Hello what are you doing here all alone huh? [Ty]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello what are you doing here all alone huh? [Ty]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Felyn
Member
Hello what are you doing here all alone huh? [Ty] DPKsfdL
Cristina
105

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Felyn
BerichtOnderwerp: Hello what are you doing here all alone huh? [Ty]   Hello what are you doing here all alone huh? [Ty] Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 17:21

Een gitzwarte kitten opende haar kleine rode oogjes. Ze had de hele tijd in de nacht te lopen denken waar ze deze dag heen kon gaan.De kittypet tuinen was een voorbeeld daarvan maar daar was meestal toch niks te beleven. Die kittens waren zelfs bang voor hun eigen schaduw laat nagaan vechten met een bloedclan kitten! Felyn vond zichzelf nogal dapper maar ze wist niet zo goed dat er meerdere katten bestonden die haar met gemak aan konden. Ze stond op en rekte zich uit en spinde zacht. Ze keek nog even snel naar de zon en glipte het hol uit. Als ze nou zo stil was zou niemand het opmerken en kon ze wast wel naar de rouge plaatsen. Misschien kwam ze daar nog wel wat wilde katten tegen of wel van die clanmormels ofzo. Ze zette verder op rennen en liep het park uit. Meestal bleef ze nog even bij de uitgang van het parkje zitten maar daar had ze nu helemaal geen tijd voor. Een paar minuten later kwam ze bij een open plek aan met een schuurtje die stuk was. Ze ontblote haar zwarte nagels en keek naar de boom die er slap boven hing. Ze maakte een snelheid en sprong in de boom. Verder klom ze naar boven en ging op een van de takken liggen. In de verte zag Felyn een licht verschijnsel dat steeds meer boven kwam. Wat was dat prachtig zeg! Ze had het al vaker gezien maar nog nooit van zo een hoogte. Vol bewondering bleef ze er naar staren totdat ze iets in de bosjes hoorde. Met een ruk draaide ze zich om en keek naar de struiken. Haar gitzwarte staart sloeg geïrriteerd op de tak terwijl ze zei 'Who's there?' Bang was ze niet dat moest het schepsel weten maar ach misschien was het wel een vogel ofzo. Ze stond weer op en sprong de boom uit en belande op haar vier zwarte poten. Met haar oren gespitst keek ze nog steeds naar de bosjes. Wat kon het wel niet zijn? Ze zette een stap dichterbij en vroeg voor de laatste keer 'Oke dit is de alle laatste keer dat ik het vraag. Wie is daar? Laat je nu zien of anders! Als dit schepsel veel groter dan haar was had ze een groot probleem. Maar als ie kleiner was niet nee!

~Faalt in beginnen~


Hello what are you doing here all alone huh? [Ty] 29fb7zm
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty
Member
Hello what are you doing here all alone huh? [Ty] DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Hello what are you doing here all alone huh? [Ty]   Hello what are you doing here all alone huh? [Ty] Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 21:00


Zijn oranje vacht was als een flits te zien. Zijn woede was Groot. Heel Groot. Zijn liefde was weg. Poef bam weg. Zeker weten dat de kat die hij tegen komt vermoord of verwond. En gelijk kreeg ie. Een verdwaalde Kittypet. ''Wat doe jij hier Kittypet!'' Snauwde hij naar de kater. De kittypet keek hem verontwaardigd aan en snauwde. Hij zette zijn extreem lange nagels eruit en krabte precies op de goede plek. Het enige wat je hoorde was een gorgelend geluid. Waarna de kat dood viel. Zijn voorpoten vol met bloed, liep hij verder. Hij glimlachte. Dit was perfect. Iedereen mocht zien dat hij gemoord had. Hij rook een andere kat. En een glimlach kwam weer op zijn gezicht. Hij stapte richting de kat. Hij zzag een kitten in een boom. Gitzwart met rode ogen. 'Who's there?' mauwde de kitten. Ty hield zich nog even stil. 'Oke dit is de alle laatste keer dat ik het vraag. Wie is daar? Laat je nu zien of anders!' mauwde de poes. Ty kwam tevoorschijn. Hij had zijn extreem lange nagels naar binnen gedaan, maar zijn poten zaten nog steeds vol met bloed. ''Ik ben hier.'' mauwde hij. Het was een Bloodclan kitten. ''Zo te zien heb jij nog geen training gehad in moorden. Niet van mij tenminste.'' mauwde hij kwaad aardig. ''Ty is de naam.'' mauwde hij en ging voor de boom zitten. ''Kom nu uit de boom.'' mauwde hij streng. ''Of ik moet je komen halen.'' mauwde hij daarna.


Hello what are you doing here all alone huh? [Ty] CFKdxRZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Felyn
Member
Hello what are you doing here all alone huh? [Ty] DPKsfdL
Cristina
105

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Felyn
BerichtOnderwerp: Re: Hello what are you doing here all alone huh? [Ty]   Hello what are you doing here all alone huh? [Ty] Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 10:14


Ze keek nog steeds vragend naar de bosjes. Durfde de kat niet te komen of misschien was hij wel bang? En paar momenten later zag ze een oranje kater de bosjes uit komen. Het enige wat haar een beetje afschrikte waren zijn poten maar ach dat kon zij misschien ook wel. ''Ik ben hier.'' Miauwde hij. Ze keek vol verwachting naar de kater maar het enige wat er uit kwam was nog ''Zo te zien heb jij nog geen training gehad in moorden. Niet van mij tenminste.' Zei hij nogal kwaad aardig. Deze kater beviel haar wel maar ze zette nog geen enkele stap uit deze boom. ''Ty is de naam.'' Ty dus. Leuke naam maar was hij wel leuk was de vraag! 'Kom nu uit de boom.Of ik moet je komen halen.'' Zonder ook maar een antwoord te geven stond ze op haar vier poten en sprong lenig uit de boom. Ze belande op haar vier poten en liep naar de kater toe. Ze ging zitten en sloeg haar staart over haar gitzwarte poten. Ze sloot haar ogen en zei 'Nee ik heb geen les van jou gehad Ty maar ach wat zal ik zeggen. Ik ben nog maar een kitten. Een slimme en gemeente kitten.' Ze gniffelde zacht naar Ty maar ach ze hoorde nu bij de bloedclan en daar was never niks aan te veranderen.


Hello what are you doing here all alone huh? [Ty] 29fb7zm
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello what are you doing here all alone huh? [Ty]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: