Patrols 16/08/2012 || Test!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Patrols 16/08/2012 || Test!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Inkmask
StarClan
Patrols 16/08/2012 || Test! DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Patrols 16/08/2012 || Test!   Patrols 16/08/2012 || Test! Icon_minitimedo 16 aug 2012 - 23:40

Patrols 16/08/2012 || Test! Inkmaskheader
Oké, dit is een test van iets wat ik graag wil proberen. In de warrior cats boeken stuurt de deputy er vaak patrols op uit omdat hij daarvoor verantwoordelijk is. Het leven voor de clankatten in de boeken bestaat namelijk voor het grootste gedeelte uit patrols en het is een kans voor je kat om meer katten uit de clan te ontmoeten.

Ik zoek dus drie groepjes katten die erop uit gaan en ik heb twee taken die ook gedaan moeten worden, als het populair is zal ik er misschien meer doen. Onthoudt, je hoeft hier niet eens perse lang voor te posten, gewoon plezier maken, laat je kat avonturen beleven en RPG eens met mensen met wie je nog nooit gerpg'ed heb. Tiny, ik hoop dat je dit oké vind xD...

Patrol 1 ~ Border patrol van de Shadowclan grens naar Rogue grens, Shadowclan katten of rogues mogen in deze patrol binnenvallen om het spannend te maken.
~ Inkmask (Patrol leader)
~ Leafblade
~ Scatteredrose
~ Desertpaw
~ Dreamerpaw

Patrol 2 ~ Jacht patrol/Adder zoeken.
~ Spottedleaf (Warrior, patrol leader)
~ ??? (Warrior)
~ ??? (Warrior)
~ Linepaw
~ ??? (Bonusplek, warrior of apprentice, hoeft niet vol)

Patrol 3 ~ Medicijnen zoeken
~ Angelvoice (Patrol leader)
~ Dapplepaw
~ ??? (Warrior)
~ Applepaw

Taak 1 ~ Gat in het dak van de warriors den dichten
~ ??? (Warrior/Apprentice)
~ ??? (Warrior/Apprentice)

Taak 2 ~ Muur kamp verstevigen wegens bloodclan dreiging
~ ??? (Warrior/Apprentice)
~ ??? (Warrior/Apprentice)
~ ??? (Warrior/Apprentice/Kit)

Voor de goede sfeer is het belangrijk dat we op elkaar wachten en niet elkaar gaan buitensluiten. De patrolleader mag dus ook voor het gemak een postvolgorde beslissen. Toch is het handig als iemand een dag of twee (Of drie) lang niet gepost heeft zonder iets van zich te laten horen, diegene misschien toch maar over te slaan als je niet wilt dat het topic dood loopt. Je moet je in de RPG zelf aanmelden voor de patrols, veel plezier iedereen!


----------------------------------------------------------------------------------

De frisse ochtendlucht streelde over Inkmask's gezicht terwijl hij de warriors den uit liep. De clan begon langzaam te ontwaken en het was tijd om de patrols eruit te zenden. Hij liep rustig naar de prooistapel. Eerst was het tijd voor ontbijt, niemand kon op een lege maag op patrol gaan, of niet dan? Rustig neusde de deputy even wat rond en pakte er daarna een plompe muis uit. Rustig en peinzend plofte Inkmask neer en begon hij te kauwen. Welke patrols had hij nodig. Hij sloot zijn ogen eventjes en dacht diep na. Een patrol voor de border natuurlijk, een jacht patrouille.. En had Angelvoice hem niet gevraagd voor begeleiders voor het kruiden zoeken? En er waren natuurlijk ook nog wel dingen in het kamp te doen qua taken.

Zwijgend hief de deputy zich weer op en keek hij over het kamp uit, de meeste katten waren nu ondertussen wel klaar met eten en wisten dat er patrols aankwamen. Inkmask schraapte zijn keel. "Ik zou er vandaag drie patrols uit willen zenden." Hij liet zijn blik eventjes over de katten heenglijden. "De eerste patrol is een border patrol van de Shadowclan grens naar de roguegrens. Ik zal deze patrol leiden. Ik zoek hiervoor nog een aantal warriors en één of twee apprentices." Hij zweeg eventjes om katten reactie tijd te geven en daarna verder. "Ik zoek verder nog iemand om een jachtpatrouille te leiden en natuurlijk katten die mee gaan. Een aantal warriors en twee apprentices opnieuw. Ik zou jullie ook willen vragen om uit te kijken naar een adder bij de grote rots, als jullie hem vinden, doe geen gekke dingen, maar toch zie ik dat onding liever dood dan levend." Weer zweeg hij eventjes. "Verder heeft Angelvoice me gevraagd of twee warriors, of een warrior en een apprentice haar en Dapplepaw konden begeleiden met het zoeken naar kruiden. Zijn hiervoor nog gegadigden?" Miauwde Inkmask vervolgens.

Rustig ging de deputy zitten en vouwde hij zijn staart over zijn voorpoten. "Verder heb ik nog drie katten nodig die de muur van het kamp zouden kunnen verstevigen, gewoon de gaten dichtmaken en misschien nog wat extra takken ertussen weven... Gewoon voor de zekerheid." Hij keek eventjes rond of katten zich geroepen voelden. "En verder heb ik te horen gekregen dat er een gat zit in het dak van de warrior den, niks ernstigs, maar het lekt wel als het regent. Hiervoor heb ik twee warriors of apprentices voor nodig."


Patrols 16/08/2012 || Test! WRkI2oO


Laatst aangepast door Inkmask op vr 17 aug 2012 - 21:23; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
leafblade
Member
Patrols 16/08/2012 || Test! DPKsfdL
37

CAT'S PROFILE
Age: 18 maanden
Gender:
Rank:
leafblade
BerichtOnderwerp: Re: Patrols 16/08/2012 || Test!   Patrols 16/08/2012 || Test! Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 0:21

mag ik mee met Patrol 1

Leafblade stond vroeg op hij rekte zig uit,en begon ochtent te eten. Hij voelde de kouw van de ochtent en hoorden Inkmask praaten"Ik zou er vandaag drie patrols uit willen zenden." zij hij luit Inkmask.Het was even stil,Leafblade wist dat nu de preek ging beginnen. En de deputy begon weer te praaten"De eerste patrol is een border patrol van de Riverclan grens naar de roguegrens. Ik zal deze patrol leiden. Ik zoek hiervoor nog een aantal warriors en één of twee apprentices." en weer was het stil Laefblade dacht dat het vast heel spannent was om daar te staan. Inkmask sprak weer"Ik zoek verder nog iemand om een jachtpatrouille te leiden en natuurlijk katten die mee gaan. Een aantal warriors en twee apprentices opnieuw. Ik zou jullie ook willen vragen om uit te kijken naar een adder bij de grote rots, als jullie hem vinden, doe geen gekke dingen, maar toch zie ik dat onding liever dood dan levend."het was weer stil. "Verder heeft Angelvoice me gevraagd of twee warriors, of een warrior en een apprentice haar en Dapplepaw konden begeleiden met het zoeken naar kruiden. Zijn hiervoor nog gegadigden?" miauwde Inkmask. het was tekens op de spannende momenten stil vond Leafblade. Hij ging naar Inkmask en vroeg 'mag ik meedoen met de Patrol 1 sir'. Hij keek naar de de Inkmask Leafblade liep even naar de bomen hij keek naar de dauw druppels. Leafblade ging terug naar Inkmask en zij niks.


Patrols 16/08/2012 || Test! Leafbladeosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
Patrols 16/08/2012 || Test! DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Patrols 16/08/2012 || Test!   Patrols 16/08/2012 || Test! Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 4:16

Gefrustreerd liep de jonge kattin het zanderige padje op. Twéé muizen laten schieten, en dan ook nog prooi wegjagen door haar eigen schaduw! Een ongemakkelijk voorgevoel vertelde haar dat dit niet dé beste dag ging worden. En aan het geknor van haar maag wist ze dat het tijd was om eens terug naar het kamp te gaan. Het gevoel dat je met lege poten terug moet keren is nooit leuk. Vooral niet als je een volleerde warrior bent. Natuurlijk heeft Spottedleaf nog steeds veel te leren, en is ze slechts een noob in het bewandelen van het leven. Zoals toen Blowsoul dat accident kreeg. Had ze toen wel juist gehandeld door hem terug naar 't kamp te dragen? Kon ze hem niet beter laten liggen, en gewoon hulp gaan halen? De laatste tijd leek het of ze alles op haar eigen houtje begon te doen. En dat was wel het laatste wat Spottedleaf wou dat de Clan zo over de calico kattin dacht. Zuchtend maakte ze rechtsomkeer, en trippelde op het pad, terugkerend naar 't kamp.

Het duurde echter niet lang of de twee felle groene ogen van Spottedleaf de ingang van het kamp ontmoette. Vreugde borrelde op toen ze ook de geur van prooi begon te vangen. Misschien zou ze straks weer een poging doen om te gaan jagen, en dan wél terugkeren met succes. Eenmaal de Windclan kattin één poot binnen zette hoorde ze de stem van hun deputy door het kamp galmen. Nieuwsgierig vouwde ze haar oren richting hem, en luisterde gehoorzaam naar wat 'ie te vertellen had. Het aanbod om de jachtpatrouille te leiden, of te joinen ving haar wel degelijk. En nog geen seconde later na dat Inkmask gedaan was met spreken, schoot de calico kat naar voor als een katapult, en sprak hem aan. 'Ik bied me aan om de jachtpatrouille te leiden.' Begon ze. Maar echter snapte ze wel dat hij misschien liever iemand ervarener had. 'Ik snap het als je liever iemand anders daarvoor wilt.' Naast haar hoorde ze ook nog iemand anders spreken. Ze vind zijn bruine vacht op en begroette de andere kater met een vriendelijk knikje. Na een paar tellen gunde ze de deputy wat afstand en wachtte op wat hij nu te zeggen had.



Patrols 16/08/2012 || Test! 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
Patrols 16/08/2012 || Test! DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: Patrols 16/08/2012 || Test!   Patrols 16/08/2012 || Test! Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 10:07

Voor patrouille 1

Desertpaw liep rusteloos door het windclan kamp. Ze had net een grote ekster op, maar voelde zich niet zelfvoldaan. Ze had gehoord van de nieuwe patrouilles, langs de vreemde grenzen, en misschien zag ze zelfs katten van andere clans! Het leek haar prachtig. Ze kon het kamp wel uit, maar ze wilde zichzelf wel een beetje aan de regels houden. En ze had net genoeg ervaring (nou ja, dat dacht ze wel) door het slangen incident met haar vriendin thornpaw, en het vervuilde tweebeen voedsel. De energie brandde binnenin haar. Ze zou en moest zich aanmelden. Na de woorden van inkmask wist ze het zeker

Toch wat verlegen trippelde ze verder om naar inkmask te zoeken. Hij zat lekker met zijn poten over zijn staart gevouwen. Ze liep op hem af, en miauwde rustig: 'Inkmask, ik wil me wel aanmelden voor de eerste patrouille.' Ze zette zachtjes een stap achteruit, en zei erbij: 'Ik zou jullie graag willen vergezellen.' Ze wachtte even op het antwoord van de deputy.

-beetje klein dunno -


Patrols 16/08/2012 || Test! 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:



Laatst aangepast door Desertpaw op vr 17 aug 2012 - 10:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Linesong
Member
Patrols 16/08/2012 || Test! DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Age: ≈ 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Patrols 16/08/2012 || Test!   Patrols 16/08/2012 || Test! Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 10:24

Linepaw meldt zich voor de jachtpatrouille c:

Het eerste zonlicht scheen al de Den binnen en snel trippelde de poes naar buiten. dIt keer zou ze wakker zijn voor Applepaw. Ze had geen zin in nog meer beledigingen en andere dingen naar haar hoofd geroepen te krijgen. Rustig pikte ze een dun muisje uit de voedselhoop en ging die in een hoek van het kamp zitten oppeuzelen terwijl ze naar de katten keek die ook hun den verlieten. Sommigen het kamp uit, andere naar de voedselstapel weer anderen liepen weer een andere Den in enz. Ook Inkmask was blijkbaar wakker geworden want ook hij lag nu in de rustige morgenzon te eten. Toen Linepaw (na veel vertraging door het rondkijken) haar muis op had begroef ze de botjes netjes onder de aarde. Even keek ze rond, maar toen ze de Deputy plots de clan hoorde toespreken richte ze haar aandacht op de kater. "Ik zou er vandaag drie patrols uit willen zenden." Hij liet zijn blik eventjes over de katten heenglijden. "De eerste patrol is een border patrol van de Riverclan grens naar de roguegrens. Ik zal deze patrol leiden. Ik zoek hiervoor nog een aantal warriors en één of twee apprentices." Hij zweeg eventjes om katten reactie tijd te geven en daarna verder. "Ik zoek verder nog iemand om een jachtpatrouille te leiden en natuurlijk katten die mee gaan. Een aantal warriors en twee apprentices opnieuw. Ik zou jullie ook willen vragen om uit te kijken naar een adder bij de grote rots, als jullie hem vinden, doe geen gekke dingen, maar toch zie ik dat onding liever dood dan levend." Weer zweeg hij eventjes. "Verder heeft Angelvoice me gevraagd of twee warriors, of een warrior en een apprentice haar en Dapplepaw konden begeleiden met het zoeken naar kruiden. Zijn hiervoor nog gegadigden?" Miauwde Inkmask vervolgens. Snel sprinte ze naar Inkmask toe, waarna ze afwachte tot de rest die voor haar was zijn zegje had gedaan, daarna zei ze, 'Ik wil wel helpen bij de jachtpatrouille...' Even glimlachte ze licht. Ze was nog nooit echt met een patrouille meegeweest en om nou direct de grenzen af te speuren... Nee, zij ging het tot nu toe even houden bij het jagen. Het kon een goede les voor haar zijn!



Patrols 16/08/2012 || Test! I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamerghost
StarClan
Patrols 16/08/2012 || Test! DPKsfdL
Daniëlle, but call me Daan :p
299

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Dreamerghost
BerichtOnderwerp: Re: Patrols 16/08/2012 || Test!   Patrols 16/08/2012 || Test! Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 11:23

Patrols 16/08/2012 || Test! Dreamerpawsheet-2

Dreamerpaw had net heerlijk zitten eten, het was z'n mooie dag vandaag, en ze had wel zin in een beetje actie ! Opeens begon Inkmask, deputy van Windclan te spreken. "Ik zou er vandaag drie patrols uit willen zenden." Hij liet zijn blik eventjes over de katten glijden en Dreamerpaw glimlachte. "De eerste patrol is een border patrol van de Riverclan grens naar de roguegrens. Ik zal deze patrol leiden. Ik zoek hiervoor nog een aantal warriors en één of twee apprentices." Hij zweeg eventjes en ging daarna weer vedder. "Ik zoek verder nog iemand om een jachtpatrouille te leiden en natuurlijk katten die mee gaan. Een aantal warriors en twee apprentices opnieuw. Ik zou jullie ook willen vragen om uit te kijken naar een adder bij de grote rots, als jullie hem vinden, doe geen gekke dingen, maar toch zie ik dat onding liever dood dan levend." Weer zweeg hij eventjes. "Verder heeft Angelvoice me gevraagd of twee warriors, of een warrior en een apprentice haar en Dapplepaw konden begeleiden met het zoeken naar kruiden. Zijn hiervoor nog gegadigden?" Miauwde Inkmask vervolgens. Rustig ging de deputy zitten en vouwde hij zijn staart over zijn voorpoten. "Verder heb ik nog drie katten nodig die de muur van het kamp zouden kunnen verstevigen, gewoon de gaten dichtmaken en misschien nog wat extra takken ertussen weven... Gewoon voor de zekerheid." Hij keek eventjes rond of katten zich geroepen voelden. "En verder heb ik te horen gekregen dat er een gat zit in het dak van de warrior den, niks ernstigs, maar het lekt wel als het regent. Hiervoor heb ik twee warriors of apprentices voor nodig." Dreamerpaw stapte na een tijdje naar voren. ''Ik wil wel meegaan met de grens pattrouille, Inkmask.'' Ze glimlachte en stapte daarna weer naar achteren en voegde zich bij de rest, misschien ging er nu wat gebeuren, eindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Applefrost
Member
Patrols 16/08/2012 || Test! DPKsfdL
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender:
Rank:
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Patrols 16/08/2012 || Test!   Patrols 16/08/2012 || Test! Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 19:42

Patrols 16/08/2012 || Test! 2173624x500grungewarnin
De stem van Inkmask wekte de licht rosse kattin meteen. Zoekend keek ze rondom haar en merkte op dat Linepaw er al vandoor was. Fijn, dan had ze al geen last van die. Geïrriteerd hees ze haar recht en begon haar pels de wassen, terwijl ze met één oor naar Inkmask luisterde. Hmm, patrouilles dus hé? In jagen had ze totaal géén zin, om dat Linepaw zich er net had voor opgegeven. En die patrouille van Inkmask zelf zou zeker al helemaal vol zitten, dus kon ze beter met die twee medicine cats mee gaan. Héél misschien leerde ze er wel wat van. Ze moest al lang niks van kruiden hebben, en Applepaw heeft het ook al eens heel bont gemaakt. Misschien was dit een soort gelegenheid om 'sorry' te zeggen. Niet dat Applepaw ooit zou toegeven dat ze er spijt van had, dat nooit! Rustiger dan daarnet sloop ze de den uit en wandelde bruut op de kater af. 'Ik ga mee met Angelvoice en Dapplepaw.' Zonder te wachten op een reactie of het wel oké was trippelde ze al weer weg om zich te voegen met de rest van de apprentice's.



Life passes us without us knowing it,
Patrols 16/08/2012 || Test! EUCl0Oq
without us living it
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Patrols 16/08/2012 || Test! DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Patrols 16/08/2012 || Test!   Patrols 16/08/2012 || Test! Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 19:51

Scatteredrose rekte zich uit vanbinnen de warriors den en sloeg met haar pluizige staart een paar keer stevig om zich heen. Ze geeuwde uitgebreid en keek slaperig de slaapplaats rond. Het was redelijk leeg hier binnen, waar was iedereen? De roestbruin met witte kattin merkte ook op dat haar zus, de zwart/witte Sassyvoice, niet in de den was. Misschien had ze zich weer verslapen? Nou ja, nevermind.
De kattin trok met haar oren toen ze de bekende stem van de Deputy, Inkmask, hoorde. Nieuwsgierig kroop ze uit de den en keek om zich heen. Al snel had ze een groepje katten gevonden, waarbij de Deputy ook stond. Ze ving iets op over patrouilles. Well, aangezien Sassyvoice er toch niet was, kon ze best mee doen aan een patrouille. Ze liep in de richting van de katten en ving nog net de uitleg op.
"De eerste patrol is een border patrol van de Shadowclan grens naar de roguegrens. Ik zal deze patrol leiden. Ik zoek hiervoor nog een aantal warriors en één of twee apprentices." Scattered dacht eventjes na, dat was misschien wel iets voor haar. "Ik zoek verder nog iemand om een jachtpatrouille te leiden en natuurlijk katten die mee gaan. Een aantal warriors en twee apprentices opnieuw. Ik zou jullie ook willen vragen om uit te kijken naar een adder bij de grote rots, als jullie hem vinden, doe geen gekke dingen, maar toch zie ik dat onding liever dood dan levend." De kattin luisterde niet echt meer. Ze had al besloten dat ze zich bij de patrouilles zou aansluiten.
Toen Inkmask klaar was met zijn verhaal, stond de roestbruin met witte kattin op en liep in de richting van haar Deputy. "Ik wil me wel bij de grens patrouille voegen, Inkmask," miauwde ze kalm, terwijl ze haar kop iets lager hielt voor respect te tonen. Ondertussen vroeg ze zich af waar Sassyvoice was, haar zus was weer eens alleen op pad gegaan. Geweldig ...


Patrols 16/08/2012 || Test! DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Patrols 16/08/2012 || Test! LcrIgCQ Patrols 16/08/2012 || Test! M9EKCDX Patrols 16/08/2012 || Test! EjrsROF
Patrols 16/08/2012 || Test! RUq8TRk Patrols 16/08/2012 || Test! UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursepaw
Member
Patrols 16/08/2012 || Test! DPKsfdL
Some people call me Cees :3
138

CAT'S PROFILE
Age: I'm 6 moons now
Gender:
Rank:
Cursepaw
BerichtOnderwerp: Re: Patrols 16/08/2012 || Test!   Patrols 16/08/2012 || Test! Icon_minitimevr 17 aug 2012 - 23:22

Cursepaw staat gereed voor de kruiden x3

Cursepaw lag net lekker en was eens rustig aan het rondstaren toen plots Inkmasks stem hem deed opschrikken. "Ik zou er vandaag drie patrols uit willen zenden." Hij liet zijn blik eventjes over de katten heenglijden. "De eerste patrol is een border patrol van de Shadowclan grens naar de roguegrens. Ik zal deze patrol leiden. Ik zoek hiervoor nog een aantal warriors en één of twee apprentices." Hij zweeg eventjes en Wursepaw schudde zijn hoofd, nee daar had hij geen zin in. "Ik zoek verder nog iemand om een jachtpatrouille te leiden en natuurlijk katten die mee gaan. Een aantal warriors en twee apprentices opnieuw. Ik zou jullie ook willen vragen om uit te kijken naar een adder bij de grote rots, als jullie hem vinden, doe geen gekke dingen, maar toch zie ik dat onding liever dood dan levend." Weer zweeg hij eventjes. "Verder heeft Angelvoice me gevraagd of twee warriors, of een warrior en een apprentice haar en Dapplepaw konden begeleiden met het zoeken naar kruiden. Zijn hiervoor nog gegadigden?" Miauwde Inkmask vervolgens. 'Ik wel!' riep hij uit het niets en dook toen in elkaar, 'Voor dat kruiden zoeken dan' piepte hij vervolgens



Patrols 16/08/2012 || Test! Xcw4uw
XxX:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornpaw.
Member
Patrols 16/08/2012 || Test! DPKsfdL
Floor
221

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Thornpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Patrols 16/08/2012 || Test!   Patrols 16/08/2012 || Test! Icon_minitimema 20 aug 2012 - 11:27

Thornpaw wilt de muur doen


Thornpaw keek grimmig voor zich uit. Zij was liever mee gegaan met de patrols, maar daar had de deputy al katten voor. Desertpaw was snel geweest. Zij mocht wel mee met de patrols. Thornpaw gunde het haar wel maar het bleef natuurlijk jammer."Verder heb ik nog drie katten nodig die de muur van het kamp zouden kunnen verstevigen, gewoon de gaten dichtmaken en misschien nog wat extra takken ertussen weven... Gewoon voor de zekerheid." Thornpaw voelde zich niet echt geroepen maar omdat blijkbaar de meeste katten geen zin hadden, ging ze een paar stapjes naar voor en zei met een beetje tegenzin: 'Ik wil dat wel doen' en haaste zich daarna terug naar achteren. Ze was altijd een beetje verlegen in het bijzijn van de deputy. Hopelijk zouden er nog andere katten zich aanmelden, anders was het helemaal niet meer leuk. Ze legde haar staart over haar poten en wachtte op de reactie van de andere katten.


Patrols 16/08/2012 || Test! Browncat
Dankjewel Desertpaw <3 <3 <3:

Patrols 16/08/2012 || Test! Mlp_icon___twilight_sparkle_by_umberon9-d3lgj2q
Ik hou van MLP en het maakt me niets uit wat je daarvan vind!
Terug naar boven Ga naar beneden
Purepaw
Member
Patrols 16/08/2012 || Test! DPKsfdL
Mark
24

CAT'S PROFILE
Age: 7,5 manen
Gender:
Rank:
Purepaw
BerichtOnderwerp: Re: Patrols 16/08/2012 || Test!   Patrols 16/08/2012 || Test! Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 16:32

Ik help wel mee met de muur.

Purepaw zat een beetje verveeld bij de apprentice den. Hij hoorde Inkmask zijn keel schrapen. "Ik zou er vandaag drie patrols uit willen zenden." Toen hij Inkmask hoorde praten stond Purepaw op en liep richting Inkmask en de katten die zich rond hem verzameld hadden.Inkmask ging verder met taken voorleggen en toen hij zei dat er nog katten nodig waren om de muur te verstevigen, Purepaw zei tegen Inkmask:"Ik wil wel meehelpen met de muur herbouwen."Tevreden trippelde Purepaw richting de apprentice den, zijn eerste taak als leerling in het vooruitzicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seedpaw
Member
Patrols 16/08/2012 || Test! DPKsfdL
Cato && Iro
89

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Seedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Patrols 16/08/2012 || Test!   Patrols 16/08/2012 || Test! Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 18:19

Opgewonden trippelde Seedpaw de open plek op toen ze Inkmask zijn stem door het kamp hoorde galmen. "Ik zal er vandaag drie patrols uit willen zenden." zei hij. Seedpaw trok even met haar oren, waarna ze ging zitten om naar Inkmask te luisteren. Ze liet het een beetje aan haar voorbij komen, tot ze het woord "jachtpatrouille" hoorde. Ze spitste haar oren. "...natuurlijk katten die mee gaan. Een aantal warriors en twee apprentices opnieuw. Ik zou jullie ook willen vragen om uit te kijken naar een adder bij de grote rots, als jullie hem vinden, doe geen gekke dingen, maar toch zie ik dat onding liever dood dan levend." Dat leek haar wel wat. Ongeduldig wachtte ze tot Inkmask klaar was met zijn zegje en schoot toen naar voren. Ze hoopte dat er nog plek in de jachtpatrouille was. Onrustig wachtte ze in de rij tot ze eindelijk aan de beurt was. "Mag ik mee met de jachtpatrouille?" vroeg ze aan Inkmask.


Patrols 16/08/2012 || Test! 2lkafdv
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Patrols 16/08/2012 || Test!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: