Hello little friend



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello little friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Maskpaw*
Member
Hello little friend DPKsfdL
Ana
77

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Maskpaw*
BerichtOnderwerp: Hello little friend   Hello little friend Icon_minitimeza 8 sep 2012 - 23:12

Een kleine kitten opende haar oogjes open en keek de nursery rond, de meeste kittens sliepen nog maar deze niet, ze had genoeg geslapen en was vandaag van plan om op onderzoek uit te gaan. Ze stond voorzichtig op en probeerde de slapende kittens om haar heen niet wakker te maken, ze zette haar kleine witte pootjes met zwarte sokjes neer op de grond zo zacht als ze kon, het belangerijkste kat die ze niet mocht wakker maken was de queen, dat had ze zich voorgenomen, zo stil mogelijk naar buiten gaan zonder maar 1 kat wakker te maken want als ze een echte warrior wou worden moest ze haar prooi kunnen besluipen! De siamese kitten zette haar pootjes neer en hield zich in om niet te gaan spinnen toen ze bij de ingang was, jes het is mij gelukt! Dacht de kleine kitten maar ze had niet gezien dat de queen wakker was geworden en haar had gezien want ze deed als of ze sliep, ze wou kijken wat die kit ging doen. Maskkit zo werd ze genoemd keek met haar grote blauwe ogen naar buiten, het was hier een stuk kouder dan binnen en die wind was ook al koud! Nee niet terug gaan! Zei ze tegen zich zelf, voorzichtig zette ze haar voor pootje naar buiten en keek met haar blauwe ogen of ze iemand zag, Nee ze zag niemand, de warriors waren zeker of op patrouille of appretices aan het trainen verder was het rustig, zo rustig zelfs dat een tor had besloten om de open plek over te steken en had de kleine kitten niet gezien. Maar Mask had die tor wel gezien en zakte door haar knieën en sloop naar het beestje toe, het duurde wel wat langer maar dat kwam omdat ze dit ook niet vaak deed en het was eigenlijk best wel lastig, uiteindelijk was ze het zat geworden en zette zich af en begon te rennen maar toen ging het fout, Mask struikelde over haar eigen pootje en zag de grond dichterbij komen. Ze hoorde een bam en al het zand om haar heen steeg. De kleine kitten stond op en kuchte toen ze wat zand in haar longen kreeg, fijn daar ging haar prooi! Mask ving met haar oortjes wat geluiden op achter zich dat aanhoorde als gegrinnik, ze draaide zich om en zocht naar diegene die de lef had om haar uit te lachen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Hello little friend DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Hello little friend   Hello little friend Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 19:34

Ik vind het een super mooie post, zeker voor je eerste keer. (Is het toch? :3) Het enige mini foutje is dat je Jes i.p.v Yes zegt, maar dat is mijn voorkeur xD



Hello little friend D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Hello little friend DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hello little friend   Hello little friend Icon_minitimewo 26 sep 2012 - 20:39

super echt waar mag ik erop verder schrijven , ik vind het echt mega ! mag ik ?


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Hello little friend 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello little friend
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: