Het trainen van Silverpaw begint!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het trainen van Silverpaw begint!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yellowclaw
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 17:55

Yellowclaw kwam de open plek in het bos op gewandeld. Hij hoopte dat zijn apprentice binnenkort zou verschijnen want hij had namelijk het een en ander in gedachte. Hij swiepte vrolijk met zijn staart en keek eens even rond. Langzaam nam hij de omgeving in zich op: rechts van hem was er een hele 'klont' gele bloemen, boterbloempjes waarschijnlijk, links van hem was vermoedelijk een vossenhol. Achter hem was een klein heuveltje van zwart zand. Een perfecte trainingsplek dus, volgens Yellowclaw. De gele bloemen konden ze gebruiken om sluipaanvallen in te oefenen. Het hol als observatiepost en de zwarte zandhoop voor aanvalssprongen. En de rest van de open plek voor de overige train-elementen. Yelloclaw begon de plek met zijn geurspoor te markeren. Het zei tegen een andere kat: 'Yellowclaw & Silverpaw trainen hier.'. Hij ging vervolgens weer rustig zitten wachten terwijl zijn apprentice kwam, terwijl hij met zijn ogen een wit vlindertje volgde, en de bijen vrolijk hoorde zoemen.


Het trainen van Silverpaw begint! Yellowclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 20:18

silverpaw werd wakker ze liep de apprentice den uit. Ze keek het kamp rond yellowclaw was weg maar silverpaw rook een vers spoor. Silverpaw ging in sluip houding en sloop het kamp uit. Ze volgde het spoor naar het kleine bos daar zag ze yellowclaw zijn rug. silverpaw liep naar yellowclaw 'hoi yellowclaw wat gaan we doen vandaag?' vroeg silverpaw. Silverpaw ging naast yellowclaw zitten en keek hem lief aan. 'gaan we vandaag vogels springen?!' riep silverpaw entoesjast
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowclaw
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimewo 29 sep 2010 - 15:45

Yellowclaw kreeg even later in de gaten dat Silverpaw kwam aangewandeld. Hij spitste zijn oren. 'Hoi Yellowclaw wat gaan we doen vandaag?' vroeg de apprentice. 'Nou euh ik had....' veel verder kwam hij niet omdat hij opeens door de enthousiaste leerling werd onderbroken. 'Gaan we vandaag vogels bespringen?' vroeg Silverpaw enthousiast aan hem. Yellowclaw moest lachen om haar enthousiasme. 'Eerlijk gezegt wil ik eerst even weten wat je al kunt. Daarna, als ik een beetje een beeld op de manier hoe jij jaagt hebt geschetst, kunnen we wel even vogels gaan vangen. Ook weer mooi wat prooi voor de clan erbij!' grauwde hij vriendelijk.


Het trainen van Silverpaw begint! Yellowclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 8:09

'Eerlijk gezegt wil ik eerst even weten wat je al kunt. Daarna, als ik een beetje een beeld op de manier hoe jij jaagt hebt geschetst,'zei yellowclaw. 'wat jagen vissen vogels muizen konijnen?' vroeg silverpaw 'Dan kunnen we wel even vogels gaan vangen. Ook weer mooi wat prooi voor de clan erbij!' zei yellowclaw. 'Dat is waar' zei silverpaw. 'o trouwens ik heb al best wat geleerd van divestream' en ze keek naar yellowclaw hoe ze zou reageren. 'waar beginnen we' vroeg silverpaw aan yellowclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowclaw
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 16:21

'O, ik heb trouwens al best wat geleerd van Divestream.' vertelde de leerling hem. Yellowclaw keek vragend naar Silverpaw. 'Sinds wanneer leren kittens al jachttechnieken voordat ze Apprentice zijn?' zei hij nogal ernstig. 'Ik moet Crookedstar vanavond of morgenochtend toch rapporteren over je vooruitgang en dan zal ik het hem direct vragen.' vervolgde hij. 'Waar beginnen we?' vroeg de Apprentice een minuut later na een korte stilte. 'Omdat we van de Riverclan zijn wil ik eerst wel eens zien hoe goed je vis kan vangen.' suggereerde Yellowclaw.


Het trainen van Silverpaw begint! Yellowclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 7:45

'sinds waneer leren kittens voor ze apprencies zijn, ik moet crooked star morgentog raporteren over je vooruit gangen en dan zal ik het hem direct vragen'zei yellowclaw. 'a.ik was al een leerling maar alleen zonder mentor b.apprecies mogen al het kamp uit onderleiding en dat was divestream c. Het was mijn verzoek'zei silverpaw. 'omdat we rivier clan zijn wil ik je wel eens zien vissen' zei yellowclaw 'oke is goed maar gaan we er zo naar toe?' vroeg silverpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowclaw
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 10:34

'A. Ik was al een leerling, maar alleen zonder mentor. B. Apprentice's mogen al het kamp uit onder leiding en dat was Divestream. C. Het was mijn verzoek.' zei Silverpaw op een nogal betweterige toon, iets waarvan Yellowclaw niet hield. 'Luister, je kan geen leerling zijn zonder mentor. Je mag al wel het kamp uit weliswaar, dat deed ik vroeger met begeleiding ook heel vaak, maar leren deed je dus nooit echt.' legde Yellowclaw uit. Yellowclaw wenkte zijn leerling en samen liepen ze naar een klein beekje. 'Ok, hier zwemmen kleine visjes. Probeer er zo snel mogelijk een te grijpen.' vertelde Yellowclaw terwijl hij er snel een uit het water viste. 'Meestal vergt dit altijd wel eerst enige oefening dus als je het fout doet neem ik je het nog niet kwalijk..' ging hij verder met een grijns op zijn gezicht.


Het trainen van Silverpaw begint! Yellowclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Divestream
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 10:45

Divestream rende zo hard ze kon het kamp uit. Oh, wat is ze toch stom! De training van Silverpaw begint vandaag, als ze zou beginnen over haar, wat zei haar geleerd had, zou Yellowclaw boos worden. Hoe kon ze ook zo stom zijn? Ze had Yellowclaw in Warrior's Den nog moeten zeggen dat ze Silverpaw al een beetje had aangeleerd. Ze snoof ongeduldig de geuren op. Divestream rende naar de geur van Silverpaw en Yellowclaw. Ze waren nog maar pas vertrokken, dus hun geuren waren nog vers. Divestream rende de poten van haar lijf en zag uiteindelijk twee gevlekte vachten staan bij het water. Een bruin gevlekte vacht en een zilver gevlekte vacht. Van een afstandje was het best leuk om te zien. Divestream minderde vaart. 'Yellowclaw! Sorry dat ik je stoor, maar ik wil even verslag over Silverpaw uitbrengen', zei ze. Ze drukte haar neus even met gespin tegen die van Yellowclaw en deed datzelfde bij Silverpaw. Ze wenkte Yellowclaw een beetje van Silverpaw weg. 'Ik heb een aantal dagen geleden met Silverpaw een stukje getraind. Ze was alleen buiten het kamp en ik heb haar enkele dingen aangeleerd. Ik heb haar leren vis vangen, dus als je al ziet dat ze dat een beetje kan, moet je niet raar op kijken. Het spijt me zeer, maar Silverpaw wou zo graag weten hoe je het deed', zei Divestream met gebogen kop voor Yellowclaw. 'Wees dus alsjeblieft niet te streng voor haar. Het is mijn schuld dat ze meer dingen weet dan dat een Apprentice moet weten, of in dat geval toen nog een kit.'


Het trainen van Silverpaw begint! Wlojzc
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowclaw
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 19:27

Yellowclaw keek naar Silverpaw en vroeg zich af hoe de apprentice het er vanaf zou brengen. 'Yellowclaw! Sorry dat ik je stoor, maar ik wil even verslag over Silverpaw uitbrengen' hoorde hij opeens een poezenstem roepen. Het was overduidelijk Divestream. Hij keek haar met respect aan. 'Wat kan ik voor je doen Divestream?' vroeg hij plechtig. 'Ik heb een aantal dagen geleden met Silverpaw een stukje getraind. Ze was alleen buiten het kamp en ik heb haar enkele dingen aangeleerd. Ik heb haar leren vis vangen, dus als je al ziet dat ze dat een beetje kan, moet je niet raar op kijken. Het spijt me zeer, maar Silverpaw wou zo graag weten hoe je het deed' vertelde de witte poes. Yellowclaw begreep het maar toch keek hij ernstig. 'Weet Crookedstar hiervan?' zei hij proffesioneel, hij was tenslotte mentor en warrior en had het recht dit te vragen. 'Wees dus alsjeblieft niet te streng voor haar. Het is mijn schuld dat ze meer dingen weet dan dat een Apprentice moet weten, of in dat geval toen nog een kit.' verontschuldigde Divestream zich. 'Nou, om eerlijk te zijn: als mentor moet je wel een tikkeltje streng zijn, maar ik begrijp wat je bedoelt...' vervolgde Yellowclaw. Hij had respect voor deze poes en boog eerbiedig zijn hoofd.


Het trainen van Silverpaw begint! Yellowclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 20:34

'Luister, je kan geen leerling zijn zonder mentor. Je mag al wel het kamp uit weliswaar, dat deed ik vroeger met begeleiding ook heel vaak, maar leren deed je dus nooit echt.' legde Yellowclaw uit. 'ja' zei silverpaw. 'Ok, hier zwemmen kleine visjes. Probeer er zo snel mogelijk een te grijpen.' vertelde Yellowclaw. 'oke' antwoorde silverpaw. 'Meestal vergt dit altijd wel eerst enige oefening dus als je het fout doet neem ik je het nog niet kwalijk..'zei yellowclaw. Ze deet haar twee voor potten in het water 1 tel latter zwommen twee visjes tussen haar poten ze zette haar nagels uit en ging snel met haar poten naar elkaar toe daarns haalde ze haar poten uit het water 'hier twee visjes' zei silverpaw. 'Yellowclaw! Sorry dat ik je stoor, maar ik wil even verslag over Silverpaw uitbrengen', zei ze. Ze drukte haar neus even met gespin tegen die van Yellowclaw en deed datzelfde bij Silverpaw. Ze wenkte Yellowclaw een beetje van Silverpaw weg. 'Ik heb een aantal dagen geleden met Silverpaw een stukje getraind. Ze was alleen buiten het kamp en ik heb haar enkele dingen aangeleerd. Ik heb haar leren vis vangen, dus als je al ziet dat ze dat een beetje kan, moet je niet raar op kijken. Het spijt me zeer, maar Silverpaw wou zo graag weten hoe je het deed', zei Divestream met gebogen kop voor Yellowclaw. 'Wees dus alsjeblieft niet te streng voor haar. Het is mijn schuld dat ze meer dingen weet dan dat een Apprentice moet weten, of in dat geval toen nog een kit.' zei divestream 'divestream ik heb twee vissen gevangen en hoe gaat het hoe gaat het met jou apprenciese en moet je hem niet trainen . vroeg silverpaw doorlopend ze keek lief naar divestream.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowclaw
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimema 4 okt 2010 - 19:20

'Mooi, het lijkt erop alsof je dit al aardig beheerst.' zei Yellowclaw murmelend. Hij vond het jammer dat Silverpaw's aandacht bijna volledig werd afgeleidt. Zo kon hij de leerling toch niet trainen. Maar hij liet het er voor deze keer bij en zei niks. 'Zullen we weer naar de plek gaan? Daar wil ik eens zien of je misschien al een lijster uit de lukt kunt 'klauwen'.' ging Yellowclaw serieus verder. Hij knikte tevreden naar Divestream. Toen liep hij alvast rustig veruit, terug naar de plek waar hij Silverpaw in het begin opwachtte.


Het trainen van Silverpaw begint! Yellowclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimedi 5 okt 2010 - 7:49

'Mooi, het lijkt erop alsof je dit al aardig beheerst.' zei Yellowclaw. 'dankje yellowclaw' zei silverpaw terwijl ze eerbiedig haar kop liet zakken. Zullen we weer naar de plek gaan? Daar wil ik eens zien of je misschien al een lijster uit de lukt kunt 'klauwen'.' zei Yellowclaw. 'ja' zei silverpaw. yellowclaw liep terug naar de plek waar we als eerste waren. Silverpaw rende achter yellowclaw aan. in een boom zat een vogel. 'Wacht ik zie een vogel' zei silverpaw tegen yellowclaw. Silverpaw kaatste tegen de stam en pakte de vogel van de tak af en doden hem gouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Divestream
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 10:27

Silverpaw zei iets over het vangen. Divestream gaf een knik en je kon zien in haar ogen dat ze trots was op de Apprentice. Toen knikte Yellowclaw naar haar en liep vooruit. Divestream gaf een knik terug, een lik aan Silverpaw en rende teon weg. Yellowclaw was mooi bezig om de poes dingen aan te leren. Silverpaw miste haar. Dat vond Divestream wel leuk om te horen, maar het was uiteindelijk Crookedstar die besliste over Silverpaw's mentor. Tenslotte had Divestream ook al een Apprentice. Dearpaw. Dat was de poes waar Divestream het eerste naar was gaan kijken. Ze was blij dat Dearpaw haar Apprentice was en ze was vereerd dat ze deze taak op zich mocht nemen van Crookedstar. Divestream staarde rond, ving nog een vogel en ging toen terug naar Warrior's Den.


Het trainen van Silverpaw begint! Wlojzc
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowclaw
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 16:06

'Wacht ik zie een vogel' zei zijn apprentice vlug toen ze terugliepen. Yellowclaw keek om zich heen en zag dat het een merel was. Silverpaw vermoordde het diertje snel. 'Je levert goed werk Silverpaw, daar mag je gerust trots om zijn!' legde Yellowclaw uit. Hij keek zijn leerling goedkeurend aan. 'Morgen gaan we naar de hooglanden. Er zullen waarschijnlijk hooglanders lopen dus wees erop voorbereid dat je soms flink moet rennen! En het waait er stevig.' legde Yellowclaw uit.


Het trainen van Silverpaw begint! Yellowclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Het trainen van Silverpaw begint! Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 16:13

Let even op dat je minstens 5 volle regels post. Verscheidene posts vallen dus onder spam.


Het trainen van Silverpaw begint! RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Het trainen van Silverpaw begint! DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Het trainen van Silverpaw begint!   Het trainen van Silverpaw begint! Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 18:26

'Je levert goed werk Silverpaw, daar mag je gerust trots om zijn!' hoorde ze yellowclaw zeggen. 'bedankt yellowclaw' antwoorden ze en knikte licht. 'Morgen gaan we naar de hooglanden. Er zullen waarschijnlijk hooglanders lopen dus wees erop voorbereid dat je soms flink moet rennen! En het waait er stevig.' legde Yellowclaw uit. 'eindelijk lekker rennen' het was in haar zelf bedoelt maar ze merkte dat ze het hard op had gezegd. 'oke leuk' zei silverpaw daarom snel. ze keek trots richting divestream.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het trainen van Silverpaw begint!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: