I wish i was an apprentice (OPEN)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I wish i was an apprentice (OPEN)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashkit*
Member
I wish i was an apprentice (OPEN) DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: I wish i was an apprentice (OPEN)   I wish i was an apprentice (OPEN) Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 10:41



Ashkit maakte een sprong terwijl ze een stukje hout in twee brak. Als dat een muis was! De kleine kit werd tevreden over haar technieken. Vroeg of laat zou de leader toch wel inzien dat ze ondanks haar jonge leeftijd al geschikt was om een apprentice te worden.Plotseling merkte ze dat een kat de warrior den inliep. Ashkit sprong meteen overeind en spurtte erachteraan. Misschien zou die weten hoe je sneller een apprentice werd. Hijgend kwam ze voor de den tot stilstand. Voorzichtig stak ze haar kop naar binnen en.... staarde in de ogen van een paar warriors die haar kwaad aankeken. Met een staartzwiep maakten ze duidelijk dat Ashkit hier niet welkom was. De kleine kit sjokte verdrietig naar buiten, haar ogen naar de grond gericht. Zo botste ze tegen een andere kit op. "Oh, sorry" mompelde Ashkit. Toen zag ze dat de kit een verscheurd mosballetje in haar mond hield. "Als dat een muis was..." mompelde Ashkit bijna onhoorbaar.

Open voor kits


I wish i was an apprentice (OPEN) Scaled.php?server=151&filename=meeneemsetje4ashpool
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandkit*
Member
I wish i was an apprentice (OPEN) DPKsfdL
Just call me sand.
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Sandkit*
BerichtOnderwerp: Re: I wish i was an apprentice (OPEN)   I wish i was an apprentice (OPEN) Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 20:16

Sandkit kwam aanlopen en zag een mosballetje liggen achtergelaten door een of andere kit, hij hoorde een stukje hout door midden breken hij werd even afgeleid maar dacht 'terug naar het onderwerp' en focuste zich op het mosballetje de perfecte prooi hij maakte zich klaar en sprong erop geruisloos beet hij het mosballetje zogenaamd ''dood'' en pakt het op. nu moest hij het alleen nog maar terugbrengen naar de stapel, vrolijk trippelde hij naar de nursery met het mosballetje in zijn mond. Hij voelde dat iemand tegen hem aanliep "oof" zij hij, hij verloor zijn evenwicht even maar herstelde zich hij hoorde de kat zeggen ''oh sorry'' Sandkit liet zijn mosballetje vallen en antwoordde "het geeft niet" hij hoorde de kitten wat mompelen met een verbaasd gezicht keek hij naar de kit "hoe heet je trouwens ik ben Sandkit" aandachtig keek hij naar de kit nieuwsgierig naar wat hij zij hij wou een antwoord hij wou alles weten met zijn nieuwsgierige oogjes keek hij haar aan.

(trouwens je gebruikte wat powerplay dit maakt het mij nogal moeilijk om te reageren)


I wish i was an apprentice (OPEN) Scaled.php?server=507&filename=meeneemsetje7sandkit

voorstel topic
Spoiler:
mijn draakjes ^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit*
Member
I wish i was an apprentice (OPEN) DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: I wish i was an apprentice (OPEN)   I wish i was an apprentice (OPEN) Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 15:43



"hoe heet je trouwens ik ben Sandkit" De kit keek haar nieuwschierig aan. Ashkit kon haar ogen bijna niet geloven. Eindelijk toonde een kit wat belangstelling voor haar. "Ehm... Hoi Sandkit, ik ben Ashkit" ze probeerde de kit wat vriendelijker aan te kijken. Van nature had ze een ernstiger uiterlijk. "Heb jij dat mosballetje helemaal zelf....hoe zal ik het zeggen... vermoord?" Ashkit bestudeerde het mosballetje opnieuw.Die kit zou later een prima jager worden. Plotseling besefte Ashkit dat zij hier degene was die de hele tijd met jagen in haar kop zat, misschien was Sandkit daar niet voor geinterreseerd. "sorry, dat ik dat vroeg, Sandkit." zei Ashkit. "Ik wilde dat ik al een apprentice was." Ze slaakte een diep zucht en staarde dromerig voor zich uit.

Sorry voor die powerplay van mijn vorig tekstje


I wish i was an apprentice (OPEN) Scaled.php?server=151&filename=meeneemsetje4ashpool
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandkit*
Member
I wish i was an apprentice (OPEN) DPKsfdL
Just call me sand.
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Sandkit*
BerichtOnderwerp: Re: I wish i was an apprentice (OPEN)   I wish i was an apprentice (OPEN) Icon_minitimeza 25 aug 2012 - 18:00

''heb jij dat mosballetje helemaal zelf.. hoe zal ik het zeggen.. vermoord?" hoorde hij haar zeggen hij wou iets antwoorden maar voordat hij dat kon doen hoorde hij "sorry, dat ik dat vroeg Sandkit." hij vond het een beetje raar hoe hij p zijn eigen vraag reageerde en antwoorde "geeft helemaal niks hoor." "ik wilde dat ik een apprentice was." hoorde hij Ashkit zeggen, hij dacht even na 'apprentice? hmm.. oh ja! dat worden kits als ze 6 manen zijn en dan gaan ze in training' hij zag hoe de kit een beetje dromerig voor zich uitstaarde en vroeg "dat wordt je toch als je zes manen bent?" hij dacht nog even na zijn moeder had het hem vast wel eens verteld wat een apprentice precies was "en dan mag je het kamp eindelijk uit dat zou ik zo graag willen dan kan ik overal heen en dan leer ik muizen vangen, ik heb vaak verhalen van apprentice's gehoord." hij keek naar zijn mosballetje en dacht eraan dat als hij een apprentice was dat dat mosballetje zomaar een muis of een vogel zou kunnen zijn, "mijn moeder zegt altijd dat ik veel te jong ben om apprentice te worden."


I wish i was an apprentice (OPEN) Scaled.php?server=507&filename=meeneemsetje7sandkit

voorstel topic
Spoiler:
mijn draakjes ^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit*
Member
I wish i was an apprentice (OPEN) DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: I wish i was an apprentice (OPEN)   I wish i was an apprentice (OPEN) Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 18:06


"dat wordt je toch als je zes manen bent?" zei Sandkit nadenkend. " Zes manen" zuchtte Ashkit. "Ik ben er amper drie!" Ze keek verlangend naar de uitgang naar het kamp, haar verlangen werd nog sterker toen Sandkit er aan toevoegde:"en dan mag je het kamp eindelijk uit dat zou ik zo graag willen dan kan ik overal heen en dan leer ik muizen vangen, ik heb vaak verhalen van apprentice's gehoord.mijn moeder zegt altijd dat ik veel te jong ben om apprentice te worden." Ashkits ogen vlogen wijdopen van verbazing. "Dat zeggen ze ook tegen mij!" klaagde ze. "Ashkit, je bent nog een kit, buiten is het veel te gevaarlijk..." deed ze met een zeurderig stemmetje de queens na. "Joh, mijn oren vallen bijna van mijn hoofd af" zei ze verontwaardigd. Plotseling kreeg ze een idee. "Sandkit...?" vroeg ze liefjes. "Durf jij het kamp uit?" ze zette een avontuurlijke grijns op. "Ikke wel!" riep ze luid. Ashkit trappelde met haar poten, ongeduldig wachtend op het antwoord van Sandkit.



I wish i was an apprentice (OPEN) Scaled.php?server=151&filename=meeneemsetje4ashpool
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandkit*
Member
I wish i was an apprentice (OPEN) DPKsfdL
Just call me sand.
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Sandkit*
BerichtOnderwerp: Re: I wish i was an apprentice (OPEN)   I wish i was an apprentice (OPEN) Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 10:29

"Ashkit je bent nog een kit, buiten is het veel te gevaarlijk.." hoorde Sandkit Ashkit zeggen op een zeurderige toon, Sandkit moest even lachen toen zij dat zij, "Joh, mijn oren vallen bijna van mijn hoofd af" hoorde hij haar eraan toevoegen, Sandkit keek heel even verbaast toe "Kunnen ze dat?" vroeg hij, hij zag aan Ashkits ogen dat zij iets van plan was iets doemde in haar op, "Sandkit?.." hoorde hij op een lief toontje "Durf jij het kamp uit?" er verscheen een avontuurlijke grijns op haar gezicht,"Ikke wel!" riep Ashkit luid "het kamp uit? ikke?" vroeg hij "jawel ik durf dat wel!" zij hij met een avontuurlijke blik in zijn ogen, "maar hoe moet ik dan ongezien buiten komen?" hij dacht even na voor een oplossing 'door de ingang van het kamp of door de omheining? of moet je er overheen wie weet wel onderdoor!' "ik kan geen logische oplossing bedenken om naar buiten te gaan." hij dacht nog even na maar hij kon er niet opkomen "echt niet." zij hij.

(srry erg laat weet ik ik was even weg)


I wish i was an apprentice (OPEN) Scaled.php?server=507&filename=meeneemsetje7sandkit

voorstel topic
Spoiler:
mijn draakjes ^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit*
Member
I wish i was an apprentice (OPEN) DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: I wish i was an apprentice (OPEN)   I wish i was an apprentice (OPEN) Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 16:20


"het kamp uit? ikke?" vroeg Sandkit. "jawel ik durf dat wel!" Ashkit maakte een sprong en wilde direct vertrekken maar het katertje zei nog iets:"maar hoe moet ik dan ongezien buiten komen?" Ashkit bleef staan. Daar had ze nog niet over nagedacht."ik kan geen logische oplossing bedenken om naar buiten te gaan. Echt niet." Ashkit begon verveeld met een stukje hout te spelen. "Er moet toch een manier zijn?" vroeg ze zich hardop af. "We kunnen... heel dicht tegen een warrior met lang haar lopen, dan zien de anderen ons niet." Er klopte iets niet aan het idee. "Maar dan ziet de Warrior ons wel" mompelde ze erachter. "We kunnen..... ons camoufleren?" vroeg ze twijfelend. Plotseling sprong ze op. "Natuurlijk! We sluipen gewoon 's nachts de nursery uit, dan slaapt iedereen." Haar ogen twinkelden van opwinding. "Is dat een goed idee denk je?" vroeg ze aan Sandkit



I wish i was an apprentice (OPEN) Scaled.php?server=151&filename=meeneemsetje4ashpool
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandkit*
Member
I wish i was an apprentice (OPEN) DPKsfdL
Just call me sand.
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Sandkit*
BerichtOnderwerp: Re: I wish i was an apprentice (OPEN)   I wish i was an apprentice (OPEN) Icon_minitimema 3 sep 2012 - 13:11

"We kunnen..... ons camoufleren?" hoorde hij haar zeggen, Dat klonk als een prima idee vond sandkit, Ashkit sprong op en zij "Natuurlijk! We sluipen gewoon 's nachts de nursery uit, dan slaapt iedereen." Sandkit dacht even na over het idee "Is dat een goed idee denk je?" "dat is inderdaad een goed idee! dan ontmoeten we elkaar maanhoog oké?" zij hij opgewonden "kan ik eindelijk een echte muis zien!.. een levende." zij hij blij, hij hoopte dat wel dat hij zichzelf op een of andere manier wakker kon houden, "ik moet alleen een nieuw mosballetje vinden." zij hij terwijl hij keek naar het versleten mosballetje "toch jammer dat ze niet zo lang meegaan." voegde hij eraan toe, "dat is het! ik wacht gewoon tot mijn moeder slaapt en ga dan met het mosballetje spelen, en als ik iemand raak worden ze toch niet wakker want mosballetjes komen toch niet hard aan" zij hij terwijl hij zijn plannetje even bedacht.

(srry alweer laat had ff geen inspi en moest wat dingen van school regelen)


I wish i was an apprentice (OPEN) Scaled.php?server=507&filename=meeneemsetje7sandkit

voorstel topic
Spoiler:
mijn draakjes ^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit*
Member
I wish i was an apprentice (OPEN) DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: I wish i was an apprentice (OPEN)   I wish i was an apprentice (OPEN) Icon_minitimema 3 sep 2012 - 18:08


"dat is inderdaad een goed idee! dan ontmoeten we elkaar maanhoog oké?" kan ik eindelijk een echte muis zien!.. een levende." Ashkit sprong ook op en neer, eindelijk een kit die ook zo enthousiast was. "Oke!" antwoorde ze. "Om maanhoog!" zei ze nog eens voor de zekerheid."ik moet alleen een nieuw mosballetje vinden." hoorde ze Sandkit zeggen "toch jammer dat ze niet zo lang meegaan." Ashkit grinnikte even. Ze vond Sankit echt een toffe kat. "dat is het! ik wacht gewoon tot mijn moeder slaapt en ga dan met het mosballetje spelen, en als ik iemand raak worden ze toch niet wakker want mosballetjes komen toch niet hard aan" Ashkit dacht even na. "Ja! dat is een goed idee, dan kunnen we al onze jachttechnieken oefenen. "zei ze met glinsterende ogen. "En als iemand van ons in slaap valt krijgt die het balletje tegen zijn kop!" mauwde ze geamuseerd. Ashkit kreeg plotseling honger. "Nog even een kleine muis halen." mompelde ze in zichzelf. Ze zakte nog even in sluiphouding en maakte een sprong. "Goed he?" riep ze tegen Sandkit. Daarna trippelde ze weg naar de nursery.



Nieuw topic?



I wish i was an apprentice (OPEN) Scaled.php?server=151&filename=meeneemsetje4ashpool
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandkit*
Member
I wish i was an apprentice (OPEN) DPKsfdL
Just call me sand.
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Sandkit*
BerichtOnderwerp: Re: I wish i was an apprentice (OPEN)   I wish i was an apprentice (OPEN) Icon_minitimewo 5 sep 2012 - 19:54

"Ja! dat is een goed idee, dan kunnen we al onze jachttechnieken oefenen. " hoorde hij haar zeggen, "dat kunnen we inderdaad!" antwoorde hij blij "En als iemand van ons in slaap valt krijgt die het balletje tegen zijn kop!" zij Ashkit geamuseerd, ze mompelde nog even wat en Sandkit zag haar in de sluiphouding duiken en een sprong maken "Goed he?" riep ze "wauw! dat kan je goed" zij hij tegen Ashkit, Sandkit dacht 'nog even wat eten pakken en een nieuw mosballetje zoeken' terwijl hij vrolijk naar de prooistapel liep.

(beetje kort maar kan er mee door, en ja nieuw topic alleen moeten we even kijken hoe we dat doen)


I wish i was an apprentice (OPEN) Scaled.php?server=507&filename=meeneemsetje7sandkit

voorstel topic
Spoiler:
mijn draakjes ^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I wish i was an apprentice (OPEN)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: