Come here, and catch me, or go away, and leave me. [+ S h a d o w p e l t ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Come here, and catch me, or go away, and leave me. [+ S h a d o w p e l t ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Goldtail
Member
Come here, and catch me, or go away, and leave me. [+ S h a d o w p e l t ] DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons.
Gender:
Rank:
Goldtail
BerichtOnderwerp: Come here, and catch me, or go away, and leave me. [+ S h a d o w p e l t ]   Come here, and catch me, or go away, and leave me. [+ S h a d o w p e l t ] Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 20:41

G O L D T A I L


Zijn ogen werden verblind ookal waren ze dicht. Langzaam opende Goldtail ze en keek voor zich. Hij had onder een struik geslapen, gelukkig maar want blijkbaar was er een dikke regenbui gevallen. Voor hem lach een gigantische plas water. De meeste katten haten water, maar hem kon het niks schelen. Allemaal Rogua geuren drongen zijn neus binnen, en ook een paar Bloodclan geuren. De meeste Bloodclanners vond Goldtail maar saai. Ze dachten dat ze alle macht hadden en alles konden winnen. Eigenlijk hoopte Gold dat er ooit eentje een lesje zou leren. Dat ze niet alle gevechten konden winnen. Ineens rook hij een hopeloze Thunderclan kat geur. Grrrrmmm... Die irritante katten die maar zo loyaal aan hun clan gedoe waren. Hoe irritant ben je dan ? Like, serieus. Zijn ogen keken zeur, alleen bij de gedachte al. Hij was net wakker, dus zin had hij niet om een Thunderclan kat aan te vallen. Deze komt dit keer weg. Hij kroop onder de struik door, en stond op. Hij drukte zijn rug naar binnen en zijn "kont" omhoog. Hij gaapte even, waarbij je zijn bleke grote tanden kon zien. Niet alleen het zonlicht maar een rode weerkaatsing verblindde hem weer. Wat dat was ? Geen idee. Maar dat boeide hem ook even niet. Een muisje glipte langs, die hij met een pootje ving. Het was een klein muisje, maar alles kan erin. In een keer gooide hij het hopeloze diertje in zijn mond. Waarbij de rode weerkaatsing terug kwam. Hij keek waar het vandaan kwam, en het kwam van een zwarte Bloodclan poes. Te ruiken was het moeilijk, er hing maar een klein geurtje aan deze poes. Hij stapte naar haar toe. "En wie bent u ?" vroeg hij benieuwd, aangezien het een mooi poesje was.


Come here, and catch me, or go away, and leave me. [+ S h a d o w p e l t ] 2ahryv9
KLIK OF JE ONTMOET ME VUISTEN:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowpelt
Member
Come here, and catch me, or go away, and leave me. [+ S h a d o w p e l t ] DPKsfdL
Somebody that you used to know~
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Shadowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Come here, and catch me, or go away, and leave me. [+ S h a d o w p e l t ]   Come here, and catch me, or go away, and leave me. [+ S h a d o w p e l t ] Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:17

Come here, and catch me, or go away, and leave me. [+ S h a d o w p e l t ] S29kjm

$hαδøωρεl†

Kiss my hairy black ass

» Shadowpelt rekte zich uit en schudde wat dauwdruppels van haar zwarte vacht af. Ze had heerlijk liggen slapen in het Bloodclan kamp, maar had nog snel een tukkie gedaan onder een wat grotere struik. Wat best een slim plan was geweest, aangezien het had geregend toen ze had liggen slapen. Nja, zij was droog en de rest boeide haar totaal niet.
Haar appelgroene ogen keken om zich heen, terwijl ze nog een keer geeuwde en ze haar vacht een paar ferme liggen gaf. De zwarte poes was niet zo heel erg dat alles er schoon uit moest zien ofzo, maar het hielp wel om een beetje indruk te maken.

Haar zwarte ranke lichaam gleed makkelijk door het rogue gebied heen, er waren niet veel katten die haar opvielen of die zij graag zou willen aanspreken. Shadowpelt was niet echt een sociaal typetje, ze had haar vrienden en de rest boeide haar niet. Ze keek op toen ze een sterke Rogue geur op pikte, het bleek van de goudkleurige kater voor haar afkomstige te zijn. Ze zuchtte wat geïrriteerd en liep op hem af. "En wie bent u ?" Werd er aan haar gevraagd. Shadowpelt keek hem eventjes scherp aan, hij moest niet denken dat ze zo snel voor zoete praat zou vallen. "Shadowpelt is mijn naam. En jij bent?" vroeg ze nogal ongeïnteresseerd, terwijl ze ging zitten en haar vacht ging verzorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come here, and catch me, or go away, and leave me. [+ S h a d o w p e l t ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: