what?! is this real?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 what?! is this real?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
moonkit.
Member
what?! is this real? DPKsfdL
cheyenne ^_^
40

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons!!
Gender:
Rank:
moonkit.
BerichtOnderwerp: what?! is this real?   what?! is this real? Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 15:25

Moonkit mocht morgen voor het eerst de nursery uit.Maar nu moest ze eerst slapen.Ze sliep dicht tegen haar moeder aan en ze zonk ik een diepe slaap.In haar droom was ze buiten de nursery en zat ze rond te dartellen.Plots werd ze enorm verdrietig.Ze schoot wakker en besefte dat de zon opkwam.Ze ging als de bliksem naar buiten en zei tegen iedereen die voorbei kwam hallo."Hey!Hoe gaat het?Zware taken?" Maar niemand zei iets terug,in de plaats daarvan keken ze met bezorgde en medelijdende ogen naar Moonkit."Wat heeft iedereen vandaag toch?"Een andere moederkat kwam naar Moonkit op het moment dat Moonkit naar haar moeder in de nursery wou gaan.De moederkat hield haar tegen."Ik moet je iets vertellen Moonkit."zei de moederkat."Je ouders zijn vermist."Tranen vloeide door Moonkits ogen en herhaalde:"vermist?!"


what?! is this real? 4289292kleinpoesjemetka
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeytail
Member
what?! is this real? DPKsfdL
Tanya
59

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Honeytail
BerichtOnderwerp: Re: what?! is this real?   what?! is this real? Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 16:11

Verschrikt rende Honeytail het kamp weer in. Onder de schrammen rende hij naar Moonkit die bij een moederpoes zat. Hij slikte en ging voor Moonkit zitten. ''Moonkit'' Begon hij ''Je ouders zijn... Ze jagen nu bij de Sterrenclan..'' De moederpoes keek verschrikt op van zijn snelle reactie. ''Maar ik kan voor je zorgen als je dat wilt?'' Probeerde hij. Honeytail pakte de kit op en legde haar weer neer in de Nursery. ''Ga maar slapen daar fris je van op..'' Zei hij troostend. Hij ging tegen haar aanliggen zodat ze het niet koud kreeg. Hij keek met een droevige blik vooruit. Die kit maakte een vreselijke tijd mee. Hij had het ook mee gemaakt. Het beste is dan om andere voor je te laten zorgen. Honeytail gaf een paar troostende likken over het kopje van Moonkit, en legde toen zijn kop op zijn poten. Hij hoopte dat hij voor Moonkit mocht zorgen. Want Honeytail had ervaring met weesjes. Aangezien hijzelf er vroeger ook een was...
Terug naar boven Ga naar beneden
moonkit.
Member
what?! is this real? DPKsfdL
cheyenne ^_^
40

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons!!
Gender:
Rank:
moonkit.
BerichtOnderwerp: Re: what?! is this real?   what?! is this real? Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 16:22

Honeytail ging tegen haar aanliggen.Ze vond het fijn dat honeytail voor haar wou zorgen.En ze probeerde te slapen.Ze hoopte maar dat het mocht.Ze viel uiteindelijk in slaap en werd wakker wanneer het al zonhoog was.Ze rekte zich uit en keek rond naar honeytail.In de nursery was hij niet mischien was hij wel buiten.dacht ze bij zichzelf.Nog steeds met verdried over haar ouders ging ze naar buiten.Vele krijgers zeiden dat het allemaal wel goed komt.En toen ze aan honeytail dacht wist ze ook dat het goed zou komen,tenminste als hij voor mij mag zorgendacht ze.Ze schudde die gedachte van zich af.Ze begon aan de krijgers rond te vragen:"Heb jij honeytail gezien?Weet jij waar honeytail is?"


what?! is this real? 4289292kleinpoesjemetka
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeytail
Member
what?! is this real? DPKsfdL
Tanya
59

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Honeytail
BerichtOnderwerp: Re: what?! is this real?   what?! is this real? Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 19:41

Honeytail liep het kamp weer in. Hij had een grote duif gevangen. Trots legde hij zijn trofee op de prooistapel. Honeytail piekerde nog over Moonkit. Hij pikte een muis mee, en liep naar Moonkit toe. Hij legde de muis voor haar, en zei: ''alstjeblieft. Nu je zo een tijd mee maakt moet je opletten dat je genoeg eet'' Hij gaf een knikje en zei: ''Ik moet verder gaan jagen. Ik kom straks!'' Hij rende het kamp weer uit. Om zich heen kijkend realiseerde hij zich dat hij net zo goed even langs de grenslijnen kon lopen om te checken. Toen hij er was keek hij even snel om zich heen. Maar er was geen een kat of iets dergelijks te bekennen. Opeens zag hij een grote bek uit de bosjes steken. Een ijzige miauw kwam uit zijn bek. Een reuzachtige hond kwam uit de bosjes en kwam dreigend op hem af lopen. ''Ik moet hem weglokken hier!" Dacht hij. Hij rende de andere kant van het kamp op. Zigzaggend door de bomen keek hij om. De hond kwam steeds dichterbij. Net toen de hond wilde toeslaan sprong Honeytail in een boom. Hij zuchtte opgelucht. Maar de hond stond beneden, en het zag er niet uit alsof hij zou opgeven. Waar was zijn Twoleg? Honeytail liet een keiharde miauw horen om het kamp te waarschuwen. Maar als hij de geur van de Windclan rook zou hij daar heen gaan! Honeytail sprong de boom uit, en lokte de hond weg door hard weg te rennen. Met de hond op zijn hielen, sloeg hij rechtsaf. Maar dat was een vreselijke fout. Hij keek uit op een klif. Honeytail rende door tot het einde. En keek daar om. De hond kwam al dreigend en grommend naar hem toe lopen. Hij keek naar beneden, en zag dat hij op het puntje stond. De hond deet nog een stap, en Honeytail viel. Hij hing aan de klif, en de hond stond met een gemene grijns voor hem. Klaar om hem op te peuzelen...


what?! is this real? Do076t

Terug naar boven Ga naar beneden
moonkit.
Member
what?! is this real? DPKsfdL
cheyenne ^_^
40

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons!!
Gender:
Rank:
moonkit.
BerichtOnderwerp: Re: what?! is this real?   what?! is this real? Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 19:56

Op het moment dat de hond wou toeslaan kwam een hele hoop krijger aanstormen,met moonkit achteraan.Ze hadden moonkit bevolen om in het kamp te blijven maar ze zou niet weer iemand verliezen.Al roepend kwamen ze op de hond af.De hoop krijgers lokte hem in de val.Het was of aangevallen worden door katten of de hond zou te pletter storten in de klif.Ondertussen ging Moonkit naar Honeytail.Ze gingen samen terug naar het kamp met de groep krijgers voor hen."Dat scheelde niet veel"zei Moonkit.


what?! is this real? 4289292kleinpoesjemetka
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeytail
Member
what?! is this real? DPKsfdL
Tanya
59

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Honeytail
BerichtOnderwerp: Re: what?! is this real?   what?! is this real? Icon_minitimema 27 aug 2012 - 14:49

Nadat alle krijgers hem te hulp schoten en hem op de kant hadden getrokken bedankte hij ze hartelijk, en liep hij naar Moonkit. ''Dat scheelde niet veel'' Zei moonkit ''Het was erg dapper van je!'' meende Honeytail. Hij gaf de kit een lik over haar kop. Ze liepen veilig terug naar het kamp. Honeytail ging zitten. Er was niet veel te doen, nu er genoeg prooi was en alle vijanden weg waren. Hij zuchtte en keek naar Moonkit. ''Dit was wel een avontuurlijke dag vind je niet?'' Hij liep naar de Nursery en legde Moonkit daar neer. ''Ga maar slapen, Je hebt slaap nodig!'' Hij knikte naar Moonkit en gaf haar een lik. Hij liep naar de Warriors den en krulde zich op. Langzaam viel hij in slaap. Denkend aan Moonkit. Die kit was vandaag erg dapper geweest! Een glimlach verscheen op zijn gezicht. Eindelijk had hij het gevoel van een vader!
Terug naar boven Ga naar beneden
moonkit.
Member
what?! is this real? DPKsfdL
cheyenne ^_^
40

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons!!
Gender:
Rank:
moonkit.
BerichtOnderwerp: Re: what?! is this real?   what?! is this real? Icon_minitimema 27 aug 2012 - 15:43

"Dit was wel een avontuurlijke dag vind je niet?""Ja dat zeker!" zei Moonkit.Honeytail pakte haar op en legde Moonkit in de nursery neer en zei dat ze moest gaan slapen.Hij knikte naar Moonkit en gaf haar een lik.Moonkit viel snel in slaap want het was een hele zware maar spannende dag geweest.Wat een avontuur! dacht ze.Deze dag vergeet ik nooit meer!En het was nog maar dag 1 met Honeytail.Wie weet welke avonturen we allemaal nog gaan beleven! Moonkit wist zeker dat ze geen betere vader kon wensen.De volgende dag was Moonkit al vroeg op want ze besefte dat de dageraad patroeille nog niet was vertrokken.Ze zag dat de hoop verse prooi enorm klein was."Als ik al een leerling was kon ik zo het hele woud leeg jagen!" zei Moonkit.Het kamp begon te ontwaken want krijgers en leerlingen kwamen stilletjes hun holen uit,de dageraad patroeille ging vertrekken en een jacht patroeille stond klaar.Ze besefte dat Honeytail bij de jacht patroeille stond en ze liep haastig maar struikelend naar hem toe."Honeytail!Honeytail!" "Oh Honeytail mag ik alsjeblieft mee gaan met de jacht,toeoeoe"


what?! is this real? 4289292kleinpoesjemetka
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeytail
Member
what?! is this real? DPKsfdL
Tanya
59

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Honeytail
BerichtOnderwerp: Re: what?! is this real?   what?! is this real? Icon_minitimema 27 aug 2012 - 16:16

Honeytail en de andere wilden net vertrekken om te gaan jagen toen ze werden tegengehouden door Moonkit die kwam aanstormen. ."Honeytail!Honeytail!" "Oh Honeytail mag ik alsjeblieft mee gaan met de jacht,toeoeoe" Honeytail keek naar de kit. In haar ogen vloeiden wilskracht. Hij keek naar alle katten om zich heen en zei: ''Óke goed dan. Als je belooft in de groep te blijven!'' Hij liep achter de groep aan die inmiddels aan het vertrekken was. ''Kijk daar is een muis... Doe mij maar na!'' Fluisterde hij. Honeytail sloop dichterbij, en sprong op de muis. Hij beet hem dood, en legde de muis neer. ''Nu jij! Daar zit er nog een!'' Hij liet Moonkit de muis vangen terwijl hij zich op een duif stortte. Hij ging terug naar Moonkit die met de muis bezig was. Hij ging er eens voor zitten en zei: ''Je moet in de sluiphouding zitten! Dat gaat makkelijker!'' Hij ging naast haar staan en deet het voor. ''Snap je?'' Honeytail ging weer zitten en keek verder naar Moonkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonkit.
Member
what?! is this real? DPKsfdL
cheyenne ^_^
40

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons!!
Gender:
Rank:
moonkit.
BerichtOnderwerp: Re: what?! is this real?   what?! is this real? Icon_minitimema 27 aug 2012 - 18:00

Moonkit deed honeytail na en sloop naard de muis.Ze sprong er op af en had hem tussen haar klauwen."wat nu?"Terwijl het arme diertje zat te spartellen voor zijn leven zei Honeytail dat ze het diertje moest doden door het in de nek te bijten."Zo goed?"En ze beet het diertje dood.Dit is echt geweldig mijn eerste jachtpatroeille en ik ben nog maar een kit!Wat zullen de andere kits jaloers zijn! Dacht Moonkit.De jacht verliep goed en ze hadden veel gevangen.Dat mocht ook wel op zo'n stralende dag."Zeg Honeytail?""Kan jij wanneer ik apprentice word mijn mentor worden?""Jij zou echt de beste mentor zijn die er is!"


what?! is this real? 4289292kleinpoesjemetka
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeytail
Member
what?! is this real? DPKsfdL
Tanya
59

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Honeytail
BerichtOnderwerp: Re: what?! is this real?   what?! is this real? Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 16:13

"wat nu? ''Doden!'' Zei Honeytail. "Zo goed?'' Honeytail glimlachte en zei: ''Perfect!'' ."Zeg Honeytail?""Kan jij wanneer ik apprentice word mijn mentor worden?""Jij zou echt de beste mentor zijn die er is!" Honeytail lachte en zei: ''Ik zou dat ook graag willen. Maar die beslissing ligt bij Hollystar. Honeytail gaf de kit een lik over haar kop en zei: ''Ik ben trots op je. En je mama en papa ook.!'' Hij gaf haar een kopje en samen liepen ze weer terug het kamp in. ''Vond je het leuk?'' Vroeg hij uiteindelijk. Hij glimlachte en zei: ''Je kan je eigen gevangen muis opeten!'' ''De andere kits zullen wel jaloers zijn!'' Hij knipoogde en liep naar een plas water. Hij ging er voor zitten. En keek naar zijn spiegelbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonkit.
Member
what?! is this real? DPKsfdL
cheyenne ^_^
40

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons!!
Gender:
Rank:
moonkit.
BerichtOnderwerp: Re: what?! is this real?   what?! is this real? Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 16:28

Vond je het leuk? vroeg honeytail.Ja het was echt super!Je kan je eigen gevangen muis opeten!De andere kits zullen wel jaloers zijn.Ja dat zullen ze zeker.Honeytail knipoogde en liep naar een plas water.Hij ging er voor zitten en keek naar zijn spiegelbeeld.Moonkit kwam naast hem zitten.En keek ook naar haar spiegelbeeld.Ze begon te spinnen."Een leven zonder Honeytail...nee dat kan ik me niet voorstellen en dat wil ik ook niet." Ze begon nog harder te spinnen.Moonkit snoof de lucht op en ze trok haar neus op."Bha wat is dat voor stank!""Honeytail weet jij wat deze afschuwelijke stank is?"Honeytail begon te ruiken en hij trok zijn neus ook op voor de stank.Zijn ogen gingen wijd open van shrik."Snel Moonkit kruip in die boom!""Wat is er dan?"vroeg Moonkit."Die geur dat je ruikt,wel dat is een das en dassen zijn levens gevaarlijk!"


what?! is this real? 4289292kleinpoesjemetka
Terug naar boven Ga naar beneden
 
what?! is this real?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: