Een oefening voor de warriors en apprentices



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Een oefening voor de warriors en apprentices

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallstar
StarClan
Een oefening voor de warriors en apprentices DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Age: Ageless..
Gender:
Rank:
Tallstar
BerichtOnderwerp: Een oefening voor de warriors en apprentices   Een oefening voor de warriors en apprentices Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 17:08

Tallstar keek even om zich heen, de zon scheen helder aan de hemel en de wind was niet zo sterk vandaag. Al stond de zon nog laag, de ochtendpatrouille was nog niet eens weg. Het was de perfecte dag voor de oefening die hij zijn warriors en apprentices. Hij had het tot in de puntjes uitgedacht. Het was tijd voor de test… Tallstar sprong op de hoge rots, ‘Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de grote rots verzamelen voor een clanmeeting!’ Zijn stem klonk luid en duidelijk en galmde over het hele kamp heen. Zijn zwartwitte voorpoten stonden netjes naast elkaar toen hij ging zitten. Zijn lange staart krulde hij erom heen. Hij straalde rust en kalmte uit. Al snel had de clan zich verzameld, hij keek even naar de katten beneden hem of hij niemand miste. Hij kende elk clanlid persoonlijk, het was net moeilijk te zien om er iemand miste. Na een tijdje geduldig wachten begon hij te spreken. ‘Zoals jullie waarschijnlijk nog wel weten,’ Begon hij, ‘Had ik jullie een test beloofd. Deze zal vandaag plaats vinden dus ik hoop dat jullie er klaar voor zijn.’ Zijn stem klonk lichtelijk geamuseerd, zelf had hij er ook wel zin in. ‘Ik zal jullie uitleggen wat jullie gaan doen voor de eerste oefening.’ Hij zweeg even om de spanning om te bouwen. ‘Het doel van de oefening is om zo snel en stil als je zoveel mogelijk prooi te vangen. Al moeten jullie wel scherp blijven, want je zou zo maar beslopen kunnen worden.’ Hij snorde eventjes, mede om duidelijk te maken dat dit geen bedreiging, ‘Omdat warriors altijd scherp moeten blijven zal ik gaan doen alsof ik een vijandelijke warrior ben, jullie mogen mij besluipen, maar ik ook jullie.’ Hij glimlachte rustig, ‘Klauwen blijven de hele oefening lang ingeklapt’ Waarschuwde hij even ‘De tweede oefening zal later plaats vinden, al denk ik wel dat jullie even zoet zijn met deze oefening. Laat de oefening beginnen!’ Miauwde hij luid en hij sprong van de grote rots af. Hij wachtte totdat elke warrior en apprentice vertrokken was, daarna sloop hij zelf het kamp uit het lange gras in…

[Voor vervolg zie de topic De eerste oefening, gevonden hier: Link]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een oefening voor de warriors en apprentices
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: