ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Angelwing
Member
ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips   ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 9:07

oja ik wil mieschien van de site ik doe dit ook heel vaak stiekem terwel het niet mag plus ik ben te slecht in rpgen ik doe alles vekeert :'[

Angelpaw snoof te frisse lucht op het prikte licht in haar neus. Het dauw van het gras zad aan haar potjes en voelde de kouw er van. Het ligte vogel geluit maakte alles beter Angelpaw was zelf in een slechte bui dus ging liggen en keek naar de warme zon op hoop dat ze weer in een goede bui kwam ze voelde de warme zon wat alle dauw druppel opdroogde. Ze stond op met een sprong en liep stap voor stap naar vooren om op een klein muisje te vangen. Ze miste met haar klauw en viel op de grond met een harde knal ze liet een harde kreet uit van de pijn,ze dacht aan al haar vrienden en renden de Riverclan uit,en ging weg in de koude begroeide bossen. En ze liet alles achter in de Riverclan haar geloof haar vrienden,en haar leider ze vloog de bossjes diepper in. Een dikke traan gleed langzaam over haar koude vacht.

tada kijk hoe slecht


ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamerghost
StarClan
ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips DPKsfdL
Daniëlle, but call me Daan :p
299

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Dreamerghost
BerichtOnderwerp: Re: ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips   ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips Icon_minitimezo 19 aug 2012 - 21:35

Oke, als eerste tip raad ik je aan dit op world te gaan doen, dan kan je je spelfouten etc. verbeteren. Als je dat gedaan hebt ga je kijken waar je de zinnen/stukjes wat beter kunt beschrijven. Ook zou ik trouwens even gaan controleren of je zinnen wel kloppen, want je hebt het dauw en het is de dauw, snap je. Ook zou ik wat meer met leestekens gaan werken. Na een , moet ook een spatie trouwens. Maak je post anders opnieuw en ik zal je vedder helpen :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips   ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips Icon_minitimema 20 aug 2012 - 10:47

Door met word te typen kan je inderdaad van de spelfouten afkomen. Die staan er best veel in, maar door alles na te lezen en te kijken of het klopt kun je er veel weghalen ^^

Een ding wat mij opvalt is dat al je posts best wel dramatisch zijn. Het is zeg maar alsof Angelpaw elke dag wel gewond raakt of weg gaat van RiverClan. Je kunt ook mooie posts schrijven over een hele rustige dag, waarop ze bijvoorbeeld voornamelijk jaagt en slaapt. Anders wordt het een beetje onrealistisch.

Ik hoop dat je mijn tips kan gebruiken en succes ^^


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips   ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips Icon_minitimema 20 aug 2012 - 13:21

Ik vind dat ze het goed heeft gedaan. Misschien komt dat doordat ik haar in het echt ken, en daardoor weet dat ze niets aan die spelfouten kan doen. Maar het is inderdaad een goed idee om het te laten checken (bijv. op Word). Je verhaaltjes zijn leuk, maar misschien is het net zoals Crowkit het zei een beetje onrealistisch aan het worden. Ik ben alleen maar aan het herhalen wat andere zeggen. Misschien moet ik hier niet meer op reageren...
Sorry


ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips   ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips Icon_minitimedo 4 okt 2012 - 20:45

het is leuk maar ik zou wat meer beschrijven over de omgeving
Ook misschien een mooi begin maken
maar voor de eerste keer is het zeker niet slecht


I'm so silver....Silverpaw
ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips   ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips Icon_minitimedo 4 okt 2012 - 20:51

Je moet nooit zeggen dat iets slecht is, bijna iedereen kan het in het begin niet. Als je kijkt naar mijn post echt dan... Verder is het neit erg om een paar fouten te maken, maar als je er veel maakt moet je de tekst gewoon in world schrijven. Zoals de andere al zeiden moet je op leestekens letten, maar dara kan aan gewerkt worden. En geloof me als je het eenmaal kan wil je nooit meer stoppen.


ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
nighteye
Member
ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips DPKsfdL
Sammie
14

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
nighteye
BerichtOnderwerp: Re: ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips   ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 11:41

Knap voor de eerste keer hoor!! Ja, alleen de spelfouten. Ik ken namelijk ook mensen die daar erg moeite mee hebben hoor. Je bent niet de enige en nog een tip: je kunt ook als je wat zegt dikgedrukt doen of een leuk kleurtje geven.


Mijn acc:
nighteye happy wink
snowleopard happy[img]ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips Cdmh[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips   ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 12:59

dit is niet haar eerste keer... En ik weet wat de reden is dat ze veel spelfouten maakt. Maar het is inderdaad handig om het op word te typen Very Happy


ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik kan heel slecht rpgen mag ik a.u.b tips
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: