Cat Apprentice...   First meeting with the Medicine Cat Apprentice... Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 20:08

De witte kater merkte niet dat er iemand bij hem kwam staan. 'Goedendag Frostpaw!' Begroette Dapplepaw hem. Frostpaw schrok en keek naar de gestreepte kater, hij ontspande zich weer toen hij zich even hersteld had. 'Wat doe jij hier, zo alleen? Mag je hier wel zijn?' Frostpaw keek beschaamd naar zijn poten, de een liet hij in de lucht hangen door de pijn die hij eraan had. 'Eigenlijk niet, maar ik kom hier vaker omdat...' Even keek hij op, hij had bijna zijn geheim verklapt. 'Ehh, omdat ik graag kijk of de burchten nog steeds onbewoond zijn.' Frostpaw was erg slecht in liegen, daarom keek hij snel naar zijn poten. Hij liet zijn staart om zijn poten krullen en ging zitten. 'Gaat het een beetje?' Vroeg Dapplepaw. Frostpaw schudde zijn kop. 'Ik heb nogal last van mijn rechter voorpoot.' Zei hij tegen de Medicine Cat Apprentice. Hij keek beschaamd op, zou hij zijn verhaal moeten bekennen? Dat de vos hem achterna had gezeten omdat hij naar zijn broertjes wilde gaan? Misschien kon de kater wel een geheim bewaren... Maar Frostpaw kende deze kater toch niet zo goed...

Enorm kort ):


Lilythorn ~ Frostpaw. ~ Case ~ Brambleberry ~ Rosescent
First meeting with the Medicine Cat Apprentice... 2yke6tk
First meeting with the Medicine Cat Apprentice... Serah_and_snow_stamp_by_xselfdestructive-d2yo9h6First meeting with the Medicine Cat Apprentice... Farrons_stamp_by_pikaripeaches-d3irdk9 First meeting with the Medicine Cat Apprentice... E58b359ffeac80c699197a1b34be7a98-d4kb26p First meeting with the Medicine Cat Apprentice... Noel_serah_by_spirasen-d4jcv40
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
First meeting with the Medicine Cat Apprentice... DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting with the Medicine Cat Apprentice...   First meeting with the Medicine Cat Apprentice... Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 23:26

De zon verwarmde zijn pels, wat voor een fijn en veilig gevoel zorgde. Hij wende zijn helder blauwe ogen van de Frostpaw af en keek naar de hemel waar hij zo af en toe een eenzaam wolkje voorbij zag gaan. Hij knipperde rustig, terwijl hij zijn ogen nog steeds op de hemel richtte. Ze zeiden dat Starclan daarboven was. Hij had vele vragen, die nooit beantwoord werden. Raar genoeg had hij niet met Starclan zelve gesproken. Want Angelvoice wel al had gedaan, hij slaakte een stille en bijna onhoorbare zucht. Hij wou ook met Starclan spreken, maar zijn tijd zo nog komen, toch? De stem van de jonge apprentice wekte hem uit zijn gedachtes, opgewekt keek hij terug naar Frostpaw. Luisterend naar wat hij te zeggen had. 'Eigenlijk niet, maar ik kom hier vaker omdat...' Hij wou zijn ogen kort vernauwen, maar deed dit natuurlijk niet. Hij hield zijn blik zo vriendelijk als altijd, en hield zijn hoofdje een beetje scheef. Wat betekende dat hij graag wou weten wat de kater hem bijna had verteld. 'Ehh, omdat ik graag kijk of de burchten nog steeds onbewoond zijn.' Liegen kon deze kat blijkbaar niet, want het was duidelijk dat er tegen hem gelogen werd. Nu keek hij de kater wat strenger aan. ‘Frostpaw, lieg niet tegen mij.’ Zei hij, zijn blauwe ogen strak op de jonge kater gericht. ‘Ik heb vele katten zien liegen, en ik zie het meteen wanneer ze tegen mij liegen. Je weet toch dat je mij altijd de waarheid kunt vertellen? Bij mij kun je je geheimen achterlaten, ik ben te vertrouwen.’ Glimlachte hij wat vriendelijker uit. ‘Geheimen blijven geheimen.’ Hij gaf Frostpaw een knipoog, als teken dat hij alle geheimen die hij hoorde bewaarde en niet zomaar aan iemand anders vertelde. 'Ik heb nogal last van mijn rechter voorpoot.' Zijn ogen gleden vrijwel meteen naar haar poten. Hij trok een moeilijk en pijnlijk gezicht en keek de kater weer terug aan. ‘Hoe ben je gevallen?’ Hij vroeg het maar voor de zekerheid, want wanneer hij hoorde hoe de kater was gevallen zou het wel snel duidelijk zijn of de kater gewoon een verrekte spier had, een gekneusde poot of zelfs een gebroken poot. Hij kon het behandelen, maar als het een gebroken poot was moest deze kater stoppen met trainen, en rusten tot het geheeld was. Hij hoopte voor frostpaw dat het gewoon een verrekte spier was, en niets meer. Hij keek weer terug naar het gezicht van de kater, om diens emoties weer te lezen. ‘Je ziet er niet blij uit, eerder verdrietig.’ Zijn stem klonk diep, bijna vragen wat er aan de hand was. ‘En zeg nou niet dat het om je poot gaat, want ik weet dat het dat niet is.’ Als medicine cat moest hij soms streng handelen, dat had hij wel gezien bij Angelvoice. Als iemand lastig deed, en zijn medicijnen niet wou slikken dan moest je streng zijn en dan mocht je niet toegeven aan je patiënt. Medicijnen moest je altijd slikken wanneer je ze nodig had, ze waren goed voor je en maakten je beter. Hij grijnsde zachtjes en keek terug naar de hemel. Hij had Starclan al meerdere keren bedankt voor de kans die hij had gekregen, medicine cat apprentice.. Iets waar hij al van kits af aan van droomde. Het kwam doordat hij een hele tijd in de medicine den heeft gelegen, toen hij een of andere ziekte was. Er werd gezegd dat hij het niet aankon, maar wonder boven wonder leefde hij nu nog steeds. Hij was er trots op, trots op zijn vastberadenheid, trots op de kans die Starclan hem had gegeven.




First meeting with the Medicine Cat Apprentice... 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostberry
Member
First meeting with the Medicine Cat Apprentice... DPKsfdL
Maartje
111

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Frostberry
BerichtOnderwerp: Re: First meeting with the Medicine Cat Apprentice...   First meeting with the Medicine Cat Apprentice... Icon_minitimeza 18 aug 2012 - 18:20

‘Geheimen blijven geheimen.’ zei Dapplepaw. Frostpaw knikte, maar alsnog twijfelde hij een beetje. ‘Hoe ben je gevallen?’ begon de gestreepte kater. Frostpaw liet zijn blik even naar de tak schieten. 'Ik zat in die boom daar om te vluchten voor een vos, maar de tak kon mij niet houden.' vertelde de witte kater. 'Ik ben op mijn zij gevallen, mijn poot landde verkeerd.' Een beetje beschaamd liet hij zijn kop hangen. ‘Je ziet er niet blij uit, eerder verdrietig.’ miauwde Dapplepaw. ‘En zeg nou niet dat het om je poot gaat, want ik weet dat het dat niet is.’ Frostpaw knikte en hief zijn kop weer. 'Ik zal het je wel laten zien.' zei hij. Hij stond op en draaide zich om zonder zijn poot te gebruiken. Hij wist niet of Dapplepaw er wel tegen kon, aangezien het nogal onsmakelijk was wat hij te zien kreeg. Frostpaw had ze nog nooit durven te begraven, en of dat ooit zal gebeuren wist hij niet.

Kort...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
First meeting with the Medicine Cat Apprentice... DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: First meeting with the Medicine Cat Apprentice...   First meeting with the Medicine Cat Apprentice... Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 19:39

First meeting with the Medicine Cat Apprentice... Frettchen-Linien1-22

Zijn helderblauwe ogen keken de witte kater recht aan, zonder ook maar enige toon van verlegenheid te laten zien in zijn ogen. Dit was hij dan ook niet, en nooit geweest. Toen hij eenmaal uit de med. den was gekomen en weer bij zijn moeder in de nursery was ingetrokken had hij zijn zelfvertrouwen gekregen door de poes die er toen was. De poes die hem hielp wanneer nodig was, waarmee hij kon spreken en spreken. Hij had het gevoel dat deze poes wat om hem had gegeven. Maar ze was weg, en nu was Angelvoice haar mentor. Hij was trots op de kans die hij had gekregen van Starclan, en hij zou deze kans nooit misbruiken. Hij keek kort naar de blauwe hemel, die even blauw leek te zijn als zijn eigen ogen. 'Ik zat in die boom daar om te vluchten voor een vos, maar de tak kon mij niet houden.' Een vos? Hoorde hij dat goed? Hij spitste zijn oren en hield zijn kopje scheef. Vossen waren een groot gevaar voor de clan, en ze zouden hier niet mogen zijn. Hij keek kort om zijn heen, en gelukkig rook hij geen stank van die vuile vossen. Enkel de oude geur van dassen, veel dassen. 'Ik ben op mijn zij gevallen, mijn poot landde verkeerd.' Hij knikte en stond op. 'Blijf even zitten.' Sprak hij uit waarna hij zich omdraaide en weg rende, even later kwam hij terug met wat smeerwortel. 'Het is makkelijk te vinden hier in de buurt, dus dan gebruik ik dit even snel.' Hij kauwde het fijn en smeerde het over de poot heen. 'Probeer er zo weinig mogelijk op te staan.' Sprak hij uit, zijn blauwe ogen nog steeds kalm houdend. De kater stond op en draaide zich om, zonder zijn poot te gebruiken. Goedkeurend knikte hij ernaar, waarna hij met verbaasde ogen keek naar waar de kater heen ging. 'Ik zal het je wel laten zien.' Sprak deze uit, hij stond ook op, klaar om de kater te volgen.
First meeting with the Medicine Cat Apprentice... Frettchen-Linien1-22


First meeting with the Medicine Cat Apprentice... 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
First meeting with the Medicine Cat Apprentice...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: