Wake up! (Tearkit)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wake up! (Tearkit)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Softkit,
Member
Wake up! (Tearkit) DPKsfdL
Elfje
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 maanden
Gender:
Rank:
Softkit,
BerichtOnderwerp: Wake up! (Tearkit)   Wake up! (Tearkit) Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 21:38

De jonge Softkit werd wakker door kleine pootjes die vlakbij onrustig rond trippelde. Het was zeker al laat. Dat was gek, Softkit werd nooit laat wakker. Vlug stond ze op en streek haar halflange, rood-witte vacht glad. De zon scheen vrolijk naar binnen en haast iedereen was al wakker. Ergens in de Nursey was een klein plasje met water, wist Softkit. Ze had nog geen honger en dus zocht ze vlug naar het waterplasje. Ze had het vlug gevonden en keek erin. Hihi. wat zag ze er gek uit! Haar spiegelbeeld was lang en uitgerekt en leek helemaal niet op Softkit zelf. Vlug stak ze haar tong in het water dronk er gulzig van. Toen ze klaar was voelde ze zich al een stuk beter dan eerst en ging opzoek naar wat vrienden. Hm, er was er geen eentje. Nouja zoveel had ze er ook niet. Ze keek om zich heen en zag dat sommige kittens alweer gingen slapen! Nou zeg, die zijn zeker wel erg moe, dacht Softkit. Toen botste ze tegen een andere kat op. Geschrokken mompelde ze een verlegen `Sorry`en liep vlug verder. Daarachter was een kat van ongeveer haar leeftijd. Snel ging ze er op af en bleef vlak voor de kat staan. "Hallo, ik heet Softkit" miauwde ze nieuwschierig.

(Beetje kort maarja)


Wake up! (Tearkit) 34jdpag
Terug naar boven Ga naar beneden
Tearkit-
StarClan
Wake up! (Tearkit) DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age: 5 manen
Gender:
Rank:
Tearkit-
BerichtOnderwerp: Re: Wake up! (Tearkit)   Wake up! (Tearkit) Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 19:44

De jonge gestreepte kater kreeg eem klauw in zijn gezicht. Rode ogen keken hem aan. Tearpaw viel achterover, zwaar bebloed, maar stond snel weer op. Een grote kras stond op zijn neus. De al wat oudere Tearpaw sprong richting de kater, die voor hem stond. Zijn berekeningen klopte. Hij landde op zijn rug. Tearpaw beet ik de nek van de kater. Een gil van woede en haat kwam uit de kater. Tearpaw kreeg de rillingen. De kater zakte in en Tearpaw wilde zijn genade slag toe dienen...

Tearkit werd wakker van een stemmetje. "Hallo, ik heet Softkit." De jonge kater keek slaperig op. "Goede morgen Softkit, ik ben Tearkit en je hebt me gewekt toen ik een Bloodclankater wilde doden." Het laatste zei hij met een lachje, vol trots. Zijn droom, die had hij weleens vaker, toen was hij al apprentice. Misschien gebeurt dat ooit echt. Dacht het katertje vol moed en trots, maar ook angst. Hij stond op en strekte zich. "Ik heb dorst." zei de jonge kater. Hij werd verblind door de zon die de Nursey in scheen. De jonge kater knipperde een paar keer met zijn oogjes en wende langzamer hand aan het felle licht. Hij trippelde rond in de Nursey en vond een klein plasje, en dronk er uit. Snel trippelde het jonge katerje terug naar Softkit. "Wat gaan we doen?" vroeg hij en hij trippelde naar de ingang van de Nursey. Hij lette even niet op en viel de Nursey uit. "Auauau." piepte het katertje en hij kroop snel de Nursey weer in. Hij ging even zitten en likte zijn vacht weer glad. Hij ontdekte een wondje. "Niets aan de hand." zei hij stoer en hij ging weer staan. De zon begon steeds hoger aan de hemel te staan. In zijn dunne pels werd het warm. Deze dag is voor deze tijd van het jaar erg warm. Tearkit wachtte geduldig.


Wake up! (Tearkit) 2v2edfl
Terug naar boven Ga naar beneden
Softkit,
Member
Wake up! (Tearkit) DPKsfdL
Elfje
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 maanden
Gender:
Rank:
Softkit,
BerichtOnderwerp: Re: Wake up! (Tearkit)   Wake up! (Tearkit) Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 21:04

"Goede morgen Softkit, ik ben Tearkit en je hebt me gewekt toen ik een Bloodclankater wilde doden." Het laatste zei `Tearkit` met een lachje, vol trots. Softkit fronste en vroeg zich af waarom ze hem nooit eerder had gezien. Ach wat, dacht ze, ik zal het wel vergeten zijn. De zon werd nu echt heet en ze ergerde zich eraan dat ze geen korte vacht had, al zou ze daar later wel anders over denken. "Ik heb dorst." zei Tearkit ineens. Softkit haalde haar schouders op en wachte geduldig tot hij klaar was met drinken. "Wat gaan we doen?" ja dat wist ze zelf ook niet! "Ik weet niet, het is wel heet zeg!" antwoorde ze dus maar. Toen viel Tearkit ineens uit de Nursey."Auauau." "Oei, gaat het?" vroeg ze vlug, al leek het haar wat overbodig. "Niets aan de hand." zei het katertje stoer. Zie je wel, daar had je het al! Een overbodige vraag. In werkelijkheid had ze niets overdigs gevraagd en was het alleen maar aardig van haar, maar dat had ze zelf niet door. Och wat maakte het uit, eerst wat verzinnen om te doen. "Ehh, ik kan zo gauw niets verzinnen om te doen, jij wel?" vroeg ze maar.

(No inspi D<)


Wake up! (Tearkit) 34jdpag
Terug naar boven Ga naar beneden
Tearkit-
StarClan
Wake up! (Tearkit) DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age: 5 manen
Gender:
Rank:
Tearkit-
BerichtOnderwerp: Re: Wake up! (Tearkit)   Wake up! (Tearkit) Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 21:11

De kater had tegen de jonge poes gevraagd wat ze gingen doen. "Ik weet niet, het is wel heet zeg!" antwoordde de poes. Tearkit keek haar aan, haar reactie deed hem niet goed, maar hij kon niet boos op haar worden. Als de jonge kater de Nursey uitvalt en piept van pijn zegt de poes "Oei, gaat het?" Tearkit kijk de poes aan, al is vrolijker. "Dankje." zegt hij. "Ehh, ik kan zo gauw niets verzinnen om te doen, jij wel?" vroeg de poes. Tearkit dacht na. "Ik weet een klein stukje mos in de Nursey. Misschien voetballen?" vroeg de kater en hij rende al naar het balletje en hij sloeg hem naar Softkit. "En?" vroeg de kater. Toen dacht hij na over haar antwoorden. "Mag jij mij wel?" hij gooide een paars bloemetje naar haar.


Wake up! (Tearkit) 2v2edfl
Terug naar boven Ga naar beneden
Softkit,
Member
Wake up! (Tearkit) DPKsfdL
Elfje
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 maanden
Gender:
Rank:
Softkit,
BerichtOnderwerp: Re: Wake up! (Tearkit)   Wake up! (Tearkit) Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 21:25

"Dankje." was hetgene wat hij zij. Softkit knikte alleen maar en bedacht verder nog wat om te doen. Er kwam werlkelijk niks haar op, wat stom nou zeg! "Ik weet een klein stukje mos in de Nursey. Misschien voetballen?" zei Tearkit nu. Softkit haalde opgelucht adem omdat ze nu in elk geval iets konden doen. Maar ze niet veel tijd om na te denken want het balletje met mos vloog al naar haar toe. Vlug schopte ze ertegen met haar rechtervoorpootje. Toen ze klein was, had ze het wel eens gedaan. "En?" vroeg hij. Softkit glimlachte zwakjes en regaeerde vlug: Jahoor, dat vind ik wel leuk hoor!" riep ze vlug. Daarbij struikelde ze over een takje en viel ze verschrikkelijk hard (Voor een kitten van haar leeftijd) op haar neus. Maar ze huilde niet, Softkit huilde bijna nooit, een enkele keer maar. Geschrokken knipperde ze met haar ogen en likte over haar neusje. Na vijf seconden krabbelde ze weer overeind en wachtte op het balletje, waarvan ze verwachtte dat zometeen weer door de lucht vloog. "Mag jij mij wel?" vroeg Tearkit. Softkit knipperde even met haaar oogjes, ze werd altijd al snel verlegen. "Maar..maar natuurlijk!" hakkelde ze verlegen. "Waarom niet?" voegde ze er nog aan toe.


Wake up! (Tearkit) 34jdpag
Terug naar boven Ga naar beneden
Tearkit-
StarClan
Wake up! (Tearkit) DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age: 5 manen
Gender:
Rank:
Tearkit-
BerichtOnderwerp: Re: Wake up! (Tearkit)   Wake up! (Tearkit) Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 21:46

Tearkit zag hoe Softkit tegen het balletje sloeg. "Jahoor, dat vind ik wel leuk hoor!" zei ze en Tearkit lachtte. Ineens viel het jonge poesje over een takje en Tearkit rende bezorgt naar haar toe. "Gaat het?" vroeg hij bezorgt- Na een krote tijd krabbelde het poesje weer op. Hij sloeg het balletje opgelucht naar Softkit, maar hij vroeg ineens of ze hem wel mocht. "Maar..maar natuurlijk!" zei de kitten, ze klonk verlegen. "Waarom niet?" Tearkit knipperde met zijn ogen. "Nou je reageerde alsof je geen zin had om met mij te spelen." zei hij. "Je mag het eerlijk zeggen, dan ga ik wel wat anders doen." Zijn ogen stonden verdrietig. Hij nestelde zich naast de kitten en sloeg zijn staart om zich heen. Hij zuchtte diep in en uit en kijk keek haar vragend aan.


Wake up! (Tearkit) 2v2edfl
Terug naar boven Ga naar beneden
Softkit,
Member
Wake up! (Tearkit) DPKsfdL
Elfje
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 maanden
Gender:
Rank:
Softkit,
BerichtOnderwerp: Re: Wake up! (Tearkit)   Wake up! (Tearkit) Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 13:42

"Gaat het?" vroeg de kater bezorgt, toen ze viel. "Jahoor, dankjewel!" antwoorde Softkit glimlachend.Ze zei er maar niet bij dat haar pootje een beetje zeer deed omdat die klem was geraakt. Het balletje kwam weer terug en ze schopte er deze keer met haar linkervoorpoot tegen omdat de andere dus pijn deed. Maar ze was niet goed met links en dus vloog het balletje helemaal de verkeerde kant uit. Vlug holde ze er naar toe, wat ook al niet goed ging. "Waarom doet mijn pootje nou weer pijn?" mompelde ze verontwaardigd, en ze hoopte dat Tearkit het niet gehoord had. Toen ze vroeg waarom hij zei dat ze hem niet moscht, knipperde hij weer met zijn ogen. "Nou je reageerde alsof je geen zin had om met mij te spelen." zei Tearkit. "Je mag het eerlijk zeggen, dan ga ik wel wat anders doen." Tearkits ogen stonden verdrietig en hij nestelde zich naast haar. Toen slaakte hij een diepe zucht en keek haar vragend aan. Nu Softkit zelf over haar antwoorden nadacht, klonken die ook niet heel erg geintresseerd. Maar zo had ze het niet bedoeld!"Sorry, ik wist niet dat het zo overkwam." antwoorde ze, en ze meende het. En op het tweede, ik ging juist naar jou toe om te spelen!" ze hoopte hem daarmee te kunnen troosten, want ze wou dolgraag spelen. Ze begon haar pluizige staart te likken tot dat deze er net zo glanzend uitzag als het glinsterende water.


Wake up! (Tearkit) 34jdpag
Terug naar boven Ga naar beneden
Tearkit-
StarClan
Wake up! (Tearkit) DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age: 5 manen
Gender:
Rank:
Tearkit-
BerichtOnderwerp: Re: Wake up! (Tearkit)   Wake up! (Tearkit) Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 20:34

Softkit antwoordde op zijn vraag of het ging. "Jahoor, dankjewel!" antwoordde de poes met een glimlach. Ze sloeg met haar linkervoorpoot tegen de val, en Tearkit merkte dat, maar hij zei niets. Toen begon Tearkit er over of ze zin had om met hem te spelen. "Sorry, ik wist niet dat het zo overkwam." zei ze en hij hoorde dat ze het meende. "En op het tweede, ik ging juist naar jou toe om te spelen!" Tearkit zuchtte opgelucht en sloeg zijn staart vriendschappelijk om haar heen. "Ik ben eerder bij het balletje." En hij rende er soepel vandoor. Hij slipte bij het balletje en sloeg hem hard weg. hij kwam tegen de rand van de Nursey en stuiterde verder, tot hij landde op Tearkit´s hoofd. Zijn oor was ineens bedenkt met mos en het balletje was veel kleiner, omdat die kapot was.
-Inspiloos, volgende post miss weer.-


Wake up! (Tearkit) 2v2edfl
Terug naar boven Ga naar beneden
Softkit,
Member
Wake up! (Tearkit) DPKsfdL
Elfje
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 maanden
Gender:
Rank:
Softkit,
BerichtOnderwerp: Re: Wake up! (Tearkit)   Wake up! (Tearkit) Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 17:33

(Kom op, een beetje vrolijk worden!)

Tearkit zuchtte opgelucht en sloeg zijn staart vriendschappelijk om haar heen. Softkit glimlachte alweer en keek blij naar de andere kittens en moederpoezen. Het was zo`n prachtige dag, ze moest er gewoon de hele tijd van glimlachen!Vlak bij haar voorpoten krioelden mieren rond de ingang van een groot mierenhol. Softkit vroeg zich telkens af hoe zulke kleine diertjes zo`n enorm hol konden maken, en waarom het nooit in stortte. Maar ze zei maar niks. Soms vond haar moeder dat ze dan ineens vreselijk begon te kletsen, en Softkit wilde liever niet dat het haar gebeurde bij een vreemdeling. "Ik ben eerder bij het balletje." zei Tearkit ineens, en hij rende er soepel vandoor. Ze probeerde hem nog in te halen, maar het lukte haar niet meer. Hij was te snel. Toch ging ze best hard, en haar pootje deed al geen pijn meer. Maar daardoor botste ze wel tegen Tearkit op. Ze moest hard lachen terwijl ze een klein heuveltje af rolde en er de hik van kreeg. "Ha-haha!" hikte ze vrolijk en krabbelde overeind. Vlug holde ze terug naar Tearkit. Die slipte bij het balletje en sloeg hem hard weg. hij kwam tegen de rand van de Nursey en stuiterde verder, tot hij landde op Tearkit´s hoofd. Zijn oor was ineens bedenkt met mos en het balletje was veel kleiner, omdat die kapot was. "Hihihi, nu hebben we geen balletje meer!" lachte Softkit vrolijk, maar het was geen uitlachen. Van warm, mooi weer werd ze altijd jolig.

(Hoe krijg ik het voor elkaar met jou posts nog net zoveel te verzinnen als anders XD)



Wake up! (Tearkit) 34jdpag
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wake up! (Tearkit)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: