new start - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 new start

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lionheart
Member
new start - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: new start   new start - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 18:23

"Ik jaag zelf wel'' Was haar antwoord met een glimlach. Hij knikte haar bemoedigend toe. Toen liep ze weg. Waneer ze in de bosjes was keerde hij zich tot Miyu en Snatcher. " Wedden dat ze na één poging al stik kapot gaat Zijn? Het kan ook nog zijn dat ze met lege handen terugkomt." Zei hij en grinnikte. Haar stik kapot zien terugkomen moest wel grappig zijn. Ze zou niet eens lang zijn weg geweest!

Niet veel later kwam ze alweer terug. Lionheart zat met een gehouden lachbui toe te kijken. Hij slikte de terug in. Hij zag hoe ze de vogel neerlegde en daarnaast neerplofte. ''Meer lukt me niet!" Hij kon het niet tegenhouden toch even zacht te lachen. " Zei ik het jullie niet!" riep hij lachend. " Sorry Darkblood maar ik wist al wat er ging gebeuren. DToen keek hij naar de andere " kom gaan we even een feestmaal bijeenhalen?" Hij wachtte even en vertrok daarna in de bossen.

Later kwam hij terug met vier muizen in zijn bek. Hun lichaam lieten een paar bloedvlekken op zijn borstkas omdat hij ze met hun staart vast had. Hij wachtte op de andere en zij toen " En dat is dus een feestmaal! smullen maar!" Zei hij en pikte er zelf twee uit waar hij meteen aan begon. Na al die tijd besefte hij hij zelf hoe hongerig hij was.


new start - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
new start - Pagina 2 DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: new start   new start - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 20:02

mama was alweer een stuk beter dan eerst. Ze ging nu zelf jagen. Lionheart keek lachend om en zei: wedden dat ze na een poging al stik kapot zal zijn. Haar kleine staartje werd dik. Mama kon jagen hoor! Maar helaas, ze kwam doodop terug. Maar mama was toch beter... Ik zag dit al aankomen" zei hij. Snatcher stond met grote ogen te kijken toen hij weg ging en een paar minuten later terugkwam met muizen. Zij kreeg er een, maar ze wou zich aan de code houden. Stel dat dit invloed had op apprantice worden! Ze at niets


new start - Pagina 2 XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyu
Member
new start - Pagina 2 DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Miyu
BerichtOnderwerp: Re: new start   new start - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 20:52

'Je hebt dus gemerkt dat ik uit de Bloodclan kom?'' Vroeg ze. Miyu keek naar de hoe de kater alles al raadde wat verborgen was. Lionheart had inderdaad al geraden dat Darkblood uit de bloodclan kwam. Was hij zelf ooit bloodclan dan geweest? Hoe had hij anders Snatchers naam geraden. Misschien had hij daar al medicijn kat gespeeld wie weet. Ze trok haar schouders ervoor op. Het was zijn leven. "Volgens mij heb je veel bloed verloren en je ligt hier ook al een tijdje. Je zal wel vast honger hebben. Je zal vast wel opknappen van een paar muizen. wat denk je?" Vroeg Lionheart nu rond. Haar maag rommelde wel. Ja! een paar muizen konden er wel in. "Ik jaag zelf wel'' antwoordde Darkblood. Lionheart knikte haar bemoedigend toe terwijl ze weg ging. Lionheart was blijven zitten dus kreeg ze het gevoel dat er iets ging gebeuren. toen ze de bossen was in verdewen kwam lionheart afgelopen. " Wedden dat ze na één poging al stik kapot gaat Zijn? Het kan ook nog zijn dat ze met lege handen terugkomt." Ze lachte. Nee, Darkblood zo snel moe dat kan non gewoon niet.

Niets snel na ze het bos was ingegaan kwam ze terug met een vogel. Ze plofte gewoon neer als een zak meel. " Zei ik het jullie niet!" Lachte lionheart. Ze moest ook even grinniken. Hoe wist hij het toch! Maar waarschijnlijk hoorde dat ook bij zijn vak. Hij zei verder nog iets en toen keek hij weer hun richting op. " kom gaan we even een feestmaal bijeenhalen?" vroeg hij. " Ik ga mee! Ik sterf van de honger!" Snorde ze bij de gedachten van een paar muizen. Ze rende achter lionheart aan. Het bos zat echt vol! Je hoorde overal piepgeluidjes van muizen. Beter dan waar zij vroeger zat. Ze begon er meteen aan Lionheart nam een ander pad. Zij volgde rustig de geluides van haar prooi.

Later kwam ze met drie muizen naar buiten. Niemand van hun prooi had een kik kunnen geven want ze waren gebleven waar ze waren. alleen op het laatste. " Misschien de muis van Snatcher. Zij was nog een kitten. Maar haar status als kitten bogen al weg te gaan. Ze kon bijna in training als leerling. Nog maar een paar maantjes. Lionheart had blijkbaar meer geluk gehad die kwam met vier naar buiten! Ze wandelde terug naar darkblood en legde haar prooi bij de rest. Ze zag Lionheart naar de hoop prooi kijken. " En dat is dus een feestmaal! smullen maar!" Zei hij. Lionheart had wel gelijk. Dat was meer dan genoeg voor ons allemaal. Ze pakte er twee uit en begon ze binnen te spelen. Toen zag ze dat Snatcher niks had genomen. Ze stond terug op en nam een muis uit de hoop. Die legde ze voor Snatcher. "Hier, jij hebt ook geholpen. Er is meer dan genoeg voor ons allemaal en het zou zonden zijn het hier te laten rotten als we genoeg hebben. Je hebt trouwens ook mooi gejaagt. Ik zie niet veel kittens je dat na doen zonder ervaring. Je hebt die muis meer dan verdient!" Vertelde Miyu. Ze stond op en pakte haar prooi en at verder naast Snatcher.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
new start - Pagina 2 DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: new start   new start - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 18:40

Snatcher zat met haar ogen gesloten, om de lekkere muizen niet te zien. Misschien werd ze verlijd door al dat lekkere, sappige vlees... Opeens hoorde ze een stem naast zich. Ze keek op en zag Miyu. Ze zei: "Hier, jij hebt ook geholpen. Er is meer dan genoeg voor ons allemaal en het zou zonden zijn het hier te laten rotten als we genoeg hebben. Je hebt trouwens ook mooi gejaagt. Ik zie niet veel kittens je dat na doen zonder ervaring. Je hebt die muis meer dan verdient!" Ze wou haar ogen weer sluiten, maar was te laat. Daar lag een lekkere muis voor haar. ''Nou, een kan geen kwaad toch?'' dacht ze. Voorzichtig bog ze zich over de muis en begon te eten. Pas nu merkte ze hoeveel honger ze had. Ze schrokte hem helemaal op, en ging zitten. Ze likte de restjes muis weg zodat ze niet zouden zien dat ze muis had gegeten. Snatcher liep naar een poel en begon te drinken. Zo spoeldse ze ook de geur van muis weg. ze draaide om en zei: ''ik ga naar huis, daaaag! En heeeeeel erg bedankt!''. ze spurtte weg, naar het kamp. Toen ze bij de ingang was riep ze: ''Mama is zwak door een das, maar ze gaat het redden! en oja, ik heb een das gedood!''.


new start - Pagina 2 XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Felyn
Member
new start - Pagina 2 DPKsfdL
Cristina
105

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Felyn
BerichtOnderwerp: Re: new start   new start - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 20:04

Felyn trippelde rustig het kamp uit. Haar moeder en haar zus Snatcher waren weer is spoorloos dus kon zei ze weer met gemakt gaan zoeken. et enige wat haar niet echt beviel is dat ze zo lang weg bleven. Zouden ze op avontuur zijn? Felyn schudde met haar zwarte kop en rende verder tot te oude eik. Die was al wel omgewaaide door een hevige storm maar ach hier was altijd wel wat te beleven! Ze ging op de stam staan en keek in het rond. Haar neus rook,haar ogen keken en haar oren luisterde naar geluiden die te horen waren. Nope helemaal niks van hun ontdekt. Toen ze verder tot aan de rouge plaatsen liep rook ze bloedclan en een rouge. Felyn snelde zich naar de plek toe en zag haar moeder tegen een boom samen met een kater en Snatcher. Wat deden hun hier nou weer? Even alter hoorde ze haar moeder wat zeggen en ze eindigde met ''Meer lukt me niet!'' Felyn rende de bosjes uit en ging grommend tegenover de kater staan. Ze keek naar Snatcher die weg ging en zei tegen haar moeder 'Mam gaat het wel? Heb je hulp nodig of is Snatcher die al gaan halen?' Haar zwarte staart zwiepte ongeduldig heen en weer. Ze draaide zich om naar de rouge en zei met wat minder kwade stem 'Dankje dat jullie haar hebben beschermt tegen gevaar. Sorry dat ik net zo boos was trouwens.' Ze boog met haar kopje naar de twee katten en keek naar haar moeder. Als haar zus snel kwam was ze gered!

~Me er tussen gepropt ben namelijk ook kitten van Darkblood~



new start - Pagina 2 29fb7zm
Terug naar boven Ga naar beneden
 
new start
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: