∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Burnedpaw
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
Dani
296

CAT'S PROFILE
Age: .: 9 Moons :.
Gender:
Rank:
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 14:45

Fireheart schreef:

Copperlash
DRAGONCLAN // RUNNER // SINGLE // BORDERPATROL

Met de border in zicht nam ook hij de geur zorgvuldig in zich op, maar zoals Sorrelleaf al opmerkte, er was vandaag niets vreemds te vinden aan de border. Dat is goed, PhoenixClan laat ons even met rust. Copperlash knikte even en keek toen naar de velden. 'Misschien een goed idee om een stukje langs de grens te lopen en daarna wat te jagen?' vroeg hij.


ѕσяяєℓℓєαƒ
I pick all my skirts to be a little too sexy
Just like all of my thoughts they always get a bit naughty
When I'm out with my girls I always play a bit bitchy
Can't change the way I am sexy naughty bitchy me~


Sorrelleaf ~ Runner ~ Plains
Rustig keek Sorrelleaf naar boven, naar de lucht. Ze zat eigenlijk een beetje weg te dromen, maar dat maakte niet uit. De goudbruine poes werd al snel weer terug gestoten naar de werkelijkheid door Copperlash's stem. "Misschien een goed idee om een stukje langs de grens te lopen en daarna wat te jagen?" Met een frons keek Sorrelleaf op. "Jagen? Zo vlak bij de grens? Wil je Phoenixclan nog een excuus geven om ruzie te zoeken?" Miauwde ze sceptisch.



||Burnedpaw||
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 14:58


Copperlash
DRAGONCLAN // RUNNER // SINGLE // PLACE

Copperlash schudde even zijn hoofd bij de woorden die Sorrelleaf sprak. 'Ik bedoelde erna jagen. Dat betekend dus niet hier, natuurlijk wil ik PhoenixClan niet op stang jagen' zei hij op serieuze toon tegen de poes. Ze had hem gewoon verkeerd begrepen, want het laatste wat hij wilde was weer een nieuw gevecht starten met de rivaliserende Clan.



∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnedpaw
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
Dani
296

CAT'S PROFILE
Age: .: 9 Moons :.
Gender:
Rank:
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 15:10

ѕσяяєℓℓєαƒ
I pick all my skirts to be a little too sexy
Just like all of my thoughts they always get a bit naughty
When I'm out with my girls I always play a bit bitchy
Can't change the way I am sexy naughty bitchy me~


Sorrelleaf ~ Runner ~ Border Patrol
Sorrelleaf vernauwde haar ogen wat wantrouwend. Wilde deze kater soms de clan verraden? Ze wist het op dit punt echt niet meer zeker. Maar tot haar grote opluchting antwoordde hij ontkennend. "Oké," Miauwde ze kort, met een blik die zei 'Ik houd je in de gaten'. Hierna trippelde ze rustig door, af en toe de geuren opsnuivende.



||Burnedpaw||
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 15:45


Copperlash
DRAGONCLAN // RUNNER // SINGLE // PLACE

Waar de plotselinge wantrouwigheid vandaan kwam, hij wist het niet. Copperlash wandelde rustig door, achter de poes aan. Alsof hij ooit zijn eigen Clan zou willen verraden. De kater volgde elke beweging langs de grens nauwlettend, hij wilde er zeker van zijn dat er niet weer een aanval zou plaatsvinden.



∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnedpaw
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
Dani
296

CAT'S PROFILE
Age: .: 9 Moons :.
Gender:
Rank:
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 16:01


ѕσяяєℓℓєαƒ
∂яαgση¢ℓαη // яυηηєя // ѕιηgℓє // Border

Plotseling hief Sorrelleaf haar hoofd toen een sterke geur haar neus binnendreef. Phoenixclan! Haar nekharen rezen overeind en ze vernauwde haar ogen. Een zacht, maar bijna onverstaanbaar geblaas kwam uit haar mond geslopen.

[Gaan door in het grens topic]



||Burnedpaw||
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 16:41


Copperlash
DRAGONCLAN // RUNNER // SINGLE // PLACE

- Copper ook naar het Border topic-



∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 20:32

Nightpaw~Pupil~Camp
Hij keek op toen hij een stem hoorde die zei: "Goedendag, Nightpaw" Hj knikte ten teken van antwoord, en keek vriendelijk naar Shimmerfoot."Ik verveel me wil je met me gaan jagen." Vroeg de pupil aan de ervaren warrior. Nightpaw hoopte dat hij zo nog iets kon leren.


∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
River
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
River
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimema 3 sep 2012 - 7:40

Toen de nacht zwarte pupil opkeek glimlachte Shimmerfoot warm naar hem. 'Ik verveel me, wil je met me gaan jagen?' Vroeg hij meteen. Shimmerfoot snorde geamuseerd en bewoog zijn staart even heen en weer als een soort teken van blijheid. Daar voelde hij wel wat voor, al leek het bijna een misdaad om de Clan zo alleen te laten. "Prima, heb je enige voorkeur voor waar je heen wilt vandaag?" Vroeg hij vriendelijk, zijn ijs blauwe ogen in die van Nightpaw leggend.

∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 O9psus
ѕнιммєяƒσσт / яυηηєя / ¢αмρ


When this world is no more, the moon is all we'll see
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 2cptjk5
I'll ask you to fly away with me
Until the stars all fall down
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimema 3 sep 2012 - 7:52

Nigthpaw~Pupil~Camp

De aardige warrior genaamd Shimmerfoot, snorde geamuseerd, en zwiepte even met zijn staart. Hij wist zeker dat het een teken van blijheid was. Zachtjes begon Nigthpaw snorren.
"Prima, heb je enige voorkeur voor waar je heen wilt vandaag?" Vroeg Shimmerfoor aan hem. Hij schudde van nee, hij was niet zo bekend met de jachttereinen.


∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
River
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
River
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimema 3 sep 2012 - 15:16

Shimmerfoot knikte kort en wenkte hem met zijn staart. "Waar ben je allemaal wel geweest, Nightpaw?" Vroeg hij daarnaa, het puntje van zijn staart een beetje ongeduldig bewegend. Hij had eigenlijk zelf al een klein plannetje bedacht die in de namiddag van start zou gaan, maar omdat het nog vroeg was en er toch nog niets in het kamp te doen was kon het geen kwaad een onervaren pupil op sleeptouw te nemen, toch? "Weetje, leg het onderweg maar uit" Besloot Shimmerfoot en hij trippelde richting de uitgang van het kamp "Volg mij maar"

∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 O9psus
ѕнιммєяƒσσт / яυηηєя / ¢αмρ


When this world is no more, the moon is all we'll see
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 2cptjk5
I'll ask you to fly away with me
Until the stars all fall down
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimema 3 sep 2012 - 17:29

Dwarfkit ^-.-^ Young ^-.-^ Camp

Dwarfkit zat voor de ingang van de nursery. Ze verveelde zich een beetje. De afgelopen dagen had ze niet heel veel aandacht gehad, de clan had wel wat anders aan haar hoofd, maar nu het weer rustig was vond ze dat iemand haar wel weer mocht zien staan. Ze was vijf manen, bijna zes, dus ze zou binnenkort pupil worden. Het leek haar wel spannend. Een eind verderop zag ze Shimmerfoot en Nightpaw. Ze trippelde naar hen toe. "Weetje, leg het onderweg maar uit. Volg mij maar," hoorde ze Shimmerfoot zeggen. 'Wat uitleggen?' vroeg Dwarfkit nieuwsgierig. 'Mag ik ook mee? Ik ben toch al bijna een pupil.'


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimema 3 sep 2012 - 19:05

Nightpaw~Pupil~Camp
"Waar ben je allemaal wel geweest, Nightpaw?" Vroeg de kat aan hem. Aarzelend keek hij naar Shimmerfoot. Hij was nog niet erg vaak het kamp uit geweest, en wist geen plekjes. "Weetje, leg het onderweg maar uit" Besloot de Runner. Hij knikte en volgde de lichte kat. Plotseling kwam er een kitten aangelopen, snel liep hij door, de vragen negeerend.


∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
River
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
River
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimema 3 sep 2012 - 19:09

Shimmerfoot hoorde hoe de donkere pupil hem inhaalde en hij glimlachte flauwtjes. Net toen hij voet buiten het kamp wilde zetten hoorde hij achter zich een piepstem van een kitten, dat hem deed omkijken. ''Wat uitleggen?'' Een piepkleine kit kwam zijn kant op rennen 'Mag ik ook mee? Ik ben toch al bijna een pupil' Nightpaw liep koppig door maar Shimmerfoot bleef staan. Hij glimlachte openlijk naar Dwarfkit, wetend dat hij nog steeds een kit was. "Ah! Dwarfpaw! Je bent altijd welkom .. maar weet je het dan niet van die vos?" Miauwde hij subtiel, zijn ogen fonkelde van onschuld.

∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 O9psus
ѕнιммєяƒσσт / яυηηєя / ¢αмρ


When this world is no more, the moon is all we'll see
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 2cptjk5
I'll ask you to fly away with me
Until the stars all fall down
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 8:51

Dwarfkit ^-.-^ Young ^-.-^ Camp

"Ah! Dwarfpaw! Je bent altijd welkom ..'' begon Shimmerfoot. Hij noemde haar Dwarfpaw! Nu mocht ze vast mee. Maar Shimmerfoot was nog niet uitgepraat. ''maar weet je het dan niet van die vos?" zei de runner. Dwarfkit keek hem met grote ogen aan. 'Vos?' piepte ze, maar toen klaarde haar gezicht weer op. 'Maar we zijn toch met zijn drieën? We jagen die vos zo weg!' zei ze vrolijk.


∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothwing
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
Be lazy, call me Aim.
163

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Mothwing
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 16:50

Sphinxsoul^Runner^Camp.

Sphinxsoul zat in de volle zon, die haar bruine lijf liet glansen en keek over het camp. Er waren veel katten verloren bij de gevechten en de clan was in een crisis, vooral omdat alle belangrijke katten dood waren. Ze hadden geen Leider meer, ze konden naar niemand luisteren. Katten waren ernstig gewond geraakt. Ze keek naar de pratende katten en vroeg zich af of ze erbij moest staan. 'Maar we zijn toch met zijn drieën? We jagen die vos zo weg!' ving ze op, het kwam van een Young genaamd Dwarfkit, ze werd al bijna pupil, als er iemand haar dan kon benoemen ooit. Sphinxsoul moest in zich zelf lachen, er was geen vos en waarschijnlijk had Shimmerfoot dat bedacht. Ze richtte zich op en liep op het groepje af. ''Weet je wat'' zei ze tegen de Young, ''Ik ga die vos eens een lesje leren'' ze glimlachte en liep toen naar Shimmerfoot. ''Ik ga naar de Border toe'' zei ze tegen hem, ''Ik vertrouw de Phoenixclan niet'' ze knikte hem vriendelijk toe en verdween het camp uit.

(Ze is ook bij de Border)
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerwish
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
Meerz
56

CAT'S PROFILE
Age: Don't Talk About That~
Gender:
Rank:
Summerwish
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 21:48

Squirrelpaw||DragonClan||Pupil||Camp ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Izz349
Rustig kwam Squirrelpaw het pupil den uit lopen. Ze keek het kamp rond. Het was rustiger dan normaal, door de gevechten met PhoenixClan, waar bij zoveel doden waren gevallen. Ze keek naar haar poten. Nu er minder katten waren, verveelde ze zich vaker, omdat er bijna niemand was. Ze zuchtte kort, en keek naar een paar pratende katten, maar ze hoorde niet wat ze zeiden, en het intresseerde haar ook niet. De poes liep terug naar de pupil den, en ging ervoor zitten.


∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 23r0ehy
PM's naar Katniss
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 sep 2012 - 17:08

Nightpaw~Pupil~Camp

"Ah! Dwarfpaw! Je bent altijd welkom .. maar weet je het dan niet van die vos?" Nightpaw grijnsde gemeen, deze woorden zouden het kleine kit wel wegjagen. De pupil keek naar Dwarfkit. Met grote ogen keek deze naar Shimmerfoot. 'Vos?' Hoorde hij haar angstig piepen. Hij wende zijn blik af en lie opgelucht door, nu zou ze hen vast wel met rust laten! Maar dat had hij mis...


∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 sep 2012 - 17:55

Dwarfkit ^-.-^ Young ^-.-^ Camp

Sphinxsoul kwam aan lopen. ''Weet je wat'' zei ze tegen Dwarfkit, ''Ik ga die vos eens een lesje leren'' Dwarfkit keek vrolijk. 'Nou, dan kan ik zeker met jullie mee, toch?' zei ze blij tegen Shimmerfoot.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Summerkit,
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
Lyraah.
1084

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηs
Gender:
Rank:
Summerkit,
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 sep 2012 - 20:30


Sweetpaw
PUPIL » SIX MOONS
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 1id2z9
»CAMP
Vrolijk huppelde Sweetpaw over het fijne zachte gras. Haar zalmkleurige pootjes joegen haar voort. Het zonnetje scheen zachtjes op haar pels. Oh, wat hield ze van de lente! Ze keek omhoog naar de blauwe lucht en glimlachte. Kon het leven maar altijd zo blijven. Helaas wist ze dat ze zou opgroeien, ontelbare dierbaren zou verliezen en hard zou moeten werken in dit leven. Ze wierp de gedachte van zich af en huppelde verder. Kort bleef ze staan staan en snoof heel even de heerlijk paardenbloemgeur op van het bloempje voor haar. Even keek ze om zich heen en bedacht dat ze maar weer terug naar Camp moest, niet omdat ze maar honderd meter verder stond, maar gewoon, even naar haar vrienden toe. Bij de woord 'vrienden' glimlachte ze breed. En huppelde naar Camp toe.



Laatst aangepast door Summerkit op wo 12 sep 2012 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Douce
Member
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 DPKsfdL
Liz
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Douce
BerichtOnderwerp: Re: ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ    ∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ  - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 18:14

Autumnbreeze||Runner||Camp

Een zacht briesje streelde haar fluwelen vacht. Autumnbreeze haar ijsblauwe ogen dwaalden door het Camp. Ze had zin in een gesprek met een kat , een pupil , een runner welke rang maakte niet uit. Ze had zin om sociaal te zijn. Op patrouille ofzo. Eigenlijk was het in het camp een rommeltje nu de clan zonder leader , deputy of Omen singer. Hopelijk kreeg de nieuwe leader snel een droom of ander teken zodat er wat orde in de clan kwam. Zelf verwachte Autembreeze niet dat ze een hoge rang kreeg, toch zou ze het wel leuk vinden om een rang te bemachtigen. PLots kreeg ze Squirrelpaw in het vizier door de Pupilden zag zitten. Ze had geen idee of dat de Pupil al een Mentor had. Met een vriendelijke blik draafde Autumnbreeze naar de pupil toe eng ging een meter van haar af zitten. 'Hoi jonge kat, mag ik je wat vragen?' Zei ze en keek de pupil afwachtend aan.



Terug naar boven Ga naar beneden
 
∂яαgση¢ℓαη яρg || ¢ℓαηѕ σƒ тнє мутнѕ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: