De eerste oefening



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 De eerste oefening

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallstar
StarClan
De eerste oefening DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Age: Ageless..
Gender:
Rank:
Tallstar
BerichtOnderwerp: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 17:11

[Om te lezen wat er vooraf ging, lees de topic Een oefening voor de warriors en apprentices, gevonden hier: Link]


Stap voor stap sloop Tallstar de kamp ingang uit, geen kat meer te zien. Hij bleef op zijn hoede, er op zijn hoede. Hij kon zomaar beslopen worden door 1 van zijn clanleden, al was het maar voor de lol, hij zou het nooit maar zomaar opgeven of een slecht figuur slaan. Hij zou ook de apprentices nooit aanvallen. Hij was benieuwd hoe de windclan het zouden doen, zouden ze veel prooi binnen brengen? Of zouden ze zich meer focussen op de ‘bedreiging’ van hem? Het hoge gras streek langs zijn zwart witte vacht. Het was zijn dierbare camouflage. Zijn vacht werd zo nu en dan opgezwiept door een felle windstoot. Het was vandaag minder winderig dan normaal maar zo nu en dan was er nog wel een felle windvlaag. De zon scheen prettig warm op zijn vacht, zo nu en dan afgeremd door het overhellende hoge gras. Zijn poten maakten nauwelijks geluid op de harde heidegrond terwijl hij doorsloop, en al het geluid dat ze maakten werd overstemd door de wind. Het territorium was groot dus zou hij eigenlijk wel iemand tegen komen? Hij wist zeker van wel, hoe groot was de kans dat hij helemaal niemand tegen zou komen? Best wel klein. Hij ademde diep in en proefde de lucht. De zoete geur van de heide overstemde alles, maar hij rook ook de geur van versgedode prooi en windclan.. Langzaam sloop hij voorwaarts, op zijn hoede om niet gezien te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
De eerste oefening DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 17:22

Bluepaw luisterde naar wat Tallstar te zeggen had. Een test, wat leuk! Na Tallstar's preek, zag Bluepaw dat zijn leider wegsloop. Bluepaw ging via een andere kant, sluipend door het hoge gras, er achter aan. Hij sloop zachtjes, zijn gewicht goed verdeeld, zoals Mintwhisker hem erop had gewezen. Bluepaw snoof en rook allemaal verschillende geur. Bij de geur van Kittypaw ging zijn hart even sneller kloppen. Bluepaw sloop, goed oplettend dat hij niet zichtbaar was, door het hoge gras en liet zijn neus werken. Hij rook vaag Tallstar, maar hij rook ook een scherpe geur van muis. Zijn oren spitsten zich, maar hij hoorde niemand die hem besloop. Hij liep voorzichtig op de geur van muis af en zag het beest knagen aan een zaad. Bluepaw sloop en sprong toen op de muis, waarna hij het diertje doodde. De geur van Tallstar drong in zijn neus en hij keek nieuwsgierig die kant op. Hij begroef de muis en besloot toen op Tallstar's geur af te gaan. Net toen hij het steeds verser en verser begon te ruiken, kwam er een windvlaag en veranderde Tallstar's geur naar een andere geur van een andere kat. Bluepaw zorgde dat zijn geur door de wind werd weggejaagd van Tallstar's kant af. Hoewel het dan wel weer naar een andere kat gewaaid zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
De eerste oefening DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 18:09

Mintwhisker sloop rustig verder. Ze had niet echt als doel om Tallstar te gaan zoeken. Ze sloop weer een stukje verder tot ze de geur van muis rook en ze draaide haar hoofd naar de richting waarvan ze dacht dat de geur kwam en zag de muis ook zitten. Zachtjes sloop ze dichter naar de muis toe en op het laatst sprong ze. Ze had de muis te pakken en beet het snel dood. Snel nam ze de geuren in de omgeving weer in haar op. Tallstar had namelijk gezegd dat hij ook katten ging besluipen, dus ze moest wel op haar hoede blijven. Ze begroef de muis en sloop weer verder. Ze rook wel vaag de geur van Tallstar, maar het was niet vers, dus hij was hier al geweest. Rustig ging ze verder, al haar zintuigen op scherp voor het geval er iets was of dat er een teken was dat Tallstar of een andere kat dichtbij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
De eerste oefening DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 18:20

Pantherkit zat buiten de Nursery en hij zag dat Tallstar als laatste wegging. Hij keek naar de ingang van het kamp en de drang om buiten het kamp te willen gaan werd steeds groter. Iedereen was nu toch druk bezig met de oefening, dus waarom zou hij niet het kamp uit kunnen en hij zou toch wel weer terug zijn voor iemand had gemerkt dat hij weg was. Hij liep naar de ingang van het kamp. Wel op zijn hoede voor het geval er toch een kat achter was gebleven. Hij liep het kamp uit en keek rond. Het was groot buiten het kamp en hij wist even niet waar hij naartoe zou moeten gaan, dus rende hij maar een richting uit. Hij snoof de lucht even een keer op. Hij rook wel dat er een paar Windclankatten hier waren geweest, maar geen was vers. Hij liep rustig verder en zag een vlinder. Hij sprong in de lucht en probeerde het te vangen, maar het vloog constant weer weg. Uiteindelijk kreeg hij het toch te pakken en hield hij het met zijn poten tegen de grond gedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
De eerste oefening DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 18:34

Kittypaw hoorden Tallstar's woorden, ze zat bijna onderaan de rots. Een oefening! Het poesje nam zich voor vreselijk haar best te doen. Ze wilde graag alles goed doen, perfectionistisch als ze was. Alle katten verlieten het kamp, ook Kittypaw. Ze hoopte dat, als ze alles goed deed, Emberstorm ook trots op haar zou zijn. Kittypaw zorgde dat ze een stuk bij de grotere groep vandaan bleef. Daar werd al prooi gevangen. Even Tallstar vergetend sprong ze bovenop een muis en doodde het. Tevreden pakte ze het muisje op en begroef het op haar eigen plekje. Voor later. Ze wilde dat ze ook wat kon jagen vandaag. Het poesje zakte door haar pootjes, precies zoals Emberstorm haar geleerd had. Haar staartje bleef laag, haar ogen keken oplettend rond. Tallstar's geur rook ze helemaal niet, als hij überhaupt al in de beurt was. Een tweede onoplettende muis kwam aan zijn einde, terwijl Kittypaw door bleef gaan met het oefenen voor sluipen. Ze wilde haar best echt doen vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallstar
StarClan
De eerste oefening DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Age: Ageless..
Gender:
Rank:
Tallstar
BerichtOnderwerp: Re: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 10:54

Tallstar's staart wiegde geconcentreerd heen en weer in de lucht. Zijn ogen waren gefixeerd, hij had nu verscheidene katten geroken.. Maar 1 geur zette zijn nekharen overeind. Hij kneep zijn ogen half dicht en murmelde iets zachts. Hij negeerde de geur van Kittypaw die langs dreef even. Hij had nu iets anders te doen. Hij kneep zijn ogen even tot spleetjes terwijl hij door sloop. Geritsel in het gras verraadde wat er aan de hand was. Hij hoorde kittenpoten op de grond neerkomen en weer opspringen. Hij rook de geur van Mintwhisker sterk, het moest 1 van haar kittens zijn. Hij bestudeerde het tafreel even terwijl hij zich verborgen hield in het gras. Aan de gevlekte vacht kon hij al van een afstand zien dat het Pantherkit was. Hij rook geen andere katten in de buurt dus hij moest alleen het kamp uit gekomen zijn. Langzaam stapte Tallstar tussen het gras vandaan, 'Pantherkit, wat doe je hier zo ver van het kamp.' Zijn stem was rustig, maar ook streng. Het was gevaarlijk voor kittens om zomaar het kamp te verlaten en als het goed was wist Pantherkit dat. Hij ging rustig zitten, de kitten aankijkend. Hij bedacht zich ondertussen wat hij moest doen. Zou hij Pantherkit zelf naar het kamp brengen? Of Mintwhisker gaan zoeken? HIj had haar geur al eens geroken dus wie weet.. Mintwhisker wou vast wel zelf de verantwoordelijkheid hebben over haar kit. Hij vouwde zijn lange staart om zijn voorpoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
De eerste oefening DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 11:12

"Pantherkit, wat doe je hier zo ver van het kamp." Zei iemand. Hij liet de vlinder gaan en draaide zich om. Het was Tallstar, zijn oren gingen in zijn nek en hij keek zijn leider niet aan. Hij wist dat hij iets fout had gedaan, maar hij wilde ook een keer het kamp uit. Hij wist niet goed hoe hij moest antwoorden op die vraag, maar hij probeerde het toch maar. "Ik wilde een keer weten hoe het buiten het kamp was en het was eigenlijk de bedoeling dat ik weer terug in het kamp zou zijn voor iemand het had opgemerkt," Antwoordde hij. "Maar dat pakt nu iets anders uit." Zei hij er zachtjes achteraan. Wat zou Tallstar met hem gaan doen? Hij keek naar zijn poten. Hij zou ook nog wel een hele preek van Mintwhisker te horen krijgen en dat was echt niet niks. Hij hoopte dat hij geen straf zou krijgen, maar dat zou hij waarschijnlijk toch wel krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallstar
StarClan
De eerste oefening DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Age: Ageless..
Gender:
Rank:
Tallstar
BerichtOnderwerp: Re: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 11:18

'Ik wilde een keer weten hoe het buiten het kamp was en het was eigenlijk de bedoeling dat ik weer terug in het kamp zou zijn voor iemand het had opgemerkt,' Miauwde Pantherkit, 'Maar dat pakt nu iets anders uit.' Vervolgde de kitten zachtjes. Tallstar richtte zijn amberkleurige ogen op de kitten voor hem, 'Pantherkit, je weet toch wel hoe gevaarlijk het is, ik heb de clan niet voor niks gewaarschuwd voor rogues. Wat als je een rogue was tegen gekomen? Of tweebenen? Of een hond?' Miauwde hij vermanend. Hij wou dat de kitten goed besefte dat wat hij had gedaan gevaarlijk was. Wat had hij tegen Mintwhisker moeten zeggen als Pantherkit iets overkomen was? Wat had hij tegen Eagleheart moeten zeggen? 'Laten we Mintwhisker maar gaan zoeken, zij mag je straf bepalen.' Miauwde hij met een zucht, dit had de hele oefening aardig door de war gegooid voor hem, nu had hij minder tijd om te kijken hoe de warriors het deden. Zonder op antwoord te wachten tilde Tallstar Pantherkit op bij zijn nekvel. Hij ademde diep in, de geur van Mintwhisker zoekend. Al snel had hij de geur te pakken en volgde hij deze door het hoge gras heen. Hij was expres richting haar gelopen met de wind in zijn rug, zodat ze pantherkit en hem eerder kon ruiken en hem niet meteen zou 'aanvallen' wat bij de oefening hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
De eerste oefening DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 11:33

Mintwhisker sloop rustig verder en ze kreeg een muis in de gaten. Ze sloop er naar toe en sprong. Ze pakte de muis en beet het diertje snel dood. Ze begroef het en ze wilde verder gaan, maar de geur van Tallstar kwam haar neus binnen samen met een geur wat haar niet beviel. Het was de geur van Pantherkit. Wat deed hij buiten het kamp? Ze liep naar de plek waar de geur vandaan kwam en het duurde niet lang voor ze Tallstar en Pantherkit zag. Ze keek eerst naar Tallstar met een vragende blik en toen streng naar Pantherkit. Ze wist het antwoord eigenlijk wel. Pantherkit was vast het kamp uit gegaan. "Wat doe je hier?" Vroeg ze rustig aan Pantherkit. Ze moest niet meteen boos overkomen, want dan zou hij straks helemaal niks meer zeggen en misschien niet eens meer naar haar luisteren. Ze bleef Pantherkit aankijken en wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
De eerste oefening DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 11:40

Bluepaw had net zijn tweede muis binnengekregen toen drie geuren hem de neus binnendrongen. De drie katten die hij rook waren wel heel onvoorzichtig. Maar toen hij de bijpassende naam in zijn hoofd kreeg naarmate het ruiken van de geur, wist hij dat het foute boel was. Het waren Mintwhisker, Pantherkit en Tallstar. Waarschijnlijk was Pantherkit weer eens stout geweest en het kamp uitgegaan en had Tallstar hem gevonden. Mintwhisker zou nu wel boos zijn. Pantherkit had misbruik gemaakt van de oefening door naar buiten te gaan. Eigenlijk toch best wel dom, want hij wist dat er katten rondslopen over heel het territorium. Bluepaw negeerde de drie geuren omdat dat anders niet leuk was voor Mintwhisker en Tallstar. Tenslotte waren ze nu vast niet in de stemming om door een Apprentice onderuit gehaald te worden. Een zoete geur drong Bluepaw's neus binnen en Bluepaw's hart ging sneller kloppen. Het was Kittypaw's geur. Hij sloop naar de geur toe en zag haar. Hij zette zich schrap, sprong tegen elkaar en ze rolden lachend over de grond. 'Ik heb je!', riep Bluepaw uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallstar
StarClan
De eerste oefening DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Age: Ageless..
Gender:
Rank:
Tallstar
BerichtOnderwerp: Re: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 11:47

Tallstar bewoog rustig tussen het gras door en ging zitten. Aan het geluid te horen in het hoge gras verderop had Mintwhisker hen al geroken. Dus hij kon maar beter afwachten. Witte vacht gleed tussen de grashalmen door en al snel was Mintwhisker bij hen. Tallstar zette Pantherkit voorzichtig, om hem niet te bezeren, het was tenslotte nog maar een kitten, neer op de harde aarde en keek Mintwhisker aan. 'Ik vond deze kleine 'jager' in de jachtvelden, hij was prooi aan het vangen in de vorm van een vlinder,' Miauwde Tallstar rustig, 'Ik denk dat jij het liever wil afhandelen dan dat ik het doe, want jij bent tenslotte zijn moeder en het is maar een kitten.' Vervolgde hij rustig. 'Ik was er op tijd bij, er is hem niks overkomen. Alleen geschrokken denk ik omdat ik eraan kwam.' Hij klonk eventjes lichtjes geamuseerd maar daarna ging zijn blik van geamuseerd naar zorgelijk, 'Misschien moet ik even in het kamp gaan kijken of de andere kittens veilig zijn..' Stom... Hij was vergeten dat het kamp ook nog aangevallen kon worden, wat voor'n leider was hij nou weer? Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan en hij kwam overeind.

-Flutpost, inspiloos D:-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintwhisker
StarClan
De eerste oefening DPKsfdL
Cynthia
89

CAT'S PROFILE
Age: 100 manen
Gender:
Rank:
Mintwhisker
BerichtOnderwerp: Re: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 14:11

Mintwhisker wachtte rustig op een antwoord en die kwam van Tallstar. "Ik vond deze kleine 'jager' in de jachtvelden, hij was prooi aan het vangen in de vorm van een vlinder," Begon Tallstar. "Ik denk dat jij het liever wil afhandelen dan dat ik het doe, want jij bent tenslotte zijn moeder en het is maar een kitten. Ik was er op tijd bij, er is hem niks overkomen. Alleen geschrokken denk ik omdat ik eraan kwam." Zei Tallstar geamuseerd. Mintwhisker keek ook even geamuseerd naar Pantherkit, maar daarna veranderde haar blik weer. "Misschien moet ik even in het kamp gaan kijken of de andere kittens veilig zijn.." Zei Tallstar. Mintwhisker keek even naar haar leider. "Ik breng Pantherkit toch naar het kamp, dan kan ik daar wel blijven om op de kittens te letten. Dan kan u gewoon doorgaan met de oefening." Zei ze. "Ik haal later de prooi die ik heb gevangen wel op." Voegde ze er nog aan toe en pakte Pantherkit bij zijn nekvel en liep richting het kamp. Ze wachtte eigenlijk niet op een antwoord van Tallstar, maar hij zou wel achter haar aankomen als het hem niet beviel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
De eerste oefening DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: De eerste oefening   De eerste oefening Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 15:49

Pantherkit liet zich oppakken door Tallstar en spartelde niet tegen. Het had toch geen zin, hij nu toch al een probleem en tegenspartelen zou het alleen maar erger maken. Hij zag Mintwhisker naar hun toekomen en wist dat hij nu echt een probleem had. Ze moest nu stoppen met de oefening en dat allemaal door hem. Hij werd neergezet en kreeg een strenge blik van Mintwhisker. "Wat doe je hier?" Haar stem klonk helemaal niet boos, maar juist rustig. Deed ze dat expres? Hij durfde het aan om in zijn moeders ogen te kijken, maar het enige wat hij daar zag was een strenge blik die hij liever niet aankeek, dus hij keek maar weer naar zijn poten. Hij wist ook niet goed hoe hij op haar vraag zou moeten antwoorden. Hij had het toch fout gedaan, dus waarom zou hij het uitleggen? "Ik vond deze kleine 'jager' in de jachtvelden, hij was prooi aan het vangen in de vorm van een vlinder, Ik denk dat jij het liever wil afhandelen dan dat ik het doe, want jij bent tenslotte zijn moeder en het is maar een kitten." Vertelde Tallstar. Pantherkit betwijfelde of het echt erger was om gestraft te worden door Tallstar dan door zijn eigen moeder. "Ik was er op tijd bij, er is hem niks overkomen. Alleen geschrokken denk ik omdat ik eraan kwam." Voegde Tallstar er nog aan toe. Pantherkit wilde een opmerking maken dat hij best voor zichzelf kon zorgen, maar dat zei hij toch maar niet. "Misschien moet ik even in het kamp gaan kijken of de andere kittens veilig zijn.." Zei Tallstar ineens. Pantherkit keek even op, hij had er nooit bij stil gestaan dat de andere kittens ook zonder een warrior of een andere kat in het kamp waren en dat hun ook iets kon overkomen. "Ik breng Pantherkit toch naar het kamp, dan kan ik daar wel blijven om op de kittens te letten. Dan kan u gewoon doorgaan met de oefening." Zei Mintwhisker. "Ik haal later de prooi die ik heb gevangen wel op." Hij werd weer bij zijn nekvel opgepakt en werd meegenomen naar het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De eerste oefening
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: